This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
שימו לב היום בשעה 15:30 יש חדשות על ה-USD.
בדר״כ חדשות מהסוג הזה באות עם תנודתיות גבוה בשווקים לכן 2 תסריטים אפשריים להיום/ מחר על הביטקוין (BTCUSD)
בדר״כ חדשות מהסוג הזה באות עם תנודתיות גבוה בשווקים לכן 2 תסריטים אפשריים להיום/ מחר על הביטקוין (BTCUSD)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
שקיפות זה שם המשחק!
לקוח שלנו עם תיק מסחר של 300k ממומן של חברת My forex funds. כרגע בשבועיים אנחנו נמצאים ברווח של 13,360$ על החשבון.
תיק מסחר ללא סיכון, פוטנציאל רווח גבוה , סיכון אפסי. יש יותר טוב מזה?!
אם בא לכם לשנות את המציאות שלכם לטובה😊אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בפרטי⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️
@WAT_Support
לקוח שלנו עם תיק מסחר של 300k ממומן של חברת My forex funds. כרגע בשבועיים אנחנו נמצאים ברווח של 13,360$ על החשבון.
תיק מסחר ללא סיכון, פוטנציאל רווח גבוה , סיכון אפסי. יש יותר טוב מזה?!
אם בא לכם לשנות את המציאות שלכם לטובה😊אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בפרטי⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️
@WAT_Support
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
איזה עסקה על GBPUSD!
מה שקובע זה לא כמות העסקאות או הזמן שאתם יושבים על המסך, מה שקובע הוא איכות ודיוק העסקאות שלכם.🎯
אתם לא צריכים 50 עסקאות בחודש ו-100 שעות. מספיק עסקה אחת מדויקת ב-10 דקות כדי לייצר 5300$💰💰💰
@WAT_Support
מה שקובע זה לא כמות העסקאות או הזמן שאתם יושבים על המסך, מה שקובע הוא איכות ודיוק העסקאות שלכם.🎯
אתם לא צריכים 50 עסקאות בחודש ו-100 שעות. מספיק עסקה אחת מדויקת ב-10 דקות כדי לייצר 5300$💰💰💰
@WAT_Support
❤2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
3 טיפים שיעזרו לכם להפוך את המסחר שלכם למקצוע.
1. תמיד להשתמש בStop loss, ולתת דגש למקם אותו במיקום אסטרטגי על הגרף, ככה שהוא לא יהיה צמוד מידי או רחב מידי.
2. לא לסחור לפי תבניות ואינדיקטורים.
תבניות ואינדיקטורים בדר״כ מזוהות עם התנהגות מסחר של כסף טיפש. כדי להיות סוחר מצליח, אתם לא צריכים יותר מגרף נקי, נרות יפניים ווליום.
3. לשמר יומן מסחר עם כל העסקאות שלכם כדי שתוכלו להסתכל אחורה בזמן וללמוד מהדברים הטובים שעשיתם במהלך במסחר ויותר חשוב מזה, ללמוד מהטעויות שעשיתם , כדי לא לחזור עליהם.
אם בא לכם לשנות את המציאות שלכם לטובה, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בפרטי.
⬇️ ⬇️ ⬇️ ⬇️ ⬇️
@WAT_Support
@WAT_Support
🤝
1. תמיד להשתמש בStop loss, ולתת דגש למקם אותו במיקום אסטרטגי על הגרף, ככה שהוא לא יהיה צמוד מידי או רחב מידי.
2. לא לסחור לפי תבניות ואינדיקטורים.
תבניות ואינדיקטורים בדר״כ מזוהות עם התנהגות מסחר של כסף טיפש. כדי להיות סוחר מצליח, אתם לא צריכים יותר מגרף נקי, נרות יפניים ווליום.
3. לשמר יומן מסחר עם כל העסקאות שלכם כדי שתוכלו להסתכל אחורה בזמן וללמוד מהדברים הטובים שעשיתם במהלך במסחר ויותר חשוב מזה, ללמוד מהטעויות שעשיתם , כדי לא לחזור עליהם.
אם בא לכם לשנות את המציאות שלכם לטובה, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בפרטי.
@WAT_Support
@WAT_Support
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥1
האם שוק ההון הוא הימורים?
רבים טוענים כי מסחר בשוק ההון לא אחר מלבד הימורים - על מנת לענות על שאלה זו נצטרך קודם לדעת מהו הימור.
לפי ההגדרה המילונית:
"הימור הוא כל פעולה המערבת סיכון של כסף או רכוש, עם ניחוש הקשור במאורע בלתי ידוע, מתוך כוונה לזכות בסכום כספי או רכוש גדול"
בשוק ההון אנו מסכנים כסף במטרה להרוויח סכום גדול יותר ונראה שתחילת ההגדרה תואמת את אופן הפעולה בשוק ההון - אין לנו יכולת לדעת מה יקרה מרגע שנכנסו לעסקה כך שגם החלק השני של ההגדרה די תואם, אז האם מסחר הוא הימור?
לשם כך אלינו להבין שהימור לבסוף הוא משחק סטטיסטי - הקזינו תמיד מנצח כי סיכויי ההסתברות הם תמיד לטובתו כך שלטווח ארוך הקזינו תמיד מנצח את השחקנים.
בשוק ההון לעומת ההימורים בקזינו, יש לנו את היכולת להגביל הפסדים ולזהות דפוסים שחוזרים על עצמם, מה שנותן לנו מרווח סטטיסטי וסיכויי הצלחה יותר גבוהים מהימורים בקזינו.
ברגע שנייצר לעצמנו תוכנית פעולה שתאפשר לנו לפעול עם סיכויי הסתברות גבוהים - המסחר בשוק ההון יהפוך מהימורים - לאופן פעולה שהוא סיכון מחושב.
וזהו הבדל גדול מהימור!
רבים טוענים כי מסחר בשוק ההון לא אחר מלבד הימורים - על מנת לענות על שאלה זו נצטרך קודם לדעת מהו הימור.
לפי ההגדרה המילונית:
"הימור הוא כל פעולה המערבת סיכון של כסף או רכוש, עם ניחוש הקשור במאורע בלתי ידוע, מתוך כוונה לזכות בסכום כספי או רכוש גדול"
בשוק ההון אנו מסכנים כסף במטרה להרוויח סכום גדול יותר ונראה שתחילת ההגדרה תואמת את אופן הפעולה בשוק ההון - אין לנו יכולת לדעת מה יקרה מרגע שנכנסו לעסקה כך שגם החלק השני של ההגדרה די תואם, אז האם מסחר הוא הימור?
לשם כך אלינו להבין שהימור לבסוף הוא משחק סטטיסטי - הקזינו תמיד מנצח כי סיכויי ההסתברות הם תמיד לטובתו כך שלטווח ארוך הקזינו תמיד מנצח את השחקנים.
בשוק ההון לעומת ההימורים בקזינו, יש לנו את היכולת להגביל הפסדים ולזהות דפוסים שחוזרים על עצמם, מה שנותן לנו מרווח סטטיסטי וסיכויי הצלחה יותר גבוהים מהימורים בקזינו.
ברגע שנייצר לעצמנו תוכנית פעולה שתאפשר לנו לפעול עם סיכויי הסתברות גבוהים - המסחר בשוק ההון יהפוך מהימורים - לאופן פעולה שהוא סיכון מחושב.
וזהו הבדל גדול מהימור!
❤2🔥1
קצת על ניהול סיכונים...
ידע במסחר, אסטרטגיות וקריאת גרפים הם חשובים, אך אינם מספיקים כשלעצמם כדי להפוך אותך לסוחר רווחי ומוצלח.
שוק ההון הוא שוק למכירת סיכונים - אנחנו כסוחרים מסכנים X כסף במטרה להרוויח Y כסף.
ניהול סיכונים הוא מה שימנע ממך להחריב חשבון נוסף - או לחילופין להפוך אותך לסוחר רווחי. זה הבסיס לתוכנית מסחר מצליחה.
כשאנו נמצאים בעסקה יכולים לקרות כ-4 תרחישים:
- להרוויח בגדול.
- להרוויח בקטן.
- להפסיד בקטן.
- להפסיד בגדול.
עצירת ההפסד באה למנוע ולהסיר את התרחיש הנורא מכל, והוא להפסיד בגדול - כך שאם באופן עקבי נימנע מהפסדים גדולים, ההסתברות שנישאר בקו האפס או קצת מעליו או מתחתיו היא גבוהה מאוד.
ישנם דרכים רבות לנהל סיכונים אך הנפוצה מהם היא לסכן אחוז קבוע ומוגדר מסך כל התיק שנמצא ברשותנו בכל עסקה - זה יכול להיות חצי אחוז או אחוז ואף קצת יותר.
המטרה היא להגדיר סיכון קבוע שממנו לא נחרוג וכך נפחית את אפקט החמדנות או הפחד בכל עסקה, ויותר מכל נגן על הכסף שלנו.
@WAT_Support🤝
ידע במסחר, אסטרטגיות וקריאת גרפים הם חשובים, אך אינם מספיקים כשלעצמם כדי להפוך אותך לסוחר רווחי ומוצלח.
שוק ההון הוא שוק למכירת סיכונים - אנחנו כסוחרים מסכנים X כסף במטרה להרוויח Y כסף.
ניהול סיכונים הוא מה שימנע ממך להחריב חשבון נוסף - או לחילופין להפוך אותך לסוחר רווחי. זה הבסיס לתוכנית מסחר מצליחה.
כשאנו נמצאים בעסקה יכולים לקרות כ-4 תרחישים:
- להרוויח בגדול.
- להרוויח בקטן.
- להפסיד בקטן.
- להפסיד בגדול.
עצירת ההפסד באה למנוע ולהסיר את התרחיש הנורא מכל, והוא להפסיד בגדול - כך שאם באופן עקבי נימנע מהפסדים גדולים, ההסתברות שנישאר בקו האפס או קצת מעליו או מתחתיו היא גבוהה מאוד.
ישנם דרכים רבות לנהל סיכונים אך הנפוצה מהם היא לסכן אחוז קבוע ומוגדר מסך כל התיק שנמצא ברשותנו בכל עסקה - זה יכול להיות חצי אחוז או אחוז ואף קצת יותר.
המטרה היא להגדיר סיכון קבוע שממנו לא נחרוג וכך נפחית את אפקט החמדנות או הפחד בכל עסקה, ויותר מכל נגן על הכסף שלנו.
@WAT_Support🤝
👍1
“על מנת להתעשר, אתה צריך להשתמש רק בכוח הרצון שלך על עצמך.
זה לגמרי תלוי בך בדיוק כמו שזה היה תלוי לחלוטין בכל מי שאי פעם השיג משהו. המערכת רוצה שתאשים אחרים ותהיי תלוי ב"מזל" אבל החבר׳ה המצליחים מבינים שהדרך הנכונה היא בשליטה עצמית וכל מה שתרצה יימשך אלייך ״👽
זה לגמרי תלוי בך בדיוק כמו שזה היה תלוי לחלוטין בכל מי שאי פעם השיג משהו. המערכת רוצה שתאשים אחרים ותהיי תלוי ב"מזל" אבל החבר׳ה המצליחים מבינים שהדרך הנכונה היא בשליטה עצמית וכל מה שתרצה יימשך אלייך ״👽
❤1
שני השדים שאתם חייבים לשלוט עליהם בשביל להצליח בשוק ההון!
פחד ותאוות בצע הם הרגשות הכי חזקים שמניעים את ההתנהגות בשוק. פחד יכול לגרום למשקיעים למכור מניות בפאניקה, מה שיוביל לקריסות בשוק. מצד שני, חמדנות יכולה להוביל משקיעים לקבל החלטות אימפולסיביות לקנות מניות במחירים מנופחים, ולעיתים קרובות גורמות להפסדים משמעותיים בתיק.
גם פחד וגם חמדנות יכולים לעוות קבלת החלטות רציונלית ולהוביל לתנודתיות גבוהה בשוק. חשוב לנו כסוחרים ומשקיעים לזהות את הרגשות הללו ולהימנע מלאפשר להם להניע את החלטות ההשקעה שלנו. במקום זאת, אסטרטגיית מסחר המבוססת על מחקר, ניתוח, וניהול סיכונים קפדני! יכול לעזור לנו להפחית את ההשפעה של הרגשות הללו בעודנו סוחרים ומשקיעים בשוק ההון.
@WAT_Support 🤝
פחד ותאוות בצע הם הרגשות הכי חזקים שמניעים את ההתנהגות בשוק. פחד יכול לגרום למשקיעים למכור מניות בפאניקה, מה שיוביל לקריסות בשוק. מצד שני, חמדנות יכולה להוביל משקיעים לקבל החלטות אימפולסיביות לקנות מניות במחירים מנופחים, ולעיתים קרובות גורמות להפסדים משמעותיים בתיק.
גם פחד וגם חמדנות יכולים לעוות קבלת החלטות רציונלית ולהוביל לתנודתיות גבוהה בשוק. חשוב לנו כסוחרים ומשקיעים לזהות את הרגשות הללו ולהימנע מלאפשר להם להניע את החלטות ההשקעה שלנו. במקום זאת, אסטרטגיית מסחר המבוססת על מחקר, ניתוח, וניהול סיכונים קפדני! יכול לעזור לנו להפחית את ההשפעה של הרגשות הללו בעודנו סוחרים ומשקיעים בשוק ההון.
@WAT_Support 🤝
🔥2❤1
העולם מנסה בעזרת כל הכלים שלו להגיד לך לא לכעוס.
גבר כועס גורם לדברים סביבו לקרות.
תהיה כועס אם אתה לוזר שמן ללא כסף.
לאחר מכן תקום ותעשה משהו בנוגע לזה.
להיות כועס יעשה אותך עשיר. יעשה אותך מצליח. יעזור לך להגשים יעדים ומטרות.
אתה צריך לכעוס אם אתה מרגיש בינוני ושאתה לא מנצל את הפוטנציאל האינסופי שלך.
גבר כועס גורם לדברים סביבו לקרות.
תהיה כועס אם אתה לוזר שמן ללא כסף.
לאחר מכן תקום ותעשה משהו בנוגע לזה.
להיות כועס יעשה אותך עשיר. יעשה אותך מצליח. יעזור לך להגשים יעדים ומטרות.
אתה צריך לכעוס אם אתה מרגיש בינוני ושאתה לא מנצל את הפוטנציאל האינסופי שלך.
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
3 יתרונות למה כדאי לסחור דרך חברות מימון.
1. אתם מקבלים גישה לסכומי כסף של 100,000-500,000$. מספיק שאתם יודעים לעשות כמה אחוזים בודדים בחודש, והכסף הזה יכול לייצר לכם הכנסה חודשית.
2. היתרון הגדול ביותר, אין לכם סיכון! אתם סוחרים על כסך של חברת המימון ולא על הכסף הפרטי שלכם.
3. סכום השקעה ראשוני מאוד נמוך על המבחן של חברת המימון. כמה מאות דולרים בודדים.
@WAT_Support 🤝
1. אתם מקבלים גישה לסכומי כסף של 100,000-500,000$. מספיק שאתם יודעים לעשות כמה אחוזים בודדים בחודש, והכסף הזה יכול לייצר לכם הכנסה חודשית.
2. היתרון הגדול ביותר, אין לכם סיכון! אתם סוחרים על כסך של חברת המימון ולא על הכסף הפרטי שלכם.
3. סכום השקעה ראשוני מאוד נמוך על המבחן של חברת המימון. כמה מאות דולרים בודדים.
@WAT_Support 🤝
👍1🔥1
האם לדעתכם מדובר כרגע בתיקון של הביטקוין וזה הזמן לקנות?
Anonymous Poll
39%
כן
31%
לא
33%
אין לי מושג מה קורה בשוק, אני תמיד מופתע
חברות המימון המובילות היום בשוק. אתם יכולים לראות פה את מודל התשלומים והמשיכות של הרווחים שלכם כשאתם סוחרים דרך חברות המימון הללו.
רוב חברות המימון משלמות לסוחרים שלהם אחת לשבועיים.
את הכסף ניתן למשוך בכמה דרכים: קריפטו, פייפאל או לחשבון בנק.
@WAT_Support 🤝
רוב חברות המימון משלמות לסוחרים שלהם אחת לשבועיים.
את הכסף ניתן למשוך בכמה דרכים: קריפטו, פייפאל או לחשבון בנק.
@WAT_Support 🤝
👍2👏1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
אהלן חבר'ה, בהמשך לפוסט הקודם על וויקוף אני רוצה לתת לכם הצצה לסרטון מתוך הקורס שלי שמסביר יותר על מיהו וויקוף ומה עומד מאחורי התיאוריה שלו.
תרשמו לי בתגובות אם התחברתם ואת דעתכם על השיטה.
@WAT_Support 🤝
תרשמו לי בתגובות אם התחברתם ואת דעתכם על השיטה.
@WAT_Support 🤝
🔥3
Remember this. Living in your dreams costs nothing compared to living in your past. So this week, give yourself PERMISSION TO DREAM ! 🙏❤️
⚡4🔥1
רוב המשתתפים בשוק חושבים שאין סדר בשוק. אבל זו טעות, לשוק יש סדר. והוא חוזר על עצמו כל פעם מחדש בויראציות שונות.
זה חוק שנחקק על ידי הבורא בעולם !
ניתן לשים לב למחזוריות הזו בכל דבר בחיים. ניקח לדוגמה את האדם, שיא השיאים של הבריאה! האדם מרגע לידתו ועד מיתתו עובר תהליכים.
רגע הלידה לעולם היא ההתחלה.
האדם מתבגר וככל שהזמן עובר הוא חווה עליות ירידות, ורגעים שבהם הוא תקוע במקומו.
התהליכים לבסוף מציגים לנו מחזוריות. כך עובד גם הטבע (עונות השנה וכו') הבנה של העיקרון הזה היא תובנה אדירה לא רק למסחר, אלא גם לחיים עצמם.
ברגע שנדע איפה אנו נמצאים בתהליך נדע לפעול נכון.
איך זה מתבטא בשוק ?
המחיר עובר 4 תהליכים, איסוף-עלייה-פיזור-ירידה.
רגע ההנפקה היא רגע לידתו של המחיר לשוק מאותו רגע המחיר עובר תהליכי קנייה ומכירה, בניית הסיבה היא שתקבע מה התהליך הבא שהמחיר יעשה.
בדרך כלל לאחר ההנפקה המחיר ייכנס לתהליך ירידה, ומשם ימשיך לצבור אנרגיה שבסוף תוביל למגמת עלייה, ובהמשך לפיזור וירידה.
המטרה שלנו במסחר היא לזהות את התהליך ולהצטרף ברגע המעבר לתהליך הבא.
ההבנה של העיקרון הזה היא משמעותית מאוד למסחר שלכם.
@WAT_Support 🤝
זה חוק שנחקק על ידי הבורא בעולם !
ניתן לשים לב למחזוריות הזו בכל דבר בחיים. ניקח לדוגמה את האדם, שיא השיאים של הבריאה! האדם מרגע לידתו ועד מיתתו עובר תהליכים.
רגע הלידה לעולם היא ההתחלה.
האדם מתבגר וככל שהזמן עובר הוא חווה עליות ירידות, ורגעים שבהם הוא תקוע במקומו.
התהליכים לבסוף מציגים לנו מחזוריות. כך עובד גם הטבע (עונות השנה וכו') הבנה של העיקרון הזה היא תובנה אדירה לא רק למסחר, אלא גם לחיים עצמם.
ברגע שנדע איפה אנו נמצאים בתהליך נדע לפעול נכון.
איך זה מתבטא בשוק ?
המחיר עובר 4 תהליכים, איסוף-עלייה-פיזור-ירידה.
רגע ההנפקה היא רגע לידתו של המחיר לשוק מאותו רגע המחיר עובר תהליכי קנייה ומכירה, בניית הסיבה היא שתקבע מה התהליך הבא שהמחיר יעשה.
בדרך כלל לאחר ההנפקה המחיר ייכנס לתהליך ירידה, ומשם ימשיך לצבור אנרגיה שבסוף תוביל למגמת עלייה, ובהמשך לפיזור וירידה.
המטרה שלנו במסחר היא לזהות את התהליך ולהצטרף ברגע המעבר לתהליך הבא.
ההבנה של העיקרון הזה היא משמעותית מאוד למסחר שלכם.
@WAT_Support 🤝
😱10⚡1👏1
הנפשות הפועלות בשוק ולמה חשוב להכיר אותם?
אנשים אינטליגנטים ומשכילים רבים אינם מצליחים להרוויח ממסחר והשקעות כי חסרות להם התכונות הפסיכולוגיות שיעזרו להם לפעול בצורה חכמה.
תצורת השוק ותנועת המחיר נובעת מפעילות של משקיעים וסוחרים שפועלים בשווקים השונים.
את הגרף ניתן להמשיל למעין סוג של מראה שמדפיסה את הפעולות של משתתפי השוק.
בכדי שנבין את אותם הנפשות שפועלות עלינו מלכתחילה להבין את הפעולות שהשוק מאפשר לנו לעשות.
בשוק ניתן לבצע שני פעולות עיקריות: קנייה או מכירה. כך שבכל רגע נתון יש אנשים שמוכרים ומצד שני קונים. אך ישנה עוד פעולה שמשתתפי השוק יכולים לעשות והיא לשבת בצד ולא לפעול כלל.
אז מי הם?
🟢אלו שחושבים שהשוק ירד ומבצעים מכירה.
🟢אלו שחושבים שהשוק יעלה ומבצעים קנייה.
🟢אלו שממתינים בצד ומחכים לנקוט בפעולה לאחד הכיוונים.
על האחרונים ניתן לומר שהם המוצלחים ביותר. ומדוע? הם ניחנו ביכולת להיות סבלניים ולראות את התצורה נבנית בדיוק מושלם לסט אפ שהם מחפשים.
קחו שליטה על העתיד הכלכלי שלכם ותלמדו איך לסחור ולהשקיע כמו המקצוענים✅
לפרטים נוספים⬅️⬅️⬅️
@WAT_Support💳
We Are Traders 🤝
אנשים אינטליגנטים ומשכילים רבים אינם מצליחים להרוויח ממסחר והשקעות כי חסרות להם התכונות הפסיכולוגיות שיעזרו להם לפעול בצורה חכמה.
תצורת השוק ותנועת המחיר נובעת מפעילות של משקיעים וסוחרים שפועלים בשווקים השונים.
את הגרף ניתן להמשיל למעין סוג של מראה שמדפיסה את הפעולות של משתתפי השוק.
בכדי שנבין את אותם הנפשות שפועלות עלינו מלכתחילה להבין את הפעולות שהשוק מאפשר לנו לעשות.
בשוק ניתן לבצע שני פעולות עיקריות: קנייה או מכירה. כך שבכל רגע נתון יש אנשים שמוכרים ומצד שני קונים. אך ישנה עוד פעולה שמשתתפי השוק יכולים לעשות והיא לשבת בצד ולא לפעול כלל.
אז מי הם?
🟢אלו שחושבים שהשוק ירד ומבצעים מכירה.
🟢אלו שחושבים שהשוק יעלה ומבצעים קנייה.
🟢אלו שממתינים בצד ומחכים לנקוט בפעולה לאחד הכיוונים.
על האחרונים ניתן לומר שהם המוצלחים ביותר. ומדוע? הם ניחנו ביכולת להיות סבלניים ולראות את התצורה נבנית בדיוק מושלם לסט אפ שהם מחפשים.
קחו שליטה על העתיד הכלכלי שלכם ותלמדו איך לסחור ולהשקיע כמו המקצוענים✅
לפרטים נוספים⬅️⬅️⬅️
@WAT_Support💳
We Are Traders 🤝
🎉1👌1🏆1
מה המשמעות של אופוריה ופחד בשוק ההון?
תנו לי להסביר:
מצב של קניות יתר מאופיין בשיא האופוריה, כסף חכם יקנה במצבי מכירות יתר וימכור בקניות יתר.
בעבר דיברנו על כך שכסף חכם וגדול מודע לפסיכולוגיה של הסוחר הקטן.
הסוחר הקטן שמונע מרגש יקנה בקניות יתר או לחלופין בשיא האופוריה שם כסף חכם ימכור.
הסוחר הקטן שלא מבין את כללי המשחק הופך את עצמו לנזילות לצד השני.
אופוריה מייצרת נזילות של קניות, את הנזילות הזאת ינצל כסף חכם למכירה.
המילה "קליימקס" (SC ,BC) פירושה "קיצוני". לפי ההגדרה הפשטנית קיצון היא נק' חריגה שבא אובייקט מסויים חרג יתר על המידה מהדרך.
איך זה מתבטא על הגרף ?
כסף חכם יקנה בימים של פחד ופסימיות שתתפתח עם הזמן למצב של אופוריה.
בנק הזאת הוא כבר יהיה ברווח עצום!
כסף טיפש שיראה מגמה גדולה יחשוב לפי ההיגיון הפשוט שהמחיר ימשיך לעלות וקונה מפחד להפסיד המשך עליות. פומו" - בטוח כבר ששמעתם את המושג הזה.
קניות ומכירות יתר קיימים בכל מימדי הזמן.
ככל שהמימד זמן גדול יותר כך ההשפעה תהיה גדולה יותר. קניות יתר במימד יומי מייצרת אופוריה גדולה יותר מקניות יתר במימד זמן שעתי.
(בתמונה למעלה דוגמא להמחשה👆 )
We Are Traders🤝
לפרטים נוספים על השירותים שלנו👇
@WAT_Support
תנו לי להסביר:
מצב של קניות יתר מאופיין בשיא האופוריה, כסף חכם יקנה במצבי מכירות יתר וימכור בקניות יתר.
בעבר דיברנו על כך שכסף חכם וגדול מודע לפסיכולוגיה של הסוחר הקטן.
הסוחר הקטן שמונע מרגש יקנה בקניות יתר או לחלופין בשיא האופוריה שם כסף חכם ימכור.
הסוחר הקטן שלא מבין את כללי המשחק הופך את עצמו לנזילות לצד השני.
אופוריה מייצרת נזילות של קניות, את הנזילות הזאת ינצל כסף חכם למכירה.
המילה "קליימקס" (SC ,BC) פירושה "קיצוני". לפי ההגדרה הפשטנית קיצון היא נק' חריגה שבא אובייקט מסויים חרג יתר על המידה מהדרך.
איך זה מתבטא על הגרף ?
כסף חכם יקנה בימים של פחד ופסימיות שתתפתח עם הזמן למצב של אופוריה.
בנק הזאת הוא כבר יהיה ברווח עצום!
כסף טיפש שיראה מגמה גדולה יחשוב לפי ההיגיון הפשוט שהמחיר ימשיך לעלות וקונה מפחד להפסיד המשך עליות. פומו" - בטוח כבר ששמעתם את המושג הזה.
קניות ומכירות יתר קיימים בכל מימדי הזמן.
ככל שהמימד זמן גדול יותר כך ההשפעה תהיה גדולה יותר. קניות יתר במימד יומי מייצרת אופוריה גדולה יותר מקניות יתר במימד זמן שעתי.
(בתמונה למעלה דוגמא להמחשה
We Are Traders
לפרטים נוספים על השירותים שלנו
@WAT_Support
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
כולם מסמנים תעלות - אך מה בפועל המשמעות שלהם?
תעלות הן כלי עוצמתי כיוון שהם מטוות את תנועת המחיר. מה שיוצר את התעלות הן אורכן של הרגליים העולות והיורדות כשהצד השולט בהן קובע את התנועה העיקרית.
בגרף שמולנו משמאל יש מגמה עולה.
המגמה הזו יוצרת תעלה על ידי שיאים ושפלים שנוצרים בהדרגה. לפתע התעלה משנה כיוון להליכה צידית.
ממה נובע שינוי ההתנהגות הזה?
השינוי יכול לנבוע משני סיבות:
1) חוסר ביקוש - אנשים לא ממשיכים לקנות.
2) מכירות שנכנסו לשוק ומשפיעות על הדחף כלפי מעלה.
שינוי ההתנהגות יוצר טווח, ולבסוף עובר להתנהגות של שליטת מוכרים, השפל הראשון לאחר חדירת הטווח יוצר לנו את קו הביקוש. על הקו הזה מגיע ביקוש של קונים. הקו הנגדי יוצר את קו ההיצע ששם מגיעה זריקת סחורה של מוכרים.
השפל על קו הביקוש מעיד על תמיכה קיימת אך המחיר לא מצליח להיתמך ועל קו ההיצע קיבלנו מכירה אגרסיבית.
המכירה האגרסיבית חודרת את קו הביקוש. אך הקונים חוזרים ומוחקים יותר מ50 אחוז מהנר העוצמתי. בנק' הזו המחיר שינה התנהגות להליכה צידית וקו ההיצע נפרץ.
למה הוא שינה התנהגות ?
יכולות להיות שני סיבות :
1) תשישות מוכרים
2) קניות שנכנסות לשוק
המשך ירידות יכולות להתרחש אך לעת עתה הירידות נבלמו עקב קונים אגרסיביים.
התעלות בסופו של דבר מטוות לנו את הדרך ומספרות לנו את סיפור המוכרים והקונים, ונותנות לנו זווית התקדמות של המחיר, ואף מגלות לנו את סיומה של תנועה מסוימת - ואת תחילתה של התנועה הבאה.
(בתמונה למעלה דוגמא להמחשה👆 )
We Are Traders🤝
אם בא לכם לשנות את המציאות שלכם לטובה😊 אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בפרטי⬅️ ⬅️ ⬅️ ⬅️ ⬅️
@WAT_Support
תעלות הן כלי עוצמתי כיוון שהם מטוות את תנועת המחיר. מה שיוצר את התעלות הן אורכן של הרגליים העולות והיורדות כשהצד השולט בהן קובע את התנועה העיקרית.
בגרף שמולנו משמאל יש מגמה עולה.
המגמה הזו יוצרת תעלה על ידי שיאים ושפלים שנוצרים בהדרגה. לפתע התעלה משנה כיוון להליכה צידית.
ממה נובע שינוי ההתנהגות הזה?
השינוי יכול לנבוע משני סיבות:
1) חוסר ביקוש - אנשים לא ממשיכים לקנות.
2) מכירות שנכנסו לשוק ומשפיעות על הדחף כלפי מעלה.
שינוי ההתנהגות יוצר טווח, ולבסוף עובר להתנהגות של שליטת מוכרים, השפל הראשון לאחר חדירת הטווח יוצר לנו את קו הביקוש. על הקו הזה מגיע ביקוש של קונים. הקו הנגדי יוצר את קו ההיצע ששם מגיעה זריקת סחורה של מוכרים.
השפל על קו הביקוש מעיד על תמיכה קיימת אך המחיר לא מצליח להיתמך ועל קו ההיצע קיבלנו מכירה אגרסיבית.
המכירה האגרסיבית חודרת את קו הביקוש. אך הקונים חוזרים ומוחקים יותר מ50 אחוז מהנר העוצמתי. בנק' הזו המחיר שינה התנהגות להליכה צידית וקו ההיצע נפרץ.
למה הוא שינה התנהגות ?
יכולות להיות שני סיבות :
1) תשישות מוכרים
2) קניות שנכנסות לשוק
המשך ירידות יכולות להתרחש אך לעת עתה הירידות נבלמו עקב קונים אגרסיביים.
התעלות בסופו של דבר מטוות לנו את הדרך ומספרות לנו את סיפור המוכרים והקונים, ונותנות לנו זווית התקדמות של המחיר, ואף מגלות לנו את סיומה של תנועה מסוימת - ואת תחילתה של התנועה הבאה.
(בתמונה למעלה דוגמא להמחשה
We Are Traders
אם בא לכם לשנות את המציאות שלכם לטובה
@WAT_Support
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥1👏1🗿1
בפוסט הקודם הסברתי מהן תעלות, ומה המשמעות האובייקטית שלהם.
הפעם נדבר על פקודות שוק ופקודות מרקט:
כשהמחיר עולה זה אומר שיש יותר ביקוש לקנייה.
הכמות הנדרשת לקנייה גדולה מהכמות הנמכרת.
כשהמחיר יורד זה אומר שיש יותר סחורה למכירה מאשר קנייה.
כשהמחיר הולך על הצד זה אומר שהוא באיזון כלומר הכמות הנמכרת שווה לכמות שנקנית.
דמיינו שיש לכם סל עם 7 תפוחים וישנו קונה אחד שמעוניין לקנות 7 תפוחים, מה יקרה? המחיר יישאר במקומו.
לאחר המכירה יבוא עוד קונה שרוצה עוד 7 תפוחים - אך התפוחים אזלו והיחיד שיכול למכור לו הוא זה שקנה אחרון.
הקונה החדש יצטרך לחכות לעוד סחורה שתגיע או שעליו לתת הצעה מפתה כדי שהקונה האחרון ימכור לו.
מה שיקרה זה שהמחיר יעלה אם יחליט לרכוש מהקונה האחרון.
אותו רעיון לכיוון ההופכי.
מה שאני רוצה שתבינו זה שמה שהזיז את המחיר בסופו של דבר זה הקנייה המיידית מהקונה האחרון שכעת נהפך למוכר עם הצעה מספיק מפתה.
ברגע שהקונה החדש יתן הצעה מפתה יותר הלחץ יעבור מהקונה החדש לקונה האחרון שכעת נהפך למוכר.
אך אם אותו קונה חדש לא היה לחוץ לקנות והיה ממתין לעוד סחורה שתגיע המחיר היה נשאר אותו דבר, או לחילופין הולך על הצד.
זהו ההבדל בין פקודת שוק לפקודת לימיט.
סוחרים לחוצים משתמשים בפקודת שוק ומי שלא לחוץ משתמש בפקודת לימיט.
פקודות לימיט מספקות תמיכה והתנגדות.
ופקודות שוק הם אלו שמזיזות אותו.
We Are Traders🤝
אם בא לכם לשנות את המציאות שלכם לטובה😊 אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בפרטי
⬇️ ⬇️ ⬇️ ⬇️ ⬇️
@WAT_Support
הפעם נדבר על פקודות שוק ופקודות מרקט:
כשהמחיר עולה זה אומר שיש יותר ביקוש לקנייה.
הכמות הנדרשת לקנייה גדולה מהכמות הנמכרת.
כשהמחיר יורד זה אומר שיש יותר סחורה למכירה מאשר קנייה.
כשהמחיר הולך על הצד זה אומר שהוא באיזון כלומר הכמות הנמכרת שווה לכמות שנקנית.
דמיינו שיש לכם סל עם 7 תפוחים וישנו קונה אחד שמעוניין לקנות 7 תפוחים, מה יקרה? המחיר יישאר במקומו.
לאחר המכירה יבוא עוד קונה שרוצה עוד 7 תפוחים - אך התפוחים אזלו והיחיד שיכול למכור לו הוא זה שקנה אחרון.
הקונה החדש יצטרך לחכות לעוד סחורה שתגיע או שעליו לתת הצעה מפתה כדי שהקונה האחרון ימכור לו.
מה שיקרה זה שהמחיר יעלה אם יחליט לרכוש מהקונה האחרון.
אותו רעיון לכיוון ההופכי.
מה שאני רוצה שתבינו זה שמה שהזיז את המחיר בסופו של דבר זה הקנייה המיידית מהקונה האחרון שכעת נהפך למוכר עם הצעה מספיק מפתה.
ברגע שהקונה החדש יתן הצעה מפתה יותר הלחץ יעבור מהקונה החדש לקונה האחרון שכעת נהפך למוכר.
אך אם אותו קונה חדש לא היה לחוץ לקנות והיה ממתין לעוד סחורה שתגיע המחיר היה נשאר אותו דבר, או לחילופין הולך על הצד.
זהו ההבדל בין פקודת שוק לפקודת לימיט.
סוחרים לחוצים משתמשים בפקודת שוק ומי שלא לחוץ משתמש בפקודת לימיט.
פקודות לימיט מספקות תמיכה והתנגדות.
ופקודות שוק הם אלו שמזיזות אותו.
We Are Traders
אם בא לכם לשנות את המציאות שלכם לטובה
@WAT_Support
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤1👍1🤩1