👋נעים מאוד, אני ערן שור (30) סוחר מקצועי בתחום הקריפטו, מט"ח וחוזים עתידיים משנת 2015.
סיימתי את לימודי בהנדסת בניין ולאחר שעבדתי בזה כשנה הבנתי מהר מאוד שזה לא בשבילי, לא אהבתי את זה ועשיתי את זה כדי לרצות אנשים סביבי וכי זה מה שה"חברה " שלנו מצפה מאיתנו. (כל הקונספט הזה הוא אידיוטי מלכתכילה).
אחרי הרבה פחדים וחששות החלטתי שאני עושה משהו כדי לשנות את המקום שאני נמצא בו בחיים.
והמשהו הזה היה ללכת All In על התחום של המסחר!
טיילתי במשך שנה וחצי בחו"ל, התקרבתי ולמדתי מהמנטורים הכי טובים בעולם בתחום המסחר, אלו שכבר הצליחו בתחום והיו להם התוצאות שאני רוצה עבור עצמי.
המטרה היא ברורה, אני רוצה להיות הסוחר הכי טוב בעולם!🥇 ותוך כדי המסע הזה, לבנות ולעשות זאת ביחד עם קהילה ואנשים איכותיים עם שאיפות ומיינדסט זהה.
היום, מזה כמה שנים שאני עוסק ומתפרנס יפה מתחום המסחר. אני רוצה לתת לך את ההזדמנות שאני קיבלתי להיכנס לעולם הזה ששינה את חיי, אני ישתף איתכם את כל הסודות שהכסף החכם לא רוצה שתדעו!
אז אם אתם מחפשים מישהו שימכור לכם חלומות של "התעשרות מהירה, והכנסה פסיבית” – הגעתם, לשמחתכם למקום הלא נכון.
אני דוגל בשקיפות, ניהול סיכונים מחושב. ובהגדלת ההון בצורה הדרגתית על פני זמן.
סיימתי את לימודי בהנדסת בניין ולאחר שעבדתי בזה כשנה הבנתי מהר מאוד שזה לא בשבילי, לא אהבתי את זה ועשיתי את זה כדי לרצות אנשים סביבי וכי זה מה שה"חברה " שלנו מצפה מאיתנו. (כל הקונספט הזה הוא אידיוטי מלכתכילה).
אחרי הרבה פחדים וחששות החלטתי שאני עושה משהו כדי לשנות את המקום שאני נמצא בו בחיים.
והמשהו הזה היה ללכת All In על התחום של המסחר!
טיילתי במשך שנה וחצי בחו"ל, התקרבתי ולמדתי מהמנטורים הכי טובים בעולם בתחום המסחר, אלו שכבר הצליחו בתחום והיו להם התוצאות שאני רוצה עבור עצמי.
המטרה היא ברורה, אני רוצה להיות הסוחר הכי טוב בעולם!🥇 ותוך כדי המסע הזה, לבנות ולעשות זאת ביחד עם קהילה ואנשים איכותיים עם שאיפות ומיינדסט זהה.
היום, מזה כמה שנים שאני עוסק ומתפרנס יפה מתחום המסחר. אני רוצה לתת לך את ההזדמנות שאני קיבלתי להיכנס לעולם הזה ששינה את חיי, אני ישתף איתכם את כל הסודות שהכסף החכם לא רוצה שתדעו!
אז אם אתם מחפשים מישהו שימכור לכם חלומות של "התעשרות מהירה, והכנסה פסיבית” – הגעתם, לשמחתכם למקום הלא נכון.
אני דוגל בשקיפות, ניהול סיכונים מחושב. ובהגדלת ההון בצורה הדרגתית על פני זמן.
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
💥העסקאות שעשו אותנו💥
תובנה פשוטה שהובילה לרווח של 800$ ב-15 דקות.
"השוק מורכב מתבניות שחוזרות על עצמן פעם אחר פעם"
אחד המשפטים הידועים של הסוחר ג'סי ליברמור שנחשב לסוחר הכי גדול בהיסטוריה.
תובנה פשוטה שהובילה לרווח של 800$ ב-15 דקות.
"השוק מורכב מתבניות שחוזרות על עצמן פעם אחר פעם"
אחד המשפטים הידועים של הסוחר ג'סי ליברמור שנחשב לסוחר הכי גדול בהיסטוריה.
קחו שליטה על העתיד הכלכלי שלכם
ותלמדו איך לסחור ולהשקיע בשוק ההון. (גם אם אתם לא גאונים מתמטיים או פרופסורים לכלכלה)
בניגוד להמון מנטורים בתחום אני אוהב אמינות ושקיפות ולפי כך אני מציג את כל ההישגים שלי - להוכיח לכם שזה אמיתי ואפשרי!
גם אתה יכול להשיג את התוצאות שאני משיג!
לפרטים נוספים הקליקו כאן 👉
ותלמדו איך לסחור ולהשקיע בשוק ההון. (גם אם אתם לא גאונים מתמטיים או פרופסורים לכלכלה)
בניגוד להמון מנטורים בתחום אני אוהב אמינות ושקיפות ולפי כך אני מציג את כל ההישגים שלי - להוכיח לכם שזה אמיתי ואפשרי!
גם אתה יכול להשיג את התוצאות שאני משיג!
לפרטים נוספים הקליקו כאן 👉
הפסיכולוגיה של משתתפי השוק :
למחיר יש מחזור חיים.
המחיר מדשדש מבצע עלייה מדשדש שוב, ומבצע ירידה.
המחזור קיים בכל טווחי הזמן מהקטן עד לגדול. המאבק בין מוכרים לקונים הוא תמידי.
בשוק ישנם שני משתתפים עיקריים ועלינו להכיר אותם.
אם לא נדע מול מי אנחנו מתחרים לא נדע לפעול נכון.
הקבוצה הראשונה היא סוחרים קמעוניים קטנים. הם מחזיקים בתיקי מסחר יחסית קטנים. הקבוצה הזו בדרך כלל תהיה כסף טיפש חסר ידע - והוא מתבסס על אינדקטורים חדשות, שמועות וכו'.
הקבוצה השנייה היא כסף מקצועי בעל אמצעים גדולים. בקבוצה הזו נמצאים עושי שוק, מוסדות, וכסף גדול וחכם.
ההבדל בין השניים :
-הקבוצה השנייה היא זאת שמזיזה את המחיר לכל כיוון שהוא.
-הקבוצה הראשונה בדרך כלל תהווה נזילות לקבוצה השנייה.
-הקבוצה השנייה מודעת לפסיכולוגיה של הקבוצה הראשונה.
-הקבוצה הראשונה לא יודעת דבר על הצד השני.
המוסדי יודע בדיוק! איך עובד הראש של הסוחר הקטן בכל אחד ממחזור החיים.
We Are Traders
למחיר יש מחזור חיים.
המחיר מדשדש מבצע עלייה מדשדש שוב, ומבצע ירידה.
המחזור קיים בכל טווחי הזמן מהקטן עד לגדול. המאבק בין מוכרים לקונים הוא תמידי.
בשוק ישנם שני משתתפים עיקריים ועלינו להכיר אותם.
אם לא נדע מול מי אנחנו מתחרים לא נדע לפעול נכון.
הקבוצה הראשונה היא סוחרים קמעוניים קטנים. הם מחזיקים בתיקי מסחר יחסית קטנים. הקבוצה הזו בדרך כלל תהיה כסף טיפש חסר ידע - והוא מתבסס על אינדקטורים חדשות, שמועות וכו'.
הקבוצה השנייה היא כסף מקצועי בעל אמצעים גדולים. בקבוצה הזו נמצאים עושי שוק, מוסדות, וכסף גדול וחכם.
ההבדל בין השניים :
-הקבוצה השנייה היא זאת שמזיזה את המחיר לכל כיוון שהוא.
-הקבוצה הראשונה בדרך כלל תהווה נזילות לקבוצה השנייה.
-הקבוצה השנייה מודעת לפסיכולוגיה של הקבוצה הראשונה.
-הקבוצה הראשונה לא יודעת דבר על הצד השני.
המוסדי יודע בדיוק! איך עובד הראש של הסוחר הקטן בכל אחד ממחזור החיים.
We Are Traders
👍1🔥1
כולם מסמנים תעלות - אך מה בפועל המשמעות שלהם?
תעלות הן כלי עוצמתי כיוון שהם מטוות את תנועת המחיר. מה שיוצר את התעלות הן אורכן של הרגליים העולות והיורדות כשהצד השולט בהן קובע את התנועה העיקרית.
בגרף שמולנו משמאל יש מגמה עולה.
המגמה הזו יוצרת תעלה על ידי שיאים ושפלים שנוצרים בהדרגה. לפתע התעלה משנה כיוון להליכה צידית.
ממה נובע שינוי ההתנהגות הזה?
השינוי יכול לנבוע משני סיבות:
1) חוסר ביקוש - אנשים לא ממשיכים לקנות.
2) מכירות שנכנסו לשוק ומשפיעות על הדחף כלפי מעלה.
שינוי ההתנהגות יוצר טווח, ולבסוף עובר להתנהגות של שליטת מוכרים, השפל הראשון לאחר חדירת הטווח יוצר לנו את קו הביקוש. על הקו הזה מגיע ביקוש של קונים. הקו הנגדי יוצר את קו ההיצע ששם מגיעה זריקת סחורה של מוכרים.
השפל על קו הביקוש מעיד על תמיכה קיימת אך המחיר לא מצליח להיתמך ועל קו ההיצע קיבלנו מכירה אגרסיבית.
המכירה האגרסיבית חודרת את קו הביקוש. אך הקונים חוזרים ומוחקים יותר מ50 אחוז מהנר העוצמתי. בנק' הזו המחיר שינה התנהגות להליכה צידית וקו ההיצע נפרץ.
למה הוא שינה התנהגות ?
יכולות להיות שני סיבות :
1) תשישות מוכרים
2) קניות שנכנסות לשוק
המשך ירידות יכולות להתרחש אך לעת עתה הירידות נבלמו עקב קונים אגרסיביים.
התעלות בסופו של דבר מטוות לנו את הדרך ומספרות לנו את סיפור המוכרים והקונים, ונותנות לנו זווית התקדמות של המחיר, ואף מגלות לנו את סיומה של תנועה מסוימת - ואת תחילתה של התנועה הבאה.
(בתמונה למעלה דוגמא להמחשה👆 )
We Are Traders🤝
אם בא לכם לשנות את המציאות שלכם לטובה😊 אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בפרטי⬅️ ⬅️ ⬅️ ⬅️ ⬅️
@WAT_Support
תעלות הן כלי עוצמתי כיוון שהם מטוות את תנועת המחיר. מה שיוצר את התעלות הן אורכן של הרגליים העולות והיורדות כשהצד השולט בהן קובע את התנועה העיקרית.
בגרף שמולנו משמאל יש מגמה עולה.
המגמה הזו יוצרת תעלה על ידי שיאים ושפלים שנוצרים בהדרגה. לפתע התעלה משנה כיוון להליכה צידית.
ממה נובע שינוי ההתנהגות הזה?
השינוי יכול לנבוע משני סיבות:
1) חוסר ביקוש - אנשים לא ממשיכים לקנות.
2) מכירות שנכנסו לשוק ומשפיעות על הדחף כלפי מעלה.
שינוי ההתנהגות יוצר טווח, ולבסוף עובר להתנהגות של שליטת מוכרים, השפל הראשון לאחר חדירת הטווח יוצר לנו את קו הביקוש. על הקו הזה מגיע ביקוש של קונים. הקו הנגדי יוצר את קו ההיצע ששם מגיעה זריקת סחורה של מוכרים.
השפל על קו הביקוש מעיד על תמיכה קיימת אך המחיר לא מצליח להיתמך ועל קו ההיצע קיבלנו מכירה אגרסיבית.
המכירה האגרסיבית חודרת את קו הביקוש. אך הקונים חוזרים ומוחקים יותר מ50 אחוז מהנר העוצמתי. בנק' הזו המחיר שינה התנהגות להליכה צידית וקו ההיצע נפרץ.
למה הוא שינה התנהגות ?
יכולות להיות שני סיבות :
1) תשישות מוכרים
2) קניות שנכנסות לשוק
המשך ירידות יכולות להתרחש אך לעת עתה הירידות נבלמו עקב קונים אגרסיביים.
התעלות בסופו של דבר מטוות לנו את הדרך ומספרות לנו את סיפור המוכרים והקונים, ונותנות לנו זווית התקדמות של המחיר, ואף מגלות לנו את סיומה של תנועה מסוימת - ואת תחילתה של התנועה הבאה.
(בתמונה למעלה דוגמא להמחשה
We Are Traders
אם בא לכם לשנות את המציאות שלכם לטובה
@WAT_Support
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤2👏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
הביטקוין שובר את ה-30,000$!
לאן פנינו מועדות מכאן ?
אנחנו כרגע הגענו לאזור מאוד חזק של מוכרים סביב אזור ה-30k אני מאמין שאנחנו נראה עצירה זמנית של המחיר ודשדוש סביב האזור הזה, ולאחר מכן נמשיך כלפי מעלה עם המגמה.
הביטקוין חיובי חברים , אנחנו במגמה עולה! 🚀
@WAT_Support
לאן פנינו מועדות מכאן ?
אנחנו כרגע הגענו לאזור מאוד חזק של מוכרים סביב אזור ה-30k אני מאמין שאנחנו נראה עצירה זמנית של המחיר ודשדוש סביב האזור הזה, ולאחר מכן נמשיך כלפי מעלה עם המגמה.
הביטקוין חיובי חברים , אנחנו במגמה עולה! 🚀
@WAT_Support
❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
3 טיפים שיעזרו לכם לשמור על עקביות ותוחלת מסחר חיובית:
1. לעבוד לפי תכנית מסחר אחת ומדויקת. לא להיכנס לעסקאות שלא עומדות בקריטריונים של תכנית המסחר שלכם.
2. תסחרו בשעות המסחר בהן יש פעילות ותנודתיות מספקת על מנת לתפוס מהלכים. תשתדלו לעבוד תחת שעות המסחר של לונדון וניו יורק.
3. מה שחשוב זה איכות העסקאות ולא האיכות. אתם יכולים בעסקה אחת איכותית ומדויקת להרוויח יותר מאשר ב-20 עסקאות. האיכות מנצחת תמיד!
We Are Traders🤝
אם בא לכם לשנות את המציאות שלכם לטובה😊 אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בפרטי⬅️ ⬅️ ⬅️ ⬅️ ⬅️
@WAT_Support
1. לעבוד לפי תכנית מסחר אחת ומדויקת. לא להיכנס לעסקאות שלא עומדות בקריטריונים של תכנית המסחר שלכם.
2. תסחרו בשעות המסחר בהן יש פעילות ותנודתיות מספקת על מנת לתפוס מהלכים. תשתדלו לעבוד תחת שעות המסחר של לונדון וניו יורק.
3. מה שחשוב זה איכות העסקאות ולא האיכות. אתם יכולים בעסקה אחת איכותית ומדויקת להרוויח יותר מאשר ב-20 עסקאות. האיכות מנצחת תמיד!
We Are Traders
אם בא לכם לשנות את המציאות שלכם לטובה
@WAT_Support
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
היי חברים, ברצוני לשתף אתכם בשירות של ניהול תיקי מסחר שאנו מציעים ללקוחותינו:
- איך זה עובד?
אני עובד עם חברות מימון שמקצות כסף לסוחרים מנוסים - המימון מתקבל לאחר שהסוחר עובר בחינה שחברת המימון דורשת.
- מי יכול לקבל מימון?
כל אדם בעל יכולות מסחר שעובר את האתגר שחברת המימון מציבה בפניו.
- כמה מימון אפשר לקבל?
10,000$ - 500,000$
- מה עוד נדרש לקבלת המימון?
לפני שניגשים לבחינה, חברת המימון דורשת תשלום מינימלי בהתאם לגודל המימון הנדרש.
לדוגמה ביקשתם מימון של כ-50,000$ תתבקשו לשלם 400$ בכדי לגשת לבחינה - ואם עברתם את הבחינה הסכום ששולם יוחזר אליכם במלואו.
- מה יוצא לחברת המימון מזה שהיא מחלקת כסף?
חברות המימון מחפשות סוחרים מנוסים שהוכיחו את עצמם ויודעים לייצר תשואה על ההון שמוקצה להם - החברה דורשת כ-20% אחוז מסך כל התשואות שהסוחר הרוויח.
- אז אתה אומר שאני לא מסכן שום דבר מהכסף שלי?
בדיוק! אתה לא מסכן שקל! - הדבר היחידי שאתה מסכן הוא את הכסף שאתה משלם בכדי לגשת לבחינה במקרה ולא עברת אותו, כך שאם עברת את הבחינה הסיכון שלך הוא אפסי.
מעדיפים לסחור לבד?
אין שום בעיה, יש לי לקוחות בעלי ידע במסחר שסוחרים באופן עצמאי ופונים אלי במטרה שאעבור בשבילם את האתגר לקבלת תיק ממומן - בשירות הזה אני לוקח אחריות מלאה ומתחייב ב-100% הצלחה.
- ואם אני לא מבין דבר בשוק ההון ולא יודע לסחור בעצמי?
כאן אני נכנס לתמונה - אני סוחר שנים רבות עם קבלות ותשואות חיוביות חודש בחודשו - אני מנהל תיקי מסחר ללקוחות שאינם מבינים דבר בשוק ההון, ובכל זאת נהנים מהכנסה פסיבית מתשואות במסחר שאני יוצר להם. כמובן שהכל בשקיפות והגינות➕
אז אם בא לכם לשנות את המציאות של חייכם לטובה - את/ה מוזמן לקבוע איתי שיחת זום ובה אסביר לכם את כל התהליך עד להשגת התוצאה שאתם מעוניינים בה📑
⬇️ ⬇️ ⬇️ ⬇️ ⬇️
@WAT_Support
@WAT_Support
🤝
נ.ב
(ברור לי שזה נשמע לכם יותר מדי טוב, אבל אין מה לייפות את המציאות זאת האמת לאמיתה. העובדה שאני מצליח לעשות את כל זה - היא כי אני שולט ברמה אבסולוטית במסחר. וגם אם זה ישמע לכם קצת יהיר. אז כן, אני בין הטובים בארץ ובעולם. לא מתבייש לומר את זה. אינסוף קבלות הוכוחות ולקוחות יעידו על זה)
- איך זה עובד?
אני עובד עם חברות מימון שמקצות כסף לסוחרים מנוסים - המימון מתקבל לאחר שהסוחר עובר בחינה שחברת המימון דורשת.
- מי יכול לקבל מימון?
כל אדם בעל יכולות מסחר שעובר את האתגר שחברת המימון מציבה בפניו.
- כמה מימון אפשר לקבל?
10,000$ - 500,000$
- מה עוד נדרש לקבלת המימון?
לפני שניגשים לבחינה, חברת המימון דורשת תשלום מינימלי בהתאם לגודל המימון הנדרש.
לדוגמה ביקשתם מימון של כ-50,000$ תתבקשו לשלם 400$ בכדי לגשת לבחינה - ואם עברתם את הבחינה הסכום ששולם יוחזר אליכם במלואו.
- מה יוצא לחברת המימון מזה שהיא מחלקת כסף?
חברות המימון מחפשות סוחרים מנוסים שהוכיחו את עצמם ויודעים לייצר תשואה על ההון שמוקצה להם - החברה דורשת כ-20% אחוז מסך כל התשואות שהסוחר הרוויח.
- אז אתה אומר שאני לא מסכן שום דבר מהכסף שלי?
בדיוק! אתה לא מסכן שקל! - הדבר היחידי שאתה מסכן הוא את הכסף שאתה משלם בכדי לגשת לבחינה במקרה ולא עברת אותו, כך שאם עברת את הבחינה הסיכון שלך הוא אפסי.
מעדיפים לסחור לבד?
אין שום בעיה, יש לי לקוחות בעלי ידע במסחר שסוחרים באופן עצמאי ופונים אלי במטרה שאעבור בשבילם את האתגר לקבלת תיק ממומן - בשירות הזה אני לוקח אחריות מלאה ומתחייב ב-100% הצלחה.
- ואם אני לא מבין דבר בשוק ההון ולא יודע לסחור בעצמי?
כאן אני נכנס לתמונה - אני סוחר שנים רבות עם קבלות ותשואות חיוביות חודש בחודשו - אני מנהל תיקי מסחר ללקוחות שאינם מבינים דבר בשוק ההון, ובכל זאת נהנים מהכנסה פסיבית מתשואות במסחר שאני יוצר להם. כמובן שהכל בשקיפות והגינות➕
אז אם בא לכם לשנות את המציאות של חייכם לטובה - את/ה מוזמן לקבוע איתי שיחת זום ובה אסביר לכם את כל התהליך עד להשגת התוצאה שאתם מעוניינים בה📑
@WAT_Support
@WAT_Support
נ.ב
(ברור לי שזה נשמע לכם יותר מדי טוב, אבל אין מה לייפות את המציאות זאת האמת לאמיתה. העובדה שאני מצליח לעשות את כל זה - היא כי אני שולט ברמה אבסולוטית במסחר. וגם אם זה ישמע לכם קצת יהיר. אז כן, אני בין הטובים בארץ ובעולם. לא מתבייש לומר את זה. אינסוף קבלות הוכוחות ולקוחות יעידו על זה)
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤4
Set & Forget - קהילה pinned «היי חברים, ברצוני לשתף אתכם בשירות של ניהול תיקי מסחר שאנו מציעים ללקוחותינו: - איך זה עובד? אני עובד עם חברות מימון שמקצות כסף לסוחרים מנוסים - המימון מתקבל לאחר שהסוחר עובר בחינה שחברת המימון דורשת. - מי יכול לקבל מימון? כל אדם בעל יכולות מסחר שעובר את…»
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
שימו לב היום בשעה 15:30 יש חדשות על ה-USD.
בדר״כ חדשות מהסוג הזה באות עם תנודתיות גבוה בשווקים לכן 2 תסריטים אפשריים להיום/ מחר על הביטקוין (BTCUSD)
בדר״כ חדשות מהסוג הזה באות עם תנודתיות גבוה בשווקים לכן 2 תסריטים אפשריים להיום/ מחר על הביטקוין (BTCUSD)