Red Lion Corps
22.6K subscribers
21.5K photos
8.3K videos
51 files
1.78K links
به نام خداوند جان و خرد
کزین برتر اندیشه برنگذرد

همراه با ما در دنیای تاریخ و میلیتاری

۸ دسامبر ۲۰۲۰
https://t.me/RedLionCorps/5
Download Telegram
‏۳۱ خرداد؛ سالروز شهادت آقا مصطفی چمران


@RedLionCorps
🫡26053😁20💔15🤬10❤‍🔥2😢2
دو خبرنگار نیویورک تایمز کتابی نوشتند که گفته شده در آن ادعا میکنند وزیر خزانه داری ایالات متحده به صورت خصوصی به ترامپ پیشنهاد کرده که زلنسکی را به کاخ سفید دعوت نکند. در ادامه ادعا میکنند بسنت از زلنسکی با عنوانهایی همچون حرامزاده کوچولو، کودک استثنایی اروپایی‌ها و مستربین کراکی یاد کرده است.

@RedLionCorps
😁116🤬92👍1👎1🔥1
Forwarded from Minas Tirith
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حمله مولتی روتور بمب انداز گروه تحریک طالبان پاکستان TTP به مقر نیروهای پلیس در خیبر پختونخوا

@Minas_Tirith2024
😐52👎3👍2🔥2🤬1🕊1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تصویر ماهواره‌ای از بازگشت شش فروند سوخت‌رسان کی‌سی ۱۳۵ نیروی هوایی ایالات متحده به پایگاه ظفره امارات پس از رفتن سوخت‌رسان ها در اواخر ماه می

@RedLionCorps
👍26🤬74👎2
Forwarded from Iranian Naval Force
#شهدای_نداجا | شهید جاوید الاثر ناوبان یکم علیرضا رمضانی

از شهدای ناو جماران

@Navy_Iranian
💔207🫡15😁112😢1
بازسازی همین نداجا به شیوه درست کار یک عمر است تقریباً، گمان هم میرود بحث زیرسطحی ها اولویت خواهد بود تا ناوشکن بازی‌ها که در مجازی صحبت می‌شود.
👍1103
یک خودرو می‌خرید به جز سرمایه که برای خرید میخواهید فکری هم باید برای مصرفی ها و خرجی که باید در طول استفاده کرد براش را نیز در نظر گرفت. جنگنده و ناو هم همان است. همش چهارصد فروند جنگنده بخریم بگذاریم پایگاه نیست. پول تعویض روغنی مرحوم هاشم با مدیریت پسرش هوشنگ نیز هست.
😁108👍33👎1
اما بنظر بنده قشون مملکت با تجربه این جنگ به سمت بازسازی تاسیسات تولیدی و بردن آنها زیر زمین و بیشتر بیشتر کندن زمین و کوه‌ها برای پایگاه، برگرداندن میزان تولید به قبل و افزایش تولید موشک و پهپاد‌ها، ضدکشتی های پرسرعت تر ، بالستیک های با کلاهک دارای قطر ضخامت تر و سریع تر و دوش پرتاب بسیار، افزایش سامانه‌هایی همچون مجید و قائم و ۳۵۸ و آذرخش و... بیشتر از قبل خواهند رفت. بنظر در هر صورت دستی هم بر نهاجا می‌کشیم ولی نه آنطور که چهارصدتا جنگنده میگیریم، آواکس هر جا دیدیم می‌دزدیم، چهل تا سوخت‌رسان میگیریم و این مدل صحبت‌ها
❤‍🔥130😁42👍1262👎2
هوافضا آتشی است که خاموش شدنی که نیست، بزرگ و بزرگ تر میشود به مدد خداوند توانا
❤‍🔥238🫡1911😁11👎3😐2💔1
کاتز، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی: هیچ محدودیتی برای سربازان در لبنان برای اقدام به منظور خنثی‌سازی تهدیدها وجود نداشته و ندارد اسرائیل از منطقه امنیتی در لبنان خارج نخواهد شد.

@RedLionCorps
🤬90🔥64👍2😁1
Forwarded from Iranian Naval Force
رزم‌ناو هسته‌ای آدمیرال ناخیموف مرحله سوم و نهایی آزمایش‌های دریایی خود را آغاز کرده است. این خبر توسط دفتر مطبوعاتی ناوگان شمالی تأیید شده.

این بزرگوار آخرین کشتی از چهار فروند کلاس کیروف هست که روس ها برای بازسازی و تعمیرات آن بیش از ۲۵ سال زمان و ۲۰۰ میلیارد روبل معادل ۵ میلیارد دلار هزینه کردند.

گزارشات حاکی از آن است که به ۱۷۴ سلول عمود پرتاب، که ۸۰ سلول آن اختصاص دارد به موشک های کروز و ضد کشتی دوربرد مانند کالیبر، اونیکس و زیرکون. ۹۶ سلول باقی مانده هم برای موشک‌های پدافندی در نظر گرفته شده‌اند که با سیستم دفاع هوایی دوربرد Fort-M یکپارچه شده‌اند.

پست ریپلای شده را مطالعه بفرمایید

⚓️ @Navy_Iranian | #MHB
36😁18👍5❤‍🔥1
Forwarded from توئیت نظامی
قطعات الکترونیک موشک هوا به هوای R-37M ساخت روسیه

در این موشک قطعات الکترونیکی غیرنظامی از جمله چیپ‌های Altera آمریکایی به سال ساخت 2017 به بعد دیده می‌شود.

موشک R-37M به سرعت بیش از 5 ماخ می‌رسد و مانورهای سنگین انجام می‌دهد که باید الکترونیک، سیم‌کشی و کانکتورها لرزش‌های شدید و نیروی جی بالایی را تحمل کند. در نبردهای هوایی هیچ چیز مطلقی وجود ندارد و اگرچه این موشک در جنگ اوکراین استفاده شده و موفقیت‌هایی در کنار برخی حملات بی‌ثمر بدست‌آورده و هند نیز سفارش بالایی داده اما باتوجه به نوع قطعات بکار رفته و همچنین بکارگیری در نبردهایی با کمترین توان جنگ الکترونیک، سوالاتی را بوجود می‌آورد.

اینکه در مقابل جنگ الکترونیک رقیبانی مانند آمریکا و چین چه عملکردی دارد؟ اگر این موشک سنگین شلیک شود چه تعداد نرخ از کار افتادن و خرابی دارد؟ آیا خرید تعداد بالای این موشک برد بلند صرفا به دلیل نبود موشکی با این برد در بازار تسلیحاتی برای هند بوده است؟ اگر تعداد سفارشات بالا رود و روسیه مشکل در تولید تعداد بالای قطعات الکترویک داخلی دارد، آیا در سفارشات خارجی مجبور است از قطعات غیرنظامی استفاده کند؟

@Military_Tweet
👍205😐5