This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💩182🤮34❤12🤔6😐5🤣4🖕3😱1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوشچشم، کارشناس صداوسیما:
آمریکا خودش تاسیسات ایران را نابود کرده است و حالا میگوید در بازسازی آنها سرمایهگذاری میکند تا در سود این صنایع شریک شود
به جای خسارت دادن میخواهند ایران را استعمار کنند و ۵۰ درصد سود صنایع ایران را کسب کنند
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
آمریکا خودش تاسیسات ایران را نابود کرده است و حالا میگوید در بازسازی آنها سرمایهگذاری میکند تا در سود این صنایع شریک شود
به جای خسارت دادن میخواهند ایران را استعمار کنند و ۵۰ درصد سود صنایع ایران را کسب کنند
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
🤣222❤12💩9😐6👍4🔥3😁1🤔1
حالا که بحث بلژیک داغه
یادی بکنیم از جنایاتی که تو کنگو کردن
مردم محلی رو مجبور به تولید محصول میکردن و اگر کم تولید میکردن دستشون قطع میشده
تو بلژیک باغ وحش انسانی از مردم کنگو ساخته بودن:)
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
یادی بکنیم از جنایاتی که تو کنگو کردن
مردم محلی رو مجبور به تولید محصول میکردن و اگر کم تولید میکردن دستشون قطع میشده
تو بلژیک باغ وحش انسانی از مردم کنگو ساخته بودن:)
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
😢247🤬191😐17❤8🖕5😱4👍2🤔1
خبرگزاری معتبر تسنیم:
خبر خرید غلات آمریکایی با پولهای بلوکه شده صحت نداره و دروغه.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
خبر خرید غلات آمریکایی با پولهای بلوکه شده صحت نداره و دروغه.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
🤣241💩30😁11❤2👎1
ابوالفضل بازرگان، تحلیگر حکومتی:
در ۲ روز ۲ "دروغ" به مردم گفتید؛
اول گفتید در واکنش حملات به لبنان تنگه رو میبندیم و نبستید
و امروز گفتید در واکنش به توهینها و تهدیدات ترامپ، مذاکرات رو متوقف میکنیم و نکردید و در اتاق در حال مذاکره مستقیم با ونس بودید!
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
در ۲ روز ۲ "دروغ" به مردم گفتید؛
اول گفتید در واکنش حملات به لبنان تنگه رو میبندیم و نبستید
و امروز گفتید در واکنش به توهینها و تهدیدات ترامپ، مذاکرات رو متوقف میکنیم و نکردید و در اتاق در حال مذاکره مستقیم با ونس بودید!
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
🤣280😁22❤7💩6
ترامپ :
همه میدونن که ایران در نهایت با بازرسیهای گسترده از تأسیساتش موافقت میکنه تا مطمئن بشیم برنامه هستهایش تو سالهای آینده هم کاملاً شفاف و تحت نظارته.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
همه میدونن که ایران در نهایت با بازرسیهای گسترده از تأسیساتش موافقت میکنه تا مطمئن بشیم برنامه هستهایش تو سالهای آینده هم کاملاً شفاف و تحت نظارته.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
💩127👍28😁11❤5👎2🤬1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🗣خبرنگار:
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
دیروز یه لحظه بود که عراقچی وارد اتاق شد و به شما سلام نکرد. شما هم دست ندادید و بعدش رفت. آیا احساس کردید که به شما بیاحترامی شده؟جی دی ونس :
نه... باور کن، من چند ماه اخیر رو خیلی با ایرانیها سر و کار داشتم. بعضی وقتها واقعا برام گیجکنندهان به عنوان مذاکرهکننده.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
💩132😁54🤣14❤6😐2👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ویدیوی وایرال شده از یه راننده بلهوس اسپانیایی که با دوست دخترش وسط اتوبان، حين رانندگی رابطه جنسی برقرار میکرد:
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
💩131😐25❤9😍5😁4🤬3😢2🖕1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
واکنش خوشچشم به اظهارات عادل فردوسیپور: برای حمله به من کسی را انتخاب کردند که حمله به مدرسه میناب را محکوم نکرده است/ امثال عادل فردوسیپور سرباز آمریکا و اسرائیل هستند
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
💩433🤮37🖕37👍15❤10😁9🔥1🤬1😐1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شبکه 14 اسرائیل🇮🇱:
به نظر ما ایران داره با یه سلاح الکترومغناطیسی روی مغز ترامپ اثر میذاره؛
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
به نظر ما ایران داره با یه سلاح الکترومغناطیسی روی مغز ترامپ اثر میذاره؛
رفتار و تصمیمهای ترامپ نسبت به قبل فرق کرده و این اتفاق عادی نیست.
این فناوری شبیه تلهپاتیه، با این تفاوت که از امواج الکترومغناطیسی استفاده میکنه.
روسیه و چین این تکنولوژی رو دارن و الان هم ایران هم بهش دست پیدا کرده.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
🤣294💩30👍19😁15❤10👎5🔥2😐2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸 ترامپ : پولهای ایران که داره آزاد میشه، فقط صرف خریدِ غذا از کشاورزان آمریکایی میشه!
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
ایران 91 میلیون جمعیت داره و اونا حتی نمیتونن بهشون غذا بدن.
اگه ایران به توافقش عمل نکنه یا رفتارش درست نباشه، هر کاری لازم باشه انجام میدم.
ما به دو چیز رسیدیم؛ یکی اینکه تنگه بازه، دوم اینکه ایران هیچ وقت به سلاح هسته ای دست پیدا نمیکنه.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
😁143💩54❤10👍8🤔3🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قالیباف: آزادسازی پولهای بلوکه شده و رفع تحریمهای نفتی در سفر سوئیس نهایی شد
رئیس هیأت مذاکرهکننده ایران:
🔸️ برای آزادسازی اموال بلوکهشده، در بند ۱۱ باید دو مبلغ ۶ میلیارد دلاری آزاد میشد که پیشتر اقدامات آن در سفر به قطر انجام شده بود، اما امضای نهایی آن باید در سفر سوئیس صورت میگرفت که انجام شد.
🔸️ در خصوص بند ۱۰، موضوع فروش نفت خام، پتروشیمی و مشتقات آن، همچنین مسائل بانکی، بیمه و حملونقل مطرح است. از آنجا که هنوز توافق نهایی نشده، تحریمها همچنان پابرجاست؛ لذا بر اساس توافقنامه امضاشده، تا رسیدن به توافق نهایی، تحریمهای نفتی رفع شد.
🔸️ یکی دیگر از مباحث مهم، چارچوب چگونگی پیگیری تحقق بندهای تفاهم تا پایان ۶۰ روز بود که آن هم به نتیجه رسید. هماهنگی صورت گرفت تا هیأتهای ایرانی و آمریکایی نشست داشته باشند و این مسائل و اجرای آنها را پیگیری کنند.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
رئیس هیأت مذاکرهکننده ایران:
🔸️ برای آزادسازی اموال بلوکهشده، در بند ۱۱ باید دو مبلغ ۶ میلیارد دلاری آزاد میشد که پیشتر اقدامات آن در سفر به قطر انجام شده بود، اما امضای نهایی آن باید در سفر سوئیس صورت میگرفت که انجام شد.
🔸️ در خصوص بند ۱۰، موضوع فروش نفت خام، پتروشیمی و مشتقات آن، همچنین مسائل بانکی، بیمه و حملونقل مطرح است. از آنجا که هنوز توافق نهایی نشده، تحریمها همچنان پابرجاست؛ لذا بر اساس توافقنامه امضاشده، تا رسیدن به توافق نهایی، تحریمهای نفتی رفع شد.
🔸️ یکی دیگر از مباحث مهم، چارچوب چگونگی پیگیری تحقق بندهای تفاهم تا پایان ۶۰ روز بود که آن هم به نتیجه رسید. هماهنگی صورت گرفت تا هیأتهای ایرانی و آمریکایی نشست داشته باشند و این مسائل و اجرای آنها را پیگیری کنند.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
😁62💩52❤14👍4🖕4👎2🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔻قالیباف: اگر به سوئیس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد
رئیس هیأت مذاکرهکننده ایران در پرواز بازگشت از مذاکرات چهارجانبه سوئیس:
🔹برنامه «به وقت ایران» انصافاً یکی از برنامههای خوب در حوزه کارشناسی است. البته به برخی موارد آن نقد دارم، اما در مجموع برنامه خوبی است.
🔹دیدم در این برنامه اعلام شد که کاش فرودگاه مهرآباد را میبستند تا تیم مذاکرهکننده به سوئیس نرود. به آن عزیزان میگویم اگر به سوئیس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
رئیس هیأت مذاکرهکننده ایران در پرواز بازگشت از مذاکرات چهارجانبه سوئیس:
🔹برنامه «به وقت ایران» انصافاً یکی از برنامههای خوب در حوزه کارشناسی است. البته به برخی موارد آن نقد دارم، اما در مجموع برنامه خوبی است.
🔹دیدم در این برنامه اعلام شد که کاش فرودگاه مهرآباد را میبستند تا تیم مذاکرهکننده به سوئیس نرود. به آن عزیزان میگویم اگر به سوئیس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
💩254❤20🤮8🖕8😁5👍4🤔3👎1🔥1🤣1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🇮🇷🇺🇸رئیسجمهور ترامپ درباره ناتو و ایران:
ایتالیا خیلی بد بود. آلمان خیلی بد بود. ناتو برای ما نبود.
ما سالانه صدها میلیون دلار برای دفاع از آنها در برابر روسیه هزینه میکنیم، و سپس آنها به ما میگویند، «ما ترجیح میدهیم کمک نکنیم.» حرف احمقانهای است.
چون ما میتوانیم این حرف را به آنها بزنیم اگر بخواهیم، و ممکن است این کار را بکنیم.
من حتی به کمک آنها نیاز نداشتم. بیشتر از هر چیز کنجکاو بودم.
از آنها خواستیم بیایند، اما برای ما نبودند. احمقانه بود که نبودند.
استارمر آنجا نبود و مردم بریتانیا از نبود او خوششان نیامد.
استارمر به ما گفت: «به محض اینکه شما پیروز شوید، ما آنجا خواهیم بود.» من گفتم: «وقتی ما پیروز شویم، به شما نیاز نداریم.» این وینستون چرچیل نبود که با او طرف بودیم؛ این را میتوانم به شما بگویم.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
ایتالیا خیلی بد بود. آلمان خیلی بد بود. ناتو برای ما نبود.
ما سالانه صدها میلیون دلار برای دفاع از آنها در برابر روسیه هزینه میکنیم، و سپس آنها به ما میگویند، «ما ترجیح میدهیم کمک نکنیم.» حرف احمقانهای است.
چون ما میتوانیم این حرف را به آنها بزنیم اگر بخواهیم، و ممکن است این کار را بکنیم.
من حتی به کمک آنها نیاز نداشتم. بیشتر از هر چیز کنجکاو بودم.
از آنها خواستیم بیایند، اما برای ما نبودند. احمقانه بود که نبودند.
استارمر آنجا نبود و مردم بریتانیا از نبود او خوششان نیامد.
استارمر به ما گفت: «به محض اینکه شما پیروز شوید، ما آنجا خواهیم بود.» من گفتم: «وقتی ما پیروز شویم، به شما نیاز نداریم.» این وینستون چرچیل نبود که با او طرف بودیم؛ این را میتوانم به شما بگویم.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
❤76👍25💩23🔥1😁1🤬1