ویدیو وایرال شده از یه ربات انسان نما چینی🇨🇳 که کنار خیابونا میشینه و از مردم پولِ کمک جمع میکنه؛
گفته میشه این ربات واسه جلب توجه مردم با صدا میگه:
گفته میشه این ربات واسه جلب توجه مردم با صدا میگه:
شارژ باتریم داره تموم میشه، لطفاً کمکم کنید و بهم مقداری پول بدین!
همزمان دست تکون میده و یه کاسه جلوی خودش گرفته و روی کاسه هم یه QR Code چسبونده که مردم اگه پول نقد نداشتن، بتونن از طریق سیستمهای پرداخت ارز دیجیتال براش پول واریز کنن.Join 🔜 @RedLineTel 🚩
💩75🤣55❤5😐3😁1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
این روزها خیلی راجع به کاهش قیمت دلار ، طلا ، نقره و... صحبت میشه، این یکی از تحلیلهای وایرال شده از آینده قیمتها بود؛
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
بعد صحبت درمورد توافق، مردم دچار یه خوشبینی شدن و خیلیها شروع به فروش کردن که همین باعث کاهش قیمتها شد.
ولی باتوجه به کسری بودجه و خسارتهای فراوانی که کشور تو جنگ دیده و تورم 80 الی 100 درصدی که تو راهه؛ میانگین قیمت دلار تو سال 1405، حداقل 220 هزارتومنه!
طلا هم قبل اینکه اصلا جنگ شروع بشه، گرمی 31,500 معامله میشده.
اما اگه توافقی در حد برجام امضا بشه که خیلی بعیده، داستان فرق میکنه و دلار تا 120 تومن هم میتونه بیاد...
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
😱28👍20👎11❤9🤮2💩2😁1🖕1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‼️🇺🇸ترامپ درباره توافق ایران :
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
متن نهایی نیست؛ این یه یادداشت تفاهمه.
اگر از اون خوشم نیاد، دوباره به بمباران سرشون برمیگردیم.
اگر اونا رفتار مناسبی نداشته باشن، ما دوباره به بمباران برمیگردیم
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
🤣85💩24🤮10❤7👍4🖕3😁1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
ترامپ :
هیچکس دقیقاً نمیدونه جزئیات توافق ما با ایران چیه، ولی یه توافق خیلی قویه، به نظر میاد اکثر مردم هم ازش راضی و خوشحالن؛
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
هیچکس دقیقاً نمیدونه جزئیات توافق ما با ایران چیه، ولی یه توافق خیلی قویه، به نظر میاد اکثر مردم هم ازش راضی و خوشحالن؛
اگه این توافق نباشه، گزینه بعدی میتونه یه رکود اقتصادی جهانی باشه، اونایی که چنین چیزی رو میخوان، آدمهای احمقی هستن، اول از همه، تنگه (هرمز) هیچوقت باز نمیشد.
این هنوز متن نهایی نیست؛ فعلاً فقط یه یادداشت تفاهم (MoU) هست، اگه ازش خوشم نیاد، دوباره برمیگردیم به بمباران کردنشون.اگه درست رفتار نکنن، خیلی سریع برمیگردیم سراغ بمباران.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
🖕80💩21🤣16❤6😁2🤬1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ترامپ :
ما یکیو به اسم قاسم سلیمانی از سر راهمون برداشتیم.
فکر میکنید اگه اون زنده بود همچین اتفاقایی [توافق]میفتاد؟ اون یه نابغه شرور بود.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
ما یکیو به اسم قاسم سلیمانی از سر راهمون برداشتیم.
فکر میکنید اگه اون زنده بود همچین اتفاقایی [توافق]میفتاد؟ اون یه نابغه شرور بود.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
👍77🤮31🖕13💩10😁4❤3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ترامپ :
اوباما برجام رو با ایرانیا امضا کرد و با دادن رشوه سعی کرد خودشو نجات بده؛
اوباما برجام رو با ایرانیا امضا کرد و با دادن رشوه سعی کرد خودشو نجات بده؛
اون حتی 1 میلیارد و 700 میلیون دلار پول نقد رو سوار یه هواپیما کرد و به ایران فرستاد، من عکسشو دارم که اونا جلوی هواپیما وایسادن و میگن ببین چه پولایی دادن به ما ، در ازاش ایرانیا چیکار کردن؟ به اوباما خندیدن و گفتن این حرومزادهی احمقو نگاه کن.Join 🔜 @RedLineTel 🚩
🤮65😁26💩21🤬2❤1👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ترامپ :
دلیل اینکه قیمت نفت خیلی بالا نرفت این بود که آمریکا مخفیانه هر شب تعداد زیادی از کشتیها رو از بین میبرد و کسی هم خبر نداشت؛
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
دلیل اینکه قیمت نفت خیلی بالا نرفت این بود که آمریکا مخفیانه هر شب تعداد زیادی از کشتیها رو از بین میبرد و کسی هم خبر نداشت؛
نیروی دریایی آمریکا بعضی شبا بین 15 تا 25 کشتی رو هدف قرار میداد و همین باعث شد قیمت نفت به 300 دلار نرسه و نهایتاً حدود 125 تا 150 دلار بشه.
الان قیمت نفت حدود 72 یا 73 دلاره و شاید حتی کمتر هم شده باشه.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
💩44👍32❤7🔥1😁1
نفتالی بنت، کاندید بعدی نخست وزیری اسرائیل🇮🇱:
تفاهم بین ایران و آمریکا موندنی نیست و بهزودی رژیم فاسد ایران سقوط خواهد کرد؛
تفاهم بین ایران و آمریکا موندنی نیست و بهزودی رژیم فاسد ایران سقوط خواهد کرد؛
به مردم شریف ایران میگم؛ امیدتونو از دست ندین چون این رژیم رفتنیه و دفعهی بعدی که مردم ایران قیام کنن ما ابزارهای لازم رو در اختیارشون قرار میدیم.Join 🔜 @RedLineTel 🚩
👍296🖕60❤18😁12💩6😍3🔥2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بخشی از سخنرانی قالیباف که توی رسانهها وایرال شده:
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
دیگه ساختار مدیریتی کشور از فردمحوری خارج شده
و گروهی تصمیم میگیریم.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
😁261🖕50💩37👍19🤣7❤3😍2👎1🔥1🤔1
میلیاردها دلار پول مسدودشده ایران در کدام کشورها قرار دارند؟
جمهوری اسلامی با هدف دستیابی به جایزهای بزرگ وارد مذاکرات با دولت ترامپ شده است: دهها میلیارد دلار دارایی مسدودشده در خارج از کشور که میتواند به احیای اقتصاد بحرانزده ایران کمک کند.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
جمهوری اسلامی با هدف دستیابی به جایزهای بزرگ وارد مذاکرات با دولت ترامپ شده است: دهها میلیارد دلار دارایی مسدودشده در خارج از کشور که میتواند به احیای اقتصاد بحرانزده ایران کمک کند.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
🤣43💩16❤4🤬3😁1
طلا باید برای استفاده و زیبایی و لذت میبود، ماشین باید برای سوار شدن میبود، خونه باید سرپناه میبود، زمین باید برای خونه ساختن میبود... هیچکدوم نباید سرمایه و کاسبی میشدن. هیچکدوم نباید مایهی این حجم از اضطراب و استرس و بخریم یا بفروشیم میشدن...
🔴 @RedLineTel 🚩
🔴 @RedLineTel 🚩
😢197👍116❤8😁1🤔1
😁52❤9💩7🤮6😐2👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کاظمی، وزیر آموزش و پرورش:
هر مدیری برا ثبتنام دانشآموزا خواست پول بگیره میگم صیکشو بزنن.
درمورد لباس فرم مدارس هم این که خانواده هارو مجبور کنیم هرسال برن جدید بخرن چیز مزخرفیه، میگم بکننش هر 3سال یه بار که برن عشق کنن.Join 🔜 @RedLineTel 🚩
🤣99🤮32👍12🖕12❤6💩6👎1😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ترامپ :
رهبرهای جدید ایران آدمهای باهوشین، خیلی هم باهوشن؛
به اندازه قبلیها تندرو و افراطی نیستن، فکر میکنم واقعاً کشورشون رو دوست دارن و آدمهای خوبی هستن.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
رهبرهای جدید ایران آدمهای باهوشین، خیلی هم باهوشن؛
به اندازه قبلیها تندرو و افراطی نیستن، فکر میکنم واقعاً کشورشون رو دوست دارن و آدمهای خوبی هستن.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
🤮174💩81🖕28❤11😁11👎4👍2
ترامپ:
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
توافقی که یکشنبه با ایران بهش رسیدیم، بهزودی امضا میشه؛ شاید فردا، شاید هم یکی دو روز دیگه، یه نسخه از توافق رو هم برای اسرائیل فرستادیم؛
ایران آسیب خیلی سنگینی دیده؛ چیزی حدود ۱.۵ تا ۲ تریلیون دلار خسارت. حالا یکی باید کمکش کنه دوباره سرپا بشه، شاید همسایههاش یه کم کمک کنن، نمیدونم.
ایرانیها آدمهای باهوش و مذاکرهکنندههای خیلی قویای هستن. درباره موشکها هم باید واقعبین بود؛ نمیتونی به بعضی کشورها موشک بدی و به ایران ندی. مشکل اصلی موشک نیست، مشکل سلاح هستهایه.
اگه به توافق پایبند نباشن یا به تعهدات نانوشتهای که بینمون وجود داره عمل نکنن، احتمالاً دوباره بمبارانشون میکنیم تا پایبند بشن. بمبها کارشون رو خوب بلدن! توافق اوباما یه مسیر برای رسیدن به سلاح هستهای بود، ولی توافق من یه دیوار محکم جلوی سلاح هستهایه و هیچکس نمیتونه ازش رد بشه.بعضیا میگن پلهای ایران رو بزن، اتفاقاً وقتی روی یکی از قولهاشون زدند زیرش، بزرگترین پلشون رو زدیم؛ پلی که برای ایران مثل پل جورج واشنگتن برای آمریکاست.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
🤮99🖕34❤10💩6🤬5👍4😁1🤣1
شاید فکر کنید ایران اولین باره که با کسی که جنگیده مذاکره میکنه؛ ولی اینطور نیست.
بعد از ۸ سال جنگ با عراق؛ کشته شدن کلی فرمانده و بیش از ۲۰۰ هزار نفر انسان؛ ویرانی شهرها و... با صدام حسین هم مذاکره کردن و پورمحمدی به عنوان نماینده ایران رفت پیش صدام.Join 🔜 @RedLineTel 🚩
🤣124💩40👍23😐6🖕2❤1🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎙خبرنگار: الان میتونید بگید که بابت حمله به اون مدرسه (میناب) که روز اول جنگ باعث کشته شدن بیش از صد کودک شد، کسی از دولت شما پاسخگو یا بازخواست میشه یا نه؟
🇺🇸 ترامپ: توی جنگ اشتباه پیش میاد، جنگ چیز کثیف و تلخیه، تا جایی که میدونم این موضوع هنوز تحت بررسیه.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
🇺🇸 ترامپ: توی جنگ اشتباه پیش میاد، جنگ چیز کثیف و تلخیه، تا جایی که میدونم این موضوع هنوز تحت بررسیه.
این سؤال رو باید از هگست (وزیر جنگ آمریکا) بپرسید، چون بررسی این پرونده دست اوناست.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
💩135😐12🖕10😁5❤4🤣3👍2🔥1🤔1