🔴 خـ ـطـ قرمز 🔴
105K subscribers
94.2K photos
71.4K videos
24 files
3.39K links
رسانه بدون سانسور مردمی

ناگفته‌ها را با ما دنبال کنید
✔️ کلیپ و مطالب جنجالی و داغ
✔️ خطوط قرمز جامعه
مناسب افراد بالای ۱۸سال

تبلیغات👈 @adsredline

گروه👈 https://t.me/+Oo7tw9QlsJU3ODFk

کانال خط قرمز هیچ مسئولیتی درقبال محتوای تبلیغات انجام شده ندا
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بعد از ادعای دیروز املاکی راجع به اینکه اصلاً قصد تغییر رژیم تو ایران رو نداشته؛

حالا این صحبت‌های ترامپ موقع جنگ خطاب به مردم ایران دوباره تو رسانه‌ها وایرال شده و بهش لقب دورو رو دادن.

🇺🇸ترامپ موقع شروع جنگ با ایران :
امشب یه حرف با مردم ایران دارم، به نظرم وقت آزادی‌تون رسیده؛ از خونه‌هاتون بیرون نیاید و یه جای امن بمونید، چون بیرون خیلی خطرناکه و قراره همه‌جا بمباران بشه.
وقتی کار ما تموم شد، خودتون حکومت رو دست بگیرید، اون موقع حکومت مال شماست. شاید این تنها فرصتی باشه که تو چند نسل نصیبتون می‌شه.
هیچ رئیس‌جمهوری قبل از من حاضر نبود همچین کاری بکنه. من دارم چیزی رو که فکر می‌کنم می‌خواید در اختیارتون می‌ذارم؛ حالا باید ببینیم واکنش شما چی خواهد بود.
آمریکا هم با تمام قدرت و توان نظامی خودش پشت شما ایستاده.

Join 🔜 @RedLineTel 🚩
🖕364👍4924🤬18💩16🤣11😢5🔥1😁1🤔1
🇺🇸 ونس ، معاون ترامپ :
متن توافق با ایران رو امروز چهارشنبه یا نهايتا تا جمعه منتشر می‌کنیم تا همه متوجه جزئیات این قرارداد بشن.

Join 🔜 @RedLineTel 🚩
🖕115👍12🤮6😁4💩21
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عضو تیم مذاکره‌کننده: آمریکا از نیت واقعی ما (فلان کلمه در متن) توافق خبر ندارد؛ نباید افشا کنیم

در متن ملاحظاتی هستند که نباید در شرایط فعلی علنی شوند.

Join 🔜 @RedLineTel 🚩
🖕179😁28💩8😱43😐3🤮1🤣1
بین ایران و آمریکا داره توافق میشه، دلار ریخته، طلا ریخته ولی ایران‌خودرو نامه زده که میخواد قیمت محصولاتشو افزایش بده! و تایید هم شده. | isna

Join 🔜 @RedLineTel 🚩
🤬250🖕49💩11😁83
لیست قیمتای جدید ایرانخودرو:

پژو 207 اتومات: 2 میلیارد و 100

سورن پلاس هیدرولیک: 1 میلیارد و 800

تارا اتومات: 2 میلیارد و 500

دنا پلاس دستی: 2 میلیارد


Join 🔜 @RedLineTel 🚩
🤬173💩55🖕12🤣6😱31
باورنکردنیه، این ۴قطعه گیربکس یه ماشین معمولی چینی ۲۴۰ میلیون تومن

چی به سر ملت دارین میارین

Join 🔜 @RedLineTel 🚩
🤬154💩15😱11🤣21
ویدیو وایرال شده از یه ربات انسان نما چینی🇨🇳 که کنار خیابونا میشینه و از مردم پولِ کمک جمع می‌کنه؛

گفته میشه این ربات واسه جلب توجه مردم با صدا میگه:
شارژ باتریم داره تموم میشه، لطفاً کمکم کنید و بهم مقداری پول بدین!

همزمان دست تکون میده و یه کاسه جلوی خودش گرفته و روی کاسه هم یه QR Code چسبونده که مردم اگه پول نقد نداشتن، بتونن از طریق سیستم‌های پرداخت ارز دیجیتال براش پول واریز کنن.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
💩75🤣555😐3😁1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
این روزها خیلی راجع به کاهش قیمت دلار ، طلا ، نقره و... صحبت میشه، این یکی از تحلیل‌های وایرال شده از آینده قیمت‌ها بود؛

بعد صحبت درمورد توافق، مردم دچار یه خوش‌بینی شدن و خیلی‌ها شروع به فروش کردن که همین باعث کاهش قیمت‌ها شد.
ولی باتوجه به کسری بودجه و خسارت‌های فراوانی‌ که کشور تو جنگ دیده و تورم 80 الی 100 درصدی که تو راهه؛ میانگین قیمت دلار تو سال 1405، حداقل 220 هزارتومنه!
طلا هم قبل اینکه اصلا جنگ شروع بشه، گرمی 31,500 معامله می‌شده.

اما اگه توافقی در حد برجام امضا بشه که خیلی بعیده، داستان فرق میکنه و دلار تا 120 تومن هم می‌تونه بیاد...

Join 🔜 @RedLineTel 🚩
😱28👍20👎119🤮2💩2😁1🖕1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‼️🇺🇸ترامپ درباره توافق ایران :

متن نهایی نیست؛ این یه یادداشت تفاهمه.

اگر از اون خوشم نیاد، دوباره به بمباران سرشون برمیگردیم.

اگر اونا رفتار مناسبی نداشته باشن، ما دوباره به بمباران برمیگردیم


Join 🔜 @RedLineTel 🚩
🤣85💩24🤮107👍4🖕3😁1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
ترامپ :
هیچ‌کس دقیقاً نمی‌دونه جزئیات توافق ما با ایران چیه، ولی یه توافق خیلی قویه، به نظر میاد اکثر مردم هم ازش راضی و خوشحالن؛
اگه این توافق نباشه، گزینه بعدی می‌تونه یه رکود اقتصادی جهانی باشه، اونایی که چنین چیزی رو می‌خوان، آدم‌های احمقی هستن، اول از همه، تنگه (هرمز) هیچ‌وقت باز نمی‌شد.
این هنوز متن نهایی نیست؛ فعلاً فقط یه یادداشت تفاهم (MoU) هست، اگه ازش خوشم نیاد، دوباره برمی‌گردیم به بمباران کردنشون.
اگه درست رفتار نکنن، خیلی سریع برمی‌گردیم سراغ بمباران.

Join 🔜 @RedLineTel 🚩
🖕80💩21🤣166😁2🤬1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ترامپ :
ما‌ یکیو به اسم قاسم سلیمانی از سر راهمون برداشتیم.
فکر میکنید اگه اون زنده بود همچین اتفاقایی [توافق]میفتاد؟ اون یه نابغه شرور بود.

Join 🔜 @RedLineTel 🚩
👍77🤮31🖕13💩10😁43
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ترامپ :

اوباما‌ برجام رو با ایرانیا امضا کرد و با دادن رشوه سعی کرد خودشو نجات بده؛
اون حتی 1 میلیارد و 700 میلیون دلار پول نقد رو سوار یه هواپیما کرد و به ایران فرستاد، من عکسشو دارم که اونا جلوی هواپیما وایسادن و میگن ببین چه پولایی دادن به ما ، در ازاش ایرانیا چیکار کردن؟ به اوباما خندیدن و گفتن این حرومزاده‌ی احمقو نگاه کن.
‌Join 🔜 @RedLineTel 🚩
🤮65😁26💩21🤬21👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ترامپ :
دلیل اینکه قیمت نفت خیلی بالا نرفت این بود که آمریکا مخفیانه هر شب تعداد زیادی از کشتی‌ها رو از بین می‌برد و کسی هم خبر نداشت؛
نیروی دریایی آمریکا بعضی شبا بین 15 تا 25 کشتی رو هدف قرار می‌داد و همین باعث شد قیمت نفت به 300 دلار نرسه و نهایتاً حدود 125 تا 150 دلار بشه.
الان قیمت نفت حدود 72 یا 73 دلاره و شاید حتی کمتر هم شده باشه.

Join 🔜 @RedLineTel 🚩
💩44👍327🔥1😁1
نفتالی بنت، کاندید بعدی نخست وزیری اسرائیل🇮🇱:

تفاهم بین ایران و آمریکا موندنی نیست و به‌زودی رژیم فاسد ایران سقوط خواهد کرد؛
به مردم شریف ایران میگم؛ امیدتونو از دست ندین چون این رژیم رفتنیه و دفعه‌ی بعدی که مردم ایران قیام کنن ما ابزار‌های لازم رو در اختیارشون قرار میدیم.
Join 🔜 @RedLineTel 🚩
👍296🖕6018😁12💩5😍3🔥2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بخشی از سخنرانی قالیباف که توی رسانه‌ها وایرال شده:

دیگه ساختار مدیریتی کشور از فردمحوری خارج شده

و گروهی تصمیم میگیریم.


Join 🔜 @RedLineTel 🚩
😁261🖕50💩37👍19🤣73😍2👎1🔥1🤔1
میلیاردها دلار پول مسدودشده ایران در کدام کشورها قرار دارند؟

جمهوری اسلامی با هدف دستیابی به جایزه‌ای بزرگ وارد مذاکرات با دولت ترامپ شده است: ده‌ها میلیارد دلار دارایی مسدودشده در خارج از کشور که می‌تواند به احیای اقتصاد بحران‌زده ایران کمک کند.

Join 🔜 @RedLineTel 🚩
🤣43💩164🤬3😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ترکیب ایران تو جام‌جهانی ۲۰۹۶😁

Join 🔜 @RedLineTel 🚩
💩65🤣59😁42
طلا باید برای استفاده و زیبایی و لذت می‌بود، ماشین باید برای سوار شدن می‌بود، خونه باید سرپناه می‌بود، زمین باید برای خونه ساختن می‌بود... هیچ‌کدوم نباید سرمایه و کاسبی میشدن. هیچ‌کدوم نباید مایه‌ی این حجم از اضطراب و استرس و بخریم یا بفروشیم میشدن...

🔴 @RedLineTel 🚩
😢197👍1168😁1🤔1
روز به روز اوضاع داره وخیم تر میشه دوستان من پسرا خیلی مراقب خودتون باشید

Join 🔜 @RedLineTel 🚩
😁529💩7🤮6😐2👍1