اگر کمک مان کنید حیوانات بی سرپرست بیشتری را میتونیم امداد و عقیم سازی کنیم👌
به شدت به کمکتان نیاز داریم ❤️
اگه دوست دارید همراهمان باشید لطفا به ادمین کانال پیام دهید ♥️🙏
آیدی ادمین
@shkh77212
معرفتی نو بیافرین و منتظر خدا باش برای شنیدن آفرین♥️♥️♥️♥️♥️♥️
۱-کیومرث مهربون ۵ میلیون تومان
۲-نرگس مهربون ۱ میلیون تومان
۳-
۴-
۵-
۶-
به شدت به کمکتان نیاز داریم ❤️
اگه دوست دارید همراهمان باشید لطفا به ادمین کانال پیام دهید ♥️🙏
آیدی ادمین
@shkh77212
معرفتی نو بیافرین و منتظر خدا باش برای شنیدن آفرین♥️♥️♥️♥️♥️♥️
۱-کیومرث مهربون ۵ میلیون تومان
۲-نرگس مهربون ۱ میلیون تومان
۳-
۴-
۵-
۶-
🙏3❤🔥1
Forwarded from Saghar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درود برهمگی.. این گربه یک گربه ی حمایتی ست که مادرش رو از دست داد و ما بزرگش کردیم.
الان یکسالشه و چند روز پیش از ارتفاع ۵ طبقه پرید و سقوط وحشتناکی کرد.. ریه ها آسیب دید هردو دست شکست و پای چپ هم جراحی شد. الان هم در حال درمان هست و هرروز سرم و دارو تزریق میشه
هزینه های درمانش زیاده و خیلی ممنون میشیم اگه دوستان کمک مالی انجام بدن از پس هزینه هاش بر بیایم
برای کمک بهش لطفا با شماره تماس
+98 919 238 3936
تماس بگیرین
الان یکسالشه و چند روز پیش از ارتفاع ۵ طبقه پرید و سقوط وحشتناکی کرد.. ریه ها آسیب دید هردو دست شکست و پای چپ هم جراحی شد. الان هم در حال درمان هست و هرروز سرم و دارو تزریق میشه
هزینه های درمانش زیاده و خیلی ممنون میشیم اگه دوستان کمک مالی انجام بدن از پس هزینه هاش بر بیایم
برای کمک بهش لطفا با شماره تماس
+98 919 238 3936
تماس بگیرین
❤8
Forwarded from mohamadJavvad
اسم این بچه گربه مانداناست.سه ماهشه و گربه خیابونیه ، چند روز مبتلا به ویروس شد و تب شدید کرد بردمش دکتر و سرم و دارو گرفت ، ازش آزمایش خون گرفت و خداروشکر عفونت به خونش نرسیده ولی معلوم شد هم مبتلا به ویروس و هم کمی مشکل تنفسی داره .الان بعد چند روز با ادامه دارو و سرم حالش بهتر شده و فعلا هم دارم بهش قرص میدم. هزینه دکتر نزدیک به پنج میلیون شد و من بیشتر از دو میلیون نتونستم به دکتر پرداخت کنم و برای پرداخت باقی حساب ازش مهلت گرفتم.من بیشتر از این در توانم نیست اگر کسی یا کسانی در توانشون هست برای کمک با من تماس بگیرند یا پیام بدهند.🙏🏻
۰۹۳۳۶۴۳۰۶۸۲
محمدی
۰۹۳۳۶۴۳۰۶۸۲
محمدی
🕊5
دنیای حمایت از حیوانات
بالاخره اين بچه را دارت زدیم و گرفتیم❤️ خیلی درد کشیده و خیلی خیلی مشکل داره 😭 زخمش کرم گذاشته و اول باید کرم ها خالی بشه و تقویت بشه جرب شدید هم داره بعد از همه این اقدامات تازه بره برای آزمایش و ادامه درمان با این همه درد صداش در نمیاد چند تا کیس پرهزینه…
🆘فوری🆘فوری🆘
اگر یادتون باشه این بچه توده خیلی بزرگی داشت با ضعف بسیار شدید و جرب زیاد
خیلی وقته تلاش کردیم اما هزینه های جراحیش جور نشد
دیگه داشت دیر میشد که مجبور شدیم ضمانت بدیم و جراحی بشه🙈🙈
دوستان حتی برای خرید نان خشک سگ های گرفتار در پناهگاه شهرداری هم صندوق خالیه🙈
کلینیک هم تا پرداخت ها را انجام ندیم دیگه بیمار قبول نمیکنه🥺
لطفا تنهامون نزارید❤️❤️❤️❤️
اگر یادتون باشه این بچه توده خیلی بزرگی داشت با ضعف بسیار شدید و جرب زیاد
خیلی وقته تلاش کردیم اما هزینه های جراحیش جور نشد
دیگه داشت دیر میشد که مجبور شدیم ضمانت بدیم و جراحی بشه🙈🙈
دوستان حتی برای خرید نان خشک سگ های گرفتار در پناهگاه شهرداری هم صندوق خالیه🙈
کلینیک هم تا پرداخت ها را انجام ندیم دیگه بیمار قبول نمیکنه🥺
لطفا تنهامون نزارید❤️❤️❤️❤️
❤3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این فرشته ها توسط ماموران شهرداری جمع اوری شدند و در کنار پساب شهر در یک چاردیواری حبس میشن😭😭
اگر شانس بیارن حامی ها محل نگهداریشون را پیدا کنند و با کلی تلاش از شهرداری مجوز ورود بگیرند تا بتونند کمکشون کنند و الا به زنده خواری و نهایتا مرگ دردناک از دست میروند😭😭
این پناهگاه را من و چند نفر از دوستان چند سالی میشه پیدا کردیم و سعی کردیم سقفی برای نجات از افتاب و سرما براشون بسازیم و هر چند روز یکبار اسکلت مرغ یا نان خشک براشون ببریم ❤️
هزینه ها زیاده و خیلی از این بچه ها در اثر جابجایی و شرایط بد شکستگی دارن یا بیمارن
لطفا تنهاشون نزارید ❤️❤️❤️
اگر شانس بیارن حامی ها محل نگهداریشون را پیدا کنند و با کلی تلاش از شهرداری مجوز ورود بگیرند تا بتونند کمکشون کنند و الا به زنده خواری و نهایتا مرگ دردناک از دست میروند😭😭
این پناهگاه را من و چند نفر از دوستان چند سالی میشه پیدا کردیم و سعی کردیم سقفی برای نجات از افتاب و سرما براشون بسازیم و هر چند روز یکبار اسکلت مرغ یا نان خشک براشون ببریم ❤️
هزینه ها زیاده و خیلی از این بچه ها در اثر جابجایی و شرایط بد شکستگی دارن یا بیمارن
لطفا تنهاشون نزارید ❤️❤️❤️
❤2😭2
دنیای حمایت از حیوانات
چشم این بچه جراحی شد👆، عقیم شد و توده درون شکمش هم دراوردن،❤️❤️ فعلا 10 میلیون واریز کردم ۱۶ میلیون دیگه برای جراحی و دارو و پانسیون به کلینیک بدهکار شدیم🙈 لطفا تنهامون نزارید❤️❤️
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برای چند تا کیس اخر نیاز به کمک داریم🙈
برای سگ های اسیر در پناهگاه شهرداری هم دو روزه نتونستیم غذا تهیه کنیم🥺
لطفا تنهاشون نزارید❤️❤️❤️
برای سگ های اسیر در پناهگاه شهرداری هم دو روزه نتونستیم غذا تهیه کنیم🥺
لطفا تنهاشون نزارید❤️❤️❤️
🙏3
Forwarded from ⛓️💥
دوستان ما یک ماهه داریم از این بچه گربه ها مراقبت می کنیم
تقریبا دو سه ماهشونه
ماه پیش چند تا بچه سرشونو کوبیده بودن به دیوار خون دماغ شده بودن چشماشون زخمی و عفونت کرده بود و سرگیجه داشتن و زیاد جون نداشتن بردیمشون دکتر
بهتر شدن ولی الان نیاز به دکتر دارن
یکیشون با یکی از پنجه هاش نمیتونه راه بره
اون یکیم صورتش خیلی لاغر شده و موهای بالا تنش هر روز بیشتر داره میریزه
و این هر روز داره وضعیتش بدتر و نگران کننده تر میشه
باید حتما برن پیش پزشک و براشون یسری وسیله خریداری بشه
هر کسی اندازه لطف و توانش اگر میتونه بهشون کمک کنه ما زودتر میتونیم ببریمشون دکتر🤍
@Heuyouhere
اگر هم نمیتونین این پیامو برای بقیه فوروارد کنین
تقریبا دو سه ماهشونه
ماه پیش چند تا بچه سرشونو کوبیده بودن به دیوار خون دماغ شده بودن چشماشون زخمی و عفونت کرده بود و سرگیجه داشتن و زیاد جون نداشتن بردیمشون دکتر
بهتر شدن ولی الان نیاز به دکتر دارن
یکیشون با یکی از پنجه هاش نمیتونه راه بره
اون یکیم صورتش خیلی لاغر شده و موهای بالا تنش هر روز بیشتر داره میریزه
و این هر روز داره وضعیتش بدتر و نگران کننده تر میشه
باید حتما برن پیش پزشک و براشون یسری وسیله خریداری بشه
هر کسی اندازه لطف و توانش اگر میتونه بهشون کمک کنه ما زودتر میتونیم ببریمشون دکتر🤍
@Heuyouhere
اگر هم نمیتونین این پیامو برای بقیه فوروارد کنین
❤3🥰1😭1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برفی چشماش کم بینا است و یک انسان دلسور در یک اتاق نگهش میداشت
با کمک اقا کیومرث مهربون و شما بزرگواران در یک پانسیون با محیط باز زندگی میکنه❤️❤️
فقط الان برای هزینه غذاش کم داریم
لطفا تنهاش نزارید
شادی قسمت زندگیتون باشه❤️
با کمک اقا کیومرث مهربون و شما بزرگواران در یک پانسیون با محیط باز زندگی میکنه❤️❤️
فقط الان برای هزینه غذاش کم داریم
لطفا تنهاش نزارید
شادی قسمت زندگیتون باشه❤️
❤1
اگر کمک مان کنید حیوانات بی سرپرست بیشتری را میتونیم امداد و عقیم سازی کنیم👌
به شدت به کمکتان نیاز داریم ❤️
اگه دوست دارید همراهمان باشید لطفا به ادمین کانال پیام دهید ♥️🙏
آیدی ادمین
@shkh77212
معرفتی نو بیافرین و منتظر خدا باش برای شنیدن آفرین♥️♥️♥️♥️♥️♥️
۱-اقا فرزاد مهربون ۲۰۰ تومان
۲-
۳-
۴-
۵-
۶-
به شدت به کمکتان نیاز داریم ❤️
اگه دوست دارید همراهمان باشید لطفا به ادمین کانال پیام دهید ♥️🙏
آیدی ادمین
@shkh77212
معرفتی نو بیافرین و منتظر خدا باش برای شنیدن آفرین♥️♥️♥️♥️♥️♥️
۱-اقا فرزاد مهربون ۲۰۰ تومان
۲-
۳-
۴-
۵-
۶-