🇨🇳صدای اعتراض دانشجویان ایرانی در چین شنیده شد.
رایزن علمی جمهوری اسلامی ایران با دانشجویان ایرانی در چین دیدار کرده و دلایل ایجاد مشکلات بانکی برای دانشجویان را تشریح کرد.
🎓 @PhdHi
رایزن علمی جمهوری اسلامی ایران با دانشجویان ایرانی در چین دیدار کرده و دلایل ایجاد مشکلات بانکی برای دانشجویان را تشریح کرد.
🎓 @PhdHi
دروس ضرایب دک (1).pdf
149.4 KB
🔴 اطلاعیه نهایی دروس و ضرایب آزمون دکتری وزارت بهداشت
📝در این اطلاعیه توضیحاتی در مورد جزئیات برخی دروس که قبلا اعلام شده بود ارائه شده است.
🎓 @PhdHi
📝در این اطلاعیه توضیحاتی در مورد جزئیات برخی دروس که قبلا اعلام شده بود ارائه شده است.
🎓 @PhdHi
آمار دانشجویانی که در کشورهایی غیر از کشور خودشان مشغول تحصیل هستند.
هر چه پررنگتر، مهاجرت دانشجویان بیشتر!
🎓 @PhdHi
هر چه پررنگتر، مهاجرت دانشجویان بیشتر!
🎓 @PhdHi
💥جستجو در بیش از 150 میلیون فایل PDF !
به کمک این موتور جستجو، می توانید در مورد هر موضوع پژوهشی، فایل های Pdf مرتبط را جستجو و دانلود کنید!
لینک دسترسی👇
www.pdfdrive.net
🎓 @PhdHi
به کمک این موتور جستجو، می توانید در مورد هر موضوع پژوهشی، فایل های Pdf مرتبط را جستجو و دانلود کنید!
لینک دسترسی👇
www.pdfdrive.net
🎓 @PhdHi
انسان باید آنقدر بزرگ باشد که اشتباهات خود را قبول کند ،
آنقدر باهوش باشد که از آنها سود ببرد ،
و آنقدر قوی باشد که آنها را اصلاح کند!
👤جان مکسول
JOIN🔜 @PhdHi
آنقدر باهوش باشد که از آنها سود ببرد ،
و آنقدر قوی باشد که آنها را اصلاح کند!
👤جان مکسول
JOIN🔜 @PhdHi
📸 دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان؛ دانشگاه بدون دیوار ایران
🔹درختان دورتادور دانشگاه جای دیوارها را گرفتهاند.
🆑 @PhdHi
🔹درختان دورتادور دانشگاه جای دیوارها را گرفتهاند.
🆑 @PhdHi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
📚صف ورود به کتابخانه در چین
🎓دانشجویان چینی برای ورود به کتابخانه و آماده شدن برای امتحان کارشناسی ارشد اینطوری صف میبندند.
🆑 @PhdHi
🎓دانشجویان چینی برای ورود به کتابخانه و آماده شدن برای امتحان کارشناسی ارشد اینطوری صف میبندند.
🆑 @PhdHi
Forwarded from تحصیلات تکمیلی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⚫️عده ای از دانشجویان اروپایی واقعه کربلا رو بازسازی و به صورت واقعیت مجازی درآوردن و هرکسی میبینه نمیتونه تحمل کنه ...
🏴 @PhdHi
🏴 @PhdHi
🔴 از سخنان ناب و قصار وزیر علوم
غلامی وزیر جدید علوم، درباره عاشق شدن در دوران دانشجویی توصیه کرد: دوره خوبی است دانشجویان با دقت عاشق شوند، خیلی الکی عاشق نشوند!!
🎓 @PhdHi
غلامی وزیر جدید علوم، درباره عاشق شدن در دوران دانشجویی توصیه کرد: دوره خوبی است دانشجویان با دقت عاشق شوند، خیلی الکی عاشق نشوند!!
🎓 @PhdHi
📝 #داستان_کوتاه
ما هشت دانشجوی ایرانی بودیم که در آلمان در عهد «احمد شاه»
تحصیل میکردیم. روزی رئیس دانشگاه به ما اعلام نمود که همۀ دانشجویان
خارجی باید از مقابل امپراطور آلمان رژه بروند
و سرود ملی کشور خودشان را بخوانند.
ما بهانه آوریم که عدۀمان کم است. گفت: اهمیت ندارد.
از برخی کشورها فقط یک دانشجو در اینجا تحصیل میکند و همان یک نفر، پرچم
کشور خود را حمل خواهد کرد، و سرود ملی خود را خواهد خواند.
چارهای نداشتیم. همۀ ایرانیها دور هم جمع شدیم و گفتیم ما که سرود ملی نداریم، و
اگر هم داریم، ما بهیاد نداریم. پس چه باید کرد؟
وقت هم نیست که از نیشابور و از پدرمان بپرسیم.
به راستی عزا گرفته بودیم که مشکل را چگونه حل کنیم.
یکی از دوستان گفت: اینها که فارسی نمیدانند. چطور است شعر و آهنگی را سر
هم بکنیم و بخوانیم و بگوئیم همین سرود ملی ما است.
کسی نیست که سرود ملی مارا بداند و اعتراض کند.
اشعار مختلفی که از سعدی و حافظ میدانستیم، با هم تبادل کردیم.
اما این شعرها آهنگین نبود و نمیشد بهصورت سرود خواند.
بالاخره من [دکتر گنجی] گفتم: بچهها، عمو سبزیفروش را همه بلدید؟.
گفتند: آری. گفتم: هم آهنگین است، و هم ساده و کوتاه. بچهها گفتند: آخر عمو
سبزیفروش که سرود نمیشود.
گفتم: بچهها گوش کنید! و خودم با صدای بلند و خیلی جدی شروع به خواندن
کردم:«عمو سبزیفروش . .
بله. سبزی کمفروش . . . بله. سبزی خوب داری؟
. .. . بله» فریاد شادی از بچهها برخاست و شروع به تمرین
نمودیم. بیشتر تکیۀ شعر روی کلمۀ «بله» بود که همه با صدای بم و زیر
میخواندیم.
همۀ شعر را نمیدانستیم. با توافق همدیگر، «سرود ملی» به اینصورت تدوین شد:
عمو سبزیفروش! . . . بله
سبزی کمفروش! . ... .. .. بله
سبزی خوب داری؟ . . بله
خیلی خوب داری؟ . . . بله
عمو سبزیفروش! . . . بله
سیب کالک داری؟ .. . . بله
زالزالک داری؟ . . . . . بله
سبزیت باریکه؟ ... . . . . بله
شبهات تاریکه؟ .... . . . . بله
عمو سبزیفروش! . . . بله
این را چند بار تمرین کردیم. روز رژه، با یونیفورم یکشکل و یکرنگ از مقابل
امپراطور آلمان ، «عمو سبزیفروش» خوانان رژه رفتیم.
پشت سر ما دانشجویان ایرلندی در حرکت بودند.. از «بله» گفتن ما به هیجان آمدند
و «بله» را با ما همصدا شدند، بهطوری که صدای «بله» در استادیوم طنینانداز شد
و امپراطور هم به ما ابراز تفقد فرمودند و داستان بهخیر گذشت.
فصلنامۀ «ره آورد» شمارۀ 35، صفحۀ286
🆑 @PhdHi
ما هشت دانشجوی ایرانی بودیم که در آلمان در عهد «احمد شاه»
تحصیل میکردیم. روزی رئیس دانشگاه به ما اعلام نمود که همۀ دانشجویان
خارجی باید از مقابل امپراطور آلمان رژه بروند
و سرود ملی کشور خودشان را بخوانند.
ما بهانه آوریم که عدۀمان کم است. گفت: اهمیت ندارد.
از برخی کشورها فقط یک دانشجو در اینجا تحصیل میکند و همان یک نفر، پرچم
کشور خود را حمل خواهد کرد، و سرود ملی خود را خواهد خواند.
چارهای نداشتیم. همۀ ایرانیها دور هم جمع شدیم و گفتیم ما که سرود ملی نداریم، و
اگر هم داریم، ما بهیاد نداریم. پس چه باید کرد؟
وقت هم نیست که از نیشابور و از پدرمان بپرسیم.
به راستی عزا گرفته بودیم که مشکل را چگونه حل کنیم.
یکی از دوستان گفت: اینها که فارسی نمیدانند. چطور است شعر و آهنگی را سر
هم بکنیم و بخوانیم و بگوئیم همین سرود ملی ما است.
کسی نیست که سرود ملی مارا بداند و اعتراض کند.
اشعار مختلفی که از سعدی و حافظ میدانستیم، با هم تبادل کردیم.
اما این شعرها آهنگین نبود و نمیشد بهصورت سرود خواند.
بالاخره من [دکتر گنجی] گفتم: بچهها، عمو سبزیفروش را همه بلدید؟.
گفتند: آری. گفتم: هم آهنگین است، و هم ساده و کوتاه. بچهها گفتند: آخر عمو
سبزیفروش که سرود نمیشود.
گفتم: بچهها گوش کنید! و خودم با صدای بلند و خیلی جدی شروع به خواندن
کردم:«عمو سبزیفروش . .
بله. سبزی کمفروش . . . بله. سبزی خوب داری؟
. .. . بله» فریاد شادی از بچهها برخاست و شروع به تمرین
نمودیم. بیشتر تکیۀ شعر روی کلمۀ «بله» بود که همه با صدای بم و زیر
میخواندیم.
همۀ شعر را نمیدانستیم. با توافق همدیگر، «سرود ملی» به اینصورت تدوین شد:
عمو سبزیفروش! . . . بله
سبزی کمفروش! . ... .. .. بله
سبزی خوب داری؟ . . بله
خیلی خوب داری؟ . . . بله
عمو سبزیفروش! . . . بله
سیب کالک داری؟ .. . . بله
زالزالک داری؟ . . . . . بله
سبزیت باریکه؟ ... . . . . بله
شبهات تاریکه؟ .... . . . . بله
عمو سبزیفروش! . . . بله
این را چند بار تمرین کردیم. روز رژه، با یونیفورم یکشکل و یکرنگ از مقابل
امپراطور آلمان ، «عمو سبزیفروش» خوانان رژه رفتیم.
پشت سر ما دانشجویان ایرلندی در حرکت بودند.. از «بله» گفتن ما به هیجان آمدند
و «بله» را با ما همصدا شدند، بهطوری که صدای «بله» در استادیوم طنینانداز شد
و امپراطور هم به ما ابراز تفقد فرمودند و داستان بهخیر گذشت.
فصلنامۀ «ره آورد» شمارۀ 35، صفحۀ286
🆑 @PhdHi
حتما که نباید پشت میز بشینید آقا کار که عار نیست ...؟!
بیکاری در بین دانش آموختگان بیداد میکند .
#کاریکاتور
🔜 @PHdHi
💥تحصیلات تکمیلی💥
بیکاری در بین دانش آموختگان بیداد میکند .
#کاریکاتور
🔜 @PHdHi
💥تحصیلات تکمیلی💥
🔺 ایرانیان رتبه دهم را در میان کشورهای جهان، در فاصله بین سال های 2004 تا 2014، در اخذ مدرک دکتری از دانشگاه های آمریکا را داشته اند.
🎓 @PhdHi
🎓 @PhdHi