چندرسانه‌ای ـ پاد
2.86K subscribers
16.4K photos
35.3K videos
9 files
2.99K links
فیلم، موشن گرافیک، پادکست و ...
Download Telegram
🇮🇷پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ـ پاد
🎥کشورهای اروپایی از ارزش‌هایی که مدعی آن هستند فاصله گرفته‌اند اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔹برخی کشورهای اروپایی عادت کردند که هم از یک سو خود رو از روندهای بین المللی به حاشیه برانند و از طرف دیگر، پس از به راع افتادن روند دیگر، درصدد تخریب…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥از هر ابتکاری که در راستای تقویت و تامین امنیت دسته جمعی در منطقه باشد، استقبال می‌کنیم

اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه:


🔹همیشه گفتیم که باید بتوانیم با کشورهای منطقه به عنوان همسایگان دائمی ساز و کارهایی مبتنی بر اعتماد و تفاهم متقابل ایجاد کنیم.

🔹همچنان برای اطمینان از امنیت همه کشورهای منطقه به این اصل پایبند هستیم.

🔹پیش‌تر خودمان پیشنهاد کرده بودیم که در این راستا میان همه کشورهای منطقه گفت‌وگو صورت بگیرد.

🔹از هر ابتکاری که در راستای تقویت و تامین امنیت دسته جمعی در منطقه باشد و بدون مداخله و حضور نیروهای نظامی بیگانه که ثابت کردند حضورشان به‌جز ناامنی تفرقه و جنگ چیزی به بار نمی‌آورد استقبال می‌کنیم.

@PadDolat
@Padmultimedia
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥بیش از ۱۰۰۰ مگاوات ظرفیت استخراج غیرمجاز رمزارز در کشور جمع‌آوری شد

🎥مصرف برق مشترکان پرمصرف محدود می‌شود

مصطفی رجبی مشهدی، معاون برق و انرژی وزارت نیرو، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی دولت:


🔹نخستین و مهم‌ترین اقدام در مدیریت مصرف انرژی، بهره‌گیری از سرمایه اجتماعی کشور و همراهی مردم است. بر همین اساس، برنامه‌های متعددی برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عمومی در دستور کار قرار گرفته است.

🔹پویش «۲۵ درجه» با هدف مدیریت مصرف برق در بخش خانگی در حال اجراست. همچنین پویش «جان‌فدا» برای جلب مشارکت مردم در کاهش مصرف برق دنبال می‌شود. در کنار این برنامه‌ها، طرح ملی «صبا» نیز با محوریت بانوان و دانش‌آموزان اجرا می‌شود که نقش مؤثری در ارتقای فرهنگ مصرف بهینه انرژی در خانواده‌ها داشته است.

🔹دومین محور مدیریت مصرف، کنترل مشترکان پرمصرف است. این اقدام از طریق کنتورهای هوشمند و تجهیزات محدودکننده مصرف انجام می‌شود.

🔹 در برخی موارد، مشترکان اقدام به تعویض فیوز یا افزایش غیرمجاز ظرفیت مصرف خود می‌کنند. در چنین شرایطی، محدودکننده‌های هوشمند وارد عمل می‌شوند تا مصرف مشترکانی که چند برابر الگوی تعیین‌شده برق مصرف می‌کنند، کنترل و مدیریت شود.

🔹در برخی دوره‌ها امکان مصرف برق بیش از سقف قراردادی برای صنایع فراهم می‌شود، اما در شرایط فعلی که محدودیت‌های شبکه و افزایش مصرف برق وجود دارد، تدابیر دیگری در نظر گرفته شده است.

متن کامل را در پایگاه اطلاع‌رسانی دولت بخوانید

https://dolat.ir/detail/483617

@PadDolat
@Padmultimedia
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🎥واقعیت گزارش معاونت راهبردی ریاست جمهوری درباره «جنبش خیابانی مردم» چه بود؟

علی عبدالله‌خانی، قائم‌مقام معاون راهبردی رئیس‌جمهور، در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت:


🔹معاونت راهبردی و مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، اتاق فکر رئیس‌جمهور است و وظیفه و مأموریت اصلی آن ارائه خدمات تحلیلی به رئیس‌جمهور است.

🔹در ایام دفاع میهنی، فعالیت‌های این مرکز متمرکز بر تحلیل دقیق جنگ بود. در ایام جنگ ۴۰ روزه حدود ۱۸ گزارش راهبردی با تمرکز بر جنگ برای آقای رئیس‌جمهور تهیه و از طریق کانال‌های مختلف به دست ایشان رسید.

🔹پس از جنگ هم با توجه به حساسیتی که موضوع دفاع مقدس همچنان برایمان دارد، بخش عمده فعالیت‌های تحلیلی و برآوردی معاونت متمرکز بر جنگ است، اما از زوایای مختلف آن را دنبال می‌کنیم. بخشی از این فرآورده‌ها مرتبط با خیابان و جنبش عظیم مردمی به عنوان رکن بزرگ قدرت ملی ما و پردازش این امر است. بخش دیگر هم به تاب‌آوری اقتصادی و اجتماعی به ویژه پس از جنگ بازمی‌گردد.

🔹برخی بر اثر کج‌فهمی و نشناختن ملت ایران در دوران متعدد، این انگاره را شکل داده بودند که اگر دشمن به ایران حمله کند، مردم با دشمن همراه می‌شوند و خلاف جهت نظام حرکت می‌کنند. اما با پدیده‌ای مواجه شدیم که ۱۸۰ درجه خلاف این مسائل را رقم زد، لذا واجد شرایط برای مطالعه شد.

🔹گزارش «جنبش خیابانی مردم» درباره چیستی تجمعات مردمی بود. دو مفهوم برایمان بسیار مهم بود؛ نخست بعثت مردم و دیگری جنبش خیابانی بودن این پدیده. برخی معتقد بودند این پدیده تنها مبتنی بر آیین مذهبی است و افراد حسب آیین مذهبی موجود در کشور در خیابان‌ها جمع شدند، اما این به تنهایی همه ماجرا نیست.

https://dolat.ir/detail/483664
@PadDolat
@Padmultimedia