چندرسانه‌ای ـ پاد
2.86K subscribers
16.4K photos
35.3K videos
9 files
2.99K links
فیلم، موشن گرافیک، پادکست و ...
Download Telegram
🇮🇷پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ـ پاد
🎥بعد از تصمیم به توقف مذاکرات به صورت چهارجانبه هیچ تماس مستقیمی با طرف آمریکایی نداشتیم اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔹جلسه چهارجانبه میان ایران، آمریکا و دو میانجی از حدود ساعت سه بعد از ظهر شروع شد. حدود یک ساعت و نیم ادامه پیدا کرد. قرار…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥شواهد کافی برای اثبات نقش برخی کشورهای منطقه در تجاوز نظامی به ایران داریم

اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه:


🔹ما شواهد و ادله کافی داریم برای اینکه اثبات بکنیم برخی از کشورهای منطقه در جریان تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران نقش فعالانه داشتند.

🔹قاعدتاً از این موضوع نمی‌گذریم و حتماً هم مستندسازی و هم مطالبه‌گری خواهیم کرد.

🔹اینکه مقام‌های آمریکایی هم به مشارکت برخی از کشورهای منطقه در تجاوز نظامی علیه ایران اذعان کردند، مسئولیت این کشورها را سنگین تر می‌کند.

🔹همه می‌دانیم اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران یک اقدام خلاف قانون و یک اقدام تجاوزکارانه بود.

@PadDolat
@Padmultimedia
🇮🇷پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ـ پاد
🎥شواهد کافی برای اثبات نقش برخی کشورهای منطقه در تجاوز نظامی به ایران داریم اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔹ما شواهد و ادله کافی داریم برای اینکه اثبات بکنیم برخی از کشورهای منطقه در جریان تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران نقش فعالانه…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥نکته مهم برای ما گرفتن حق ایرانیان برای دسترسی به دارایی‌های مسدودشده  است

اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه:


🔹مهم برای ما این است که به دارایی‌های به ناحق مسدود شده ایرانیان دسترسی داشته باشیم و بتوانیم از آن‌ها  برای تامین هر آنچه ایران نیازمند است استفاده کنیم.

🔹این که جزئیات این کار به چه نحو انجام خواهد شد تعهد آمریکاست. چیزی که به ما ارتباط دارد اطمینان از ایفای تعهد توسط آمریکاست.

🔹ما برای کار رسانه‌ای به سوئیس نرفته بودیم .این نشست در راستای مطالبه‌گری و پیگیری اجرای تعهدات طرف مقابل طبق یادداشت تفاهم ۲۸ خرداد بود.

🔹هر آنچه باعث شود این هدف اصلی تحت الشعاع قرار گیرد از نظر ما ضرورت ندارد.

@PadDolat
@Padmultimedia
🇮🇷پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ـ پاد
🎥نکته مهم برای ما گرفتن حق ایرانیان برای دسترسی به دارایی‌های مسدودشده  است اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔹مهم برای ما این است که به دارایی‌های به ناحق مسدود شده ایرانیان دسترسی داشته باشیم و بتوانیم از آن‌ها  برای تامین هر آنچه ایران نیازمند…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥برای شروع مذاکرات باید ببینیم وضعیت اجرای تعهدات طبق یادداشت تفاهم به چه سمت می‌رود

اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه:


🔹موضوع هسته‌ای در کنار موضوع رفع تحریم‌ها دو موضوعی است که براساس یادداشت تفاهم قرار است در بازه زمانی شصت روزه صحبت شود.

🔹متن یادداشت تفاهم صراحت دارد که آغاز مذاکره درباره این مضوع منوط به اجرای بندهای مشخصی از یادداشت تفاهم است.

🔹داریم تلاش می‌کنیم که همه این بندها به عنوان پیش‌زمینه‌های شروع مذاکرات محقق شود. بخشی تحقق یافته و بخشی در حال اجراست.

🔹نشستی که در سوئیس برگزار شد به غیر از بیان کلی مواضع توسط آمریکایی ما هیچ گفت‌وگوی جزئی در مورد هسته‌ای نداشتیم. آمریکا مواضع خود را بیان کرد و ما هم پاسخ مقتضی دادیم.

🔹برای شروع مذاکرات در مورد این دو موضوع باید ببینیم وضعیت اجرای تعهدات طبق یادداشت تفاهم به چه سمت می‌رود.

@PadDolat
@Padmultimedia
🇮🇷پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ـ پاد
🎥برای شروع مذاکرات باید ببینیم وضعیت اجرای تعهدات طبق یادداشت تفاهم به چه سمت می‌رود اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔹موضوع هسته‌ای در کنار موضوع رفع تحریم‌ها دو موضوعی است که براساس یادداشت تفاهم قرار است در بازه زمانی شصت روزه صحبت شود. 🔹متن یادداشت…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥کشورهای اروپایی از ارزش‌هایی که مدعی آن هستند فاصله گرفته‌اند

اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه:


🔹برخی کشورهای اروپایی عادت کردند که هم از یک سو خود رو از روندهای بین المللی به حاشیه برانند و از طرف دیگر، پس از به راع افتادن روند دیگر، درصدد تخریب و کارشکنی بر می‌آیند. این رویکردها و چنین رفتارهایی زیبنده کشوری مثل فرانسه نیست.

🔹فرانسه اگر تمایل دارد به عنوان کشور مسئولیت پذیر و دارای جایگاه در سطح بین المللی شناخته شود، حتماً باید در رویکردهای خود تجدید نظر کند و به جای چنین اظهاراتی تصمیم بگیرد رویکرد منطقی در قبال تحولات منطقه غرب آسیا داشته باشد.

🔹متاسفانه در یک سال اخیر کشورهای اروپایی به ارزش‌هایی که خود را مدعی انحصاری آن‌ها می‌دانستند پشت پا زدند.

@PadDolat
@Padmultimedia
🇮🇷پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ـ پاد
🎥کشورهای اروپایی از ارزش‌هایی که مدعی آن هستند فاصله گرفته‌اند اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔹برخی کشورهای اروپایی عادت کردند که هم از یک سو خود رو از روندهای بین المللی به حاشیه برانند و از طرف دیگر، پس از به راع افتادن روند دیگر، درصدد تخریب…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥از هر ابتکاری که در راستای تقویت و تامین امنیت دسته جمعی در منطقه باشد، استقبال می‌کنیم

اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه:


🔹همیشه گفتیم که باید بتوانیم با کشورهای منطقه به عنوان همسایگان دائمی ساز و کارهایی مبتنی بر اعتماد و تفاهم متقابل ایجاد کنیم.

🔹همچنان برای اطمینان از امنیت همه کشورهای منطقه به این اصل پایبند هستیم.

🔹پیش‌تر خودمان پیشنهاد کرده بودیم که در این راستا میان همه کشورهای منطقه گفت‌وگو صورت بگیرد.

🔹از هر ابتکاری که در راستای تقویت و تامین امنیت دسته جمعی در منطقه باشد و بدون مداخله و حضور نیروهای نظامی بیگانه که ثابت کردند حضورشان به‌جز ناامنی تفرقه و جنگ چیزی به بار نمی‌آورد استقبال می‌کنیم.

@PadDolat
@Padmultimedia
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥بیش از ۱۰۰۰ مگاوات ظرفیت استخراج غیرمجاز رمزارز در کشور جمع‌آوری شد

🎥مصرف برق مشترکان پرمصرف محدود می‌شود

مصطفی رجبی مشهدی، معاون برق و انرژی وزارت نیرو، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی دولت:


🔹نخستین و مهم‌ترین اقدام در مدیریت مصرف انرژی، بهره‌گیری از سرمایه اجتماعی کشور و همراهی مردم است. بر همین اساس، برنامه‌های متعددی برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عمومی در دستور کار قرار گرفته است.

🔹پویش «۲۵ درجه» با هدف مدیریت مصرف برق در بخش خانگی در حال اجراست. همچنین پویش «جان‌فدا» برای جلب مشارکت مردم در کاهش مصرف برق دنبال می‌شود. در کنار این برنامه‌ها، طرح ملی «صبا» نیز با محوریت بانوان و دانش‌آموزان اجرا می‌شود که نقش مؤثری در ارتقای فرهنگ مصرف بهینه انرژی در خانواده‌ها داشته است.

🔹دومین محور مدیریت مصرف، کنترل مشترکان پرمصرف است. این اقدام از طریق کنتورهای هوشمند و تجهیزات محدودکننده مصرف انجام می‌شود.

🔹 در برخی موارد، مشترکان اقدام به تعویض فیوز یا افزایش غیرمجاز ظرفیت مصرف خود می‌کنند. در چنین شرایطی، محدودکننده‌های هوشمند وارد عمل می‌شوند تا مصرف مشترکانی که چند برابر الگوی تعیین‌شده برق مصرف می‌کنند، کنترل و مدیریت شود.

🔹در برخی دوره‌ها امکان مصرف برق بیش از سقف قراردادی برای صنایع فراهم می‌شود، اما در شرایط فعلی که محدودیت‌های شبکه و افزایش مصرف برق وجود دارد، تدابیر دیگری در نظر گرفته شده است.

متن کامل را در پایگاه اطلاع‌رسانی دولت بخوانید

https://dolat.ir/detail/483617

@PadDolat
@Padmultimedia