چندرسانه‌ای ـ پاد
2.86K subscribers
16.4K photos
35.3K videos
9 files
2.99K links
فیلم، موشن گرافیک، پادکست و ...
Download Telegram
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🎥سیاست دولت پرهیز از ایجاد اختلاف و دعوا است
🎥برخی برای جلب توجه تخریب می‌کنند
🎥دعوای داخلی حضور در زمین بازی دشمن است
🎥دفاع از کشور فقط در میدان جنگ نیست

الیاس حضرتی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت:


🔹باید قدر نعمت‌هایی را که خداوند به ما داده است بدانیم. رهبر شهید ما نعمت بزرگی بود. در کنار ایشان بودیم و از ایشان قدردانی کردیم و خداوند نیز اجر زحماتش را با شهادت به دست شریرترین انسان‌های روی زمین قرار داد و او را به آرزویش که شهادت بود رساند.

🔹باید خدا را بابت وجود دولت و شخص آقای دکتر مسعود پزشکیان شاکر باشیم. آقای پزشکیان شخصیتی صادق، سالم، درستکار، عدالت‌جو، منصف، حق‌طلب، پرکار و فداکار است و هر لحظه برای شهادت آماده است.

🔹برخی افراد برای جلب توجه، تخریب را به یک رویه تبدیل کرده‌اند. هنرشان تخریب و دعواست. گروهی از افراطیون در دو سوی طیف سیاسی از صبح تا شب به دنبال بهانه‌ای برای تخریب هستند. در حالی که آقای رئیس‌جمهور نه اهل شکایت است و نه اهل پاسخ دادن به این رفتارها.

🔹اشخاص ممکن است برای خود حرف‌هایی بزنند و تهمت‌هایی مطرح کنند که می‌توان از آنها عبور کرد، اما وقتی یک نهاد یا رسانه تأثیرگذار مانند صدا و سیما به این فضا دامن بزند، موضوع قابل اغماض نیست.

🔹برخی افراد هیچ کاری جز تخریب با بدترین الفاظ انجام نمی‌دهند و این موضوع مایه تأسف است. سیاست دولت ایجاد اختلاف و دعوا نیست. اختلاف نظر در کشور وجود دارد، اما رئیس‌جمهور از روز نخست تلاش کرده این اختلافات به نزاع سیاسی تبدیل نشود و مردم درگیر این دعواها نشوند.

🔹آقای پزشکیان نخستین رئیس‌جمهوری است که تعدادی از وزرای دولت قبل را در دولت خود حفظ کرد و افرادی را بکار گرفت که حتی در ستاد انتخاباتی او حضور نداشتند یا به او رأی نداده بودند.

🔹دولت بدون توجه به این تخریب‌ها به کار خود ادامه می‌دهد. در اوج شرایط جنگی، ۱۷۲ کیلومتر راه‌آهن افتتاح شد. کریدور شمال ـ جنوب که از راهبردهای رئیس‌جمهور است، پیشرفت قابل توجهی داشته و استاندار گیلان نیز اعلام کرد که اراضی مسیر رشت ـ آستارا به طور کامل تملک و برای اجرای پروژه آماده شده است.

https://dolat.ir/detail/483551
@PadDolat
@Padmultimedia
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🎥فواد۱۲۸ در راستای تاکید رییس جمهور برای شنیدن صدای مردم ایجادشد
🎥جزئیات اجرا و بیشترین گزارش‌های سامانه فواد۱۲۸
🎥اجرای سراسری سامانه فوریت‌های اداری تا پایان تیر
🎥اسراف در مصرف انرژی را به فواد ۱۲۸ گزارش دهید

علاءالدین رفیع‌زاده، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به تأکید مستمر رئیس‌جمهور پزشکیان بر شنیدن صدای مردم و خدمت‌رسانی واقعی به آنان، اظهارکرد:


🔹باور ما این است که ارزیاب اصلی عملکرد نظام اداری، خود مردم هستند. در دهه‌های گذشته عمدتاً از سوی دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی می‌شد و تلاش بر این بود که با اصلاح فرایندها، رضایت مردم از خدمات دولتی افزایش یابد، اما نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌داد میزان رضایت مردم از نظام اداری به سطح مطلوب نرسیده است.

🔹بر همین اساس و با اتکا به مطالعاتی که از سال‌های گذشته درباره تجربه برخی کشورها انجام شده بود، سامانه «فواد ۱۲۸» که مخفف «فوریت‌های اداری»  است، طراحی شد تا به‌عنوان حلقه ارتباطی مستقیم میان مردم و نظام اداری عمل کند.

🔹این سامانه برای مواردی درنظر گرفته شده است که مراجعه‌کنندگان هنگام دریافت خدمات با مشکلاتی همچون بی‌احترامی، نبود کارمند در محل خدمت، رعایت نشدن ساعات کاری، قطع سامانه‌ها یا ارجاع به روزهای بعد مواجه می‌شوند؛ موضوعاتی که اگرچه معمولاً در حد ثبت شکایت رسمی و پیگیری‌های طولانی نیستند، اما تأثیر مستقیمی بر رضایت مردم از نظام اداری دارند.

🔹در نظام اداری سه سطح سیاست‌گذاری، راهبری و اجرا وجود دارد. کارکنانی که به‌صورت مستقیم با مردم در ارتباط هستند، در ادبیات علمی «بروکرات‌های سطح خیابان» نامیده می‌شوند و در واقع نمایندگان دولت در مواجهه با مردم هستند. از این رو هرگونه رفتار نامناسب یا ارائه خدمات نامطلوب از سوی آنان به حساب کل دولت نوشته می‌شود.

متن کامل را در پایگاه اطلاع‌رسانی دولت بخوانید

https://dolat.ir/detail/483611

@PadDolat
@Padmultimedia
📸 ستاد ملی تشییع امام شهید به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور

#گزارش_تصویری

https://dolat.ir/photo/483613

@PadDolat
@Padmultimedia
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥دیداری با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی صورت نگرفت

اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه:


🔹ما نه دیداری با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشتیم و نه برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تأسیسات هسته‌ای آسیب‌دیده ایران ناشی از تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی داریم.

🔹ما به عنوان عضو معاهده منع اشاعه و کشوری که متعهد به موافقت‌نامه‌های پادمان است، روال جاری را ادامه خواهیم داد و فکر می‌کنم روال جاری هم خیلی روشن است.

🔹در رابطه با قطعنامه شورای حکام، لازم است از کشورهایی که مسئولانه تصمیم گرفتند با این حرکت سیاسی آمریکا و سه کشور اروپایی در شورای حکام همراهی نکنند، تقدیر کنم.

🔹رأی منفی روسیه، چین و نیجر بسیار رأی ارزشمندی بود. همچنین از کشورهایی که با رأی ممتنع خود به نوعی مخالفتشان را با این تحرک سیاسی آمریکا و سه کشور اروپایی ابراز کردند، قدردانی می‌کنیم.

@PadDolat
@Padmultimedia
🇮🇷پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ـ پاد
🎥دیداری با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی صورت نگرفت اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔹ما نه دیداری با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشتیم و نه برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تأسیسات هسته‌ای آسیب‌دیده ایران ناشی از تجاوز نظامی آمریکا و رژیم…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥اروپا باید برای ایفای نقش در موضوعات بین‌المللی مستقل‌تر عمل کند

اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه:


🔹اروپایی‌ها به دلیل رفتار خودشان در دو سال گذشته خود را به حاشیه راندند؛ نباید فراموش کنیم که در جریان داستان موسوم به اسنپ بک طرف‌های اروپایی هیچ اختیار و اراده‌ای از خود نشان ندادند و رفتار بسیار غیرسولانه‌ای داشتند.

🔹اروپایی‌ها در جریان دو جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران مواضع بسیار ناشایستی را اتخاذ کردند و دنیا نیز شاهد این رفتار است.

🔹اروپا اگر می‌خواهد در موضوعات بین‌المللی نقشی ایفا کند، باید رویکردهای خود را تغییر دهد و تصمیم بگیرد رفتار مستقل و مسئولانه‌ای داشته باشد.

@PadDolat
@Padmultimedia
🇮🇷پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ـ پاد
🎥اروپا باید برای ایفای نقش در موضوعات بین‌المللی مستقل‌تر عمل کند اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔹اروپایی‌ها به دلیل رفتار خودشان در دو سال گذشته خود را به حاشیه راندند؛ نباید فراموش کنیم که در جریان داستان موسوم به اسنپ بک طرف‌های اروپایی هیچ اختیار…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥هیچ محدودیت در رابطه با چگونگی خرج پول‌های آزادشده وجود ندارد

اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه:


🔹ما در رابطه با اموال آزادشده ایران هر طور به صرفه و صلاح کشور باشد تصمیم می‌گیریم.

🔹در رابطه با خرید کالا وزارت جهاد کشاورزی و سایر بخش‌های متولی امر هر آنطور که تشخیص دهند براساس قیمت و کیفیت تصمیم می‌گیرند.

🔹هیچ محدودیتی در رابطه با چگونگی خرج پول‌های آزادشده وجود ندارد.

🔹مجوزهایی که در رابطه با فروش نفت صادر شد از دیروز اجرایی شده است.

🔹سایر موارد هم مشخصا با هزینه‌کرد از دارایی‌های محدودشده ایران به همین ترتیب است.

🔹مهم این است که اموال مسدودشده ایران اکنون در دسترس است برای استفاده آزادانه ایران.

@PadDolat
@Padmultimedia
🇮🇷پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ـ پاد
🎥هیچ محدودیت در رابطه با چگونگی خرج پول‌های آزادشده وجود ندارد اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔹ما در رابطه با اموال آزادشده ایران هر طور به صرفه و صلاح کشور باشد تصمیم می‌گیریم. 🔹در رابطه با خرید کالا وزارت جهاد کشاورزی و سایر بخش‌های متولی امر…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥هیچ بهانه‌ای برای تداوم اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در لبنان قابل قبول نیست

اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه:


🔹از ابتدای تفاهم آتش بس (۱۹ فروردین ماه) تا به امروز شاهد تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان بودیم.

🔹تعهد به توقف جنگ در لبنان یکی از اجزای لاینفک هم تفاهم آتش بس ۱۹ فروردین بود و هم توافق خاتمه جنگ  (یادداشت تفاهم مورخ ۲۸ خرداد ماه)

🔹تعهد آمریکا کاملاً روشن است و هیچ عذر و بهانه‌ای برای تداوم اقدامات غیرقانونی و تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در لبنان قابل پذیرش نیست.

@PadDolat
@Padmultimedia
🇮🇷پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ـ پاد
🎥هیچ بهانه‌ای برای تداوم اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در لبنان قابل قبول نیست اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔹از ابتدای تفاهم آتش بس (۱۹ فروردین ماه) تا به امروز شاهد تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان بودیم. 🔹تعهد به توقف جنگ در لبنان…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥بعد از تصمیم به توقف مذاکرات به صورت چهارجانبه هیچ تماس مستقیمی با طرف آمریکایی نداشتیم

اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه:


🔹جلسه چهارجانبه میان ایران، آمریکا و دو میانجی از حدود ساعت سه بعد از ظهر شروع شد.

حدود یک ساعت و نیم ادامه پیدا کرد. قرار شد با وقفه کوتاه نیم‌ساعته جلسه ادامه پیدا کند.

🔹در همین فاصله ما با اظهارات موهن و تهدیدآمیز مقامات آمریکایی مواجه شدیم. نشست چهارجانبه بعد از این تشکیل نشد.

🔹بحثی که ادامه یافت تبادل پیام از طریق میانجی‌ها بود. بعد از تصمیم به توقف مذاکرات به صورت چهارجانبه هیچ تماس مستقیمی با طرف آمریکایی نداشتیم.

🔹در دفاع از منافع ملی ایران و پیشبرد اهداف کشور از هر ابزاری استفاده می‌کنیم. در آنجا مصلحت این بود که از طریق میانجی‌ها به تبادل پیام ادامه بدهیم.

@PadDolat
@Padmultimedia
🇮🇷پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ـ پاد
🎥بعد از تصمیم به توقف مذاکرات به صورت چهارجانبه هیچ تماس مستقیمی با طرف آمریکایی نداشتیم اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔹جلسه چهارجانبه میان ایران، آمریکا و دو میانجی از حدود ساعت سه بعد از ظهر شروع شد. حدود یک ساعت و نیم ادامه پیدا کرد. قرار…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥شواهد کافی برای اثبات نقش برخی کشورهای منطقه در تجاوز نظامی به ایران داریم

اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه:


🔹ما شواهد و ادله کافی داریم برای اینکه اثبات بکنیم برخی از کشورهای منطقه در جریان تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران نقش فعالانه داشتند.

🔹قاعدتاً از این موضوع نمی‌گذریم و حتماً هم مستندسازی و هم مطالبه‌گری خواهیم کرد.

🔹اینکه مقام‌های آمریکایی هم به مشارکت برخی از کشورهای منطقه در تجاوز نظامی علیه ایران اذعان کردند، مسئولیت این کشورها را سنگین تر می‌کند.

🔹همه می‌دانیم اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران یک اقدام خلاف قانون و یک اقدام تجاوزکارانه بود.

@PadDolat
@Padmultimedia
🇮🇷پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ـ پاد
🎥شواهد کافی برای اثبات نقش برخی کشورهای منطقه در تجاوز نظامی به ایران داریم اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔹ما شواهد و ادله کافی داریم برای اینکه اثبات بکنیم برخی از کشورهای منطقه در جریان تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران نقش فعالانه…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥نکته مهم برای ما گرفتن حق ایرانیان برای دسترسی به دارایی‌های مسدودشده  است

اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه:


🔹مهم برای ما این است که به دارایی‌های به ناحق مسدود شده ایرانیان دسترسی داشته باشیم و بتوانیم از آن‌ها  برای تامین هر آنچه ایران نیازمند است استفاده کنیم.

🔹این که جزئیات این کار به چه نحو انجام خواهد شد تعهد آمریکاست. چیزی که به ما ارتباط دارد اطمینان از ایفای تعهد توسط آمریکاست.

🔹ما برای کار رسانه‌ای به سوئیس نرفته بودیم .این نشست در راستای مطالبه‌گری و پیگیری اجرای تعهدات طرف مقابل طبق یادداشت تفاهم ۲۸ خرداد بود.

🔹هر آنچه باعث شود این هدف اصلی تحت الشعاع قرار گیرد از نظر ما ضرورت ندارد.

@PadDolat
@Padmultimedia
🇮🇷پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ـ پاد
🎥نکته مهم برای ما گرفتن حق ایرانیان برای دسترسی به دارایی‌های مسدودشده  است اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔹مهم برای ما این است که به دارایی‌های به ناحق مسدود شده ایرانیان دسترسی داشته باشیم و بتوانیم از آن‌ها  برای تامین هر آنچه ایران نیازمند…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥برای شروع مذاکرات باید ببینیم وضعیت اجرای تعهدات طبق یادداشت تفاهم به چه سمت می‌رود

اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه:


🔹موضوع هسته‌ای در کنار موضوع رفع تحریم‌ها دو موضوعی است که براساس یادداشت تفاهم قرار است در بازه زمانی شصت روزه صحبت شود.

🔹متن یادداشت تفاهم صراحت دارد که آغاز مذاکره درباره این مضوع منوط به اجرای بندهای مشخصی از یادداشت تفاهم است.

🔹داریم تلاش می‌کنیم که همه این بندها به عنوان پیش‌زمینه‌های شروع مذاکرات محقق شود. بخشی تحقق یافته و بخشی در حال اجراست.

🔹نشستی که در سوئیس برگزار شد به غیر از بیان کلی مواضع توسط آمریکایی ما هیچ گفت‌وگوی جزئی در مورد هسته‌ای نداشتیم. آمریکا مواضع خود را بیان کرد و ما هم پاسخ مقتضی دادیم.

🔹برای شروع مذاکرات در مورد این دو موضوع باید ببینیم وضعیت اجرای تعهدات طبق یادداشت تفاهم به چه سمت می‌رود.

@PadDolat
@Padmultimedia
🇮🇷پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ـ پاد
🎥برای شروع مذاکرات باید ببینیم وضعیت اجرای تعهدات طبق یادداشت تفاهم به چه سمت می‌رود اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔹موضوع هسته‌ای در کنار موضوع رفع تحریم‌ها دو موضوعی است که براساس یادداشت تفاهم قرار است در بازه زمانی شصت روزه صحبت شود. 🔹متن یادداشت…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥کشورهای اروپایی از ارزش‌هایی که مدعی آن هستند فاصله گرفته‌اند

اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه:


🔹برخی کشورهای اروپایی عادت کردند که هم از یک سو خود رو از روندهای بین المللی به حاشیه برانند و از طرف دیگر، پس از به راع افتادن روند دیگر، درصدد تخریب و کارشکنی بر می‌آیند. این رویکردها و چنین رفتارهایی زیبنده کشوری مثل فرانسه نیست.

🔹فرانسه اگر تمایل دارد به عنوان کشور مسئولیت پذیر و دارای جایگاه در سطح بین المللی شناخته شود، حتماً باید در رویکردهای خود تجدید نظر کند و به جای چنین اظهاراتی تصمیم بگیرد رویکرد منطقی در قبال تحولات منطقه غرب آسیا داشته باشد.

🔹متاسفانه در یک سال اخیر کشورهای اروپایی به ارزش‌هایی که خود را مدعی انحصاری آن‌ها می‌دانستند پشت پا زدند.

@PadDolat
@Padmultimedia
🇮🇷پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ـ پاد
🎥کشورهای اروپایی از ارزش‌هایی که مدعی آن هستند فاصله گرفته‌اند اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔹برخی کشورهای اروپایی عادت کردند که هم از یک سو خود رو از روندهای بین المللی به حاشیه برانند و از طرف دیگر، پس از به راع افتادن روند دیگر، درصدد تخریب…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥از هر ابتکاری که در راستای تقویت و تامین امنیت دسته جمعی در منطقه باشد، استقبال می‌کنیم

اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه:


🔹همیشه گفتیم که باید بتوانیم با کشورهای منطقه به عنوان همسایگان دائمی ساز و کارهایی مبتنی بر اعتماد و تفاهم متقابل ایجاد کنیم.

🔹همچنان برای اطمینان از امنیت همه کشورهای منطقه به این اصل پایبند هستیم.

🔹پیش‌تر خودمان پیشنهاد کرده بودیم که در این راستا میان همه کشورهای منطقه گفت‌وگو صورت بگیرد.

🔹از هر ابتکاری که در راستای تقویت و تامین امنیت دسته جمعی در منطقه باشد و بدون مداخله و حضور نیروهای نظامی بیگانه که ثابت کردند حضورشان به‌جز ناامنی تفرقه و جنگ چیزی به بار نمی‌آورد استقبال می‌کنیم.

@PadDolat
@Padmultimedia
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥بیش از ۱۰۰۰ مگاوات ظرفیت استخراج غیرمجاز رمزارز در کشور جمع‌آوری شد

🎥مصرف برق مشترکان پرمصرف محدود می‌شود

مصطفی رجبی مشهدی، معاون برق و انرژی وزارت نیرو، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی دولت:


🔹نخستین و مهم‌ترین اقدام در مدیریت مصرف انرژی، بهره‌گیری از سرمایه اجتماعی کشور و همراهی مردم است. بر همین اساس، برنامه‌های متعددی برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عمومی در دستور کار قرار گرفته است.

🔹پویش «۲۵ درجه» با هدف مدیریت مصرف برق در بخش خانگی در حال اجراست. همچنین پویش «جان‌فدا» برای جلب مشارکت مردم در کاهش مصرف برق دنبال می‌شود. در کنار این برنامه‌ها، طرح ملی «صبا» نیز با محوریت بانوان و دانش‌آموزان اجرا می‌شود که نقش مؤثری در ارتقای فرهنگ مصرف بهینه انرژی در خانواده‌ها داشته است.

🔹دومین محور مدیریت مصرف، کنترل مشترکان پرمصرف است. این اقدام از طریق کنتورهای هوشمند و تجهیزات محدودکننده مصرف انجام می‌شود.

🔹 در برخی موارد، مشترکان اقدام به تعویض فیوز یا افزایش غیرمجاز ظرفیت مصرف خود می‌کنند. در چنین شرایطی، محدودکننده‌های هوشمند وارد عمل می‌شوند تا مصرف مشترکانی که چند برابر الگوی تعیین‌شده برق مصرف می‌کنند، کنترل و مدیریت شود.

🔹در برخی دوره‌ها امکان مصرف برق بیش از سقف قراردادی برای صنایع فراهم می‌شود، اما در شرایط فعلی که محدودیت‌های شبکه و افزایش مصرف برق وجود دارد، تدابیر دیگری در نظر گرفته شده است.

متن کامل را در پایگاه اطلاع‌رسانی دولت بخوانید

https://dolat.ir/detail/483617

@PadDolat
@Padmultimedia