Business Idea channel
🌻Major task reward fully off 👀 Major End Wait For Allocation
👀 Major Pre Market Pump
♦️ XM ACCOUNT එකක් ඕනේ හදන්න පුලුවන් කෙනෙක් ඉන්නවනම් comment ekak දාන්න
එක එකවුන්ට් එකක් විතරයි ඕනේ
5$ ගෙවන්න පුලුවන්
එක එකවුන්ට් එකක් විතරයි ඕනේ
5$ ගෙවන්න පුලුවන්
Business Idea channel pinned «♦️ XM ACCOUNT එකක් ඕනේ හදන්න පුලුවන් කෙනෙක් ඉන්නවනම් comment ekak දාන්න එක එකවුන්ට් එකක් විතරයි ඕනේ 5$ ගෙවන්න පුලුවන්»
hey Guys මෙකේ ට්රේඩින් කරන අය ඉන්නවද ඒ අයට Group එකක් හදමුද WhatsApp හැදුවොත් සෙට් වෙනවද 👀✨
Anonymous Poll
93%
ඔව් ඔව් අනිවාරෙන් ❤️🩹
7%
නැහ් 😒
❤1
Business Idea channel
hey Guys මෙකේ ට්රේඩින් කරන අය ඉන්නවද ඒ අයට Group එකක් හදමුද WhatsApp හැදුවොත් සෙට් වෙනවද 👀✨
මේකට අනිවාරෙන් වෝට් එකක් දාගෙන යන්න analysis , signal , ට්රේඩින් ගැන මුකුත් නොදන්න අයට A to Z සේරම ඉගෙන ගන්න පුලුවන් කිසිදු මුදල් නොමැතිව 👀
❤3👍3🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✨Paws New Task