Check Your $MAJOR Allocation
කට්ටියගේ Token කීයද
exchange එකට දාගන්න Step ටික Screenshort එකේ තියනවා
කට්ටියගේ Token කීයද
exchange එකට දාගන්න Step ටික Screenshort එකේ තියනවා
Paws එකෙ ඔය ❤️ එක ටච් කරන්න paws 5000 සෙට් වෙනවා
අලුත් අය ඉන්නව නම් අනිවාර්යයෙන් මේක කරගන්න හොද airdrop එකක් වෙයි කියලා හිතෙනවා
https://t.me/PAWSOG_bot/PAWS?startapp=jFMLyTUm
මේ ගැන කලින් දාපු වීඩියෝ එක
https://youtu.be/gMhAlfj3GVM?si=OPIpCzXRzsoptJWJ
අලුත් අය ඉන්නව නම් අනිවාර්යයෙන් මේක කරගන්න හොද airdrop එකක් වෙයි කියලා හිතෙනවා
https://t.me/PAWSOG_bot/PAWS?startapp=jFMLyTUm
මේ ගැන කලින් දාපු වීඩියෝ එක
https://youtu.be/gMhAlfj3GVM?si=OPIpCzXRzsoptJWJ
Business Idea channel
🌻Major task reward fully off 👀 Major End Wait For Allocation
👀 Major Pre Market Pump
♦️ XM ACCOUNT එකක් ඕනේ හදන්න පුලුවන් කෙනෙක් ඉන්නවනම් comment ekak දාන්න
එක එකවුන්ට් එකක් විතරයි ඕනේ
5$ ගෙවන්න පුලුවන්
එක එකවුන්ට් එකක් විතරයි ඕනේ
5$ ගෙවන්න පුලුවන්
Business Idea channel pinned «♦️ XM ACCOUNT එකක් ඕනේ හදන්න පුලුවන් කෙනෙක් ඉන්නවනම් comment ekak දාන්න එක එකවුන්ට් එකක් විතරයි ඕනේ 5$ ගෙවන්න පුලුවන්»
hey Guys මෙකේ ට්රේඩින් කරන අය ඉන්නවද ඒ අයට Group එකක් හදමුද WhatsApp හැදුවොත් සෙට් වෙනවද 👀✨
Anonymous Poll
93%
ඔව් ඔව් අනිවාරෙන් ❤️🩹
7%
නැහ් 😒
❤1