Audio
قطعه زیبا وخاطره انگیز《رهگذار عمر》
آواز: #داریوش_اقبالی
نسل طلایی موسیقی پاپ ایران و صداهایی با رنگ ویژه، حاصل استعدادیابی درست از دل #جامعه_ایرانی
@LoversofIRAN
آواز: #داریوش_اقبالی
نسل طلایی موسیقی پاپ ایران و صداهایی با رنگ ویژه، حاصل استعدادیابی درست از دل #جامعه_ایرانی
@LoversofIRAN
👈يادداشتی زیبا از حسن قريبى، پژوهشگر ايرانى مقيم #تاجيكستان👉
👈مهربانی بی ریای تاجیکی برای #کرمانشاه
@LoversofIRAN
این پیام را یکی از هموندان کانال فرستادند که سپاسگزاریم از ایشان.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
⬅️امروز یک نفر از چاپخانه زنگ زد و گفت: میخواهم شما را ببینم.
گفتم: من جایِ کار نیستم.
خیلی جدی گفت: «کجا که شما گویید میآیم شما را بینم.»
وقتی اصرارش را دیدم گفتم: بیائید نزد نانوایی قریهبالا…
در این اوضاع و احوال، دلم هزار راه رفت و هر فکری از سرم گذشت، اینکه در آن چاپخانه کتابی زیر چاپ نداشتم بیشتر ذهنم را مشغول کرد…!
رفتم سر قرار… دیدم آمده بود و چشم انتظار!
سلام کردم … دستم را جلو بردم که احوالپرسی کنم دیدم دست به جیبش بُرد و یک دسته پول را طوری که کسی نبیند گذاشت توی دستم و گفت: این هزار سامانی است.
خواستم بپرسم برای چه؟
خودش زودتر گفت: «من غیر از شما با یگان ایرانی، شناس نیستم(جز شما ایرانی را نمیشناسم)… شنیدم ایران زمینجُنبی (زلزله) شده است. این پول را گیرید اقلاً به یک نفر از آنها یاردَم (کمک) رسانید!»
خواستم تشکر کنم که خداحافظی کرد و رفت!
پیوند این نوشته 👈
yon.ir/yAK40
حسن قریبی: شاعر، استاد ادبیات، رئیس پژوهشگاه #بنیاد_سعدی، نمایندۀ فرهنگستان زبان وادب فارسی درمجامع علمی فرهنگی تاجیکستان
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
@LoversofIRAN
با ما همراه شوید👇
https://t.me/joinchat/AAAAAEE9zXIvRsbO03gfdA
👈مهربانی بی ریای تاجیکی برای #کرمانشاه
@LoversofIRAN
این پیام را یکی از هموندان کانال فرستادند که سپاسگزاریم از ایشان.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
⬅️امروز یک نفر از چاپخانه زنگ زد و گفت: میخواهم شما را ببینم.
گفتم: من جایِ کار نیستم.
خیلی جدی گفت: «کجا که شما گویید میآیم شما را بینم.»
وقتی اصرارش را دیدم گفتم: بیائید نزد نانوایی قریهبالا…
در این اوضاع و احوال، دلم هزار راه رفت و هر فکری از سرم گذشت، اینکه در آن چاپخانه کتابی زیر چاپ نداشتم بیشتر ذهنم را مشغول کرد…!
رفتم سر قرار… دیدم آمده بود و چشم انتظار!
سلام کردم … دستم را جلو بردم که احوالپرسی کنم دیدم دست به جیبش بُرد و یک دسته پول را طوری که کسی نبیند گذاشت توی دستم و گفت: این هزار سامانی است.
خواستم بپرسم برای چه؟
خودش زودتر گفت: «من غیر از شما با یگان ایرانی، شناس نیستم(جز شما ایرانی را نمیشناسم)… شنیدم ایران زمینجُنبی (زلزله) شده است. این پول را گیرید اقلاً به یک نفر از آنها یاردَم (کمک) رسانید!»
خواستم تشکر کنم که خداحافظی کرد و رفت!
پیوند این نوشته 👈
yon.ir/yAK40
حسن قریبی: شاعر، استاد ادبیات، رئیس پژوهشگاه #بنیاد_سعدی، نمایندۀ فرهنگستان زبان وادب فارسی درمجامع علمی فرهنگی تاجیکستان
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
@LoversofIRAN
با ما همراه شوید👇
https://t.me/joinchat/AAAAAEE9zXIvRsbO03gfdA
کیمیای سعادت
دل تاجیک و ایرانی
ياداشتى از حسن قريبى، پژوهشگر ايرانى مقيم تاجيكستان امروز یک نفر از چاپخانه زنگ زد و گفت: میخواهم شما را ببینم. گفتم: من جایِ کار نیستم. خیلی جدی گفت: «کجا که شما گویید میآیم شما را بینم.» وقتی ا…
معمار ایرانی، زنده یاد #نادر_خلیلی که ایده اش باالهام از #معماری_ایرانی برای ساخت پناهگاه پس از زلزله بنام《کیسه شنی》یا《ابَر خِشت》جایزه هایی جهانی برد اما درایران با #سوء_مدیریت عملی نشد
@LoversofIRAN
@LoversofIRAN
شماری از دانشجویان معماری دانشگاه تهران، علموصنعت، شهیدبهشتی و... بشکل خودجوش به #کرمانشاه میروند تا ساخت سرپناه به روش کیسهشنی (سند بگ)را آغازکنند/شرق
ایده زنده یاد استاد #نادر_خلیلی
@LoversofIRAN
ایده زنده یاد استاد #نادر_خلیلی
@LoversofIRAN
Forwarded from آذریها |Azariha
❇️ نامه سرگشاده یک فعال رسانه به صادق زیباکلام
🔺بسمه تعالی
محضر محترم جناب آقای دکتر صادق زیبا کلام کثرالله امثالهم
استاد محترم دانشگاه تهران و دکترای علوم سیاسی از دانشگاه برادفورد بریتانیای کبیر
🔺با سلام و تحیات و طلب فزونی هر چه بیشترِ علم لایتنهاهی شما که هر چه زودتر شاهد و خواننده افاضات حضرتعالی در مورد علل فعال شدن گسلهای زلزله در غرب کشور از منظر فتوسنتز کانیهای لیبرالیستی آنتروپوسن زمین باشیم!
🔺اخیرا بیانیهی شما مبنی بر شگفتزده شدن حضرتعالی از میزان واریز بیش از یک میلیارد تومان از سوی مردم ایران به حساب بانکی شما در کمتر از 48 ساعت را مطالعه کردم و مسالهای در این خصوص برایم پیش آمده که انشاءالله ارشاد میفرمایید.
🔺همانطور که مستحضر هستید، جنابعالی دانشآموختهی رشته فنی مهندسی هستید و قطعاً در ریاضیات و متعلقات آن بیش از هر چیز دیگری مهارت دارید و متاسفانه به اشتباه وارد دنیای سیاست شدید! از طرفی شما استاد محترم نشان دادهاید که در بازی با کلمات بیش از هر چیز دیگری توانمند هستید و این دو توانایی سبب میشود که در بازی با اعداد هم بتوانید همه را شگفتزده نمایید. لذا خواستهای از حضرتعالی دارم:
🔺عجالتاً محبت فرموده و با توجه به استعدادهایی که جنابعالی دارا هستید و دو نمونه آن در بالا ذکر شد، از همین اتفاقی که اخیراً برایتان افتاده بهره ببرید و میزان «نژادپرستی» ایرانیان را کمّیسازی کنید! چرا که همانطور که شما بهتر میدانید کمّی کردن متغیرهای کیفی در علوم انسانی خدمت بزرگی به این علم خواهد کرد. برای انجام این کار، نگارنده نیز میتواند به شما کمکی هم داشته باشد. ...
🔺... ادامه نامه را در صفحه ی زیر بخوانید:👇
yon.ir/t9Yur
@Azariha_3
🔺بسمه تعالی
محضر محترم جناب آقای دکتر صادق زیبا کلام کثرالله امثالهم
استاد محترم دانشگاه تهران و دکترای علوم سیاسی از دانشگاه برادفورد بریتانیای کبیر
🔺با سلام و تحیات و طلب فزونی هر چه بیشترِ علم لایتنهاهی شما که هر چه زودتر شاهد و خواننده افاضات حضرتعالی در مورد علل فعال شدن گسلهای زلزله در غرب کشور از منظر فتوسنتز کانیهای لیبرالیستی آنتروپوسن زمین باشیم!
🔺اخیرا بیانیهی شما مبنی بر شگفتزده شدن حضرتعالی از میزان واریز بیش از یک میلیارد تومان از سوی مردم ایران به حساب بانکی شما در کمتر از 48 ساعت را مطالعه کردم و مسالهای در این خصوص برایم پیش آمده که انشاءالله ارشاد میفرمایید.
🔺همانطور که مستحضر هستید، جنابعالی دانشآموختهی رشته فنی مهندسی هستید و قطعاً در ریاضیات و متعلقات آن بیش از هر چیز دیگری مهارت دارید و متاسفانه به اشتباه وارد دنیای سیاست شدید! از طرفی شما استاد محترم نشان دادهاید که در بازی با کلمات بیش از هر چیز دیگری توانمند هستید و این دو توانایی سبب میشود که در بازی با اعداد هم بتوانید همه را شگفتزده نمایید. لذا خواستهای از حضرتعالی دارم:
🔺عجالتاً محبت فرموده و با توجه به استعدادهایی که جنابعالی دارا هستید و دو نمونه آن در بالا ذکر شد، از همین اتفاقی که اخیراً برایتان افتاده بهره ببرید و میزان «نژادپرستی» ایرانیان را کمّیسازی کنید! چرا که همانطور که شما بهتر میدانید کمّی کردن متغیرهای کیفی در علوم انسانی خدمت بزرگی به این علم خواهد کرد. برای انجام این کار، نگارنده نیز میتواند به شما کمکی هم داشته باشد. ...
🔺... ادامه نامه را در صفحه ی زیر بخوانید:👇
yon.ir/t9Yur
@Azariha_3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دلیل اینکه آزادی بوکمال، آخرین پایگاه داعش،هم پیمان شوم #آمریکا در سوریه، ۲هفته به درازا کشید.
امروز این شهر مرزی #سوریه و #عراق آزادشد
و درعراق با پرچم #ایران از نابودی داعش شادی کردند
@LoversofIRAN
امروز این شهر مرزی #سوریه و #عراق آزادشد
و درعراق با پرچم #ایران از نابودی داعش شادی کردند
@LoversofIRAN
همچنان در اسلام آباد_دالاهو_سرپل ذهاب_قصرشیرین، ممنوعیت آمدوشد برقراراست
هلال احمر:
برای کمک رسانی درست به مناطق زلزله زده، مردم به این مناطق نروند
ترافیک بالا مانع کمک رسانی
حرفه ای ست
@LoversofIRAN
هلال احمر:
برای کمک رسانی درست به مناطق زلزله زده، مردم به این مناطق نروند
ترافیک بالا مانع کمک رسانی
حرفه ای ست
@LoversofIRAN
عاشقان ایران
👈پیامی تکان دهنده از کرمانشاه برای همه👉 (هم حاملان حکومت، هم جامعه مدنی) 👈امروز دوستی از کرمانشاه پیام زیر را برای من فرستاده است. مشابه این پیام دردناک را ۳یا ۴نفر دیگر از اعضای کانال که در مناطق زلزلهزده زندگی میکنند، برای من فرستادهاند. من بخشی…
👇👇👇👇👇👇
👈سازمان های اجتماعی مان را تخریب نکنیم👉
👈یادداشتی از تبلیغات منفی علیه #هلال_احمر
نویسنده: حمیدرضا عابدیان
@LoversofIRAN
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
(صدا و سیما همچنان در رویارویی با افکار عمومی مثل بازیکن فورواردی است که در آفساید و بی نتیجه شوت می زند)
⬅️ فکر می کنم خیلی صحیح نیست که مرتبا روی بی اعتمادی مردم به نهادها و سازمان های دولتی تاکید کنیم. اگر قرار باشد بگوییم مردم اعتمادشان را به این نهاد ها از دست داده اند، باید این بی اعتمادی را نسبت به #سازمان_انتقال_خون هم شاهد باشیم! پس چرا مردم برای اهدای خون به این سازمان هجوم بردند؟ روشن است. چون این سازمان با سرعت اطلاع رسانی کرد: نیازهای خونی اش را اعلام نمود و با رسیدن به ذخیره ی استاندارد در شرایط بحران، اعلام بی نیازی کرد و از مردم خواست که برای اهداء مراجعه نکنند. چرا کسی از این تجربه ی موفق و صف های طویل مردم و این اعتماد حداکثری نمی نویسد؟ در نمونه ی دیگر، مگر همین چند ماه پیش و در ماجرای #پلاسکو، همین مردم در تجلیل از #سازمان_آتش_نشانی و خدمات پرسنل فداکار آن در اکثر شهرها سنگ تمام نگذاشتند؟
در مورد هلالاحمر، به نظرم بیش از آنکه مسأله ی بی اعتمادی مطرح باشد، #ضعف_روابط_عمومی این سازمان منجر به چنین واکنشی شده است. هم از این منظر که در وضعیت عادی، این نهاد ارتباطی با مردم ندارد و آگاهی شان را در مورد عملکرد خود تقویت نمی کند و هم اینکه در رابطه با فاجعه ی اخیر ، سرعت عمل مناسبی در اطلاع رسانی بهنگام نداشته و از قدرت بسیج کنندگی و مهندسی کمک های مردمی برخوردار نبوده است. #شیوه_کلاسیک هلال احمر که به یک بازنگری جدی احتیاج دارد، همان برپاکردن چادر در میادین شهرها برای دریافت کمک است، بی هیچ نوآوری ویژهای! چادرهایی غیرتخصصی که در مواجهه با مصائب گوناگون در فصول مختلف سال به یک شیوه عمل می کنند!
همچنین نباید فراموش کرد که روابط عمومی این سازمان، نتوانست در گذشته، در باره ی برخی روایت ها در خصوص فروش اموال اهدایی در بازار، به اندازه ی کافی #روشنگری کند.
از سوی دیگر، متاسفانه رادیو و تلویزیون نیز (بسرعت) به عنوان بازویی برای هلال احمر عمل نکرد.
برخورد سیاسی با بحران ها و در این فقره، تاکید بر تاخیر در امداد رسانی دولت و نمایش اعتراضات مردمی، و تدریجا نمایش عملکرد مثبت برخی نهادهای های غیر دولتی، به عصبیت و #شدت_بیگانگی_مردم با نهادهای ذیربط دامن زد. به نظرم این ها نکاتی ست که در تحلیل این « بی اعتمادی » که مرتبا از آن سخن گفته می شود، نباید از نظر دور بماند.
فراموش نکنیم که نهادهایی نظیر هلال احمر، رژیم سیاسی حاکم را نمایندگی نمی کنند که تضعیف یا تخریب آن را بتوان در چهارچوب #نافرمانی_مدنی برای تغییر رفتار حاکمان قرار داد . این نهادها، از رژیمی به رژیم دیگر منتقل می شوند و شایسته نیست که در جهت تضعیف شان عمل کنیم.
از کانال@hamidrezajalaeipour
@LoversofIRAN
با ما همراه شوید👇
https://t.me/joinchat/AAAAAEE9zXIvRsbO03gfdA
👈سازمان های اجتماعی مان را تخریب نکنیم👉
👈یادداشتی از تبلیغات منفی علیه #هلال_احمر
نویسنده: حمیدرضا عابدیان
@LoversofIRAN
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
(صدا و سیما همچنان در رویارویی با افکار عمومی مثل بازیکن فورواردی است که در آفساید و بی نتیجه شوت می زند)
⬅️ فکر می کنم خیلی صحیح نیست که مرتبا روی بی اعتمادی مردم به نهادها و سازمان های دولتی تاکید کنیم. اگر قرار باشد بگوییم مردم اعتمادشان را به این نهاد ها از دست داده اند، باید این بی اعتمادی را نسبت به #سازمان_انتقال_خون هم شاهد باشیم! پس چرا مردم برای اهدای خون به این سازمان هجوم بردند؟ روشن است. چون این سازمان با سرعت اطلاع رسانی کرد: نیازهای خونی اش را اعلام نمود و با رسیدن به ذخیره ی استاندارد در شرایط بحران، اعلام بی نیازی کرد و از مردم خواست که برای اهداء مراجعه نکنند. چرا کسی از این تجربه ی موفق و صف های طویل مردم و این اعتماد حداکثری نمی نویسد؟ در نمونه ی دیگر، مگر همین چند ماه پیش و در ماجرای #پلاسکو، همین مردم در تجلیل از #سازمان_آتش_نشانی و خدمات پرسنل فداکار آن در اکثر شهرها سنگ تمام نگذاشتند؟
در مورد هلالاحمر، به نظرم بیش از آنکه مسأله ی بی اعتمادی مطرح باشد، #ضعف_روابط_عمومی این سازمان منجر به چنین واکنشی شده است. هم از این منظر که در وضعیت عادی، این نهاد ارتباطی با مردم ندارد و آگاهی شان را در مورد عملکرد خود تقویت نمی کند و هم اینکه در رابطه با فاجعه ی اخیر ، سرعت عمل مناسبی در اطلاع رسانی بهنگام نداشته و از قدرت بسیج کنندگی و مهندسی کمک های مردمی برخوردار نبوده است. #شیوه_کلاسیک هلال احمر که به یک بازنگری جدی احتیاج دارد، همان برپاکردن چادر در میادین شهرها برای دریافت کمک است، بی هیچ نوآوری ویژهای! چادرهایی غیرتخصصی که در مواجهه با مصائب گوناگون در فصول مختلف سال به یک شیوه عمل می کنند!
همچنین نباید فراموش کرد که روابط عمومی این سازمان، نتوانست در گذشته، در باره ی برخی روایت ها در خصوص فروش اموال اهدایی در بازار، به اندازه ی کافی #روشنگری کند.
از سوی دیگر، متاسفانه رادیو و تلویزیون نیز (بسرعت) به عنوان بازویی برای هلال احمر عمل نکرد.
برخورد سیاسی با بحران ها و در این فقره، تاکید بر تاخیر در امداد رسانی دولت و نمایش اعتراضات مردمی، و تدریجا نمایش عملکرد مثبت برخی نهادهای های غیر دولتی، به عصبیت و #شدت_بیگانگی_مردم با نهادهای ذیربط دامن زد. به نظرم این ها نکاتی ست که در تحلیل این « بی اعتمادی » که مرتبا از آن سخن گفته می شود، نباید از نظر دور بماند.
فراموش نکنیم که نهادهایی نظیر هلال احمر، رژیم سیاسی حاکم را نمایندگی نمی کنند که تضعیف یا تخریب آن را بتوان در چهارچوب #نافرمانی_مدنی برای تغییر رفتار حاکمان قرار داد . این نهادها، از رژیمی به رژیم دیگر منتقل می شوند و شایسته نیست که در جهت تضعیف شان عمل کنیم.
از کانال@hamidrezajalaeipour
@LoversofIRAN
با ما همراه شوید👇
https://t.me/joinchat/AAAAAEE9zXIvRsbO03gfdA
Forwarded from مرکز مطالعات خلیج فارس
🔴اطلاع رسانی محمد بلوچ زهی بخشدار محترم نیکشهر از کمک های وسیع مردم دیار #سیستان_بلوچستان برای هم وطنان زلزله دیده
این سطح از حس همبستگی ملی گوهری است گرانبها برای ایران عزیز
این سطح از حس همبستگی ملی گوهری است گرانبها برای ایران عزیز
Forwarded from Vahid Bahman وحید بهمن
🇮🇷جوابی که ۸۵۰ سال پیش گنج گنجه نشین ادب ایران زمین، حکیم نظامی گنجوی به دشمنان کنونی این آب و خاک داده است.
🆔 @Ir_Bahman
https://t.me/joinchat/AAAAAENIZ_ApSDhoAR-4xw
🆔 @Ir_Bahman
https://t.me/joinchat/AAAAAENIZ_ApSDhoAR-4xw
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#جواد_خیابانی در سرپل ذهاب:
بکشید به دادگاه کسی را که باعث شده این(خانه ها)اینجور بشه...
۱۰۰ میلیاردتومن بە دو تیم فوتبال کمک شد! پس پول هست.
این مردم سقف بالای سرشان میخواهند
#کرمانشاه
@LoversofIRAN
بکشید به دادگاه کسی را که باعث شده این(خانه ها)اینجور بشه...
۱۰۰ میلیاردتومن بە دو تیم فوتبال کمک شد! پس پول هست.
این مردم سقف بالای سرشان میخواهند
#کرمانشاه
@LoversofIRAN
کشته شدن حیوانات و آبزیان در زلزله #کرمانشاه
کنشگران:
اگر لاشه و زباله ها بسرعت دفن نشودو فاضلاب ساماندهی نشود، بیماری فراگیر میگردد
راست:تلف شدن هزاران ماهی، استخر پرورش ماهی ریجاب
@LoversofIRAN
کنشگران:
اگر لاشه و زباله ها بسرعت دفن نشودو فاضلاب ساماندهی نشود، بیماری فراگیر میگردد
راست:تلف شدن هزاران ماهی، استخر پرورش ماهی ریجاب
@LoversofIRAN
درود بر #افسر #ارتش درحال نظافت مناطق زلزله زده #کرمانشاه
کنشگران، هشدار می دهند:
در مناطق زلزله زده انباشت زباله و خطر بیماریهای واگیر بالا،
نیرو برای پاکسازی اندک،
و بدون برنامه جامع❗
@LoversofIRAN
کنشگران، هشدار می دهند:
در مناطق زلزله زده انباشت زباله و خطر بیماریهای واگیر بالا،
نیرو برای پاکسازی اندک،
و بدون برنامه جامع❗
@LoversofIRAN
Forwarded from وطنیولی 🇮🇷 راه وطن
✅بی توجهی به منافع ملی تا به کی؟!
تحلیلی در مورد لزوم توجه ویژه کشور به موضوع گردشگری فرهنگی
✍ به قلم ماریا بهمن پور، فعال فرهنگی؛ در شماره ۱۵ وطن یولی بخوانید
https://t.me/vatanyoli 🇮🇷
تحلیلی در مورد لزوم توجه ویژه کشور به موضوع گردشگری فرهنگی
✍ به قلم ماریا بهمن پور، فعال فرهنگی؛ در شماره ۱۵ وطن یولی بخوانید
https://t.me/vatanyoli 🇮🇷
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رییس #هلال_احمر:
۳۵میلیارد تومن کمکهای نقدی مردم به هموطنان #زلزله زده تا صبح امروز
درود بر اعتمادو #میهن_پرستی ملت ایران🙏
امیدواریم این پول پاک به بهترین شکل برای بازسازی استفاده شود
@LoversofIRAN
۳۵میلیارد تومن کمکهای نقدی مردم به هموطنان #زلزله زده تا صبح امروز
درود بر اعتمادو #میهن_پرستی ملت ایران🙏
امیدواریم این پول پاک به بهترین شکل برای بازسازی استفاده شود
@LoversofIRAN
دقایقی پیش
۳ زمین لرزه به بزرگی ۴.۵ /۴.۴/ ۵.۳ ریشتر در کرمانشاه و ایلام رخداد.
مدیر بحران ایلام:
مردم #مهران بیرون از خانه ها بیایند
هم میهنان
جعبه کمکهای اولیه و کوله پشتی نجات همراهشان باشد
۳ زمین لرزه به بزرگی ۴.۵ /۴.۴/ ۵.۳ ریشتر در کرمانشاه و ایلام رخداد.
مدیر بحران ایلام:
مردم #مهران بیرون از خانه ها بیایند
هم میهنان
جعبه کمکهای اولیه و کوله پشتی نجات همراهشان باشد
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
۸شب پس از زلزله #کرمانشاه
بالاخره سیدحسن نصرلله، امشب درسخنان تلویزیونی خود به ملت،رهبر وسران ایران تسلیت گفت!
بنظرمیاید ایران باید برخی آداب مهم را بی تعارف به متحدان عرب خود گوشزد کند
@LoversofIRAN
بالاخره سیدحسن نصرلله، امشب درسخنان تلویزیونی خود به ملت،رهبر وسران ایران تسلیت گفت!
بنظرمیاید ایران باید برخی آداب مهم را بی تعارف به متحدان عرب خود گوشزد کند
@LoversofIRAN
Forwarded from 🔥 پایگاه خِرَدگان 🔥
❌ زیبا کلام تعجب کرد چرا که تحلیل درستی از ملت ایران نداشت
✅ علی دایی با وجود آنکه شش برابر بیش از زیبا کلام کمک نقدی دریافت کرد اصلا تعجب نکرد چرا که ملت ایران را می شناخت
@kheradgan
✅ علی دایی با وجود آنکه شش برابر بیش از زیبا کلام کمک نقدی دریافت کرد اصلا تعجب نکرد چرا که ملت ایران را می شناخت
@kheradgan
Forwarded from Patriot | وطنخواه
📔چرا به ایرانی ها نژادپرست می گویند؟
بهرام بیضایی در مقدمه «هزار افسان کجاست»:
ریشه «نژادپرستی» نامیدن دفاع از ارزشهای ملی مقبول افتادن در چشم «غربیها»است.
@IrVatan
بهرام بیضایی در مقدمه «هزار افسان کجاست»:
ریشه «نژادپرستی» نامیدن دفاع از ارزشهای ملی مقبول افتادن در چشم «غربیها»است.
@IrVatan
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👆جمعیت امام علی ع:
آوار برداری هنوز انجام نشده.
ریزش مصالح با هر وزش باد در مسکن مهر.
خطر ریزش آهن الات، با نخستین بارش.
این دولت و آن دولت
هر۲ در این سازه بی کیفیت مقصرند
#سوء_مدیریت
@LoversofIRAN
آوار برداری هنوز انجام نشده.
ریزش مصالح با هر وزش باد در مسکن مهر.
خطر ریزش آهن الات، با نخستین بارش.
این دولت و آن دولت
هر۲ در این سازه بی کیفیت مقصرند
#سوء_مدیریت
@LoversofIRAN
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مسکن مهر/خانه شخصی
احمدی نژادی ها:
اسکلت سالم است فقط نما ریزش داشته که دوره روحانی ساخته شده!
پاسخ:
گناه وزیر کنونی سرجای خود؛اما اگر پرند هم زلزله بیاید اینرا میگویید؟
#سوء_مدیریت
پروژه بی کیفیت
احمدی نژادی ها:
اسکلت سالم است فقط نما ریزش داشته که دوره روحانی ساخته شده!
پاسخ:
گناه وزیر کنونی سرجای خود؛اما اگر پرند هم زلزله بیاید اینرا میگویید؟
#سوء_مدیریت
پروژه بی کیفیت