- و هنگامی که دلتنگت میشوم، تو را در قلبم به آغوش میکشم.
😘7😢6❤2
〈 گفت : چقدر دوسم داری؟
گفتم قدرِ اهمیتِ، نبض زدنِ رگِ کنارِ گردنت.
همون جایی که زندگی بی وقفه جاریه و بیصدا فریاد میکشه که بودن، چه نعمتیه.
دوستداشتنت مثل همون نبضِ ؛ چیزی که اگر نباشه،
دیگه هیچ چیز معنایی نداره. مثل هوایی که بیاجازه وارد ریه میشه، مثل نوری که بیدعوت، روی صورتم میتابه.
من تو رو نه فقط دوست دارم، من با تو نفس میکشم،
با تو زندگی میکنم، با تو خودمو پیدا میکنم.
تو برای من نه یک انتخابی، نه یک اتفاقی. تویی همون دلیل آرامشِ دلم، همون «حتماً»ی که به همهی«شاید»های زندگی غلبه کرده 🩷🫧👩🏼🤝👨🏻. ! 〉
﮼ #ثریا_میم
گفتم قدرِ اهمیتِ، نبض زدنِ رگِ کنارِ گردنت.
همون جایی که زندگی بی وقفه جاریه و بیصدا فریاد میکشه که بودن، چه نعمتیه.
دوستداشتنت مثل همون نبضِ ؛ چیزی که اگر نباشه،
دیگه هیچ چیز معنایی نداره. مثل هوایی که بیاجازه وارد ریه میشه، مثل نوری که بیدعوت، روی صورتم میتابه.
من تو رو نه فقط دوست دارم، من با تو نفس میکشم،
با تو زندگی میکنم، با تو خودمو پیدا میکنم.
تو برای من نه یک انتخابی، نه یک اتفاقی. تویی همون دلیل آرامشِ دلم، همون «حتماً»ی که به همهی«شاید»های زندگی غلبه کرده 🩷🫧👩🏼🤝👨🏻. ! 〉
﮼ #ثریا_میم
❤8😘7
﮼تو باشی روزم قشنگتره، تو باشی دلم قرصه، صبح بخیر بهونهیِ حال خوبم ⛅️💛 . !
😘10❤7
تو شدی دلیل آرامشِ دلم، شدی اون نفسی که بودنش بهم زندگی میده.
هربار که نگات میکنم، انگار جهان دوباره رنگ میگیره. تو شدی جرأت عاشق بودنم، شدی همون کسی که لبخنداش از صد تا امید بیشتر میارزه.
تو تنها آدمی هستی که میتونم همه وجودمو بیهیچ ترسی بهش بسپارم.وقتی دلم میشکنه،فقط تویی که مرهم میشی.
وقتی خستهم، فقط صدات آرامش دوبارهمو میسازه.
± خلاصه اینکه بودنِ تو برایِ من ...
یعنی همه چیز، یعنی دنیا باتمام قشنگیاش !
من برای داشتنِ تو میجنگم،چون تو همهی دنیای منی :) !
﮼ #ثریا_میم
هربار که نگات میکنم، انگار جهان دوباره رنگ میگیره. تو شدی جرأت عاشق بودنم، شدی همون کسی که لبخنداش از صد تا امید بیشتر میارزه.
تو تنها آدمی هستی که میتونم همه وجودمو بیهیچ ترسی بهش بسپارم.وقتی دلم میشکنه،فقط تویی که مرهم میشی.
وقتی خستهم، فقط صدات آرامش دوبارهمو میسازه.
± خلاصه اینکه بودنِ تو برایِ من ...
یعنی همه چیز، یعنی دنیا باتمام قشنگیاش !
من برای داشتنِ تو میجنگم،چون تو همهی دنیای منی :) !
﮼ #ثریا_میم
❤8😘7
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
❤🔥8❤4💔3
- نوشته بود :
‹
± و زیبا بود، خیلی زیبا :)))💕
‹
کاش از تو دختری داشتم شبیه به تو، تا همانطور که پیر شدن خودم را میبینم، جوان شدن تو را هم ببینم. ›± و زیبا بود، خیلی زیبا :)))💕
❤14😘4
﮼ من بدونِ تو خیلی ناقصم ، بدونِ تو خیلی غمگینم، بدون تو خیلی عصبیم، بدون تو میخوام کل دنیا رو خراب کنم، بدون تو نمیخندم، بدون تو خستم، بدون تو فقط غرق تو افکارم، بدون تو شیرکاکائو واسم تلخه، بدون تو دنیا واسم معنی نداره، بدون تو دیگه ماه برام پشت ابرا قایم میشه، بدون تو هوا دلگیره، بدون تو نمیشه ؛ بمون برام باشه ؟❤️🩹
❤7😘5
〈 کوتاه بگم : تو مرا امیدِ ماندن، تو مرا پناهِ جانی🤍.!〉
❤🔥11❤4
┋به قولِ قیصر امین پور : ꜜ
ִֶָ « دوستترت دارم از هرچه دوست
ִֶָ ای تو به من ، از خود من خویشتر
ִֶָ دوستتَر از آنچه بگویم چقدر ...
ִֶָ بیشتر از
ִֶָ بیشتر از
ִֶָ بیشتر ... 🧡🌱»
ִֶָ « دوستترت دارم از هرچه دوست
ִֶָ ای تو به من ، از خود من خویشتر
ִֶָ دوستتَر از آنچه بگویم چقدر ...
ִֶָ بیشتر از
ִֶָ بیشتر از
ִֶָ بیشتر ... 🧡🌱»
❤14😘4
﮼ صبحت بخیر عشقم ؛ در تک تکِ رگ های تنم عشقِ تو جاریه :)))🧡🍒🌈 .!
😘7❤6
↓
◥به عزیزترین آدم زندگیت بگو :
⸽ خواستم زنده بمانم و فکر کردن به تو ،
⸽ تنها سلاحم بود ،
⸽ تنها کمانم ،
◢تنها سنگم 🤍🏹 . !
⇚◝#قاب_عشق | #شعرگرافی◟
𑑛 𝐽𝑜𝑖𝑛 : @layan_graph┆💍 ָ֪֢ ٬٬
◥به عزیزترین آدم زندگیت بگو :
⸽ خواستم زنده بمانم و فکر کردن به تو ،
⸽ تنها سلاحم بود ،
⸽ تنها کمانم ،
◢تنها سنگم 🤍🏹 . !
⇚◝#قاب_عشق | #شعرگرافی◟
𑑛 𝐽𝑜𝑖𝑛 : @layan_graph┆💍 ָ֪֢ ٬٬
❤11❤🔥4🔥2
#سیوشکن :
﮼ 𝗔𝗹𝗹 𝗢𝗳 𝗠𝗲 : تمامِ من !
وقتی عاشقشی، سهمی برای خودت نمیمونه. همهچی ، حتی نفسهات، میشه مالِ اون.
این اسم برای کسیه که مالک بیقید و شرط قلبته. وقتی نیست، خودت رو هم گم میکنی. توی آینه هم ردِ اون رو میبینی.
﮼ 𝗔𝗹𝗹 𝗢𝗳 𝗠𝗲 : تمامِ من !
وقتی عاشقشی، سهمی برای خودت نمیمونه. همهچی ، حتی نفسهات، میشه مالِ اون.
این اسم برای کسیه که مالک بیقید و شرط قلبته. وقتی نیست، خودت رو هم گم میکنی. توی آینه هم ردِ اون رو میبینی.
❤9😘5
بیداری ؟!
- خواستم بهت بگم : ‹ قلب آدما تا پنج دقیقه بعد از مرگشونم میتپه خواستم بدونی تا ابد و همون پنج دقیقه دوستت دارم ، شبت بخیر قلبِ من🤍 ›
- خواستم بهت بگم : ‹ قلب آدما تا پنج دقیقه بعد از مرگشونم میتپه خواستم بدونی تا ابد و همون پنج دقیقه دوستت دارم ، شبت بخیر قلبِ من🤍 ›
😘7❤🔥5❤2🌚1
- گفتە بودم کاری که بودنت با من میکنه رو خون توی رگ هام انجام نمیده ؟!
❤🔥7❤5🔥1
↓
- كلشي وإنت وياي يحله حتّه حِزني.
هر چیز زیبا میشود اگر تو به همراه من باشی ؛
☽︎ حتی اندوهم ! ☾︎
⇚◝#قاب_عشق | #عربیات◟
𑑛 𝐽𝑜𝑖𝑛 : @layan_graph┆🤍 ָ֪֢ ٬٬
- كلشي وإنت وياي يحله حتّه حِزني.
هر چیز زیبا میشود اگر تو به همراه من باشی ؛
☽︎ حتی اندوهم ! ☾︎
⇚◝#قاب_عشق | #عربیات◟
𑑛 𝐽𝑜𝑖𝑛 : @layan_graph┆🤍 ָ֪֢ ٬٬
❤13😘4
- من دلم برات تنگ نشده ؛ تموم جونم برات تنگ شده. دلم تنگ نشده ؛ چشمام، دستام، بغلم، موهام، قلبم، مغزم، پوستم، روحم، لحظه هام زندگیم برات تنگ شده :) !
😘7😢5💔3❤1