- ولی تو بزرگترین شوقِ من برای موندن تو این دنیایی :) !
❤11😘4
↓
- به قول نزار قبانی : ↓
‹ به نامِ خودخواهی، تو را تَنها برایِ خودَم میخواهم.! ›
⇚◝#قاب_عشق | #شعرگرافی◟
𑑛 𝐽𝑜𝑖𝑛 : @layan_graph┆🧡 ָ֪֢ ٬٬
- به قول نزار قبانی : ↓
‹ به نامِ خودخواهی، تو را تَنها برایِ خودَم میخواهم.! ›
⇚◝#قاب_عشق | #شعرگرافی◟
𑑛 𝐽𝑜𝑖𝑛 : @layan_graph┆🧡 ָ֪֢ ٬٬
❤10❤🔥4🐳1
☽︎ جگرگوشهی دیار دور ☾︎
شده تا حالا عکس کسی رو ببوسی که ازت کیلومتر ها فاصله داره ؟ قول موندن کسی رو قبول کنی که فقط با یک موبایل میتونی باهاش ارتباط داشته باشی.
عشق و دوست داشتن کسی بچسبه به قلبت که تا حالا بی واسطهی اسکرین موبایل و دوربین، توی چشماش زل نزدی. نمیدونم تا حالا شب های دعوا دلت خواسته با یه بغل و یکم بوسه بری پیشش یا نه ، اما میدونم اگه دلت هم خواسته باشه ، چون دوری ، نتونستی اینکارو بکنی. دلیل موندن پای این رابطههای سخت فقط یک چیزه !
☽︎ اُخت گرفتن ☾︎
- اُخت میگیری و بودن یک آدم دوری که نزدیکه به قلبت
رو ترجیح میدی به تمام آدمهای نزدیکِ دور ! 🌚🤍
⇠#آسایش_رستمی
شده تا حالا عکس کسی رو ببوسی که ازت کیلومتر ها فاصله داره ؟ قول موندن کسی رو قبول کنی که فقط با یک موبایل میتونی باهاش ارتباط داشته باشی.
عشق و دوست داشتن کسی بچسبه به قلبت که تا حالا بی واسطهی اسکرین موبایل و دوربین، توی چشماش زل نزدی. نمیدونم تا حالا شب های دعوا دلت خواسته با یه بغل و یکم بوسه بری پیشش یا نه ، اما میدونم اگه دلت هم خواسته باشه ، چون دوری ، نتونستی اینکارو بکنی. دلیل موندن پای این رابطههای سخت فقط یک چیزه !
☽︎ اُخت گرفتن ☾︎
- اُخت میگیری و بودن یک آدم دوری که نزدیکه به قلبت
رو ترجیح میدی به تمام آدمهای نزدیکِ دور ! 🌚🤍
⇠#آسایش_رستمی
😢10❤5
﮼ اون بیشتر از خونهی خودش، توی ذهن و قلب من زندگی میکنه :) !
❤7😘4
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
↓
- بیاد یگه کل دلم براتو ؛
چی میخوای خب دیگه عزیزم ؟🩶🫠
⇠ #پست 𝗜𝗻𝘀𝘁𝗮𝗴𝗿𝗮𝗺
𑑛 𝐽𝑜𝑖𝑛 : @layan_graph┆💍 ָ֪֢ ٬٬
- بیاد یگه کل دلم براتو ؛
چی میخوای خب دیگه عزیزم ؟🩶🫠
⇠ #پست 𝗜𝗻𝘀𝘁𝗮𝗴𝗿𝗮𝗺
𑑛 𝐽𝑜𝑖𝑛 : @layan_graph┆💍 ָ֪֢ ٬٬
❤🔥8❤5
- يالَ عينيك ...
قمرين اجتمعا في وجه واحد.
«چه چشمایی داری ...
تو یه صورت دوتا دونه ماه جمع شدن 🌝☁️!»
⇠#عربیات
قمرين اجتمعا في وجه واحد.
«چه چشمایی داری ...
تو یه صورت دوتا دونه ماه جمع شدن 🌝☁️!»
⇠#عربیات
❤🔥10🤗2
میدونی ؟!
من با چند دقیقه حرف زدن با تو میتونستم خوشحالترین آدم روی زمین باشم.
انگار همه زخمهام، همه غصههام، توی صدای تو گم میشد. برای همین همیشه بهت میگفتم : ‹ تو مسکن منی › ؛ آرامشی که هیچکسی نتونست بهم بده.
اما این روزها، چیزی عوض شده توی سکوت و بیتفاوتیت، حس میکنم دارم کمکم محو میشم. دلم میلرزه وقتی میبینم کسی که روزی پناه من بود، حالا ساده از کنارم رد میشه، انگار من هیچوقت براش مهم نبودم.
من هنوزم همون آدمیام که با یه لحظه توجهت دنیاش زیر و رو میشه. ولی تو انگار دیگه یادت نیست که برایِ من همه چیزمی.
± سخته ؛ خیلی سخته وقتی «مسکن» آدم، خودش تبدیل بشه به دردی که هر شب باهاش میخوابه ❤️🩹☺️🖇 . !
⇠ #ثریا_میم | #نامههایدلبر
من با چند دقیقه حرف زدن با تو میتونستم خوشحالترین آدم روی زمین باشم.
انگار همه زخمهام، همه غصههام، توی صدای تو گم میشد. برای همین همیشه بهت میگفتم : ‹ تو مسکن منی › ؛ آرامشی که هیچکسی نتونست بهم بده.
اما این روزها، چیزی عوض شده توی سکوت و بیتفاوتیت، حس میکنم دارم کمکم محو میشم. دلم میلرزه وقتی میبینم کسی که روزی پناه من بود، حالا ساده از کنارم رد میشه، انگار من هیچوقت براش مهم نبودم.
من هنوزم همون آدمیام که با یه لحظه توجهت دنیاش زیر و رو میشه. ولی تو انگار دیگه یادت نیست که برایِ من همه چیزمی.
± سخته ؛ خیلی سخته وقتی «مسکن» آدم، خودش تبدیل بشه به دردی که هر شب باهاش میخوابه ❤️🩹☺️🖇 . !
⇠ #ثریا_میم | #نامههایدلبر
😢14❤2
↓
⎞ قبل از تو چیزی خاطرم نیست ؛
تو ابتدایِ منی ، من از حضور تو آغاز شدم ♥️🧔🏻♂!⎝
⇚◝#قاب_عشق | #شعرگرافی◟
𑑛 𝐽𝑜𝑖𝑛 : @layan_graph┆🌊 ָ֪֢ ٬٬
⎞ قبل از تو چیزی خاطرم نیست ؛
تو ابتدایِ منی ، من از حضور تو آغاز شدم ♥️🧔🏻♂!⎝
⇚◝#قاب_عشق | #شعرگرافی◟
𑑛 𝐽𝑜𝑖𝑛 : @layan_graph┆🌊 ָ֪֢ ٬٬
❤🔥10❤5
- و هنگامی که دلتنگت میشوم، تو را در قلبم به آغوش میکشم.
😘7😢6❤2
〈 گفت : چقدر دوسم داری؟
گفتم قدرِ اهمیتِ، نبض زدنِ رگِ کنارِ گردنت.
همون جایی که زندگی بی وقفه جاریه و بیصدا فریاد میکشه که بودن، چه نعمتیه.
دوستداشتنت مثل همون نبضِ ؛ چیزی که اگر نباشه،
دیگه هیچ چیز معنایی نداره. مثل هوایی که بیاجازه وارد ریه میشه، مثل نوری که بیدعوت، روی صورتم میتابه.
من تو رو نه فقط دوست دارم، من با تو نفس میکشم،
با تو زندگی میکنم، با تو خودمو پیدا میکنم.
تو برای من نه یک انتخابی، نه یک اتفاقی. تویی همون دلیل آرامشِ دلم، همون «حتماً»ی که به همهی«شاید»های زندگی غلبه کرده 🩷🫧👩🏼🤝👨🏻. ! 〉
﮼ #ثریا_میم
گفتم قدرِ اهمیتِ، نبض زدنِ رگِ کنارِ گردنت.
همون جایی که زندگی بی وقفه جاریه و بیصدا فریاد میکشه که بودن، چه نعمتیه.
دوستداشتنت مثل همون نبضِ ؛ چیزی که اگر نباشه،
دیگه هیچ چیز معنایی نداره. مثل هوایی که بیاجازه وارد ریه میشه، مثل نوری که بیدعوت، روی صورتم میتابه.
من تو رو نه فقط دوست دارم، من با تو نفس میکشم،
با تو زندگی میکنم، با تو خودمو پیدا میکنم.
تو برای من نه یک انتخابی، نه یک اتفاقی. تویی همون دلیل آرامشِ دلم، همون «حتماً»ی که به همهی«شاید»های زندگی غلبه کرده 🩷🫧👩🏼🤝👨🏻. ! 〉
﮼ #ثریا_میم
❤8😘7
﮼تو باشی روزم قشنگتره، تو باشی دلم قرصه، صبح بخیر بهونهیِ حال خوبم ⛅️💛 . !
😘10❤7
تو شدی دلیل آرامشِ دلم، شدی اون نفسی که بودنش بهم زندگی میده.
هربار که نگات میکنم، انگار جهان دوباره رنگ میگیره. تو شدی جرأت عاشق بودنم، شدی همون کسی که لبخنداش از صد تا امید بیشتر میارزه.
تو تنها آدمی هستی که میتونم همه وجودمو بیهیچ ترسی بهش بسپارم.وقتی دلم میشکنه،فقط تویی که مرهم میشی.
وقتی خستهم، فقط صدات آرامش دوبارهمو میسازه.
± خلاصه اینکه بودنِ تو برایِ من ...
یعنی همه چیز، یعنی دنیا باتمام قشنگیاش !
من برای داشتنِ تو میجنگم،چون تو همهی دنیای منی :) !
﮼ #ثریا_میم
هربار که نگات میکنم، انگار جهان دوباره رنگ میگیره. تو شدی جرأت عاشق بودنم، شدی همون کسی که لبخنداش از صد تا امید بیشتر میارزه.
تو تنها آدمی هستی که میتونم همه وجودمو بیهیچ ترسی بهش بسپارم.وقتی دلم میشکنه،فقط تویی که مرهم میشی.
وقتی خستهم، فقط صدات آرامش دوبارهمو میسازه.
± خلاصه اینکه بودنِ تو برایِ من ...
یعنی همه چیز، یعنی دنیا باتمام قشنگیاش !
من برای داشتنِ تو میجنگم،چون تو همهی دنیای منی :) !
﮼ #ثریا_میم
❤8😘7
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
❤🔥8❤4💔3
- نوشته بود :
‹
± و زیبا بود، خیلی زیبا :)))💕
‹
کاش از تو دختری داشتم شبیه به تو، تا همانطور که پیر شدن خودم را میبینم، جوان شدن تو را هم ببینم. ›± و زیبا بود، خیلی زیبا :)))💕
❤14😘4
﮼ من بدونِ تو خیلی ناقصم ، بدونِ تو خیلی غمگینم، بدون تو خیلی عصبیم، بدون تو میخوام کل دنیا رو خراب کنم، بدون تو نمیخندم، بدون تو خستم، بدون تو فقط غرق تو افکارم، بدون تو شیرکاکائو واسم تلخه، بدون تو دنیا واسم معنی نداره، بدون تو دیگه ماه برام پشت ابرا قایم میشه، بدون تو هوا دلگیره، بدون تو نمیشه ؛ بمون برام باشه ؟❤️🩹
❤7😘5
〈 کوتاه بگم : تو مرا امیدِ ماندن، تو مرا پناهِ جانی🤍.!〉
❤🔥11❤4