اگہ عمدا و بہ طور مداوم کسےرو تحریک کنے
تا جایے کہ اونقدر عصبانے بشہ
کہ کنترلشو از دست بده،
اون دیوونہ نیست، تو یہ خودشیفتہ هستے :)!🕊'
تا جایے کہ اونقدر عصبانے بشہ
کہ کنترلشو از دست بده،
اون دیوونہ نیست، تو یہ خودشیفتہ هستے :)!🕊'
💔36🕊8
من بالای آسمان این شهر خدایے دیدهام کہ هر ناممکنے را ممکن مےسازد فقط کافیست زمانش برسد :)!🌓'
❤🔥61💔8🕊6
‹ ڪآلیـ🕊️ـو ›
با تو چجوری زه دوری بگم دوباره :)!🤍'
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فقط جای سَره تونہ و بانہ بالم :)!🤍'
🕊8❤🔥3💔1
داستانت از جایے تغییر مےکنہ کہ..
خستہای ولے دائم در حرکتے،
از گذشتہ فرار نمےکنے، بلکہ درس میگیری،
بہ پرورش روح خودت بیشتر اهمیت میدی،
از تلاشهای قدم بہ قدم و کوچیکت لذت میبری :)!🕊'
خستہای ولے دائم در حرکتے،
از گذشتہ فرار نمےکنے، بلکہ درس میگیری،
بہ پرورش روح خودت بیشتر اهمیت میدی،
از تلاشهای قدم بہ قدم و کوچیکت لذت میبری :)!🕊'
❤🔥30🕊10
زمانے فکر میکردم بدترین چیز در این دنیا تنها ماندن است ؛
اما اینطور، نیست
بدترین چیز این است کہ با آدمهایے باشے کہ بہ تو احساس تنها بودن مےدهند :)!🕊'
اما اینطور، نیست
بدترین چیز این است کہ با آدمهایے باشے کہ بہ تو احساس تنها بودن مےدهند :)!🕊'
💔45🕊7
پشت نقاب بزرگسالیِ همہی ما،
کودکے است نیازمندِ عاطفہ، گذشت، عشق و ترسیده از تنهایے :)!🌓'
کودکے است نیازمندِ عاطفہ، گذشت، عشق و ترسیده از تنهایے :)!🌓'
❤🔥31💔25
میگفت آدم امن چجوریہ؟!
گفتم اینجوریہ کہ
تو ضعیفترین ورژنترو بهش نشون میدی
و اون تنها دغدغہاش این میشہ کہ
بهت آسیبے نرسونہ :)!🕊'
گفتم اینجوریہ کہ
تو ضعیفترین ورژنترو بهش نشون میدی
و اون تنها دغدغہاش این میشہ کہ
بهت آسیبے نرسونہ :)!🕊'
💔31❤🔥19
کسے کہ تو امروز دلتنگش شدی
هر روز آگاهانہ تصمیم مےگیره
کہ تو توی زندگیش نباشے
و این تمام چیزیہ کہ تو نیاز داری بشنوی :)!🕊'
هر روز آگاهانہ تصمیم مےگیره
کہ تو توی زندگیش نباشے
و این تمام چیزیہ کہ تو نیاز داری بشنوی :)!🕊'
💔58🕊10❤🔥4
بزرگ شدهام و صبور تر و این را از غمهایے کہ دیگر گریہ نمےشوند فهمیدم :)!🌓'
💔45❤🔥9🕊8