بہ جز چهرتون و استایل روی روحتون هم تمرکز کنید، ذات خریدنے نیست کہ بشہ باهاش ویترین زد :)!🌓'
❤🔥53🕊6
منِ امروز نتیجہ تصمیمات گذشتہ خودمہ
نتیجہ خانوادهای کہ توش بزرگ شدم
نتیجہ محیطے کہ در اون رشد کردم
چہ وضعیت فعلیم خوشاینده برام و چہ نیست،
اما باور دارم کہ منِ فردا نتیجہ تصمیمات امروزمہ
و اگہ میخوام شرایط متفاوتے داشتہ باشم
الان باید تغییر کنم و اقدامات جدید انجام بدم :)!🕊'
نتیجہ خانوادهای کہ توش بزرگ شدم
نتیجہ محیطے کہ در اون رشد کردم
چہ وضعیت فعلیم خوشاینده برام و چہ نیست،
اما باور دارم کہ منِ فردا نتیجہ تصمیمات امروزمہ
و اگہ میخوام شرایط متفاوتے داشتہ باشم
الان باید تغییر کنم و اقدامات جدید انجام بدم :)!🕊'
❤🔥39🕊4
اگہ عمدا و بہ طور مداوم کسےرو تحریک کنے
تا جایے کہ اونقدر عصبانے بشہ
کہ کنترلشو از دست بده،
اون دیوونہ نیست، تو یہ خودشیفتہ هستے :)!🕊'
تا جایے کہ اونقدر عصبانے بشہ
کہ کنترلشو از دست بده،
اون دیوونہ نیست، تو یہ خودشیفتہ هستے :)!🕊'
💔36🕊8
من بالای آسمان این شهر خدایے دیدهام کہ هر ناممکنے را ممکن مےسازد فقط کافیست زمانش برسد :)!🌓'
❤🔥61💔8🕊6
‹ ڪآلیـ🕊️ـو ›
با تو چجوری زه دوری بگم دوباره :)!🤍'
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فقط جای سَره تونہ و بانہ بالم :)!🤍'
🕊8❤🔥3💔1
داستانت از جایے تغییر مےکنہ کہ..
خستہای ولے دائم در حرکتے،
از گذشتہ فرار نمےکنے، بلکہ درس میگیری،
بہ پرورش روح خودت بیشتر اهمیت میدی،
از تلاشهای قدم بہ قدم و کوچیکت لذت میبری :)!🕊'
خستہای ولے دائم در حرکتے،
از گذشتہ فرار نمےکنے، بلکہ درس میگیری،
بہ پرورش روح خودت بیشتر اهمیت میدی،
از تلاشهای قدم بہ قدم و کوچیکت لذت میبری :)!🕊'
❤🔥30🕊10
زمانے فکر میکردم بدترین چیز در این دنیا تنها ماندن است ؛
اما اینطور، نیست
بدترین چیز این است کہ با آدمهایے باشے کہ بہ تو احساس تنها بودن مےدهند :)!🕊'
اما اینطور، نیست
بدترین چیز این است کہ با آدمهایے باشے کہ بہ تو احساس تنها بودن مےدهند :)!🕊'
💔45🕊7
پشت نقاب بزرگسالیِ همہی ما،
کودکے است نیازمندِ عاطفہ، گذشت، عشق و ترسیده از تنهایے :)!🌓'
کودکے است نیازمندِ عاطفہ، گذشت، عشق و ترسیده از تنهایے :)!🌓'
❤🔥31💔25
میگفت آدم امن چجوریہ؟!
گفتم اینجوریہ کہ
تو ضعیفترین ورژنترو بهش نشون میدی
و اون تنها دغدغہاش این میشہ کہ
بهت آسیبے نرسونہ :)!🕊'
گفتم اینجوریہ کہ
تو ضعیفترین ورژنترو بهش نشون میدی
و اون تنها دغدغہاش این میشہ کہ
بهت آسیبے نرسونہ :)!🕊'
💔31❤🔥19