خوبےهای مارو فقط کسایے میبینن کہ خودشون خوبن، میدونے چرا؟
چون آدمیزاد هرچے کہ تو ذات خودش باشہ،
توی بقیہ زودتر پیدا میکنہ :)!🕊'
چون آدمیزاد هرچے کہ تو ذات خودش باشہ،
توی بقیہ زودتر پیدا میکنہ :)!🕊'
❤🔥40💔6🕊1
مےگویند :
برایت خوابهای خوشے را آرزومندیم.
خواب زیبا بہ چہ کارمان مےآید،
وقتے ما گرفتار بیداری دردناکے هستیم :)!🕊'
برایت خوابهای خوشے را آرزومندیم.
خواب زیبا بہ چہ کارمان مےآید،
وقتے ما گرفتار بیداری دردناکے هستیم :)!🕊'
💔51❤🔥10
یا دست ما نمک نداره، یا نمک با دست ما قهره
ما پای هر گُلے آب ریختیم خارش رفت تو چشم خودمون :)!🌓'
ما پای هر گُلے آب ریختیم خارش رفت تو چشم خودمون :)!🌓'
💔55🕊4
همین الان مامانم بخاطر اینکہ چند سال اجازه ندادن بیرون کار کنم، یا حتے بهم پول ندادن کہ یہ مهارت یاد بگیرم، من رو مقصر دونست و مسخرهم کرد :)
میگہ خودت عرضہ نداشتے.
چند سال عمر خودمو تلف کردم کنار اینا.
کاش مےجنگیدم :)!🕊'
میگہ خودت عرضہ نداشتے.
چند سال عمر خودمو تلف کردم کنار اینا.
کاش مےجنگیدم :)!🕊'
💔111🕊9❤🔥6
داشتن « مغز » دلیل بر انسان بودن نیست، پسته و بادام هم مغز دارند! برای انسان بودن باید شعور داشت :)!🌙'
❤🔥47🕊8
اضطراب اجتماعے همیشہ بہ خاطر خجالتے بودن یا ترس از جمع نیست.
خیلے وقتها ریشہش توی ترس از دیده شدنہ.
خیلے وقتها ترس از اینہ کہ « یہ بار دیگہ مثل گذشتہ قضاوت و طرد بشے».
این یعنے جمع فقط محرکہ، ریشہ در زخمهای قدیمےتره :)!🕊'
خیلے وقتها ریشہش توی ترس از دیده شدنہ.
خیلے وقتها ترس از اینہ کہ « یہ بار دیگہ مثل گذشتہ قضاوت و طرد بشے».
این یعنے جمع فقط محرکہ، ریشہ در زخمهای قدیمےتره :)!🕊'
💔55❤🔥5🕊2
بہ جز چهرتون و استایل روی روحتون هم تمرکز کنید، ذات خریدنے نیست کہ بشہ باهاش ویترین زد :)!🌓'
❤🔥53🕊6
منِ امروز نتیجہ تصمیمات گذشتہ خودمہ
نتیجہ خانوادهای کہ توش بزرگ شدم
نتیجہ محیطے کہ در اون رشد کردم
چہ وضعیت فعلیم خوشاینده برام و چہ نیست،
اما باور دارم کہ منِ فردا نتیجہ تصمیمات امروزمہ
و اگہ میخوام شرایط متفاوتے داشتہ باشم
الان باید تغییر کنم و اقدامات جدید انجام بدم :)!🕊'
نتیجہ خانوادهای کہ توش بزرگ شدم
نتیجہ محیطے کہ در اون رشد کردم
چہ وضعیت فعلیم خوشاینده برام و چہ نیست،
اما باور دارم کہ منِ فردا نتیجہ تصمیمات امروزمہ
و اگہ میخوام شرایط متفاوتے داشتہ باشم
الان باید تغییر کنم و اقدامات جدید انجام بدم :)!🕊'
❤🔥39🕊4
اگہ عمدا و بہ طور مداوم کسےرو تحریک کنے
تا جایے کہ اونقدر عصبانے بشہ
کہ کنترلشو از دست بده،
اون دیوونہ نیست، تو یہ خودشیفتہ هستے :)!🕊'
تا جایے کہ اونقدر عصبانے بشہ
کہ کنترلشو از دست بده،
اون دیوونہ نیست، تو یہ خودشیفتہ هستے :)!🕊'
💔36🕊8