شغف .
50.2K subscribers
1.03K photos
7.19K videos
1.34K files
3.64K links
‏"نحنُ أحن مِن أن نَرد الأذى بالأذى"
Download Telegram
‏كان نفسي أعيش في بلد يسمح لي من وقت للثاني أستخدم مصطلح " انا نازل اقعد على البحر شوية ".
-
يمنع الله عنك أسّوء الأشخاص بس أنت زي الحمار تجري وراهم .
متديش الحاجة اكبر من حجمها علشان
متثقلش عليك .
‏أنا فرصة مش هتقابلها تاني ف حياتك .
‏- مفيش حد هيحس بيك
غير مين ؟
‏ - لا هي كده الجملة خلصت خلاص .
ياريت منقولش فلان مستحيل يعمل كده لأن دلوقتي بيحققوا المستحيل ما شاء الله .
" حتى في خصامنا ، زارني طيفك في المنام يطبطب على خاطري ".
ليه مستغربين من الجو ؟
انتوا كمان بتقلبوا على بعض فجأة .
لكنك لا تعرف مرارة التجاوز لشيءٍ ظننته أبديًا
ربنا بيديك على قد نيتك اللي جوا مش اللي بتخرط فيها على الناس .
ايه ده انت زعلت بجد !
- اه
اخيرا يا جدع ، متكلمنيش تاني بقى .
؟!
يارب نفسي في فرحة تشيل كل الحزن إللي في قلبي .
" احنا هنعيش كام مرة "
جملة فيها كمية تحفيز بتوديني ف ستين داهية
أعرف ناس لو شافوني مشنوق هيقولوا يا بخته بيتمرجح .
‏الحياة مليانة اختيارات وانا دايما بختار يا الغلط يا الغلط اوي .