This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 #ویدئو یی از مراحل پرتاب تاریخی موشک FalconHeavy شرکت اسپیساکس، خروج آن از مدار زمین و بازگشت بوسترهای جانبی به سکوی موشکی که بامداد امروز انجام شد.
@internationalrel
@internationalrel
🔵 #ریاض تا سال ۲۰۳۰ به قدرت اقتصادی #خاورمیانه تبدیل میشود؛ تلاش برای حذف نفت از آینده #عربستان
تغییرات در ساختار حکومتی عربستان سعودی با سرعت بالایی دنبال میشود. از زمانی که ملک سلمان، فرزند جوانش، #محمد_بن_سلمان را به ولیعهدی انتخاب و در کنار این سمت مهم، دیگر وظایف حساس حکومتی را نیز به او محول کرد، عربستان سعودی شاهد تغییرات دنبالهداری بوده است. این تغییرات دامنه گستردهای از موضوعات فرهنگی، اجتماعی تا مسائل حساس اقتصادی و سیاسی را تحت پوشش قرار داده است. در کنار این تحولات داخلی، سعودیها نیمنگاهی نیز به موضوعات مرتبط با سیاست منطقهای خود دارند. چراکه در دهههای اخیر، ریاض سیاست خارجی خود را براساس سیاستهای تهران تنظیم کرده است و ایران را به عنوان رقیب در منطقه در نظر میگیرد. بررسی برنامه چشمانداز تحولات سیاسی_اقتصادی عربستان موسوم به برنامه ۲۰۳۰ قابل ارزیابی است. همزمان نیز برنامه توسعه بلندمدت #ایران با عنوان سند چشمانداز ۱۴۰۴ مورد توجه قرار گرفته است. اجرا و توجه به این دو برنامه توسعهمدار در ریاض و #تهران میتواند چشمانداز نسبتا دقیقی از آینده خاورمیانه در اختیار تحلیلگران و صاحبنظران قرار دهد.
🔹 کاهش وابستگی به نفت
عربستان گرچه همچنان بهعنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلای سیاه در جهان شناخته خواهد شد، اما قصد دارد در دهههای آینده و مشخصا تا سال ۲۰۳۰ تمام عواید ناشی از فروش و تولید نفت را به صندوق ذخیره ارزی کشور واریز کند تا پشتوانه قدرتمند اقتصادیای برای نسلهای آینده باشد. همزمان با این تصمیم مدیران و مقامهای سیاسی در عربستان تمام توان خود را بهکار خواهند گرفت تا در برابر کاهش وابستگی به نفت به زمینههای جدیدی چون آیتی و علوم روبوتیک روی آورند. پروژه بلندپروازانه نئوم ازجمله رؤیاپردازیهای بن سلمان برای عربستان در سال ۲۰۳۰ است.
عربستان سعودی علاوه بر توجه به زمینههای تازهای چون آیتی، در آینده توجه ویژهای نیز به سرمایهگذاریهای خارجی خواهد داشت. سعودیها سالانه مبلغ ۶۰ میلیارد دلار صرف خرید تسلیحات کرده و تلاش میکنند از سال ۲۰۲۰ در ازای هر خرید تسلیحاتی بهعنوان سهامدار در پروسه تولید نیز حضور داشته باشند. در حال حاضر صندوق سرمایهگذاری عمومی عربستان سعودی حدود ۱۰۰ میلیارد دلار سهام در شرکتهای مختلف را در اختیار دارد که قرار است این میزان تا ۲۷۰۰ میلیارد دلار افزایش پیدا کند یعنی ریاض تلاش میکند تا سال ۲۰۳۰ میزان سرمایهگذاریهای خارجی خود را به 10 برابر افزایش دهد. در برابر برنامه چشمانداز اقتصادی ۲۰۳۰ که محمد بن سلمان چهره اصلی در طراحی و تدوین آن شناخته میشود، سند چشمانداز ۱۴۰۴ ایران قرار دارد. برنامهای با سویههای اقتصادی که پس از به سرانجام رسیدن توافق هستهای میان ایران و 6 قدرت جهانی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. هرچند پس از اجرای برجام با وجود سفر ۱۶۰ هیئت اقتصادی خارجی به ایران گشایش ویژهای در زمینه سرمایهگذاریهای خارجی در ایران شکل نگرفت. همچنین تا یک دهه آینده نیز چشمانداز روشنی برای وابستگی نداشتن اقتصاد ایران به نفت مشاهده نمیشود.
آرامکو، شرکت ملی نفت عربستان سعودی در دوران ریاست محمدبنسلمان نیز اعلام کرده است این شرکت نفتی در آینده سهام اصلی خود را بهصورت خصوصی عرضه خواهد کرد و عربستان تبدیل به تنها کشوری خواهد شد که شرکت ملی نفت آن کاملا در اختیار دولت نیست. از اینرو بنسلمان اعلام کرده است در برنامههای آینده دولتی، قیمت نفت برای ریاض اهمیتی نخواهد داشت. نفت بشکهای ۳۰ یا ۷۰ دلار برای ریاض فاقد اهمیت خواهد بود. چراکه آینده اقتصادی عربستان به نفت وابسته نیست. در سوی دیگر ایران با در نظر گرفتن هر بشکه نفت با قیمت حداقل ۴۰ دلار برنامه بودجه سالانه خود را تدوین میکند. عمده سرمایهگذاریها و جهشهای اقتصادی تهران نیز با در نظر گرفتن نوسانات قیمت نفت و میزان تولید کشورهای نفتی تهیه و تدوین میشود.
#نشریات #اینفوگرافیک
https://www.technocracy.news/wp-content/uploads/2017/04/saudi-2020-agenda-716x437.jpg
تغییرات در ساختار حکومتی عربستان سعودی با سرعت بالایی دنبال میشود. از زمانی که ملک سلمان، فرزند جوانش، #محمد_بن_سلمان را به ولیعهدی انتخاب و در کنار این سمت مهم، دیگر وظایف حساس حکومتی را نیز به او محول کرد، عربستان سعودی شاهد تغییرات دنبالهداری بوده است. این تغییرات دامنه گستردهای از موضوعات فرهنگی، اجتماعی تا مسائل حساس اقتصادی و سیاسی را تحت پوشش قرار داده است. در کنار این تحولات داخلی، سعودیها نیمنگاهی نیز به موضوعات مرتبط با سیاست منطقهای خود دارند. چراکه در دهههای اخیر، ریاض سیاست خارجی خود را براساس سیاستهای تهران تنظیم کرده است و ایران را به عنوان رقیب در منطقه در نظر میگیرد. بررسی برنامه چشمانداز تحولات سیاسی_اقتصادی عربستان موسوم به برنامه ۲۰۳۰ قابل ارزیابی است. همزمان نیز برنامه توسعه بلندمدت #ایران با عنوان سند چشمانداز ۱۴۰۴ مورد توجه قرار گرفته است. اجرا و توجه به این دو برنامه توسعهمدار در ریاض و #تهران میتواند چشمانداز نسبتا دقیقی از آینده خاورمیانه در اختیار تحلیلگران و صاحبنظران قرار دهد.
🔹 کاهش وابستگی به نفت
عربستان گرچه همچنان بهعنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلای سیاه در جهان شناخته خواهد شد، اما قصد دارد در دهههای آینده و مشخصا تا سال ۲۰۳۰ تمام عواید ناشی از فروش و تولید نفت را به صندوق ذخیره ارزی کشور واریز کند تا پشتوانه قدرتمند اقتصادیای برای نسلهای آینده باشد. همزمان با این تصمیم مدیران و مقامهای سیاسی در عربستان تمام توان خود را بهکار خواهند گرفت تا در برابر کاهش وابستگی به نفت به زمینههای جدیدی چون آیتی و علوم روبوتیک روی آورند. پروژه بلندپروازانه نئوم ازجمله رؤیاپردازیهای بن سلمان برای عربستان در سال ۲۰۳۰ است.
عربستان سعودی علاوه بر توجه به زمینههای تازهای چون آیتی، در آینده توجه ویژهای نیز به سرمایهگذاریهای خارجی خواهد داشت. سعودیها سالانه مبلغ ۶۰ میلیارد دلار صرف خرید تسلیحات کرده و تلاش میکنند از سال ۲۰۲۰ در ازای هر خرید تسلیحاتی بهعنوان سهامدار در پروسه تولید نیز حضور داشته باشند. در حال حاضر صندوق سرمایهگذاری عمومی عربستان سعودی حدود ۱۰۰ میلیارد دلار سهام در شرکتهای مختلف را در اختیار دارد که قرار است این میزان تا ۲۷۰۰ میلیارد دلار افزایش پیدا کند یعنی ریاض تلاش میکند تا سال ۲۰۳۰ میزان سرمایهگذاریهای خارجی خود را به 10 برابر افزایش دهد. در برابر برنامه چشمانداز اقتصادی ۲۰۳۰ که محمد بن سلمان چهره اصلی در طراحی و تدوین آن شناخته میشود، سند چشمانداز ۱۴۰۴ ایران قرار دارد. برنامهای با سویههای اقتصادی که پس از به سرانجام رسیدن توافق هستهای میان ایران و 6 قدرت جهانی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. هرچند پس از اجرای برجام با وجود سفر ۱۶۰ هیئت اقتصادی خارجی به ایران گشایش ویژهای در زمینه سرمایهگذاریهای خارجی در ایران شکل نگرفت. همچنین تا یک دهه آینده نیز چشمانداز روشنی برای وابستگی نداشتن اقتصاد ایران به نفت مشاهده نمیشود.
آرامکو، شرکت ملی نفت عربستان سعودی در دوران ریاست محمدبنسلمان نیز اعلام کرده است این شرکت نفتی در آینده سهام اصلی خود را بهصورت خصوصی عرضه خواهد کرد و عربستان تبدیل به تنها کشوری خواهد شد که شرکت ملی نفت آن کاملا در اختیار دولت نیست. از اینرو بنسلمان اعلام کرده است در برنامههای آینده دولتی، قیمت نفت برای ریاض اهمیتی نخواهد داشت. نفت بشکهای ۳۰ یا ۷۰ دلار برای ریاض فاقد اهمیت خواهد بود. چراکه آینده اقتصادی عربستان به نفت وابسته نیست. در سوی دیگر ایران با در نظر گرفتن هر بشکه نفت با قیمت حداقل ۴۰ دلار برنامه بودجه سالانه خود را تدوین میکند. عمده سرمایهگذاریها و جهشهای اقتصادی تهران نیز با در نظر گرفتن نوسانات قیمت نفت و میزان تولید کشورهای نفتی تهیه و تدوین میشود.
#نشریات #اینفوگرافیک
https://www.technocracy.news/wp-content/uploads/2017/04/saudi-2020-agenda-716x437.jpg
Forwarded from سازمان حفاظت محیط زیست
🔵 ورزشکاران #ایران و #کره_شمالی حاضر در المپیک #کره_جنوبی از دریافت گوشیهای موبایل هدیه سامسونگ به دلیل تحریمهای سازمان ملل محروم شدند.
#UNSC
🔗 https://www.ndtv.com/world-news/its-not-for-you-smartphone-ban-for-n-korea-iran-olympians-1809680
#UNSC
🔗 https://www.ndtv.com/world-news/its-not-for-you-smartphone-ban-for-n-korea-iran-olympians-1809680
NDTV
No Smartphones For North Korea, Iran Athletes Due To UN Sanctions, Says Olympic Official
North Korean and Iranian athletes at the Winter Olympics will not receive high-end smartphones being handed out to their fellow competitors because of UN sanctions
#سوئد سفیر #ایران را احضار کرد
وزارت خارجه سوئد اعلام کرد در واکنش به گزارشها درباره صدور حکم اعدام برای فردی که در ایران به جاسوسی محکوم شده سفیر ایران را احضار کرده است.
@internationalrel
وزارت خارجه سوئد اعلام کرد در واکنش به گزارشها درباره صدور حکم اعدام برای فردی که در ایران به جاسوسی محکوم شده سفیر ایران را احضار کرده است.
@internationalrel
🔵 #عراقچی در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی "لارپوبلیکا": در دام #آمریکا نمیافتیم
🔹#آمریکا با خروج از #برجام اعتبار بین المللی خود را ازدست می دهد
🔹آمریکا سعی دارد ما را به سوی خروج از برجام سوق دهد، ولی ما در دام او نمی افتیم
🔗 https://quotidiano.repubblica.it/edicola/catalogogenerale.jsp?ref=search
🔹#آمریکا با خروج از #برجام اعتبار بین المللی خود را ازدست می دهد
🔹آمریکا سعی دارد ما را به سوی خروج از برجام سوق دهد، ولی ما در دام او نمی افتیم
🔗 https://quotidiano.repubblica.it/edicola/catalogogenerale.jsp?ref=search
quotidiano.repubblica.it
la Repubblica
la Repubblica | Il tuo quotidiano in digitale
#لودریان، وزیر خارجه #فرانسه: سفر #مکرون به #ایران حتمی است اما هنوز تاریخ دقیقی مشخص نشده است.
@InternationalRel
@InternationalRel
https://www.peykeiran.com/userfiles/image/cities/shahr_4/isfehan___1.jpg
✅✅✅ برخی فروشگاه های زنجیره ای #اصفهان دیگه کیسه های پلاستیکی به مردم نمیدن
اگه خرید هات زیاد بود باید کیسه های کاغذی بخری هر کیسه 200 تومن؛
اما جالب وقتیه که اگر از خونه کیسه های کاغذی با خودت ببری به ازای هر کیسه 1000 تومن تخفیف میگیری
فرهنگ سازی صحیح اینجوریه👌🏻☺️
#ایران
#تلنگر
#توییتر
#بی_تفاوت_نباشیم
#از_خودمان_شروع_کنیم
✅✅✅ برخی فروشگاه های زنجیره ای #اصفهان دیگه کیسه های پلاستیکی به مردم نمیدن
اگه خرید هات زیاد بود باید کیسه های کاغذی بخری هر کیسه 200 تومن؛
اما جالب وقتیه که اگر از خونه کیسه های کاغذی با خودت ببری به ازای هر کیسه 1000 تومن تخفیف میگیری
فرهنگ سازی صحیح اینجوریه👌🏻☺️
#ایران
#تلنگر
#توییتر
#بی_تفاوت_نباشیم
#از_خودمان_شروع_کنیم
🔵 #دوترته، رئیس جمهور #فیلیپین، با بولدوزر روی خودروهای لوکس قاچاق رفت
دهها دستگاه خودروی اسپورت و لوکس به ارزش ۸۵۰ هزار پوند در فیلیپین توسط بولدوزر خرد شدند این اقدام بخشی از کمپین مبارزه با فساد و قاچاق در اداره گمرک این کشور عنوان شده است.
به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، انهدام این خودروهای لوکس که در میان آنها جگوار، پورشه و سایر خودروهای گرانقیمت نیز دیده میشود، به دستور رودریگو دوترته، رئیس جمهوری فیلیپین در محوطه گمرک #مانیل صورت گرفت.
این خودروها پس از قاچاق به داخل کشور توسط ماموران دولت کشف و ضبط شده بودند.
دوترته پس از انهدام این خودروها گفت: حالا این خودروها را به آهن فروشها بدهید. آنها میتوانند با آهنهای این خودروها اسباب بازی بسازند.
اداره گمرک فیلیپین سال گذشته میلادی مبلغ ۲.۱۱ میلیون پوند خودروی قاچاق کشف و ضبط کرد که بخشی از ۶۲۳ میلیون پوند کالای قاچاق بود.
خودروهای قاچاق کشف شده توسط دولت اوراق شده و سپس توسط دولت مانیل در معرض فروش قرار میگیرد.
رئیس جمهوری فیلیپین به مبارزههای طولانی علیه قاچاقچیان مواد مخدر و مقابله با مجرمان مشهور است.
🔗https://www.washingtonpost.com/news/worldviews/wp/2018/02/06/watch-smuggled-luxury-vehicles-get-smashed-as-philippine-president-duterte-looks-on/?utm_term=.4fe30823c23e
دهها دستگاه خودروی اسپورت و لوکس به ارزش ۸۵۰ هزار پوند در فیلیپین توسط بولدوزر خرد شدند این اقدام بخشی از کمپین مبارزه با فساد و قاچاق در اداره گمرک این کشور عنوان شده است.
به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، انهدام این خودروهای لوکس که در میان آنها جگوار، پورشه و سایر خودروهای گرانقیمت نیز دیده میشود، به دستور رودریگو دوترته، رئیس جمهوری فیلیپین در محوطه گمرک #مانیل صورت گرفت.
این خودروها پس از قاچاق به داخل کشور توسط ماموران دولت کشف و ضبط شده بودند.
دوترته پس از انهدام این خودروها گفت: حالا این خودروها را به آهن فروشها بدهید. آنها میتوانند با آهنهای این خودروها اسباب بازی بسازند.
اداره گمرک فیلیپین سال گذشته میلادی مبلغ ۲.۱۱ میلیون پوند خودروی قاچاق کشف و ضبط کرد که بخشی از ۶۲۳ میلیون پوند کالای قاچاق بود.
خودروهای قاچاق کشف شده توسط دولت اوراق شده و سپس توسط دولت مانیل در معرض فروش قرار میگیرد.
رئیس جمهوری فیلیپین به مبارزههای طولانی علیه قاچاقچیان مواد مخدر و مقابله با مجرمان مشهور است.
🔗https://www.washingtonpost.com/news/worldviews/wp/2018/02/06/watch-smuggled-luxury-vehicles-get-smashed-as-philippine-president-duterte-looks-on/?utm_term=.4fe30823c23e
🌍کانال تخصصی روابط بینالملل
🔵 #دوترته، رئیس جمهور #فیلیپین، با بولدوزر روی خودروهای لوکس قاچاق رفت دهها دستگاه خودروی اسپورت و لوکس به ارزش ۸۵۰ هزار پوند در فیلیپین توسط بولدوزر خرد شدند این اقدام بخشی از کمپین مبارزه با فساد و قاچاق در اداره گمرک این کشور عنوان شده است. به گزارش…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#دوترته، رئیس جمهوری #فیلیپین، با بولدوزر روی خودروهای لوکس قاچاق رفت!
#تلنگر
#مبارزه_با_فساد
@internationalrel
#تلنگر
#مبارزه_با_فساد
@internationalrel
🔵 مایک #پنس: #آمریکا به زودی شدیدترین تحریمها را علیه #کره_شمالی اعمال میکند
معاون رییس جمهور آمریکا اعلام کرد، #واشنگتن شدیدترین تحریمها تاکنون را طی چند روز آتی علیه کره شمالی اعلام خواهد کرد.
به نوشته روزنامه تلگراف، مایک پنس، معاون رییس جمهوری آمریکا، گفت: دولت دونالد #ترامپ، رییس جمهور آمریکا به زودی شدیدترین و جدیترین دور از تحریمهای اقتصادی را علیه کره شمالی اعمال خواهد کرد.
وی افزود: ما تا زمانی که کره شمالی دست از برنامههای موشکی بالستیک و اتمی خود بردارد، به منزوی کردن این کشور ادامه خواهیم داد.
مایک پنس در این اظهارات که در توکیو و پیش از سفرش به #سئول مطرح شد، گفت: ما اجازه نمیدهیم که کره شمالی پشت عنوان "المپیک زمستانی " پنهان شود و به تهدید کردن منطقه ادامه دهد.
مایک پنس امروز (پنجشنبه) برای مذاکره با #مون_جائه_این، رییس جمهور کره جنوبی وارد سئول میشود تا در مراسم افتتاحیه بازیهای المپیک زمستانی نیز شرکت کند.
وی افزود: آمریکا در چند روز آتی شدیدترین تحریمهای اقتصادی تاکنون را علیه کره شمالی اعمال خواهد کرد. هم اکنون که ما در حال صحبت هستیم، حدود 100 هزار شهروند کره شمالی به شیوه جدید در اردوگاههای کار اجباری اسیر هستند. آنهایی که جرات میکنند تا انتقادی را مطرح کنند مورد شکنجه، حبس و قتل قرار میگیرند و فرزندان و نوادگانشان به خاطر گناه خانوادهشان مرتبا مجازات میشوند.
مایک پنس در #توکیو بر عملیاتهای مشترک آمریکا و ژاپن در پایگاه آمریکا نظارت کرد. وی به سربازان، گفت: هوشیاری خود را به طور کامل حفظ کنید و برای هرگونه اقدام کره شمالی آماده باشید.
وی متعهد شد که اگر رویارویی صورت گیرد تمامی گزینهها در رابطه با کره شمالی روی میز قرار دارد و کره شمالی باید دست از برنامههای اتمی و موشکی خود بردارد.
معاون رئیس جمهور آمریکا در جمع نیروهای آمریکایی در پایگاه هوایی یوکوتا ژاپن گفت: آمریکا خواستار توقف صلحآمیز برنامه اتمی کره شمالی است اما #پیونگ_یانگ نباید قدرت نظامی واشنگتن برای حل این مساله را دست کم بگیرد.
وی افزود: نیروها و ملت ما برای هر گزینهای کاملا آماده هستند. آمریکا همیشه به دنبال صلح بوده و برای آیندهای بهتر تلاش خواهد کرد اما شما به عنوان ابزار قدرت آمریکا بدانید و به دشمنانمان نیز نشان دهید که تمامی گزینهها روی میز قرار دارد.
پنس تصریح کرد: آمریکا با قدرت در کنار مردم آزاد و سربلند کره جنوبی ایستاده و خواهد ایستاد.
مایک پنس اواخر امروز با مون جائه این دیدار میکند. وی روز جمعه پیش از شرکت در مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی از یادبود 46 ملوان کره جنوبی که در سال 2010 میلادی به دنبال حمله کره شمالی و غرق شدن کشتیشان کشته شدند نیز بازدید خواهد کرد.
🔗 http://www.telegraph.co.uk/news/2018/02/07/mike-pence-announces-toughest-sanctions-ever-north-korea-vows/
معاون رییس جمهور آمریکا اعلام کرد، #واشنگتن شدیدترین تحریمها تاکنون را طی چند روز آتی علیه کره شمالی اعلام خواهد کرد.
به نوشته روزنامه تلگراف، مایک پنس، معاون رییس جمهوری آمریکا، گفت: دولت دونالد #ترامپ، رییس جمهور آمریکا به زودی شدیدترین و جدیترین دور از تحریمهای اقتصادی را علیه کره شمالی اعمال خواهد کرد.
وی افزود: ما تا زمانی که کره شمالی دست از برنامههای موشکی بالستیک و اتمی خود بردارد، به منزوی کردن این کشور ادامه خواهیم داد.
مایک پنس در این اظهارات که در توکیو و پیش از سفرش به #سئول مطرح شد، گفت: ما اجازه نمیدهیم که کره شمالی پشت عنوان "المپیک زمستانی " پنهان شود و به تهدید کردن منطقه ادامه دهد.
مایک پنس امروز (پنجشنبه) برای مذاکره با #مون_جائه_این، رییس جمهور کره جنوبی وارد سئول میشود تا در مراسم افتتاحیه بازیهای المپیک زمستانی نیز شرکت کند.
وی افزود: آمریکا در چند روز آتی شدیدترین تحریمهای اقتصادی تاکنون را علیه کره شمالی اعمال خواهد کرد. هم اکنون که ما در حال صحبت هستیم، حدود 100 هزار شهروند کره شمالی به شیوه جدید در اردوگاههای کار اجباری اسیر هستند. آنهایی که جرات میکنند تا انتقادی را مطرح کنند مورد شکنجه، حبس و قتل قرار میگیرند و فرزندان و نوادگانشان به خاطر گناه خانوادهشان مرتبا مجازات میشوند.
مایک پنس در #توکیو بر عملیاتهای مشترک آمریکا و ژاپن در پایگاه آمریکا نظارت کرد. وی به سربازان، گفت: هوشیاری خود را به طور کامل حفظ کنید و برای هرگونه اقدام کره شمالی آماده باشید.
وی متعهد شد که اگر رویارویی صورت گیرد تمامی گزینهها در رابطه با کره شمالی روی میز قرار دارد و کره شمالی باید دست از برنامههای اتمی و موشکی خود بردارد.
معاون رئیس جمهور آمریکا در جمع نیروهای آمریکایی در پایگاه هوایی یوکوتا ژاپن گفت: آمریکا خواستار توقف صلحآمیز برنامه اتمی کره شمالی است اما #پیونگ_یانگ نباید قدرت نظامی واشنگتن برای حل این مساله را دست کم بگیرد.
وی افزود: نیروها و ملت ما برای هر گزینهای کاملا آماده هستند. آمریکا همیشه به دنبال صلح بوده و برای آیندهای بهتر تلاش خواهد کرد اما شما به عنوان ابزار قدرت آمریکا بدانید و به دشمنانمان نیز نشان دهید که تمامی گزینهها روی میز قرار دارد.
پنس تصریح کرد: آمریکا با قدرت در کنار مردم آزاد و سربلند کره جنوبی ایستاده و خواهد ایستاد.
مایک پنس اواخر امروز با مون جائه این دیدار میکند. وی روز جمعه پیش از شرکت در مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی از یادبود 46 ملوان کره جنوبی که در سال 2010 میلادی به دنبال حمله کره شمالی و غرق شدن کشتیشان کشته شدند نیز بازدید خواهد کرد.
🔗 http://www.telegraph.co.uk/news/2018/02/07/mike-pence-announces-toughest-sanctions-ever-north-korea-vows/
The Telegraph
Mike Pence announces 'toughest sanctions ever' on North Korea and vows not to let Pyongyang hijack Winter Olympics
US Vice President Mike Pence said Wednesday Washington would soon unveil its "toughest sanctions ever" on North Korea, adding that the regime in Pyongyang would not be allowed to "hijack" the upcoming Olympics.
📖 لینک #کتابخانه دیجیتالی دانشگاه #استنفورد؛ منبغ غنی کتاب، اطلاعات و دادهها:
🔗 http://library.stanford.edu/blogs/topic/digital-library
🔗 http://library.stanford.edu/blogs/topic/digital-library
⭕️ کنارهگیری یکی دیگر از نزدیکان #ترامپ
یکی از همکاران نزدیک رئیس جمهور #آمریکا پس از متهم شدن به اعمال خشونت علیه دو همسر سابقاش کنارهگیری کرد. سخنگوی کاخ سفید میگوید "راب #پورتر" برای استعفا دادن تحت فشار قرار نگرفته است.
راب پورتر، از همکاران و مشاوران نزدیک دونالد ترامپ از سمت خود کنارهگیری و کاخ سفید را ترک کرد. دو همسر سابق او گفتهاند که پورتر در دوران زندگی زناشویی آنها را به لحاظ روحی و جسمی آزار داده است.
این سیاستمدار آمریکایی اتهامهای دو همسر سابق خود را نادرست خوانده و رد کرده است. سارا #سندرز، سخنگوی کاخ سفید میگوید کنارهگیری راب پورتر یک تصمیم شخصی بوده و او برای این کار تحت فشار قرار نگرفته است.
🔗 https://edition.cnn.com/2018/02/07/politics/rob-porter-white-house-resignation/index.html
یکی از همکاران نزدیک رئیس جمهور #آمریکا پس از متهم شدن به اعمال خشونت علیه دو همسر سابقاش کنارهگیری کرد. سخنگوی کاخ سفید میگوید "راب #پورتر" برای استعفا دادن تحت فشار قرار نگرفته است.
راب پورتر، از همکاران و مشاوران نزدیک دونالد ترامپ از سمت خود کنارهگیری و کاخ سفید را ترک کرد. دو همسر سابق او گفتهاند که پورتر در دوران زندگی زناشویی آنها را به لحاظ روحی و جسمی آزار داده است.
این سیاستمدار آمریکایی اتهامهای دو همسر سابق خود را نادرست خوانده و رد کرده است. سارا #سندرز، سخنگوی کاخ سفید میگوید کنارهگیری راب پورتر یک تصمیم شخصی بوده و او برای این کار تحت فشار قرار نگرفته است.
🔗 https://edition.cnn.com/2018/02/07/politics/rob-porter-white-house-resignation/index.html
CNN
White House aide denies abuse allegations but resigns
White House staff secretary Rob Porter, a top aide to President Donald Trump, has resigned, the White House confirmed Wednesday, following allegations of abuse from his two ex-wives.
Forwarded from کانال محیط زیست ایران
به کمپین حفاظت از جزیره هرمز بپیوندید:
اهداف:
جلوگیری از برداشت خاک سرخ و تعطیلی معدن
جلوگیری از برداشت خاک از دره رنگین کمان
حفظ محیط زیست و ایجاد پارک ملی دریایی
جزئیات: 9id.ir/c/a
@ch_envir_iran
اهداف:
جلوگیری از برداشت خاک سرخ و تعطیلی معدن
جلوگیری از برداشت خاک از دره رنگین کمان
حفظ محیط زیست و ایجاد پارک ملی دریایی
جزئیات: 9id.ir/c/a
@ch_envir_iran
🌍کانال تخصصی روابط بینالملل
در پی اقدام #کره_جنوبی در المپیک، سفیر این کشور به وزارت امور خارجه احضار شد. @internationalrel
🔵 #ظریف: سامسونگ اگر تا پایان امروز [تبعیض خود را] جبران نکند، گوشی تلفن همراهم را عوض میکنم
یک منبع آگاه به ایسنا اطلاع داد آقای #ظریف وزیر امور خارجه در جلسهای گفت، اگر کرهایها تا پايان امروز جبران نكنند گوشي سامسونگ S8 خود را تغيیر خواهد داد.
روز گذشته مسوولان برگزاری بازیهای المپیک زمستانی #کره_جنوبی به بهانه تحریم آمریکا از اعطای گوشی تلفن همراه سامسونگ به ورزشکاران ایرانی خودداری کردند.
https://t.me/InternationalRel
یک منبع آگاه به ایسنا اطلاع داد آقای #ظریف وزیر امور خارجه در جلسهای گفت، اگر کرهایها تا پايان امروز جبران نكنند گوشي سامسونگ S8 خود را تغيیر خواهد داد.
روز گذشته مسوولان برگزاری بازیهای المپیک زمستانی #کره_جنوبی به بهانه تحریم آمریکا از اعطای گوشی تلفن همراه سامسونگ به ورزشکاران ایرانی خودداری کردند.
https://t.me/InternationalRel
Telegram
🌍کانال تخصصی روابط بینالملل
نخستین کانال تخصصی روابط بینالملل
- معرفی کتاب و مقاله؛
- اطلاعرسانی برنامههای تخصصی و همایشها؛
- تحلیل و تفسیر آخرین تحولات منطقهای و جهانی؛
- ارائهی تحلیلهای مرتبط با تحولات روز.
مطالب مندرج، تنها «بازتاب» اخبار است
نه نظر گردانندگان کانال.
- معرفی کتاب و مقاله؛
- اطلاعرسانی برنامههای تخصصی و همایشها؛
- تحلیل و تفسیر آخرین تحولات منطقهای و جهانی؛
- ارائهی تحلیلهای مرتبط با تحولات روز.
مطالب مندرج، تنها «بازتاب» اخبار است
نه نظر گردانندگان کانال.
🔵 گفتوگوی #اردوغان با #پوتین درباره #سوریه؛ توافق با نشست سهجانبه #روسیه، #ترکیه و #ایران در #استانبول
روسای جمهور روسیه و ترکیه توافق کردند که نشست جدیدی مانند نشست #سوچی با حضور رهبران ترکیه، ایران و روسیه در استانبول برگزار کنند.
به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در گفتوگوی تلفنی با ولادیمیر #پوتین، رئیس جمهور روسیه آخرین تحولات سوریه و در راس آن عملیات در عفرین، ادلب و وضعیت انسانی غوطه شرقی را بررسی کرد.
بنا بر اعلام کاخ #کرملین، دو رئیس جمهور در این در گفتوگوی تلفنی بر ایجاد پایگاههای نظارتی جدید ترکیه در ادلب و برگزاری نشست سه جانبه آتی کشورهای تضمین کننده آتشبس در سوریه در استانبول توافق کردند.
همچنین دو طرف فرصتهای برقراری تماسهای جدید میان سه کشور مذکور درباره سوریه را مورد بررسی قرار دادند.
بنا بر این گزارش، پوتین و اردوغان درباره بالا بردن سطح هماهنگی میان نیروها و دستگاههای امنیتی روسیه و ترکیه در مبارزه با تروریسم توافق کرده و بر اهمیت پایبندی قاطع به توافقنامههای آستانه درباره بحران سوریه تاکید کردند.
🔗 https://www.rt.com/news/418196-erdogan-afrin-operation-idlib/
روسای جمهور روسیه و ترکیه توافق کردند که نشست جدیدی مانند نشست #سوچی با حضور رهبران ترکیه، ایران و روسیه در استانبول برگزار کنند.
به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در گفتوگوی تلفنی با ولادیمیر #پوتین، رئیس جمهور روسیه آخرین تحولات سوریه و در راس آن عملیات در عفرین، ادلب و وضعیت انسانی غوطه شرقی را بررسی کرد.
بنا بر اعلام کاخ #کرملین، دو رئیس جمهور در این در گفتوگوی تلفنی بر ایجاد پایگاههای نظارتی جدید ترکیه در ادلب و برگزاری نشست سه جانبه آتی کشورهای تضمین کننده آتشبس در سوریه در استانبول توافق کردند.
همچنین دو طرف فرصتهای برقراری تماسهای جدید میان سه کشور مذکور درباره سوریه را مورد بررسی قرار دادند.
بنا بر این گزارش، پوتین و اردوغان درباره بالا بردن سطح هماهنگی میان نیروها و دستگاههای امنیتی روسیه و ترکیه در مبارزه با تروریسم توافق کرده و بر اهمیت پایبندی قاطع به توافقنامههای آستانه درباره بحران سوریه تاکید کردند.
🔗 https://www.rt.com/news/418196-erdogan-afrin-operation-idlib/
RT International
Erdogan: Turkey’s Syria op will move to Idlib after mission completed in Afrin — RT World News
Turkish President Recep Tayyip Erdogan has promised to take Ankara’s Syria operation to Idlib after completing the current mission in Afrin, where they are targeting Kurdish militants.
https://s1.reutersmedia.net/resources/r/?m=02&d=20180207&t=2&i=1229083600&r=LYNXMPEE16171&w=1280
🔵 #کره_شمالی: هیچ برنامهای برای دیدار با مقامات آمریکایی در المپیک زمستانی نداریم
خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز پنجشنبه گزارش داد پیونگ یانگ هیچ تصمیمی برای دیدار با مقامات آمریکایی در جریان بازیهای المپیک زمستانی که از روز جمعه آغاز میشود، ندارد؛ اظهاراتی که امیدها را مبنی بر اینکه این بازیها به حل بنبست شدید درخصوص برنامه تسلیحات اتمی کره شمالی کمک کند، کمرنگ میکند.
به نقل از خبرگزاری رویترز، مایک #پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا که کره شمالی را به عنوان مستبدترین رژیم جهان توصیف کرده، امروز در آستانه مراسم افتتاحیه بازیهای المپیک زمستانی در شهر پیونگ شانگ وارد کره جنوبی میشود. در این مراسم افتتاحیه هیاتی عالیرتبه از مقامات کره شمالی از جمله خواهر کوچکتر کیم جونگ اون، رهبر این کشور و همچنین کیم یونگ نام، رئیس تشریفاتی دولت کره شمالی نیز شرکت دارند.
خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA به نقل از چو یانگ سام، مدیرکل بخش آمریکای شمالی وزارت امور خارجه کره شمالی گفت: ما هرگز برای مذاکره با آمریکا التماس نکردهایم و همین روند را نیز پیش خواهیم برد.
چو گفت: صریحا اعلام کنم که ما هیچ تصمیمی برای دیدار با مقامات آمریکایی در جریان سفر به #کره_جنوبی نداریم و نمیخواهیم از بازیهای المپیک زمستانی به عنوان یک ابزار سیاسی استفاده کنیم.
کره جنوبی میخواهد از این بازیها برای مشارکت مجدد با کره شمالی و باز کردن راهی برای مذاکرات به منظور حل یکی از خطرناکترین بحرانهای جهان استفاده کند.
کره شمالی قرار است امروز سالروز تاسیس ارتش کشورش را با برگزاری یک مانور نظامی بزرگ در #پیونگ_یانگ جشن بگیرد.
🔗 https://www.reuters.com/article/us-olympics-2018-northkorea/north-korea-says-no-u-s-talks-planned-at-olympics-pence-vows-continued-pressure-idUSKBN1FR1V5
🔵 #کره_شمالی: هیچ برنامهای برای دیدار با مقامات آمریکایی در المپیک زمستانی نداریم
خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز پنجشنبه گزارش داد پیونگ یانگ هیچ تصمیمی برای دیدار با مقامات آمریکایی در جریان بازیهای المپیک زمستانی که از روز جمعه آغاز میشود، ندارد؛ اظهاراتی که امیدها را مبنی بر اینکه این بازیها به حل بنبست شدید درخصوص برنامه تسلیحات اتمی کره شمالی کمک کند، کمرنگ میکند.
به نقل از خبرگزاری رویترز، مایک #پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا که کره شمالی را به عنوان مستبدترین رژیم جهان توصیف کرده، امروز در آستانه مراسم افتتاحیه بازیهای المپیک زمستانی در شهر پیونگ شانگ وارد کره جنوبی میشود. در این مراسم افتتاحیه هیاتی عالیرتبه از مقامات کره شمالی از جمله خواهر کوچکتر کیم جونگ اون، رهبر این کشور و همچنین کیم یونگ نام، رئیس تشریفاتی دولت کره شمالی نیز شرکت دارند.
خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA به نقل از چو یانگ سام، مدیرکل بخش آمریکای شمالی وزارت امور خارجه کره شمالی گفت: ما هرگز برای مذاکره با آمریکا التماس نکردهایم و همین روند را نیز پیش خواهیم برد.
چو گفت: صریحا اعلام کنم که ما هیچ تصمیمی برای دیدار با مقامات آمریکایی در جریان سفر به #کره_جنوبی نداریم و نمیخواهیم از بازیهای المپیک زمستانی به عنوان یک ابزار سیاسی استفاده کنیم.
کره جنوبی میخواهد از این بازیها برای مشارکت مجدد با کره شمالی و باز کردن راهی برای مذاکرات به منظور حل یکی از خطرناکترین بحرانهای جهان استفاده کند.
کره شمالی قرار است امروز سالروز تاسیس ارتش کشورش را با برگزاری یک مانور نظامی بزرگ در #پیونگ_یانگ جشن بگیرد.
🔗 https://www.reuters.com/article/us-olympics-2018-northkorea/north-korea-says-no-u-s-talks-planned-at-olympics-pence-vows-continued-pressure-idUSKBN1FR1V5
Forwarded from CheetahCaravan
(https://attach.fahares.com/8YvomDfRgpjXxEz36iCqGA==)
⭕️ نانسی #پلوسی، رهبر دموکراتها در مجلس نمایندگان آمریکا با هشت ساعت صحبت در صحن علنی رکورد تازهای به جا گذاشته است.
خانم پلوسی ساعتها درباره پناهندگان و پناهجویان سخن گفت و با این کار جریان عادی مجلس نمایندگان آمریکا را مختل کرد.
پلوسی به نفع مهاجران غیرقانونی سخن میگفت که در کودکی وارد #آمریکا شدهاند. میلیونها نفر از آنها دارای مدارک قانونی اقامت نیستند و در زمان ریاستجمهوری باراک #اوباما، تسهیلاتی برای آنها در نظر گرفته شد اما دونالد #ترامپ درصدد لغو این تسهیلات و اخراج آنها است.
پلوسی خواهان آن است تا در چارچوب توافقات دو حزب دموکرات و جمهوریخواه بر سر بودجه، حمایت از این دسته افراد کماکان سر جای خود بماند.
پلوسی سخنرانی خود را ساعت ۱۰:۰۴ دقیقه روز پیش به وقت محلی آغاز کرد و آن را تا غروب همان روز ادامه داد.
اخیرا سنای آمریکا بر سر بودجه دو ساله با هزینه ۴۰۰ میلیارد دلار که مخارج دفاعی و بعضی برنامههای داخلی را افزایش میدهد به توافق رسیده اما هنوز این بودجه باید در مجلس نمایندگان هم طرح و به تصویب برسد.
دموکراتها خواهان دریافت امتیازهایی در این باره هستند.
به گزارش بی.بی.سی درخواستهای حزب دموکرات عمدتا در ارتباط با ۷۰۰ هزار مهاجر بیمدرک است که هنگام ورود به آمریکا کودک بودند. در زمان ریاستجمهوری اوباما، در برنامهای ( #داکا) مجوز اقامت موقتی به آنها داده شد. ترامپ اخیرا گفت به این برنامه پایان میدهد و از کنگره خواهان برنامهای جایگزین شده است.
خانم پلوسی به سایر نمایندگان گفت هر روز که این افراد "موقعیت خود را از دست میدهند، رویای آمریکایی یک قدم دورتر میرود."
او گفته است نمایندگان "وظیفه اخلاقی دارند تا از این افراد که افتخار کشورشان هستند دفاع کنند."
پلوسی سپس داستانهای شخصی مهاجرانی را خواند که با خطر اخراج از آمریکا مواجه هستند.
در شبکههای اجتماعی بسیاری از کاربران گفتند که پلوسی در این هشت ساعت، تنها اندکی آب خورده و در تمام این مدت با کفش پاشنه بلند بوده است.
دموکراتها از این حرکت استقبال کرده اما حمهوریخواهان از آن انتقاد کردند.
رکورد قبلی طولانیترین سخنرانی مربوط به چمپ #کلارک در سال ۱۹۰۹ بود که به مدت ۵ ساعت و ۱۵ دقیقه بدون وقفه صحبت کرد.
🔗 http://www.foxnews.com/politics/2018/02/07/pelosi-buster-house-democratic-leader-speaking-non-stop-for-5-hours-demanding-immigration-vote.html
attach 📎
⭕️ نانسی #پلوسی، رهبر دموکراتها در مجلس نمایندگان آمریکا با هشت ساعت صحبت در صحن علنی رکورد تازهای به جا گذاشته است.
خانم پلوسی ساعتها درباره پناهندگان و پناهجویان سخن گفت و با این کار جریان عادی مجلس نمایندگان آمریکا را مختل کرد.
پلوسی به نفع مهاجران غیرقانونی سخن میگفت که در کودکی وارد #آمریکا شدهاند. میلیونها نفر از آنها دارای مدارک قانونی اقامت نیستند و در زمان ریاستجمهوری باراک #اوباما، تسهیلاتی برای آنها در نظر گرفته شد اما دونالد #ترامپ درصدد لغو این تسهیلات و اخراج آنها است.
پلوسی خواهان آن است تا در چارچوب توافقات دو حزب دموکرات و جمهوریخواه بر سر بودجه، حمایت از این دسته افراد کماکان سر جای خود بماند.
پلوسی سخنرانی خود را ساعت ۱۰:۰۴ دقیقه روز پیش به وقت محلی آغاز کرد و آن را تا غروب همان روز ادامه داد.
اخیرا سنای آمریکا بر سر بودجه دو ساله با هزینه ۴۰۰ میلیارد دلار که مخارج دفاعی و بعضی برنامههای داخلی را افزایش میدهد به توافق رسیده اما هنوز این بودجه باید در مجلس نمایندگان هم طرح و به تصویب برسد.
دموکراتها خواهان دریافت امتیازهایی در این باره هستند.
به گزارش بی.بی.سی درخواستهای حزب دموکرات عمدتا در ارتباط با ۷۰۰ هزار مهاجر بیمدرک است که هنگام ورود به آمریکا کودک بودند. در زمان ریاستجمهوری اوباما، در برنامهای ( #داکا) مجوز اقامت موقتی به آنها داده شد. ترامپ اخیرا گفت به این برنامه پایان میدهد و از کنگره خواهان برنامهای جایگزین شده است.
خانم پلوسی به سایر نمایندگان گفت هر روز که این افراد "موقعیت خود را از دست میدهند، رویای آمریکایی یک قدم دورتر میرود."
او گفته است نمایندگان "وظیفه اخلاقی دارند تا از این افراد که افتخار کشورشان هستند دفاع کنند."
پلوسی سپس داستانهای شخصی مهاجرانی را خواند که با خطر اخراج از آمریکا مواجه هستند.
در شبکههای اجتماعی بسیاری از کاربران گفتند که پلوسی در این هشت ساعت، تنها اندکی آب خورده و در تمام این مدت با کفش پاشنه بلند بوده است.
دموکراتها از این حرکت استقبال کرده اما حمهوریخواهان از آن انتقاد کردند.
رکورد قبلی طولانیترین سخنرانی مربوط به چمپ #کلارک در سال ۱۹۰۹ بود که به مدت ۵ ساعت و ۱۵ دقیقه بدون وقفه صحبت کرد.
🔗 http://www.foxnews.com/politics/2018/02/07/pelosi-buster-house-democratic-leader-speaking-non-stop-for-5-hours-demanding-immigration-vote.html
attach 📎
Telegram
attach 📎
🔵 "#این" با خواهر "اون" ناهار میخورد
دفتر ریاستجمهوری #کره_جنوبی امروز پنجشنبه اعلام کرد رئیس جمهور کره جنوبی در جریان آشتی نشات گرفته از بازیهای المپیک زمستانی با خواهر رهبر #کره_شمالی و رئیس تشریفاتی دولت این کشور دیدار خواهد کرد.
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی به خبرنگاران گفت: "مون جائه این"، رئیس جمهور کره جنوبی روز شنبه با هیات عالیرتبهای که #پیونگ_یانگ برای شرکت در المپیک زمستانی اعزام میکند، ناهار میخورد که در بین آنها "کیم اون نام"، رئیس تشریفاتی دولت کره شمالی و "کیم یو جونگ" خواهر کوچکتر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی قرار دارند.
وی بدون افشای محل صرف ناهار گفت: مون جائه این ۱۰ فوریه میزبان هیات کره شمالی خواهد بود و با آنها ناهار خواهد خورد.
خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی گزارش داد احتمالا کیم یو جونگ پیام شخصی را از جانب برادرش به مون جائه این تقدیم خواهد کرد.
سفر این هیات کره شمالی یک نقطه عطف دیپلماتیک برای بهبود روابط بین دو کره محسوب میشود که از بازیهای المپیک زمستانی در #پیونگ_چانگ نشات گرفته است.
وزارت اتحاد مجدد دو کره مستقر در کره جنوبی گفت: این هیات کره شمالی روز جمعه وارد فرودگاه اینچه اون #سئول خواهد شد.
این هیات قرار است روز جمعه در مراسم افتتاحیه بازیهای المپیک زمستانی شرکت کند که مایک #پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا نیز در آن حضور دارد.
🔗 https://www.nbcnews.com/storyline/winter-olympics-2018/kim-jong-un-s-sister-dine-south-korean-president-olympics-n845821
دفتر ریاستجمهوری #کره_جنوبی امروز پنجشنبه اعلام کرد رئیس جمهور کره جنوبی در جریان آشتی نشات گرفته از بازیهای المپیک زمستانی با خواهر رهبر #کره_شمالی و رئیس تشریفاتی دولت این کشور دیدار خواهد کرد.
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی به خبرنگاران گفت: "مون جائه این"، رئیس جمهور کره جنوبی روز شنبه با هیات عالیرتبهای که #پیونگ_یانگ برای شرکت در المپیک زمستانی اعزام میکند، ناهار میخورد که در بین آنها "کیم اون نام"، رئیس تشریفاتی دولت کره شمالی و "کیم یو جونگ" خواهر کوچکتر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی قرار دارند.
وی بدون افشای محل صرف ناهار گفت: مون جائه این ۱۰ فوریه میزبان هیات کره شمالی خواهد بود و با آنها ناهار خواهد خورد.
خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی گزارش داد احتمالا کیم یو جونگ پیام شخصی را از جانب برادرش به مون جائه این تقدیم خواهد کرد.
سفر این هیات کره شمالی یک نقطه عطف دیپلماتیک برای بهبود روابط بین دو کره محسوب میشود که از بازیهای المپیک زمستانی در #پیونگ_چانگ نشات گرفته است.
وزارت اتحاد مجدد دو کره مستقر در کره جنوبی گفت: این هیات کره شمالی روز جمعه وارد فرودگاه اینچه اون #سئول خواهد شد.
این هیات قرار است روز جمعه در مراسم افتتاحیه بازیهای المپیک زمستانی شرکت کند که مایک #پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا نیز در آن حضور دارد.
🔗 https://www.nbcnews.com/storyline/winter-olympics-2018/kim-jong-un-s-sister-dine-south-korean-president-olympics-n845821
NBC News
Olympic diplomacy: Kim Jong Un's sister to dine with S. Korea leader
The news of the high-level meeting came as Vice President Mike Pence pushed South Korea to adopt a more hawkish stance toward the North