יו"ר הפרלמנט האיראני על ציוצי טראמפ:
האם הם לא חושבים לעצמם שאם האיומים שלהם היו משיגים תוצאות, הם לא היו מגיעים למצב הייאוש שבו הם נמצאים היום? איננו מייחסים חשיבות לאיומים האמריקאיים.
מוטב שייזהרו בדבריהם. הכוחות המזוינים שלנו מוכנים להשיב להם בדרך אחרת. הם יכולים להמשיך לדבר ככל שירצו - אנחנו אלה שפועלים.
עמיחי שטיין
האם הם לא חושבים לעצמם שאם האיומים שלהם היו משיגים תוצאות, הם לא היו מגיעים למצב הייאוש שבו הם נמצאים היום? איננו מייחסים חשיבות לאיומים האמריקאיים.
מוטב שייזהרו בדבריהם. הכוחות המזוינים שלנו מוכנים להשיב להם בדרך אחרת. הם יכולים להמשיך לדבר ככל שירצו - אנחנו אלה שפועלים.
עמיחי שטיין
😴2
מזכ"ל חיזבאללה: אין דבר כזה הפסקת אש עם חופש פעולה לישראל - כל הפרה תיענה באש. ארה"ב צריכה לבלום את ישראל
עמית סגל
עמית סגל
👎1🌚1
*עמיחי שטיין*: תקשורת באיראן: באיראן מייחסים לאיומי טראמפ כאל הפרת סעיף 1 במזכר - המשלחת האיראנית בוחנת תגובה, לא ברור אם השיחות יימשכו או לא
😁1
*בן יניב*: 🚨 טסנים: איראן אומרת שכל השיחות בין ארה"ב לאיראן ייפסקו אלא אם כן ישראל תיסוג לחלוטין מלבנון והמלחמה תסתיים בכל החזיתות.
אם פעולות ישראל יימשכו, איראן מזהירה כי היא תנקוט בתגובה קשה הרבה יותר.
*טהרן גם חושדת שוושינגטון משתמשת במשא ומתן כדי לקנות זמן עבור ישראל.*
אם פעולות ישראל יימשכו, איראן מזהירה כי היא תנקוט בתגובה קשה הרבה יותר.
*טהרן גם חושדת שוושינגטון משתמשת במשא ומתן כדי לקנות זמן עבור ישראל.*
👍1
רועי קייס:
ערוץ אל-מנאר של חיזבאללה וסוכנות תסנים האיראנית: צוות המו"מ האיראני עזב את מקום המו"מ במחאה על איומי טראמפ
ערוץ אל-מנאר של חיזבאללה וסוכנות תסנים האיראנית: צוות המו"מ האיראני עזב את מקום המו"מ במחאה על איומי טראמפ
👍1
יועץ המשלחת האיראנית והבכיר האיראני מוחמד מרנדי מגיב לטראמפ: ״לוזר בכיין״
👍1
גם אם טראמפ יתעשת על עצמו - ישראל חייבת להתנתק מהתלות האמריקנית. עוד שנתיים יעלה אנטישמי כמו ואנס או ממדאני ומה נעשה אז? זה סופר מסוכן.
(אהרן ידיעות)
(אהרן ידיעות)
👍4
איראן דחתה הצעה לתמונה משותפת עם ארה"ב במהלך סבב שיחות המו"מ בשוויץ
👍1
פרבר ב'בחדרי': גבר מקליפורניה נעצר לאחר שגייס "תרומות" לסיוע הומניטרי לאזרחים בעזה. ה"תרומות" בסך 600.000 דולר הועברו ישירות לחמאס
👍1🤬1
שגריר ארה"ב בישראל מייק האקבי בכנס JNS: טראמפ הבהיר באופן חד משמעי כי אם השיחות לא יובילו לתוצאה הרצויה, יהיו לכך השלכות משמעותיות. לא אצטט את דבריו במדויק כי אני לא רוצה לקלל, אך המסר שהעביר היה ברור מאוד ואינו משתמע לשתי פנים
🥱2
מזכ״ל חיזבאללה נעים קאסם: ישראל לא תישאר בלבנון וכל הפרה של הפסקת האש נתגבר עליה
עוד מהמחבל קאסם: צה"ל מנסה כבר 6 ימים להשתלט על רכס עלי טאהר, הם לא מצליחים.
עוד מהמחבל קאסם: צה"ל מנסה כבר 6 ימים להשתלט על רכס עלי טאהר, הם לא מצליחים.
💩2
רשת אל-מיאדין הלבנונית (מזוהה חזבאללה) מדווחת:
איראן דורשת כעת התנצלות של הנשיא טראמפ וחזרה בו מהאיומים, לצד נסיגה ישראלית מלאה מדרום לבנון כתנאי להמשך המו״מ
איראן דורשת כעת התנצלות של הנשיא טראמפ וחזרה בו מהאיומים, לצד נסיגה ישראלית מלאה מדרום לבנון כתנאי להמשך המו״מ
😁5🤔1🏆1
*איראן: ״האיומים של טראמפ מהווים הפרה חמורה של ההסכם, שוקלים את צעדינו״*
יו״ר הפרלמנט האיראני קאליבף שנמצא כעת בשוויץ עם ואנס ויטקופף וקושנר: ״האם הם לא חושבים לעצמם שאם לאיומים שלהם הייתה השפעה כלשהי, הם לא היו מגיעים לנקודת ייאוש היום?
אנחנו לא סומכים על איומי האמריקאים. עדיף להם להיזהר בהצהרותיהם, הכוחות המזוינים שלנו מוכנים להגיב בדרך אחרת. מה שהם יגידו, אנחנו אלה שנפעל.״
אנחנו לא סומכים על איומי האמריקאים. עדיף להם להיזהר בהצהרותיהם, הכוחות המזוינים שלנו מוכנים להגיב בדרך אחרת. מה שהם יגידו, אנחנו אלה שנפעל.״
*בן יניב:*
קאליבאף, יו"ר הפרלמנט האיראני מגיב לטראמפ מחדרי המו״מ בשוויץ:
האם הם לא חושבים לעצמם שאם האיומים שלהם היו משיגים תוצאות, הם לא היו מגיעים למצב הייאוש שבו הם נמצאים היום? איננו מייחסים חשיבות לאיומים האמריקאיים.
מוטב שייזהרו בדבריהם. הכוחות המזוינים שלנו מוכנים להשיב להם בדרך אחרת. הם יכולים להמשיך לדבר ככל שירצו — אנחנו אלה שפועלים.
קאליבאף, יו"ר הפרלמנט האיראני מגיב לטראמפ מחדרי המו״מ בשוויץ:
האם הם לא חושבים לעצמם שאם האיומים שלהם היו משיגים תוצאות, הם לא היו מגיעים למצב הייאוש שבו הם נמצאים היום? איננו מייחסים חשיבות לאיומים האמריקאיים.
מוטב שייזהרו בדבריהם. הכוחות המזוינים שלנו מוכנים להשיב להם בדרך אחרת. הם יכולים להמשיך לדבר ככל שירצו — אנחנו אלה שפועלים.
*בן יניב:*
טסנים: איראן אומרת שכל השיחות בין ארה"ב לאיראן ייפסקו אלא אם כן ישראל תיסוג לחלוטין מלבנון והמלחמה תסתיים בכל החזיתות.
אם פעולות ישראל יימשכו, איראן מזהירה כי היא תנקוט בתגובה קשה הרבה יותר.
טהרן גם חושדת שוושינגטון משתמשת במשא ומתן כדי לקנות זמן עבור ישראל.
טסנים: איראן אומרת שכל השיחות בין ארה"ב לאיראן ייפסקו אלא אם כן ישראל תיסוג לחלוטין מלבנון והמלחמה תסתיים בכל החזיתות.
אם פעולות ישראל יימשכו, איראן מזהירה כי היא תנקוט בתגובה קשה הרבה יותר.
טהרן גם חושדת שוושינגטון משתמשת במשא ומתן כדי לקנות זמן עבור ישראל.
*כאן11 דסק ערבים:*
השלב השני בתוכנית הנשיא טראמפ - פירוק חמאס מנשקו | העיתון הלונדוני במימון סעודי, "א-שרק אל-אווסט", פירסם אתמול קטעים מהמסמכים שהועברו לידי אירגוני הטרור הפלסטינים עם השינויים שהוסיף מנכ"ל מועצת השלום, ניקולאי מלאדנוב, על תשובת אירגוני הטרור להצעתו של מלאדנוב ליישום השלב השני בהסכם הנשיא טראמפ:
לפי מה שהגיע לידי "א-שרק אל-אווסט" – בתשובת אירגוני הטרור שהועברה בשבוע שעבר דובר על נסיגה מלאה של ישראל מרצועת עזה ואילו מלאדנוב שינה זאת לנוסח הבא: "הכוחות הישראלים ייסוגו לאזור הרצועה" – כאשר לא הוגדר מה הוא "אזור הרצועה" וזאת לאור ההתעקשות של ישראל להישארות באזור חייץ ברצועה במרחק של חצי קילומטר ויותר מהגבול.
כמו כן, אירגוני הטרור הפלסטינים דרשו שיהיה מסלול שיבטיח לפלסטינים הגדרה עצמאית ומדינה פלסטינית – בעוד במסמך התגובה של מלאדנוב צויין כי "יוסדרו התנאים להימצאות מסלול מהימן לזכות הפלסטינים להגדרה עצמאית והקמת מדינה".
במסמך אירגוני הטרור נטען כי יש להשלים ללא דיחוי את כל הסעיפים שבשלב הראשון שבהסכם הנשיא טראמפ – כשבשינויים שהכניס מלאדנוב הודגש הצורך של ישראל לעמוד בסעיפי השלב הראשון ושעל חמאס ויתר אירגוני הטרור להפסיק באופן מייד את כל הפעילות הצבאית שלהם – זאת בתוך שבועיים לאחר הסכמת כל הצדדים על מפת הדרכים ולאחר מכן תיכנס לרצועה ועדת הטכנוקרטים לניהול הרצועה.
לפי "א-שרק אל-אווסט", גם במסמכים של אירגוני הטרור הפלסטינים וגם של מלאדנוב נכתב כי השוטרים שאומנו לאחרונה – ישולבו בתוך מנגנוני המשטרה הקיימים ברצועת עזה ויהיו נתונים לבדיקה. מי שלא יתאים לקריטריונים שייקבעו – יועבר לתפקידים ללא נשק ובהתאם למומחיות שלהם או שיוצאו לפנסיה, בעוד כל הנשק של המשטרה הנוכחית ברצועה יועבר לידי ועדת הטכנוקרטים לניהול הרצועה.
לגבי סעיף מספר 8 הנוגע לנשק ברצועה, מסמך אירגוני הטרור הפלסטינים מדבר על כך שהנשק הכבד יאוחסן באופן מדורג ובשלבים בהתאם ללוח-זמנים שיוסכם עליו במקביל לנסיגה ישראלית הדרגתית מהאזורים בהם שולטת ולאחר שייושמו כל הסעיפים בשלב הראשון של ההסכם, לאחר שוועדת הטכנוקרטים תיכנס לרצועה, לאחר שכוח הייצוב הבין-לאומי יתפרס ברצועה, לאחר שהמיליציות הנתמכות ע"י ישראל יפורקו ושהנשק לא יועבר לשום גורם שהוא לא פלסטיני – כאשר יישום זה יוביל למסלול מדיני שיבטיח את זכויות הפלסטינים להקמת מדינה פלסטינית ולהגדרה עצמית. השינויים בסעיף זה מצידו של מלאדנוב כוללים התחלה באחסנת ואיסוף הנשק לאחר השלמת כל סעיפי השלב הראשון וכניסת ועדת הטכנוקרטים לרצועה – כאשר יהיה מדובר במסירה של כל הנשק הכבד, של מחסני הנשק והנשק שמאוחסן בהם וגם מסירה של המנהרות ואתרי הייצור הצבאי. הפיקוח על תהליך זה יהיה באמצעות ועדה בדיקה בין-לאומית ובסיוע של כוח הייצוב הבין-לאומי – שיהיו נתונים לפיקוד פלסטיני. כמו כן, השליטה על הנשק ואיחסונו תהיה על ועדת הטכנוקרטים ולא בידי ישראל או גורמים לא פלסטינים.
גם אירגוני הטרור הפלסטינים וגם מלאדנוב מסכימים כי יש לפרק את המיליציות הנתמכות ע"י ישראל – כאשר מלאדנוב רוצה שהדבר יתבצע לפי לוח-זמנים מוגדר ואילו אירגוני הטרור הפלסטינים רוצים החרמה של הנשק של המיליציות מייד עם יישום ההסכם.
השלב השני בתוכנית הנשיא טראמפ - פירוק חמאס מנשקו | העיתון הלונדוני במימון סעודי, "א-שרק אל-אווסט", פירסם אתמול קטעים מהמסמכים שהועברו לידי אירגוני הטרור הפלסטינים עם השינויים שהוסיף מנכ"ל מועצת השלום, ניקולאי מלאדנוב, על תשובת אירגוני הטרור להצעתו של מלאדנוב ליישום השלב השני בהסכם הנשיא טראמפ:
לפי מה שהגיע לידי "א-שרק אל-אווסט" – בתשובת אירגוני הטרור שהועברה בשבוע שעבר דובר על נסיגה מלאה של ישראל מרצועת עזה ואילו מלאדנוב שינה זאת לנוסח הבא: "הכוחות הישראלים ייסוגו לאזור הרצועה" – כאשר לא הוגדר מה הוא "אזור הרצועה" וזאת לאור ההתעקשות של ישראל להישארות באזור חייץ ברצועה במרחק של חצי קילומטר ויותר מהגבול.
כמו כן, אירגוני הטרור הפלסטינים דרשו שיהיה מסלול שיבטיח לפלסטינים הגדרה עצמאית ומדינה פלסטינית – בעוד במסמך התגובה של מלאדנוב צויין כי "יוסדרו התנאים להימצאות מסלול מהימן לזכות הפלסטינים להגדרה עצמאית והקמת מדינה".
במסמך אירגוני הטרור נטען כי יש להשלים ללא דיחוי את כל הסעיפים שבשלב הראשון שבהסכם הנשיא טראמפ – כשבשינויים שהכניס מלאדנוב הודגש הצורך של ישראל לעמוד בסעיפי השלב הראשון ושעל חמאס ויתר אירגוני הטרור להפסיק באופן מייד את כל הפעילות הצבאית שלהם – זאת בתוך שבועיים לאחר הסכמת כל הצדדים על מפת הדרכים ולאחר מכן תיכנס לרצועה ועדת הטכנוקרטים לניהול הרצועה.
לפי "א-שרק אל-אווסט", גם במסמכים של אירגוני הטרור הפלסטינים וגם של מלאדנוב נכתב כי השוטרים שאומנו לאחרונה – ישולבו בתוך מנגנוני המשטרה הקיימים ברצועת עזה ויהיו נתונים לבדיקה. מי שלא יתאים לקריטריונים שייקבעו – יועבר לתפקידים ללא נשק ובהתאם למומחיות שלהם או שיוצאו לפנסיה, בעוד כל הנשק של המשטרה הנוכחית ברצועה יועבר לידי ועדת הטכנוקרטים לניהול הרצועה.
לגבי סעיף מספר 8 הנוגע לנשק ברצועה, מסמך אירגוני הטרור הפלסטינים מדבר על כך שהנשק הכבד יאוחסן באופן מדורג ובשלבים בהתאם ללוח-זמנים שיוסכם עליו במקביל לנסיגה ישראלית הדרגתית מהאזורים בהם שולטת ולאחר שייושמו כל הסעיפים בשלב הראשון של ההסכם, לאחר שוועדת הטכנוקרטים תיכנס לרצועה, לאחר שכוח הייצוב הבין-לאומי יתפרס ברצועה, לאחר שהמיליציות הנתמכות ע"י ישראל יפורקו ושהנשק לא יועבר לשום גורם שהוא לא פלסטיני – כאשר יישום זה יוביל למסלול מדיני שיבטיח את זכויות הפלסטינים להקמת מדינה פלסטינית ולהגדרה עצמית. השינויים בסעיף זה מצידו של מלאדנוב כוללים התחלה באחסנת ואיסוף הנשק לאחר השלמת כל סעיפי השלב הראשון וכניסת ועדת הטכנוקרטים לרצועה – כאשר יהיה מדובר במסירה של כל הנשק הכבד, של מחסני הנשק והנשק שמאוחסן בהם וגם מסירה של המנהרות ואתרי הייצור הצבאי. הפיקוח על תהליך זה יהיה באמצעות ועדה בדיקה בין-לאומית ובסיוע של כוח הייצוב הבין-לאומי – שיהיו נתונים לפיקוד פלסטיני. כמו כן, השליטה על הנשק ואיחסונו תהיה על ועדת הטכנוקרטים ולא בידי ישראל או גורמים לא פלסטינים.
גם אירגוני הטרור הפלסטינים וגם מלאדנוב מסכימים כי יש לפרק את המיליציות הנתמכות ע"י ישראל – כאשר מלאדנוב רוצה שהדבר יתבצע לפי לוח-זמנים מוגדר ואילו אירגוני הטרור הפלסטינים רוצים החרמה של הנשק של המיליציות מייד עם יישום ההסכם.
❤1
*אסף רוזנצוייג:*
🇮🇷🇺🇸 דיווח בתסנים: המשלחת האיראנית עזבה את השיחות בשווייץ במחאה על איומיו של טראמפ
🇮🇷🇺🇸 דיווח בתסנים: המשלחת האיראנית עזבה את השיחות בשווייץ במחאה על איומיו של טראמפ
😁1
*כאן11 דסק ערבים:*
גורם מקורב לצוות המו"מ האיראני מוסר לסוכנות הידיעות תסנים, כי צוות המו"מ נטש את השיחות בשוויץ במחאה על איומי טראמפ
גורם מקורב לצוות המו"מ האיראני מוסר לסוכנות הידיעות תסנים, כי צוות המו"מ נטש את השיחות בשוויץ במחאה על איומי טראמפ
*כאן11 דסק ערבים:*
כתב אל-ערביה בבורגנשטוק, שוויץ: משלחת המו"מ האיראנית מקיימת כעת שיחות עם המשלחת הקטרית
כתב אל-ערביה בבורגנשטוק, שוויץ: משלחת המו"מ האיראנית מקיימת כעת שיחות עם המשלחת הקטרית