הסנאטור האמריקאי לינדזי גרהאם: לאיראנים, אם אתם מקשיבים - בפעם הבאה שתשתמשו בחיזבאללה כדי לתקוף את ישראל, המדיניות החדשה היא שאנחנו נתקוף באיראן בתגובה.
👏2
*שר הביטחון ישראל כ"ץ:*
לא הייתה ואין שום מגבלה על חיילי צה"ל בלבנון לפעול להסרת איומים.
בעקבות הפגיעה בכוחותינו, צה"ל הגיב בעוצמה רבה, סיכל כמות גדולה מאוד של מחבלי חיזבאללה ופגע בתשתיות טרור רבות.
שמירת חיי חיילינו ואזרחינו היא בעדיפות עליונה ומוחלטת.
כל הישגי צה"ל במערכה בלבנון נשמרים, כאשר כוחותינו פרושים באזור הביטחון בקו הצהוב בלבנון ופועלים משם פנימה נגד מחבלים ותשתיות טרור.
הפסקת האש עליה הוכרז אתמול משאירה את צה"ל בכל העמדות באזור הביטחון שמגן על יישובי הצפון.
*כפי שרה"מ בנימין נתניהו ואני הבהרנו: ישראל לא תיסוג מאזור הביטחון בלבנון.*
לא הייתה ואין שום מגבלה על חיילי צה"ל בלבנון לפעול להסרת איומים.
בעקבות הפגיעה בכוחותינו, צה"ל הגיב בעוצמה רבה, סיכל כמות גדולה מאוד של מחבלי חיזבאללה ופגע בתשתיות טרור רבות.
שמירת חיי חיילינו ואזרחינו היא בעדיפות עליונה ומוחלטת.
כל הישגי צה"ל במערכה בלבנון נשמרים, כאשר כוחותינו פרושים באזור הביטחון בקו הצהוב בלבנון ופועלים משם פנימה נגד מחבלים ותשתיות טרור.
הפסקת האש עליה הוכרז אתמול משאירה את צה"ל בכל העמדות באזור הביטחון שמגן על יישובי הצפון.
*כפי שרה"מ בנימין נתניהו ואני הבהרנו: ישראל לא תיסוג מאזור הביטחון בלבנון.*
👍1🤮1😡1
*שר החוץ הפקיסטני: *
מאגר הגרעין של איראן עדיין קבור מתחת לאדמה.
הוסכם על הפחתת אחוז ההעשרה של מאגר הגרעין האיראני.
ארצות הברית ואיראן הגיעו למסקנה כי הדיפלומטיה היא הפתרון.
*ארצות הברית ביקשה להעביר את מאגר הגרעין של איראן, והגענו לפתרון של "הפחתת ההעשרה".*
מאגר הגרעין של איראן עדיין קבור מתחת לאדמה.
הוסכם על הפחתת אחוז ההעשרה של מאגר הגרעין האיראני.
ארצות הברית ואיראן הגיעו למסקנה כי הדיפלומטיה היא הפתרון.
*ארצות הברית ביקשה להעביר את מאגר הגרעין של איראן, והגענו לפתרון של "הפחתת ההעשרה".*
🤮2👎1
שימו לב לדברים הבאים שלנשיא איראן מסעוד פז'שכיאן לקראת המו"מ:
"מה שבטוח הוא שלעולם לא נוותר על זכותנו להעשיר אורניום, והצד השני לא יוכל אלא לקבל זאת".
טראמפ עדיין לא מבין שמדובר במו"מ שכל מטרתו היא משיכת זמן ותוצאתו ידועה מראש.
"מה שבטוח הוא שלעולם לא נוותר על זכותנו להעשיר אורניום, והצד השני לא יוכל אלא לקבל זאת".
טראמפ עדיין לא מבין שמדובר במו"מ שכל מטרתו היא משיכת זמן ותוצאתו ידועה מראש.
👍2
הטלוויזיה האיראנית: לא התקיימו משא ומתן בנוגע לסוגיית הגרעין במהלך הסבב הראשון של השיחות.
גורם המקורב לשיחות השלום: לא היה התקדמות אולי אף נסיגה לאחור.
גורם המקורב לשיחות השלום: לא היה התקדמות אולי אף נסיגה לאחור.
👍1👎1
הטלוויזיה האיראנית: איראן הביעה את מחאתה בפני צוות המו״מ האמריקני וכעת שוקלת את אפשרויותיה לאחר איומיו של הנשיא טראמפ
*מקור איראני המעורה בפרטים אומר לסוכנות הידיעות האיראנית ״תסנים״:*
אם ישראל לא תיסוג מלבנון - המשא ומתן יופסק.
ברק בטש
*מקור איראני המעורה בפרטים אומר לסוכנות הידיעות האיראנית ״תסנים״:*
אם ישראל לא תיסוג מלבנון - המשא ומתן יופסק.
ברק בטש
❤1👍1
*אסף רוזנצוייג:*
🇺🇸🇮🇷 דיווח באיראן: הפגישה המרובעת בין ארה"ב, איראן, פקיסטן וקטאר הופסקה לזמן קצר לצורך התייעצויות לאחר 80 דקות של דיונים
*אסף רוזנצוייג:*
🇬🇧 דיווח בפייננשל טיימס: ראש ממשלת בריטניה קיר סטארמר צפוי להכריז מחר על תאריך התפטרות כדי למנוע גל התפטרויות של שרים בישיבת הממשלה ביום שלישי
אחרי האיומים של טראמפ: זעם בקרב המשלחת האיראנית ש"שוקלת אפשרויות". במקביל, דיווחים בתקשורת האיראנית גם על המשך שיחות בין קטאר ואיראן.
ברק רביד
🇺🇸🇮🇷 דיווח באיראן: הפגישה המרובעת בין ארה"ב, איראן, פקיסטן וקטאר הופסקה לזמן קצר לצורך התייעצויות לאחר 80 דקות של דיונים
*אסף רוזנצוייג:*
🇬🇧 דיווח בפייננשל טיימס: ראש ממשלת בריטניה קיר סטארמר צפוי להכריז מחר על תאריך התפטרות כדי למנוע גל התפטרויות של שרים בישיבת הממשלה ביום שלישי
אחרי האיומים של טראמפ: זעם בקרב המשלחת האיראנית ש"שוקלת אפשרויות". במקביל, דיווחים בתקשורת האיראנית גם על המשך שיחות בין קטאר ואיראן.
ברק רביד
👍1
זעם בערוץ הבית של טראמפ: "זו בגידה בבעלות הברית של ארה"ב"
ביקורת מבית על מדיניות טראמפ מול איראן: הפרשן השמרן ומגיש פוקס ניוז מארק לוין יצא במתקפה חריפה נגד מסמך ההבנות עם טהרן וטען כי מדובר ב"כניעה מוחלטת" למשטר האיראני
ביקורת מבית על מדיניות טראמפ מול איראן: הפרשן השמרן ומגיש פוקס ניוז מארק לוין יצא במתקפה חריפה נגד מסמך ההבנות עם טהרן וטען כי מדובר ב"כניעה מוחלטת" למשטר האיראני
👍2
באירן מדווחים: האמריקנים תכננו תמונה משותפת ולחיצת ידיים בתחילת הפגישה - בכירי המשלחת האירנית סירבו
עמית סגל
עמית סגל
👍1
🚨 סוכנות "תסנים" של משמרות המהפכה מפי מקור המקורב לצוות המו"מ:
"מצר הורמוז לא ייפתח מחדש כל עוד אי כיבוד הפסקת האש בלבנון נמשך."
"המעבר הימי גם יישאר סגור עד הנפקת הפטורים שיתירו את מכירת הנפט האיראני".
כשאיראן סוחטת את ארצות הברית
"מצר הורמוז לא ייפתח מחדש כל עוד אי כיבוד הפסקת האש בלבנון נמשך."
"המעבר הימי גם יישאר סגור עד הנפקת הפטורים שיתירו את מכירת הנפט האיראני".
כשאיראן סוחטת את ארצות הברית
👍1🌭1
טראמפ בתגובה לדברי נשיא איראן, פזשכיאן ["לא נוותר על זכותנו להעשרה, ואתם תצטרכו לקבל את זה"]: כדאי לו לשמור על הפה שלו, כדאי לו להתאפס, או שנשתלט לו על שאר המדינה
טראמפ על לבנון: מאוכזב שישראל לא יכולה להזיז את חזבאללה. הם לא מצליחים לעשות כלום בלי לפוצץ כמה בניינים. קרוב לתת את זה לסוריה"
טראמפ על לבנון: מאוכזב שישראל לא יכולה להזיז את חזבאללה. הם לא מצליחים לעשות כלום בלי לפוצץ כמה בניינים. קרוב לתת את זה לסוריה"
🥴2😁1
*טראמפ על איומי איראן לסגור את הורמוז*
"אפוצץ להם את הצורה אם יעשו את זה"
"אפוצץ להם את הצורה אם יעשו את זה"
😁2
רשת "תסנים" המזוהה עם המשטר האיראני דיווחה מפי מקור המקורב לצוות המו"מ האיראני: "מצר הורמוז לא ייפתח מבלי לרסן את הפעולות של ישראל בלבנון".
איראן: סוכנות הידיעות תסנים:
המשלחת האיראנית העבירה את מחאתה לצד האמריקאי וכעת בוחנת אפשרויות תגובה מתאימות לאיומיו האחרונים של טראמפ.
על פי סעיף 2 להסכם, כל איום מהווה הפרה בוטה של ההסכם.
איראן: סוכנות הידיעות תסנים:
המשלחת האיראנית העבירה את מחאתה לצד האמריקאי וכעת בוחנת אפשרויות תגובה מתאימות לאיומיו האחרונים של טראמפ.
על פי סעיף 2 להסכם, כל איום מהווה הפרה בוטה של ההסכם.
טראמפ: קיר סטארמר יתפטר מראשות ממשלת בריטניה. הוא נכשל קשות בשני נושאים חשובים מאוד - הגירה ואנרגיה (פתחו את נפט הים הצפוני!). אני מאחל לו בהצלחה! נשיא DJT
👍1
יו"ר הפרלמנט האיראני על ציוצי טראמפ:
האם הם לא חושבים לעצמם שאם האיומים שלהם היו משיגים תוצאות, הם לא היו מגיעים למצב הייאוש שבו הם נמצאים היום? איננו מייחסים חשיבות לאיומים האמריקאיים.
מוטב שייזהרו בדבריהם. הכוחות המזוינים שלנו מוכנים להשיב להם בדרך אחרת. הם יכולים להמשיך לדבר ככל שירצו - אנחנו אלה שפועלים.
עמיחי שטיין
האם הם לא חושבים לעצמם שאם האיומים שלהם היו משיגים תוצאות, הם לא היו מגיעים למצב הייאוש שבו הם נמצאים היום? איננו מייחסים חשיבות לאיומים האמריקאיים.
מוטב שייזהרו בדבריהם. הכוחות המזוינים שלנו מוכנים להשיב להם בדרך אחרת. הם יכולים להמשיך לדבר ככל שירצו - אנחנו אלה שפועלים.
עמיחי שטיין
😴2
מזכ"ל חיזבאללה: אין דבר כזה הפסקת אש עם חופש פעולה לישראל - כל הפרה תיענה באש. ארה"ב צריכה לבלום את ישראל
עמית סגל
עמית סגל
👎1🌚1
*עמיחי שטיין*: תקשורת באיראן: באיראן מייחסים לאיומי טראמפ כאל הפרת סעיף 1 במזכר - המשלחת האיראנית בוחנת תגובה, לא ברור אם השיחות יימשכו או לא
😁1
*בן יניב*: 🚨 טסנים: איראן אומרת שכל השיחות בין ארה"ב לאיראן ייפסקו אלא אם כן ישראל תיסוג לחלוטין מלבנון והמלחמה תסתיים בכל החזיתות.
אם פעולות ישראל יימשכו, איראן מזהירה כי היא תנקוט בתגובה קשה הרבה יותר.
*טהרן גם חושדת שוושינגטון משתמשת במשא ומתן כדי לקנות זמן עבור ישראל.*
אם פעולות ישראל יימשכו, איראן מזהירה כי היא תנקוט בתגובה קשה הרבה יותר.
*טהרן גם חושדת שוושינגטון משתמשת במשא ומתן כדי לקנות זמן עבור ישראל.*
👍1
רועי קייס:
ערוץ אל-מנאר של חיזבאללה וסוכנות תסנים האיראנית: צוות המו"מ האיראני עזב את מקום המו"מ במחאה על איומי טראמפ
ערוץ אל-מנאר של חיזבאללה וסוכנות תסנים האיראנית: צוות המו"מ האיראני עזב את מקום המו"מ במחאה על איומי טראמפ
👍1
יועץ המשלחת האיראנית והבכיר האיראני מוחמד מרנדי מגיב לטראמפ: ״לוזר בכיין״
👍1
גם אם טראמפ יתעשת על עצמו - ישראל חייבת להתנתק מהתלות האמריקנית. עוד שנתיים יעלה אנטישמי כמו ואנס או ממדאני ומה נעשה אז? זה סופר מסוכן.
(אהרן ידיעות)
(אהרן ידיעות)
👍4