عاشق اینم که دخترا یک ددلاین برای مردا تعیین میکنن مثلاً «اگه این یارو تا آخر تیر خوب رفتار نکرد دکمشو میزنم» و پسره هم از همه جا بیخبر به رفتار عنش ادامه میده تا بدون اینکه بفهمه تاریخ انقضاش تموم میشه😂
اینکه آدمهایی که لباسهای فیک میپوشن رو مسخره میکنید قلبم رو میشکنه یه سری حتی نمیدونن این مارکها دقیقا چیه و از قیافهی اون محصول خوششون اومده خریدن. 💔
شما یه معتاد رو نمیبینی اصرار کنه بهت بیا تزریق کن و حس بد بهت بده اما امان از اینا که باشگاه میرن. ولم کن بابا عکستو جلو آینه بگیر انقدر دیسیپلین دیسیپلین نکن. باشگاه رفتن اونقدری کار شاخی نیست.
زیباترین چهرهها در میان زنان، چهرههایی هستند که میتوان اندوه را در چشمانشان دید. این ویژگی در زنان شرقی بیشتر به چشم میآید، بهویژه در چشمان تیره و کشیدهشان.