දිනුම් කණුව පේන මානයේ....🩵🫧
ඔන්න එහෙනම් හෙටින් අපේ race එක ඉවරයි.සමහරුන්ට නම් වෘත්තීමය පළපුරුදුකම් ඇති...
අමතක කරන්න බැරි මතක ගොඩක් ඇති..
ඒ හැම අත්දැකීමකට ම මතකයකට ම ලස්සන ම ලස්සන අවසානයක් එකතු කරන්න නම්...
හෙට paper එකත් දිනල විතරක් ඉවර කරන්න.👊🔥
Wish you the best of luck🫶🩷✨අයින් කරනව කිව්වට ලබන අවුරුද්දෙත් channel එක තියනවා...වෙනස් ම වැඩ ටිකක් එක්ක හම්බෙමු 25 set එක එහෙනම්!🌝❤️
-Gwen✨
❤310🥰16❤🔥13🔥5💘2😘1
අලුත් අවුරුද්දෙ අලුත් වෙමු!💐🎇
පරණ අවුරුදු වල වෙච්ච හැමදේම දැන් මතක විතරයි🫧
මේ අවුරුද්දෙ ඔයා පටන් ගන්නෙ ඔයාගෙ ජීවිතේ අලුත් පරිච්ඡේදයක් 🌠✨
ඒක ඔයාගෙ academic life එක restart කරන්න ලැබෙන හොඳම opportunity එක.
මුලින් ම ඔයා ඔයාගෙ goal එක මතක් කරගන්න.එතනට යන්න ඔයාට තියන දුර ඔයාට පෙනෙයි.
දවසින් දවස ඒ දුර අඩු කරගන්න.
එතකොට ඉබේම ඔයා එතනට ගොඩක් ලං වෙලා ඉඳීවි.🎋
හීනයක් තිබුනට වැඩක් නෑ ඔයා ඒක හැබෑ කරගන්න මහන්සි වෙන්නෙ නැත්තම්.දවසක් දෙකක් මහන්සි උනාට වැඩක් නෑ ඔයා ඒක අන්තිම වෙනකල් continue කරේ නැත්තම්.
ආයිත් කියන්නෙ,
සමහර විට මේ ඔයාගෙ අන්තිම/එකම chance එක වෙන්න පුලුවන්.
හැබැයි මේ තමයි ඔයාට ලැබෙන හොඳ ම chance එක.❤️
සරල ව,
ඔව්!
මේක ඔයාගෙ අවුරුද්ද💫
2025 මුලු අවුරුද්ද ම හැමෝටම සුබ ම වෙන්න ඕනි!🤍✨
@GwenNotes |©2025♡°•○
Restart.Reset.Refocus
And let the adventures begin!
පරණ අවුරුදු වල වෙච්ච හැමදේම දැන් මතක විතරයි🫧
මේ අවුරුද්දෙ ඔයා පටන් ගන්නෙ ඔයාගෙ ජීවිතේ අලුත් පරිච්ඡේදයක් 🌠✨
ඒක ඔයාගෙ academic life එක restart කරන්න ලැබෙන හොඳම opportunity එක.
මුලින් ම ඔයා ඔයාගෙ goal එක මතක් කරගන්න.එතනට යන්න ඔයාට තියන දුර ඔයාට පෙනෙයි.
දවසින් දවස ඒ දුර අඩු කරගන්න.
එතකොට ඉබේම ඔයා එතනට ගොඩක් ලං වෙලා ඉඳීවි.🎋
Success = Goal + Discipline + Action✨
හීනයක් තිබුනට වැඩක් නෑ ඔයා ඒක හැබෑ කරගන්න මහන්සි වෙන්නෙ නැත්තම්.දවසක් දෙකක් මහන්සි උනාට වැඩක් නෑ ඔයා ඒක අන්තිම වෙනකල් continue කරේ නැත්තම්.
ආයිත් කියන්නෙ,
සමහර විට මේ ඔයාගෙ අන්තිම/එකම chance එක වෙන්න පුලුවන්.
හැබැයි මේ තමයි ඔයාට ලැබෙන හොඳ ම chance එක.❤️
සරල ව,
ඔව්!
මේක ඔයාගෙ අවුරුද්ද💫
2025 මුලු අවුරුද්ද ම හැමෝටම සුබ ම වෙන්න ඕනි!🤍✨
@GwenNotes |©2025♡°•○
🔥68❤29🥰4❤🔥3🤩2💯1
මම අද කියන්න යන්නෙ Physics මුල ඉඳලම පටන් ගන්න කෙනෙක්ට ඒකෙ තියන concepts මතක තියාගන්න පොඩි tip එකක්.
ඔයා දැන් ඉන්නෙ C එකකට වඩා අඩු level එකකට නම් මම මේ කියන විදිය ඔයාට ගොඩක් දුරට match වෙයි.
මුලින්ම කියන්න ඕනි මේ මම වැඩ කරපු විදිහ.කෙනාගෙන් කෙනාට මේක කැමති විදියට වෙනස් කර ගන්න පුළුවන්🤓
Revision යන ළමයෙක් නම්,ඔයා දැනට දන්න දේවල් ටිකක් තියනව නම් ඒ ටික පොඩ්ඩක් අමතක කරන්න.Notes එහෙම තියනව නම් ඒවත් එක්ක.හරි අපි මෙහෙම හිතමු.
Revision එකේ උගන්වන පාඩම සරල අනුවර්තීය චලිතය.ඔයාට දැනට ඒ පාඩම ටිකක් විතර පුළුවන්...හැබැයි ඔක්කොම පැටලිලා වගේ.
එහෙනම් ඒ ටිකක් විතර පුලුවන් කියල හිතන් ඉන්න ටිකත් අමතක කරල දාන්න.
හරි දැන් ඔයාට ස.අ.ච. මුකුත් බෑ.
සාමාන්යයෙන් ඔය පාඩම දවසකින් වගේ ඉගෙන ගන්න පුළුවන්.
[මම Anuradha sirගෙ Revision ගියෙ.ඒ විදියට හිතල මම කියන්නෙ. ඔයා යන clz එක අනුව,ඒ sir/madam උගන්වන විදිහ අනුව මේක වෙනස් කර ගන්න.]
ඔයා ඉගෙනගන්න ගන්න වෙලාවට පොඩි chit එකක් වගේ ළඟ තියාගන්න.A4 තීරුවක් වගේ එකක් නම් ගොඩක්ම fit.
දැන් ඔයා කරන්න ඕනි sir උගන්වන සමීකරණ ඒකෙ ලියාගෙන යන එක.
උදාහරණ විදිහට සරල අනුවර්තීය චලිතයට ලාක්ෂණික සමීකරණය කියල එකක් තියනවා. සරල අවලම්බයක ආවර්ත කාලය හොයන්න වෙනම සමීකරණයක් තියනවා.තිරස්/සිරස් හෙලික්සීය දුන්නක ආවර්ත කාලය හොයන්න වෙනම එකක් තියනවා.දුන්නේ ගබඩා වෙන ශක්තිය හොයන්න තව එකක් තියෙනවා.ඔය විදිහට සමීකරණ ටික විතරක් ලියාගෙන යන්න වෙන මුකුත් නැතුව.
ඊට පස්සෙ clz ඉවර වෙලා ගෙදර ඇවිත් හවස ඔයා පාඩම revise කරන්න ගන්නවනේ.එතකොට මුලින්ම ඔයා අරගන්න ඕනි අර chit එක.
ඊලඟට තව පොතක්. CR නැතුව A5 size නම් ගොඩක් හොඳයි.
දැන් ඔයා අර ලියාගත්ත සමීකරණ ඒ පොතේ ලියන්න.
එතනදි මතකයෙන් ලියන්න try කරන්න, ඒව යොදන තත්ත්ව එහෙම.
උදාහරණ විදිහට සරල අනුවර්තීය චලිතයක් වෙන්න නම් ඒ චලිතය දෝලන කේන්ද්රය දෙපසට වෙන්න ඕනි.උඩ ඉදල පොලා පනින බෝලයක් වගේ එකකට ස.අ.ච. සමීකරණ යොදන්න බෑ.
ඊට පස්සෙ ඒක රදා පවතින සාධක එහෙමත් තියනව නම් ඒවත් ලියන්න.
ස.අ.ච. වලින්ම ඒකටත් උදාහරණයක් ගත්තොත්, අවලම්බයක ආවර්ත කාලය;සඵල ත්වරණය, උෂ්ණත්වය එක්ක එහෙමත් වෙනස් වෙනවනෙ. එතකොට සමීකරණය දාන්න කලින් උෂ්ණත්වය වෙනස් වෙනවද, අමතර ත්වරණයක්/මන්දනයක් තියනවද කියලත් බලන්න ඕනි.
තව ඒවත් එක්ක sir කියපු mcq points එහෙම තියනව නම් ඒවත් sticky notes වගේ පාවිච්චි කරල ලියල තියාගන්න.අමතක නම් Tutes බලල ලියන්න ප්රශ්නයක් නෑ.
අන්තිමට ප්රස්තාර එහෙම තියනව නම් ඒවත් ඇදල තියන්න🙈
(මම හදපු එකක් දාල තියන්නම් comments වල ඔයාලට idea එකක් ගන්න.ඒක නම් පොඩ්ඩක් damage වෙලා exam අන්තිම දවසෙ වතුර වැටිලා ඒකයි.🫠💔)
මේ පොත එතකොට concept book එකක්.ඒ කියන්නෙ ගණන් හදන්න ඕන කරන theory ටික විතරක් තියන පොතක්.🙊
ඊලඟට MCQ 2500 පොත අරගෙන ඒකෙ ගණන් ටික හදන්න බලන්න ඔය පොතත් ලග තියාගෙන.ඒකෙ හම්බෙන්න special points තියනව නම් ඒවත් අර පොතට add කර ගන්න.
මම papers ලියන්න එහෙම Centre එකට යන එන ගමන් ඕක විතරයි බැලුවෙ අන්තිම කාලෙදි.පොතත් පොඩි නිසා bus එකේදි උනත් ඕනි නම් බලන්න පුලුවන්.
අන්තිම කාලෙදි සමහරු අහන්නෙ සමීකරණ එක තැනකට ගත්ත short note තියනවද කියල...මේක අන්න ඒ වගේ එකක්.
අනික ඒක එක පාරක් බැලුවම Theory points ,Formulae ඔක්කොම මතක් වෙනවා.මොකද ඒක ඔයා තනියම හදපු එකක්නෙ.වෙන කෙනෙක් හදපු එකක් copy කරල ලිව්වා කියල ඔයාට මතක හිටින්නේ නෑ.😒
ඔයා ම තනියම මහන්සි වෙලා හදන තරමට තමයි ඔයාට මතක හිටින්නේ.😌
ඒ නිසා මේක තනියම හදන්න.ඔයාට පුලුවන් විදිහට,ඔයාට බලන්න ආස හිතෙන විදිහට.🤭
ඔය විදිහට යාන්ත්ර විද්යාවට වගේ try කරල බලන්නකො.
කැමති නම් ඔයා හදන concept note එක මටත් එවන්න.(@Gwen_0915)
මම හොද ඒව තිබ්බොත් අනිත් අයවත් inspire වෙන්න channel එකෙත් දාන්නම්.🥰❤️
මම මුලින්ම අර බාගෙට දන්නවනම් අමතක කරන්න කිව්වෙ සමහර වෙලාවට එහෙම පාඩම් වල concept maps හදන කොට කලින් ඉගෙන ගත්ත වෙන වෙන සමීකරණ එහෙමත් මතක් වෙලා salad වෙනවා.😶🌫️
ඒ නිසා freshly ඉගෙනගන්න විදිහට ඔලුව clear කර ගත්තම උගන්වන එකත් හොදටම ඔලුවට යනවා.
Sorry වෙන්න ඕනි මේක දාන්න ටිකක් පරක්කු උනාට🥲
Papers කරන විදිහ ගැන වෙන article එකකින් කියන්නම්.මුලින් theory ටික ඉගෙනගෙන ඉන්න ඕනිනෙ.
ඊලඟට ඕනි Bio ගැනද? Chemistry ගැනද?😁
ඔයා දැන් ඉන්නෙ C එකකට වඩා අඩු level එකකට නම් මම මේ කියන විදිය ඔයාට ගොඩක් දුරට match වෙයි.
මුලින්ම කියන්න ඕනි මේ මම වැඩ කරපු විදිහ.කෙනාගෙන් කෙනාට මේක කැමති විදියට වෙනස් කර ගන්න පුළුවන්🤓
Revision යන ළමයෙක් නම්,ඔයා දැනට දන්න දේවල් ටිකක් තියනව නම් ඒ ටික පොඩ්ඩක් අමතක කරන්න.Notes එහෙම තියනව නම් ඒවත් එක්ක.හරි අපි මෙහෙම හිතමු.
Revision එකේ උගන්වන පාඩම සරල අනුවර්තීය චලිතය.ඔයාට දැනට ඒ පාඩම ටිකක් විතර පුළුවන්...හැබැයි ඔක්කොම පැටලිලා වගේ.
එහෙනම් ඒ ටිකක් විතර පුලුවන් කියල හිතන් ඉන්න ටිකත් අමතක කරල දාන්න.
හරි දැන් ඔයාට ස.අ.ච. මුකුත් බෑ.
සාමාන්යයෙන් ඔය පාඩම දවසකින් වගේ ඉගෙන ගන්න පුළුවන්.
[මම Anuradha sirගෙ Revision ගියෙ.ඒ විදියට හිතල මම කියන්නෙ. ඔයා යන clz එක අනුව,ඒ sir/madam උගන්වන විදිහ අනුව මේක වෙනස් කර ගන්න.]
ඔයා ඉගෙනගන්න ගන්න වෙලාවට පොඩි chit එකක් වගේ ළඟ තියාගන්න.A4 තීරුවක් වගේ එකක් නම් ගොඩක්ම fit.
දැන් ඔයා කරන්න ඕනි sir උගන්වන සමීකරණ ඒකෙ ලියාගෙන යන එක.
උදාහරණ විදිහට සරල අනුවර්තීය චලිතයට ලාක්ෂණික සමීකරණය කියල එකක් තියනවා. සරල අවලම්බයක ආවර්ත කාලය හොයන්න වෙනම සමීකරණයක් තියනවා.තිරස්/සිරස් හෙලික්සීය දුන්නක ආවර්ත කාලය හොයන්න වෙනම එකක් තියනවා.දුන්නේ ගබඩා වෙන ශක්තිය හොයන්න තව එකක් තියෙනවා.ඔය විදිහට සමීකරණ ටික විතරක් ලියාගෙන යන්න වෙන මුකුත් නැතුව.
ඊට පස්සෙ clz ඉවර වෙලා ගෙදර ඇවිත් හවස ඔයා පාඩම revise කරන්න ගන්නවනේ.එතකොට මුලින්ම ඔයා අරගන්න ඕනි අර chit එක.
ඊලඟට තව පොතක්. CR නැතුව A5 size නම් ගොඩක් හොඳයි.
දැන් ඔයා අර ලියාගත්ත සමීකරණ ඒ පොතේ ලියන්න.
එතනදි මතකයෙන් ලියන්න try කරන්න, ඒව යොදන තත්ත්ව එහෙම.
උදාහරණ විදිහට සරල අනුවර්තීය චලිතයක් වෙන්න නම් ඒ චලිතය දෝලන කේන්ද්රය දෙපසට වෙන්න ඕනි.උඩ ඉදල පොලා පනින බෝලයක් වගේ එකකට ස.අ.ච. සමීකරණ යොදන්න බෑ.
ඊට පස්සෙ ඒක රදා පවතින සාධක එහෙමත් තියනව නම් ඒවත් ලියන්න.
ස.අ.ච. වලින්ම ඒකටත් උදාහරණයක් ගත්තොත්, අවලම්බයක ආවර්ත කාලය;සඵල ත්වරණය, උෂ්ණත්වය එක්ක එහෙමත් වෙනස් වෙනවනෙ. එතකොට සමීකරණය දාන්න කලින් උෂ්ණත්වය වෙනස් වෙනවද, අමතර ත්වරණයක්/මන්දනයක් තියනවද කියලත් බලන්න ඕනි.
තව ඒවත් එක්ක sir කියපු mcq points එහෙම තියනව නම් ඒවත් sticky notes වගේ පාවිච්චි කරල ලියල තියාගන්න.අමතක නම් Tutes බලල ලියන්න ප්රශ්නයක් නෑ.
අන්තිමට ප්රස්තාර එහෙම තියනව නම් ඒවත් ඇදල තියන්න🙈
මේ පොත එතකොට concept book එකක්.ඒ කියන්නෙ ගණන් හදන්න ඕන කරන theory ටික විතරක් තියන පොතක්.🙊
ඊලඟට MCQ 2500 පොත අරගෙන ඒකෙ ගණන් ටික හදන්න බලන්න ඔය පොතත් ලග තියාගෙන.ඒකෙ හම්බෙන්න special points තියනව නම් ඒවත් අර පොතට add කර ගන්න.
මම papers ලියන්න එහෙම Centre එකට යන එන ගමන් ඕක විතරයි බැලුවෙ අන්තිම කාලෙදි.පොතත් පොඩි නිසා bus එකේදි උනත් ඕනි නම් බලන්න පුලුවන්.
අන්තිම කාලෙදි සමහරු අහන්නෙ සමීකරණ එක තැනකට ගත්ත short note තියනවද කියල...මේක අන්න ඒ වගේ එකක්.
අනික ඒක එක පාරක් බැලුවම Theory points ,Formulae ඔක්කොම මතක් වෙනවා.මොකද ඒක ඔයා තනියම හදපු එකක්නෙ.වෙන කෙනෙක් හදපු එකක් copy කරල ලිව්වා කියල ඔයාට මතක හිටින්නේ නෑ.😒
ඔයා ම තනියම මහන්සි වෙලා හදන තරමට තමයි ඔයාට මතක හිටින්නේ.😌
ඒ නිසා මේක තනියම හදන්න.ඔයාට පුලුවන් විදිහට,ඔයාට බලන්න ආස හිතෙන විදිහට.🤭
ඔය විදිහට යාන්ත්ර විද්යාවට වගේ try කරල බලන්නකො.
කැමති නම් ඔයා හදන concept note එක මටත් එවන්න.(@Gwen_0915)
මම හොද ඒව තිබ්බොත් අනිත් අයවත් inspire වෙන්න channel එකෙත් දාන්නම්.🥰❤️
මම මුලින්ම අර බාගෙට දන්නවනම් අමතක කරන්න කිව්වෙ සමහර වෙලාවට එහෙම පාඩම් වල concept maps හදන කොට කලින් ඉගෙන ගත්ත වෙන වෙන සමීකරණ එහෙමත් මතක් වෙලා salad වෙනවා.😶🌫️
ඒ නිසා freshly ඉගෙනගන්න විදිහට ඔලුව clear කර ගත්තම උගන්වන එකත් හොදටම ඔලුවට යනවා.
Sorry වෙන්න ඕනි මේක දාන්න ටිකක් පරක්කු උනාට🥲
Papers කරන විදිහ ගැන වෙන article එකකින් කියන්නම්.මුලින් theory ටික ඉගෙනගෙන ඉන්න ඕනිනෙ.
ඊලඟට ඕනි Bio ගැනද? Chemistry ගැනද?😁
2🥰200❤107❤🔥5🔥4🙏4😍3💘3🐳2🤩1🙈1😘1
මේ තියෙන්නෙ උඩ කිව්ව විදිහට මම හදපු පොතේ photos ටිකක්.සමහර පිටු නම් බොඳ වෙලා හැබැයි🥲
❤298🥰12🔥9❤🔥6💘4🤩2🙏2😘2😍1🙈1
🌙 අද Inorganic Night එකට කලින් බලාගෙන තියාගන්න ඕන අයට channel එකේ තියන පරණ inorganic notes ටිකක් එක තැනකට ගත්තා...
📑Extra
2023 Night Seminar Completed tute
2024 Night Seminar Completed tute
ඔය links touch කලාම ඒව ගන්න පුලුවන්🙊
-Gwen✨
කාලෙකින් නේ...🙊
🗓Key Notes Series
>S ගොනුව
>13,14 කාණ්ඩ
>15 කාණ්ඩය
>16 කාණ්ඩය
>17,18 කාණ්ඩ
🗓Special Notes
>D ගොනුවේ මූලද්රව්ය වල ප්රයෝජන
>වායු විශ්ලේෂණය
🗓Short Notes
>කැටායන විශ්ලේෂණය
>D ගොනුව
📑Extra
2023 Night Seminar Completed tute
2024 Night Seminar Completed tute
ඔය links touch කලාම ඒව ගන්න පුලුවන්🙊
-Gwen✨
3❤412🔥10🥰7😘6❤🔥3🐳3🙊3💘2🤩1🙏1🙈1
ඔයාල recommend කරන channels/groups තියනව නම් @ sign එකත් එක්ක mention කරගෙන යමු.
අන්තිම කාලෙ නිසා අනිත් අයටත් ලොකු උදවුවක් වෙයි ඒක.❤️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤301🙏10💯6❤🔥5💘3🙊3🔥2🥰2😍2🙈2😘2
✅ BIOLOGY |MCQ Analysis| 2019 - 2023
මේ වෙනකල් new syllabus එකේ MCQ ප්රශ්න 50 ඇවිත් තියන කොටස්
MCQ ලකුණු තාමත් 30ට අඩු වගේ නම් මේක පොඩ්ඩක් බලල highlight කරල තියන patterns ටික note කරගන්න.
2024 ටත් කා ගාව හරි තියනවා නම් මේකට comment එකක් විදිහට දාමු.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤221😘4🔥3😍3❤🔥1🥰1🤩1🙊1
|Gwen Notes|✨
Mahinda college -galle -Phy practicle _241210_185254.pdf
👆
Channel එකේ pin කරල තියන message එකේ සමහර notes බලන්න බෑ කියල තිබ්බනේ...
මෙතන තියනව ඔක්කොම ටික.
Physics practicals වලට
Channel එකේ pin කරල තියන message එකේ සමහර notes බලන්න බෑ කියල තිබ්බනේ...
මෙතන තියනව ඔක්කොම ටික.
❤112❤🔥10🥰4😍2🔥1🤩1🙏1💘1
Before MCQ_my edit.pdf
5.7 MB
ඔන්න දැන් ඉතුරු Chemistry විතරයි.❤️
කලින් papers වල arrears තියනව නම් ඒවත් chemistry එකෙන් cover කරගමු🔥
මේ තියෙන්නෙ ගිය අවුරුද්දෙ Amila sir දීපු Before MCQ PDF එක.ආසාවට තාමත් save කරල තියාගෙන ඉන්නවා මතක සටහනක් විදිහට🥹
එහෙන් මෙහෙන් ලියල තියෙන්නෙ ඒ කරනකොට කටුවට ලියපු ඒවා.
ඔන්න මේ අවුරුද්දටත් sir දාල තියනව ප්රශ්නත් එක්කම.කලින් කරපු ඒවා හොය හොය ඉන්න දෙයක් නෑ ඒකෙම කරගෙන යන්න පුලුවන්.
මේ වෙලාවෙ F/S/C/B/A මට්ටමක ඉන්න ඕන කෙනෙක්ට sir කියන ටික විතරක් හරියට කරත් ඇති.
පේනවනෙ ඉතින් ගිය පාර අපිට ඔහොම ප්රශ්නත් එක්ක නම් හම්බුනේ නෑ...😒
(ඔයාලට සැප වැඩියි😏)
කලින් papers වල arrears තියනව නම් ඒවත් chemistry එකෙන් cover කරගමු🔥
මේ තියෙන්නෙ ගිය අවුරුද්දෙ Amila sir දීපු Before MCQ PDF එක.ආසාවට තාමත් save කරල තියාගෙන ඉන්නවා මතක සටහනක් විදිහට🥹
එහෙන් මෙහෙන් ලියල තියෙන්නෙ ඒ කරනකොට කටුවට ලියපු ඒවා.
ඔන්න මේ අවුරුද්දටත් sir දාල තියනව ප්රශ්නත් එක්කම.කලින් කරපු ඒවා හොය හොය ඉන්න දෙයක් නෑ ඒකෙම කරගෙන යන්න පුලුවන්.
මේ වෙලාවෙ F/S/C/B/A මට්ටමක ඉන්න ඕන කෙනෙක්ට sir කියන ටික විතරක් හරියට කරත් ඇති.
පේනවනෙ ඉතින් ගිය පාර අපිට ඔහොම ප්රශ්නත් එක්ක නම් හම්බුනේ නෑ...😒
❤289🥰20❤🔥12🙊7🙈4😘4🐳2💯2🔥1🙏1💘1
Group එකේ ගොඩක් අය අහල තිබ්බා මේක.
තව මේ වගේ ඒව දාන්නම් මට පුලුවන් පුලුවන් වෙලාවට
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤381❤🔥14💘4🥰3🤩3🙏3😘2🙊2😍1🙈1