🔻pH ප්රශ්න වල pH හොයන ක්රම 5
🔻අනුමාපන වක්ර සම්බන්ධ සාරාංශය
අද paper discussion එකේදි කතා කරපු pH ප්රශ්නෙ වගේ ප්රශ්නෙකට උදව්වක් වෙයි🙈🌟
(කලින් ලියපු ඒත් දාන්න බැරි වෙච්ච ඒවා බව කරුණාවෙන් සළකන්න😪)
🔻අනුමාපන වක්ර සම්බන්ධ සාරාංශය
අද paper discussion එකේදි කතා කරපු pH ප්රශ්නෙ වගේ ප්රශ්නෙකට උදව්වක් වෙයි🙈🌟
103❤182❤🔥13🔥11🙏10🥰2🤩1😍1
Organic explanations pdf එකේ ප්රශ්න 22න් ඕනිම ප්රශ්න ටික මොනවද කියල මේ message එකට reply එකක් විදිහට දාල තියන්න.
වෙලාව තියන විදිහට දාන්නම්.
හැබැයි අනිවාර්යයෙන්ම දාන්න පුලුවන් වෙයිද කියල sure නෑ හොඳේ🥲
PS: MCQ Day එකේ note නම් නෑ.මම ඒකට ගියෙ නෑ😒
වෙලාව තියන විදිහට දාන්නම්.
හැබැයි අනිවාර්යයෙන්ම දාන්න පුලුවන් වෙයිද කියල sure නෑ හොඳේ🥲
🙏69❤🔥14❤9🥰6
Organic explanations answers.pdf
3.5 MB
Organic explanations answers
Sir දීපු pdf එකේ ඔක්කොම ප්රශ්න වලට answers ටික තියනවා😌
එතනින් 1,2,7,9 ප්රශ්න sir clz එකේදි discuss කරපු නිසා ඒවට sir කියපු answers තමයි තියෙන්නෙ.
අනිත් ඒවගෙ අඩුපාඩු අපැහැදිලි තැනක් තිබ්බොත් කියන්න❤️💫
-Gwen✨️
"Just before the end💛"
Sir marking එක දානව කියලත් දාල හැබැයි🥲
❤219❤🔥10🥰2🤩2🙏2💘1
කලින් මම channel එකේ දාපු අනුමාපන වක්ර(titration curves) වල summary එකේ වෙන්න ඕනි පොඩි correction එකක්.
මේකෙ තියන විදිහට,
දුබල අම්ල - ප්රබල භෂ්ම
ප්රබල අම්ල - දුබල භෂ්ම
කියන වක්ර වල පටන් ගන්න / ඉවර වෙන තැන් වල පොඩි වක්ර ගතියක් තියනවා.
ඒක මේකෙන් බලල idea එකක් ගන්න.අර විදිහට ඇන්දට වැරදි දාන්නෙ නම් නැති වෙයි මොකද අපිට ඒ වක්ර ගැන detailed ඉගෙන ගන්න නෑ.
ඒත් හරිම එක තමයි මේක.ඒකයි correction එකක් විදිහට වෙනමම දාන්නෙ.
(දුබල අම්ල දුබල භෂ්ම අනුමාපන වක්ර අපිට නෑ)
මේකෙ තියන විදිහට,
දුබල අම්ල - ප්රබල භෂ්ම
ප්රබල අම්ල - දුබල භෂ්ම
කියන වක්ර වල පටන් ගන්න / ඉවර වෙන තැන් වල පොඩි වක්ර ගතියක් තියනවා.
ඒක මේකෙන් බලල idea එකක් ගන්න.අර විදිහට ඇන්දට වැරදි දාන්නෙ නම් නැති වෙයි මොකද අපිට ඒ වක්ර ගැන detailed ඉගෙන ගන්න නෑ.
ඒත් හරිම එක තමයි මේක.ඒකයි correction එකක් විදිහට වෙනමම දාන්නෙ.
(දුබල අම්ල දුබල භෂ්ම අනුමාපන වක්ර අපිට නෑ)
❤100🔥7❤🔥3🥰3
Chemical calculations full note.pdf
7.4 MB
අකාබනික රසායනය ආශ්රිත ගණනය කිරීම්
මේක class එකේදි ලියපු note එකක්.
අනුමාපන වලට ඕනි වෙන ප්රතික්රියා ටිකත් එක්ක ඒ ඒ අනුමාපන වර්ගයට අදාළ උදාහරණ ගැටලුයි past papers ගනන් ටිකකුයි තියනව
ඕනි අය ප්රයෝජනයක් ගන්න
(Que.09 ට අදාළව)✨
🥰87❤26❤🔥13🔥1🙏1😘1
Final Organic Reminder🤍💫
◇ඔන්න එහෙනම් organic වලට දාන අන්තිම එක♡°•○¤
☆පරිවර්තනයකදි කාබන් ගාන වැඩි කරන ක්රම 4යි.
1.Na
2.ග්රීනාඩ්
3.සංගණනය (Aldehyde/ Ketone )
4.-CN ඇවිත්
○ඔය ටිකෙනුත් කෙලින්ම(ඒ සංයෝගයෙන් ම)double වෙලා නම් ඒක 3වෙනි එකට තමයි වැටෙන්නෙ ගොඩක් දුරට.
☆LiAlH4 වලින් ඔක්සිහරණය කරන්න පුලුවන් 5දෙනයි
(5 Problems-1 Solution වගේ😁)
1.RCOH
2.RCOR
3.RCONH2
4.RCOOH
5.RCOOR (රටාවකට මතක තියාගන්න😌)
●NaBH4 වලට පුලුවන් මුල් 2 විතරයි.
☆R-OH(මධ්යසාරයක) -OH එකක් ආදේශ කරන්න පුලුවන් -X එකකට විතරමයි.
ඒ නිසා මුලින් RX එක හදාගෙන එයාගෙන් අනිත් අයව හදාගන්න වෙනවා.
☆ඇමයිඩ භාෂ්මික මාධ්යයේ ජල විච්ජේදනය වෙලා හදන්නෙ RCOO- + NH3/ඇමීනයක්
(කාබොක්සිලික් අම්ලයක් හදන්න නම් ඒ හැදෙන RCOO- ට අම්ලයක් දාන්න ඕනි.)
තව එකක්:
පිටතින් කාබනික සංයෝගයක් ගන්න එපා කිව්වොත් වියලි ඊතර්,මෙතනෝල් වගේ කාබනික ද්රාවක පාවිච්චි කරාට ප්රශ්නයක් නෑ😌
මේ ටික සමහර විට හෙට 8වෙනි ප්රශ්නෙ කරන අයට උදව්වක් වෙයි🌟
-Gwen✨
❤240❤🔥9🥰4😘2😍1🐳1
Physics Practical Notes All In One✨
🔻මිනුම් උපකරණ
01.වර්නියර් කැලිපරය
02.මයික්රො මීටර් ස්කුරුප්පු ආමානය
03.ගෝලමානය
04.චල අණ්වීක්ෂය
🔻යාන්ත්ර විද්යාව
05.ඝූර්ණ මූලධර්මය
06.බල සමාන්තරාස්ර නියමය
07.U නලයක් භාවිතයෙන් ද්රවයක සාපේක්ෂ ඝනත්වය සෙවීම
08.හෙයාර් උපකරණය භාවිතයෙන් ද්රවයක සාපේක්ෂ ඝනත්වය සෙවීම
09බර යෙදූ පරීක්ෂණ නළයක් භාවිතයෙන් ද්රවයක ඝනත්වය සෙවීම
🔻දෝලන හා තරංග
10.සරල අවලම්බයක් භාවිතයෙන් ගුරුත්වජ ත්වරණය සෙවීම
12,13.ධ්වනිමානය
🔻ආලෝකය
17,18.ප්රිස්ම සම්බන්ධ ප්රායෝගික පරීක්ෂණ
19,20.වර්ණාවලීමානය
21.උත්තල හා අවතල කාච වල නාභීය දුර සෙවීම
🔻තාපය
22.බොයිල් නියමය සත්යාපනය
23.චාල්ස් නියමය සත්යාපනය
24.නියත පරිමාවේදී වායුවක පීඩනය හා නිරපේක්ෂ උෂ්ණත්වය අතර සම්බන්ධය(Practical Night note)
25.මිශ්රණ ක්රමයෙන් ඝන ද්රව්යක විශිෂ්ට තාප ධාරිතාව සෙවීම
26.සිසිලන නියමයෙන් ද්රවයක විශිෂ්ට තාප ධාරිතාව සෙවීම(Practical Night note)
27.මිශ්රණ ක්රමයෙන් අයිස් වල විලයනයේ ගුප්ත තාපය සෙවීම
28.මිශ්රණ ක්රමයෙන් ජලයේ වාෂ්පීකරණ ගුප්ත තාපය සෙවීම
🔻ධාරා විද්යුතය
31.වියළි කෝෂයක අභ්යන්තර ප්රතිරෝධය සහ විද්යුත් ගාමක බලය සෙවීම
32.මීටර් සේතුව භාවිතයෙන් ලෝහයක ප්රතිරෝධයේ උෂ්ණත්වය සංගුණකය සෙවීම
33,34.විභවමානය
*විවිධ ස්විච වර්ග
🔻පදාර්ථයේ යාන්ත්රික ගුණ
38.කම්බියක ආකාරයෙන් ඇති ලෝහයක (වානේ) යං මාපාංකය සෙවීම
42.ජෙගර් ක්රමයෙන් ජලයේ පෘෂ්ඨික ආතතිය සෙවීම
@GwenNotes |©2023
🔻මිනුම් උපකරණ
01.වර්නියර් කැලිපරය
02.මයික්රො මීටර් ස්කුරුප්පු ආමානය
03.ගෝලමානය
04.චල අණ්වීක්ෂය
🔻යාන්ත්ර විද්යාව
05.ඝූර්ණ මූලධර්මය
06.බල සමාන්තරාස්ර නියමය
07.U නලයක් භාවිතයෙන් ද්රවයක සාපේක්ෂ ඝනත්වය සෙවීම
08.හෙයාර් උපකරණය භාවිතයෙන් ද්රවයක සාපේක්ෂ ඝනත්වය සෙවීම
09බර යෙදූ පරීක්ෂණ නළයක් භාවිතයෙන් ද්රවයක ඝනත්වය සෙවීම
🔻දෝලන හා තරංග
10.සරල අවලම්බයක් භාවිතයෙන් ගුරුත්වජ ත්වරණය සෙවීම
12,13.ධ්වනිමානය
🔻ආලෝකය
17,18.ප්රිස්ම සම්බන්ධ ප්රායෝගික පරීක්ෂණ
19,20.වර්ණාවලීමානය
21.උත්තල හා අවතල කාච වල නාභීය දුර සෙවීම
🔻තාපය
22.බොයිල් නියමය සත්යාපනය
23.චාල්ස් නියමය සත්යාපනය
24.නියත පරිමාවේදී වායුවක පීඩනය හා නිරපේක්ෂ උෂ්ණත්වය අතර සම්බන්ධය(Practical Night note)
25.මිශ්රණ ක්රමයෙන් ඝන ද්රව්යක විශිෂ්ට තාප ධාරිතාව සෙවීම
26.සිසිලන නියමයෙන් ද්රවයක විශිෂ්ට තාප ධාරිතාව සෙවීම(Practical Night note)
27.මිශ්රණ ක්රමයෙන් අයිස් වල විලයනයේ ගුප්ත තාපය සෙවීම
28.මිශ්රණ ක්රමයෙන් ජලයේ වාෂ්පීකරණ ගුප්ත තාපය සෙවීම
🔻ධාරා විද්යුතය
31.වියළි කෝෂයක අභ්යන්තර ප්රතිරෝධය සහ විද්යුත් ගාමක බලය සෙවීම
32.මීටර් සේතුව භාවිතයෙන් ලෝහයක ප්රතිරෝධයේ උෂ්ණත්වය සංගුණකය සෙවීම
33,34.විභවමානය
*විවිධ ස්විච වර්ග
🔻පදාර්ථයේ යාන්ත්රික ගුණ
38.කම්බියක ආකාරයෙන් ඇති ලෝහයක (වානේ) යං මාපාංකය සෙවීම
42.ජෙගර් ක්රමයෙන් ජලයේ පෘෂ්ඨික ආතතිය සෙවීම
@GwenNotes |©2023
2❤92🔥4❤🔥2🥰2😍2🙏1💘1
|Gwen Notes|✨ pinned «Physics Practical Notes All In One✨ 🔻මිනුම් උපකරණ 01.වර්නියර් කැලිපරය 02.මයික්රො මීටර් ස්කුරුප්පු ආමානය 03.ගෝලමානය 04.චල අණ්වීක්ෂය 🔻යාන්ත්ර විද්යාව 05.ඝූර්ණ මූලධර්මය 06.බල සමාන්තරාස්ර නියමය 07.U නලයක් භාවිතයෙන් ද්රවයක සාපේක්ෂ ඝනත්වය සෙවීම 08.හෙයාර්…»
විභවමානය special points✨
Structured Essays වලට අහන theory points ඔක්කොම වගේ තියනවා🌝
25/26 නංගිල මල්ලිල ඉන්නව නම් ඕනි notes save කරල තියාගන්න.24න් පස්සෙ channel එක නෑ ඒකයි🥲
පස්සෙ බනින්න එපා කියන්නෙ නැතුව delete කරා කියල😒💔
❤121🔥7😘7❤🔥4🥰2🙏2
Mahinda college -galle -Phy practicle _241210_185254.pdf
6.2 MB
Physics practicals ඔක්කොගේම complete notes මෙතන තියනවා🌝
Personally මේ දවස් වල මමත් කරන්නෙ මේ ටික බල බල අනුරාධ sirගෙ note එකෙයි මම හදාගත්ත notes වලයි තියන special points add කරගන්න ගමන් ඒ ඒ practical එකට අදාළ past papers කරන එක.
කැමති අය ඒ විදිහට කරල බලන්න🤭❤️
Full Credits ;
Science society of Mahinda College,Galle
Personally මේ දවස් වල මමත් කරන්නෙ මේ ටික බල බල අනුරාධ sirගෙ note එකෙයි මම හදාගත්ත notes වලයි තියන special points add කරගන්න ගමන් ඒ ඒ practical එකට අදාළ past papers කරන එක.
කැමති අය ඒ විදිහට කරල බලන්න🤭❤️
Full Credits ;
Science society of Mahinda College,Galle
2❤252❤🔥8🥰4😍4💘2🙏1
දිනුම් කණුව පේන මානයේ....🩵🫧
ඔන්න එහෙනම් හෙටින් අපේ race එක ඉවරයි.සමහරුන්ට නම් වෘත්තීමය පළපුරුදුකම් ඇති...
අමතක කරන්න බැරි මතක ගොඩක් ඇති..
ඒ හැම අත්දැකීමකට ම මතකයකට ම ලස්සන ම ලස්සන අවසානයක් එකතු කරන්න නම්...
හෙට paper එකත් දිනල විතරක් ඉවර කරන්න.👊🔥
Wish you the best of luck🫶🩷✨අයින් කරනව කිව්වට ලබන අවුරුද්දෙත් channel එක තියනවා...වෙනස් ම වැඩ ටිකක් එක්ක හම්බෙමු 25 set එක එහෙනම්!🌝❤️
-Gwen✨
❤310🥰16❤🔥13🔥5💘2😘1
අලුත් අවුරුද්දෙ අලුත් වෙමු!💐🎇
පරණ අවුරුදු වල වෙච්ච හැමදේම දැන් මතක විතරයි🫧
මේ අවුරුද්දෙ ඔයා පටන් ගන්නෙ ඔයාගෙ ජීවිතේ අලුත් පරිච්ඡේදයක් 🌠✨
ඒක ඔයාගෙ academic life එක restart කරන්න ලැබෙන හොඳම opportunity එක.
මුලින් ම ඔයා ඔයාගෙ goal එක මතක් කරගන්න.එතනට යන්න ඔයාට තියන දුර ඔයාට පෙනෙයි.
දවසින් දවස ඒ දුර අඩු කරගන්න.
එතකොට ඉබේම ඔයා එතනට ගොඩක් ලං වෙලා ඉඳීවි.🎋
හීනයක් තිබුනට වැඩක් නෑ ඔයා ඒක හැබෑ කරගන්න මහන්සි වෙන්නෙ නැත්තම්.දවසක් දෙකක් මහන්සි උනාට වැඩක් නෑ ඔයා ඒක අන්තිම වෙනකල් continue කරේ නැත්තම්.
ආයිත් කියන්නෙ,
සමහර විට මේ ඔයාගෙ අන්තිම/එකම chance එක වෙන්න පුලුවන්.
හැබැයි මේ තමයි ඔයාට ලැබෙන හොඳ ම chance එක.❤️
සරල ව,
ඔව්!
මේක ඔයාගෙ අවුරුද්ද💫
2025 මුලු අවුරුද්ද ම හැමෝටම සුබ ම වෙන්න ඕනි!🤍✨
@GwenNotes |©2025♡°•○
Restart.Reset.Refocus
And let the adventures begin!
පරණ අවුරුදු වල වෙච්ච හැමදේම දැන් මතක විතරයි🫧
මේ අවුරුද්දෙ ඔයා පටන් ගන්නෙ ඔයාගෙ ජීවිතේ අලුත් පරිච්ඡේදයක් 🌠✨
ඒක ඔයාගෙ academic life එක restart කරන්න ලැබෙන හොඳම opportunity එක.
මුලින් ම ඔයා ඔයාගෙ goal එක මතක් කරගන්න.එතනට යන්න ඔයාට තියන දුර ඔයාට පෙනෙයි.
දවසින් දවස ඒ දුර අඩු කරගන්න.
එතකොට ඉබේම ඔයා එතනට ගොඩක් ලං වෙලා ඉඳීවි.🎋
Success = Goal + Discipline + Action✨
හීනයක් තිබුනට වැඩක් නෑ ඔයා ඒක හැබෑ කරගන්න මහන්සි වෙන්නෙ නැත්තම්.දවසක් දෙකක් මහන්සි උනාට වැඩක් නෑ ඔයා ඒක අන්තිම වෙනකල් continue කරේ නැත්තම්.
ආයිත් කියන්නෙ,
සමහර විට මේ ඔයාගෙ අන්තිම/එකම chance එක වෙන්න පුලුවන්.
හැබැයි මේ තමයි ඔයාට ලැබෙන හොඳ ම chance එක.❤️
සරල ව,
ඔව්!
මේක ඔයාගෙ අවුරුද්ද💫
2025 මුලු අවුරුද්ද ම හැමෝටම සුබ ම වෙන්න ඕනි!🤍✨
@GwenNotes |©2025♡°•○
🔥68❤29🥰4❤🔥3🤩2💯1
මම අද කියන්න යන්නෙ Physics මුල ඉඳලම පටන් ගන්න කෙනෙක්ට ඒකෙ තියන concepts මතක තියාගන්න පොඩි tip එකක්.
ඔයා දැන් ඉන්නෙ C එකකට වඩා අඩු level එකකට නම් මම මේ කියන විදිය ඔයාට ගොඩක් දුරට match වෙයි.
මුලින්ම කියන්න ඕනි මේ මම වැඩ කරපු විදිහ.කෙනාගෙන් කෙනාට මේක කැමති විදියට වෙනස් කර ගන්න පුළුවන්🤓
Revision යන ළමයෙක් නම්,ඔයා දැනට දන්න දේවල් ටිකක් තියනව නම් ඒ ටික පොඩ්ඩක් අමතක කරන්න.Notes එහෙම තියනව නම් ඒවත් එක්ක.හරි අපි මෙහෙම හිතමු.
Revision එකේ උගන්වන පාඩම සරල අනුවර්තීය චලිතය.ඔයාට දැනට ඒ පාඩම ටිකක් විතර පුළුවන්...හැබැයි ඔක්කොම පැටලිලා වගේ.
එහෙනම් ඒ ටිකක් විතර පුලුවන් කියල හිතන් ඉන්න ටිකත් අමතක කරල දාන්න.
හරි දැන් ඔයාට ස.අ.ච. මුකුත් බෑ.
සාමාන්යයෙන් ඔය පාඩම දවසකින් වගේ ඉගෙන ගන්න පුළුවන්.
[මම Anuradha sirගෙ Revision ගියෙ.ඒ විදියට හිතල මම කියන්නෙ. ඔයා යන clz එක අනුව,ඒ sir/madam උගන්වන විදිහ අනුව මේක වෙනස් කර ගන්න.]
ඔයා ඉගෙනගන්න ගන්න වෙලාවට පොඩි chit එකක් වගේ ළඟ තියාගන්න.A4 තීරුවක් වගේ එකක් නම් ගොඩක්ම fit.
දැන් ඔයා කරන්න ඕනි sir උගන්වන සමීකරණ ඒකෙ ලියාගෙන යන එක.
උදාහරණ විදිහට සරල අනුවර්තීය චලිතයට ලාක්ෂණික සමීකරණය කියල එකක් තියනවා. සරල අවලම්බයක ආවර්ත කාලය හොයන්න වෙනම සමීකරණයක් තියනවා.තිරස්/සිරස් හෙලික්සීය දුන්නක ආවර්ත කාලය හොයන්න වෙනම එකක් තියනවා.දුන්නේ ගබඩා වෙන ශක්තිය හොයන්න තව එකක් තියෙනවා.ඔය විදිහට සමීකරණ ටික විතරක් ලියාගෙන යන්න වෙන මුකුත් නැතුව.
ඊට පස්සෙ clz ඉවර වෙලා ගෙදර ඇවිත් හවස ඔයා පාඩම revise කරන්න ගන්නවනේ.එතකොට මුලින්ම ඔයා අරගන්න ඕනි අර chit එක.
ඊලඟට තව පොතක්. CR නැතුව A5 size නම් ගොඩක් හොඳයි.
දැන් ඔයා අර ලියාගත්ත සමීකරණ ඒ පොතේ ලියන්න.
එතනදි මතකයෙන් ලියන්න try කරන්න, ඒව යොදන තත්ත්ව එහෙම.
උදාහරණ විදිහට සරල අනුවර්තීය චලිතයක් වෙන්න නම් ඒ චලිතය දෝලන කේන්ද්රය දෙපසට වෙන්න ඕනි.උඩ ඉදල පොලා පනින බෝලයක් වගේ එකකට ස.අ.ච. සමීකරණ යොදන්න බෑ.
ඊට පස්සෙ ඒක රදා පවතින සාධක එහෙමත් තියනව නම් ඒවත් ලියන්න.
ස.අ.ච. වලින්ම ඒකටත් උදාහරණයක් ගත්තොත්, අවලම්බයක ආවර්ත කාලය;සඵල ත්වරණය, උෂ්ණත්වය එක්ක එහෙමත් වෙනස් වෙනවනෙ. එතකොට සමීකරණය දාන්න කලින් උෂ්ණත්වය වෙනස් වෙනවද, අමතර ත්වරණයක්/මන්දනයක් තියනවද කියලත් බලන්න ඕනි.
තව ඒවත් එක්ක sir කියපු mcq points එහෙම තියනව නම් ඒවත් sticky notes වගේ පාවිච්චි කරල ලියල තියාගන්න.අමතක නම් Tutes බලල ලියන්න ප්රශ්නයක් නෑ.
අන්තිමට ප්රස්තාර එහෙම තියනව නම් ඒවත් ඇදල තියන්න🙈
(මම හදපු එකක් දාල තියන්නම් comments වල ඔයාලට idea එකක් ගන්න.ඒක නම් පොඩ්ඩක් damage වෙලා exam අන්තිම දවසෙ වතුර වැටිලා ඒකයි.🫠💔)
මේ පොත එතකොට concept book එකක්.ඒ කියන්නෙ ගණන් හදන්න ඕන කරන theory ටික විතරක් තියන පොතක්.🙊
ඊලඟට MCQ 2500 පොත අරගෙන ඒකෙ ගණන් ටික හදන්න බලන්න ඔය පොතත් ලග තියාගෙන.ඒකෙ හම්බෙන්න special points තියනව නම් ඒවත් අර පොතට add කර ගන්න.
මම papers ලියන්න එහෙම Centre එකට යන එන ගමන් ඕක විතරයි බැලුවෙ අන්තිම කාලෙදි.පොතත් පොඩි නිසා bus එකේදි උනත් ඕනි නම් බලන්න පුලුවන්.
අන්තිම කාලෙදි සමහරු අහන්නෙ සමීකරණ එක තැනකට ගත්ත short note තියනවද කියල...මේක අන්න ඒ වගේ එකක්.
අනික ඒක එක පාරක් බැලුවම Theory points ,Formulae ඔක්කොම මතක් වෙනවා.මොකද ඒක ඔයා තනියම හදපු එකක්නෙ.වෙන කෙනෙක් හදපු එකක් copy කරල ලිව්වා කියල ඔයාට මතක හිටින්නේ නෑ.😒
ඔයා ම තනියම මහන්සි වෙලා හදන තරමට තමයි ඔයාට මතක හිටින්නේ.😌
ඒ නිසා මේක තනියම හදන්න.ඔයාට පුලුවන් විදිහට,ඔයාට බලන්න ආස හිතෙන විදිහට.🤭
ඔය විදිහට යාන්ත්ර විද්යාවට වගේ try කරල බලන්නකො.
කැමති නම් ඔයා හදන concept note එක මටත් එවන්න.(@Gwen_0915)
මම හොද ඒව තිබ්බොත් අනිත් අයවත් inspire වෙන්න channel එකෙත් දාන්නම්.🥰❤️
මම මුලින්ම අර බාගෙට දන්නවනම් අමතක කරන්න කිව්වෙ සමහර වෙලාවට එහෙම පාඩම් වල concept maps හදන කොට කලින් ඉගෙන ගත්ත වෙන වෙන සමීකරණ එහෙමත් මතක් වෙලා salad වෙනවා.😶🌫️
ඒ නිසා freshly ඉගෙනගන්න විදිහට ඔලුව clear කර ගත්තම උගන්වන එකත් හොදටම ඔලුවට යනවා.
Sorry වෙන්න ඕනි මේක දාන්න ටිකක් පරක්කු උනාට🥲
Papers කරන විදිහ ගැන වෙන article එකකින් කියන්නම්.මුලින් theory ටික ඉගෙනගෙන ඉන්න ඕනිනෙ.
ඊලඟට ඕනි Bio ගැනද? Chemistry ගැනද?😁
ඔයා දැන් ඉන්නෙ C එකකට වඩා අඩු level එකකට නම් මම මේ කියන විදිය ඔයාට ගොඩක් දුරට match වෙයි.
මුලින්ම කියන්න ඕනි මේ මම වැඩ කරපු විදිහ.කෙනාගෙන් කෙනාට මේක කැමති විදියට වෙනස් කර ගන්න පුළුවන්🤓
Revision යන ළමයෙක් නම්,ඔයා දැනට දන්න දේවල් ටිකක් තියනව නම් ඒ ටික පොඩ්ඩක් අමතක කරන්න.Notes එහෙම තියනව නම් ඒවත් එක්ක.හරි අපි මෙහෙම හිතමු.
Revision එකේ උගන්වන පාඩම සරල අනුවර්තීය චලිතය.ඔයාට දැනට ඒ පාඩම ටිකක් විතර පුළුවන්...හැබැයි ඔක්කොම පැටලිලා වගේ.
එහෙනම් ඒ ටිකක් විතර පුලුවන් කියල හිතන් ඉන්න ටිකත් අමතක කරල දාන්න.
හරි දැන් ඔයාට ස.අ.ච. මුකුත් බෑ.
සාමාන්යයෙන් ඔය පාඩම දවසකින් වගේ ඉගෙන ගන්න පුළුවන්.
[මම Anuradha sirගෙ Revision ගියෙ.ඒ විදියට හිතල මම කියන්නෙ. ඔයා යන clz එක අනුව,ඒ sir/madam උගන්වන විදිහ අනුව මේක වෙනස් කර ගන්න.]
ඔයා ඉගෙනගන්න ගන්න වෙලාවට පොඩි chit එකක් වගේ ළඟ තියාගන්න.A4 තීරුවක් වගේ එකක් නම් ගොඩක්ම fit.
දැන් ඔයා කරන්න ඕනි sir උගන්වන සමීකරණ ඒකෙ ලියාගෙන යන එක.
උදාහරණ විදිහට සරල අනුවර්තීය චලිතයට ලාක්ෂණික සමීකරණය කියල එකක් තියනවා. සරල අවලම්බයක ආවර්ත කාලය හොයන්න වෙනම සමීකරණයක් තියනවා.තිරස්/සිරස් හෙලික්සීය දුන්නක ආවර්ත කාලය හොයන්න වෙනම එකක් තියනවා.දුන්නේ ගබඩා වෙන ශක්තිය හොයන්න තව එකක් තියෙනවා.ඔය විදිහට සමීකරණ ටික විතරක් ලියාගෙන යන්න වෙන මුකුත් නැතුව.
ඊට පස්සෙ clz ඉවර වෙලා ගෙදර ඇවිත් හවස ඔයා පාඩම revise කරන්න ගන්නවනේ.එතකොට මුලින්ම ඔයා අරගන්න ඕනි අර chit එක.
ඊලඟට තව පොතක්. CR නැතුව A5 size නම් ගොඩක් හොඳයි.
දැන් ඔයා අර ලියාගත්ත සමීකරණ ඒ පොතේ ලියන්න.
එතනදි මතකයෙන් ලියන්න try කරන්න, ඒව යොදන තත්ත්ව එහෙම.
උදාහරණ විදිහට සරල අනුවර්තීය චලිතයක් වෙන්න නම් ඒ චලිතය දෝලන කේන්ද්රය දෙපසට වෙන්න ඕනි.උඩ ඉදල පොලා පනින බෝලයක් වගේ එකකට ස.අ.ච. සමීකරණ යොදන්න බෑ.
ඊට පස්සෙ ඒක රදා පවතින සාධක එහෙමත් තියනව නම් ඒවත් ලියන්න.
ස.අ.ච. වලින්ම ඒකටත් උදාහරණයක් ගත්තොත්, අවලම්බයක ආවර්ත කාලය;සඵල ත්වරණය, උෂ්ණත්වය එක්ක එහෙමත් වෙනස් වෙනවනෙ. එතකොට සමීකරණය දාන්න කලින් උෂ්ණත්වය වෙනස් වෙනවද, අමතර ත්වරණයක්/මන්දනයක් තියනවද කියලත් බලන්න ඕනි.
තව ඒවත් එක්ක sir කියපු mcq points එහෙම තියනව නම් ඒවත් sticky notes වගේ පාවිච්චි කරල ලියල තියාගන්න.අමතක නම් Tutes බලල ලියන්න ප්රශ්නයක් නෑ.
අන්තිමට ප්රස්තාර එහෙම තියනව නම් ඒවත් ඇදල තියන්න🙈
මේ පොත එතකොට concept book එකක්.ඒ කියන්නෙ ගණන් හදන්න ඕන කරන theory ටික විතරක් තියන පොතක්.🙊
ඊලඟට MCQ 2500 පොත අරගෙන ඒකෙ ගණන් ටික හදන්න බලන්න ඔය පොතත් ලග තියාගෙන.ඒකෙ හම්බෙන්න special points තියනව නම් ඒවත් අර පොතට add කර ගන්න.
මම papers ලියන්න එහෙම Centre එකට යන එන ගමන් ඕක විතරයි බැලුවෙ අන්තිම කාලෙදි.පොතත් පොඩි නිසා bus එකේදි උනත් ඕනි නම් බලන්න පුලුවන්.
අන්තිම කාලෙදි සමහරු අහන්නෙ සමීකරණ එක තැනකට ගත්ත short note තියනවද කියල...මේක අන්න ඒ වගේ එකක්.
අනික ඒක එක පාරක් බැලුවම Theory points ,Formulae ඔක්කොම මතක් වෙනවා.මොකද ඒක ඔයා තනියම හදපු එකක්නෙ.වෙන කෙනෙක් හදපු එකක් copy කරල ලිව්වා කියල ඔයාට මතක හිටින්නේ නෑ.😒
ඔයා ම තනියම මහන්සි වෙලා හදන තරමට තමයි ඔයාට මතක හිටින්නේ.😌
ඒ නිසා මේක තනියම හදන්න.ඔයාට පුලුවන් විදිහට,ඔයාට බලන්න ආස හිතෙන විදිහට.🤭
ඔය විදිහට යාන්ත්ර විද්යාවට වගේ try කරල බලන්නකො.
කැමති නම් ඔයා හදන concept note එක මටත් එවන්න.(@Gwen_0915)
මම හොද ඒව තිබ්බොත් අනිත් අයවත් inspire වෙන්න channel එකෙත් දාන්නම්.🥰❤️
මම මුලින්ම අර බාගෙට දන්නවනම් අමතක කරන්න කිව්වෙ සමහර වෙලාවට එහෙම පාඩම් වල concept maps හදන කොට කලින් ඉගෙන ගත්ත වෙන වෙන සමීකරණ එහෙමත් මතක් වෙලා salad වෙනවා.😶🌫️
ඒ නිසා freshly ඉගෙනගන්න විදිහට ඔලුව clear කර ගත්තම උගන්වන එකත් හොදටම ඔලුවට යනවා.
Sorry වෙන්න ඕනි මේක දාන්න ටිකක් පරක්කු උනාට🥲
Papers කරන විදිහ ගැන වෙන article එකකින් කියන්නම්.මුලින් theory ටික ඉගෙනගෙන ඉන්න ඕනිනෙ.
ඊලඟට ඕනි Bio ගැනද? Chemistry ගැනද?😁
2🥰200❤107❤🔥5🔥4🙏4😍3💘3🐳2🤩1🙈1😘1
මේ තියෙන්නෙ උඩ කිව්ව විදිහට මම හදපු පොතේ photos ටිකක්.සමහර පිටු නම් බොඳ වෙලා හැබැයි🥲
❤298🥰12🔥9❤🔥6💘4🤩2🙏2😘2😍1🙈1