Ꮆ丨几卂
In mijn omgeving weten ze wat voor quantum sprongen ik gemaakt heb in mijn ont-wikkeling en hoe hard ik de laatste 2.5jr ‘gevochten’ heb om mijn relatie te behouden.
Altijd met de gedachten dat ik het duister niet laat winnen en dat liefde zal winnen. En dat is ook zo. De liefde heeft gewonnen, de liefde voor mezelf.
Twee en een half jaar lang heb ik zo ontzettend veel geleerd, maar mezelf ook zoveel onthouden. Ik heb geen spijt. In tegen deel. Ik ben zo enorm trots op mezelf.
Ik kon liefde geven. Onvoorwaardelucke liefde. Ik kreeg niets terug en verwachtte ook niets terug. Terwijl hij bozer en bozer werd, werd ik liever en liever. Ik wist weer wie ik was. Hij (nog) niet. Hoe kan je dan boos op iemand zijn of iets verwachten als ze niet weten.
Maar na 2.5jr en 3jr C* was het voldoende in de acht jaren dat we samen waren. Ik was weer een level verder. Met al die voorgaande levels waren we nu verder verwijderd dan ooit.
Hoe hoger je vliegt, hoe kleiner je wordt gezien vanaf beneden. Hij zag mij echt niet meer en ik moest door. En ik mocht door vliegen. Het was de hoogste tijd.
En alsof het universum mij de net geleerde skills of juist ontleerde programmaties op de ‘proef’ wilde stellen; ‘Laat maar eens zien meisje wat je ontleerd hebt’. Stond Hij daar!
De Hij uit mijn community. De Hij die ik al zo lang ken en heus wel zag staan. De Hij die mij compleet accepteert en totaal begrijpt in deze nieuwe tijd. De Hij die hetzelfde denkt en voelt als ik.
Totaal van de kaart door het oude denken; ‘Het is nog veel te vroeg’, ‘Kom eerst eens tot jezelf’ en ‘Wat zal je omgeving wel niet denken?’.
Maar nee, m’n hart nam het over van mijn denken. Soms kwam mijn ego even koekeloeren. Maar m’n hart is duideluck: ‘Ga maar voor Hem’.
Juist hier heb ik oa 2.5jr snoei hard voor ont-wikkelt. Dat er van mij gehouden wordt, precies zoals IK ben. Ik heb niemand nodig die mij compleet maakt. Ik ben compleet.
Het enige wat ik nog nodig had was iemand die mij compleet accepteerde.
En het mooie is, dat ik nu in de praktijk mag brengen waar ik al die jaren snoei hard aan gewerkt heb.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
’s mijmering: nieuwe kansIn mijn omgeving weten ze wat voor quantum sprongen ik gemaakt heb in mijn ont-wikkeling en hoe hard ik de laatste 2.5jr ‘gevochten’ heb om mijn relatie te behouden.
Altijd met de gedachten dat ik het duister niet laat winnen en dat liefde zal winnen. En dat is ook zo. De liefde heeft gewonnen, de liefde voor mezelf.
Twee en een half jaar lang heb ik zo ontzettend veel geleerd, maar mezelf ook zoveel onthouden. Ik heb geen spijt. In tegen deel. Ik ben zo enorm trots op mezelf.
Ik kon liefde geven. Onvoorwaardelucke liefde. Ik kreeg niets terug en verwachtte ook niets terug. Terwijl hij bozer en bozer werd, werd ik liever en liever. Ik wist weer wie ik was. Hij (nog) niet. Hoe kan je dan boos op iemand zijn of iets verwachten als ze niet weten.
Maar na 2.5jr en 3jr C* was het voldoende in de acht jaren dat we samen waren. Ik was weer een level verder. Met al die voorgaande levels waren we nu verder verwijderd dan ooit.
Hoe hoger je vliegt, hoe kleiner je wordt gezien vanaf beneden. Hij zag mij echt niet meer en ik moest door. En ik mocht door vliegen. Het was de hoogste tijd.
En alsof het universum mij de net geleerde skills of juist ontleerde programmaties op de ‘proef’ wilde stellen; ‘Laat maar eens zien meisje wat je ontleerd hebt’. Stond Hij daar!
De Hij uit mijn community. De Hij die ik al zo lang ken en heus wel zag staan. De Hij die mij compleet accepteert en totaal begrijpt in deze nieuwe tijd. De Hij die hetzelfde denkt en voelt als ik.
Totaal van de kaart door het oude denken; ‘Het is nog veel te vroeg’, ‘Kom eerst eens tot jezelf’ en ‘Wat zal je omgeving wel niet denken?’.
Maar nee, m’n hart nam het over van mijn denken. Soms kwam mijn ego even koekeloeren. Maar m’n hart is duideluck: ‘Ga maar voor Hem’.
Juist hier heb ik oa 2.5jr snoei hard voor ont-wikkelt. Dat er van mij gehouden wordt, precies zoals IK ben. Ik heb niemand nodig die mij compleet maakt. Ik ben compleet.
Het enige wat ik nog nodig had was iemand die mij compleet accepteerde.
En het mooie is, dat ik nu in de praktijk mag brengen waar ik al die jaren snoei hard aan gewerkt heb.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
❤54👍4
Ꮆ丨几卂
Ken je dat gevoel? Het gevoel dat je zoveel dingen tegelyk aan het doen ben, maar het hoort allemaal bij elkaar?
Op het moment vind ik geen rust. Ik ben aan het zoeken om mezelf bezig te houden. Waar ren ik voor weg?
Eigenluck vind ik alles op het moment leuk. Ik zet mij in voor de community. Ik ben hard aan het werk in m’n praktijk. Ik investeer in m’n nieuwe relatie. Mijn hele nieuwe art collectie is in één keer verkocht, dus moet ik ook weer achter de tekentafel.
Ik doe van alles en ik hou ervan. En toch weet ik dat ik wegren. Ik kies zelf de tijd wanneer ik wil stil staan. Wanneer ik er aan toe ben en er klaar voor ben.
Je moet het wel van jezelf weten en weten hoe je lichaam tegen je praat. Herken je eigen grens. Ben je dat meester, dan bepaal jij zelf de grens.
Voor nu blijf ik lekker bezig en geniet ik extra van alle mooie dingen op mn pad. Oh ja, ik moet wel een beetje verder tekenen.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
’s mijmering: eigen grens Ken je dat gevoel? Het gevoel dat je zoveel dingen tegelyk aan het doen ben, maar het hoort allemaal bij elkaar?
Op het moment vind ik geen rust. Ik ben aan het zoeken om mezelf bezig te houden. Waar ren ik voor weg?
Eigenluck vind ik alles op het moment leuk. Ik zet mij in voor de community. Ik ben hard aan het werk in m’n praktijk. Ik investeer in m’n nieuwe relatie. Mijn hele nieuwe art collectie is in één keer verkocht, dus moet ik ook weer achter de tekentafel.
Ik doe van alles en ik hou ervan. En toch weet ik dat ik wegren. Ik kies zelf de tijd wanneer ik wil stil staan. Wanneer ik er aan toe ben en er klaar voor ben.
Je moet het wel van jezelf weten en weten hoe je lichaam tegen je praat. Herken je eigen grens. Ben je dat meester, dan bepaal jij zelf de grens.
Voor nu blijf ik lekker bezig en geniet ik extra van alle mooie dingen op mn pad. Oh ja, ik moet wel een beetje verder tekenen.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
❤20🥰1
Ꮆ丨几卂
Nu we beide los hebben gelaten is er harmonie. En dat is goed, zeker als we nog een tijdje onder één dak wonen ivm de woningnood.
Er is niet veel veranderd, behalve dat er geen verantwoordeluckheid meer is voor elkaar. Beide zijn we verliefd, alleen niet op elkaar. We zijn nu twee volwassenen die samen een huis delen.
Zoals het volwassenen betaamd hebben we alles goed doorsproken hoe de afwikkeling zal plaats vinden. Het geeft duideluckheid en vertrouwen. Voor beiden.
En toch is het vreemd. Acht jaar lang heb ik een beetje van mezelf gegeven. De laatste drie jaar heb ik volgens hem aan een dood paard lopen trekken. Het was niet nodig geweest. We hadden het als volwassenen kunnen bespreken.
Maar blykbaar waren we er niet aan toe. Was dat stuk nog niet volgroeid tot de meesterschap die ik nu ervaar. Ik mag het volgende hoofdstuk van m’n script gaan ervaren.
De spagaat tussen m’n oude en m’n nieuwe wereld is een eeuwenoude bekende van mij. Ik ken het en her-ken het. En na al die tijd zou ik zo zachtjes aan moeten weten hoe het verder gaat.
Ik weet het ook wel. Daarom weet ik dat ik nu dieper zal moeten gaan. Dieper dan ik ooit geweest ben. Want dit is het gereedschap wat ik heb gekregen om voor de laatste keer het te ervaren. Ook over deze ervaring zal ik meester zijn.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
’s mijmering: volwassenNu we beide los hebben gelaten is er harmonie. En dat is goed, zeker als we nog een tijdje onder één dak wonen ivm de woningnood.
Er is niet veel veranderd, behalve dat er geen verantwoordeluckheid meer is voor elkaar. Beide zijn we verliefd, alleen niet op elkaar. We zijn nu twee volwassenen die samen een huis delen.
Zoals het volwassenen betaamd hebben we alles goed doorsproken hoe de afwikkeling zal plaats vinden. Het geeft duideluckheid en vertrouwen. Voor beiden.
En toch is het vreemd. Acht jaar lang heb ik een beetje van mezelf gegeven. De laatste drie jaar heb ik volgens hem aan een dood paard lopen trekken. Het was niet nodig geweest. We hadden het als volwassenen kunnen bespreken.
Maar blykbaar waren we er niet aan toe. Was dat stuk nog niet volgroeid tot de meesterschap die ik nu ervaar. Ik mag het volgende hoofdstuk van m’n script gaan ervaren.
De spagaat tussen m’n oude en m’n nieuwe wereld is een eeuwenoude bekende van mij. Ik ken het en her-ken het. En na al die tijd zou ik zo zachtjes aan moeten weten hoe het verder gaat.
Ik weet het ook wel. Daarom weet ik dat ik nu dieper zal moeten gaan. Dieper dan ik ooit geweest ben. Want dit is het gereedschap wat ik heb gekregen om voor de laatste keer het te ervaren. Ook over deze ervaring zal ik meester zijn.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
❤24👍1
Ꮆ丨几卂’
Wat is de wereld toch in een gekke staat en toch ook weer zo leuk.
Gek door de chaos, leuk als je weet hoe het spel gespeeld wordt.
Ik vind het wel erg naar als ik om mij heen kijk en mensen nog steeds in de angst zie schieten of enorm in de verdediging zie gaan. Het is niet nodig.
Maar ik mag aan de zij-lijn blijven staan en toekijken hoe hun proces verloopt. Ik leer mijn mond te houden en alleen antwoord te geven als zij erom vragen.
De mensen die een rotsvaste overtuiging hebben en graag een discussie willen aangaan, geef ik steenhard hetzelfde antwoord: ‘voegt mijn mening iets toe om iets te veranderen in jouw overtuiging?’
Meestal hoor ik hen aan, maar luister ik met een half oor. Ik ken de gesprekken al. Ik weet waar ze naar toe willen en wat er komen gaat. Ze willen hun angsten kwijt, de trauma’s die zijn opgelopen.
Maar ik weet als geen ander dat ze door dit proces heen moeten. Ze mogen door die pijn barrière heen. Het is de keuze die zij gaan maken. Worden ze de ervaring meester of blijven ze hangen?
Het is voor mij moeilucker als het gaat om geliefden. Juist hen gun ik het nog meer om zich te laten voelen zoals ik mij nu voel. Ik kan alleen het juiste voorbeeld geven en mij niet laten triggeren tot verleiding om toch over te gaan tot mijn overtuiging.
Het spel is leuk, maar wel pas als je het doorhebt. En het doorhebben kan pas als je het zelf doorleeft hebt. Als je de ervaringen je meester hebt gemaakt.
Voor nu blijft het aan de zij-lijn toekijken, afwachten en er gewoon zijn.
Een lesje geduld is wat ik er zelf van leer. En beetje bij beetje gaat mij dat steeds beter af.
Ze komen er wel. Of niet! En ook dat is oké.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
s mijmering: geduldWat is de wereld toch in een gekke staat en toch ook weer zo leuk.
Gek door de chaos, leuk als je weet hoe het spel gespeeld wordt.
Ik vind het wel erg naar als ik om mij heen kijk en mensen nog steeds in de angst zie schieten of enorm in de verdediging zie gaan. Het is niet nodig.
Maar ik mag aan de zij-lijn blijven staan en toekijken hoe hun proces verloopt. Ik leer mijn mond te houden en alleen antwoord te geven als zij erom vragen.
De mensen die een rotsvaste overtuiging hebben en graag een discussie willen aangaan, geef ik steenhard hetzelfde antwoord: ‘voegt mijn mening iets toe om iets te veranderen in jouw overtuiging?’
Meestal hoor ik hen aan, maar luister ik met een half oor. Ik ken de gesprekken al. Ik weet waar ze naar toe willen en wat er komen gaat. Ze willen hun angsten kwijt, de trauma’s die zijn opgelopen.
Maar ik weet als geen ander dat ze door dit proces heen moeten. Ze mogen door die pijn barrière heen. Het is de keuze die zij gaan maken. Worden ze de ervaring meester of blijven ze hangen?
Het is voor mij moeilucker als het gaat om geliefden. Juist hen gun ik het nog meer om zich te laten voelen zoals ik mij nu voel. Ik kan alleen het juiste voorbeeld geven en mij niet laten triggeren tot verleiding om toch over te gaan tot mijn overtuiging.
Het spel is leuk, maar wel pas als je het doorhebt. En het doorhebben kan pas als je het zelf doorleeft hebt. Als je de ervaringen je meester hebt gemaakt.
Voor nu blijft het aan de zij-lijn toekijken, afwachten en er gewoon zijn.
Een lesje geduld is wat ik er zelf van leer. En beetje bij beetje gaat mij dat steeds beter af.
Ze komen er wel. Of niet! En ook dat is oké.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
❤25
Ꮆ丨几卂
Het is heerluck om verliefd te zijn.
Zomaar een binnenpretje als je even terug denkt aan de dag of avond ervoor. Stom zitten glimlachen naar het beeldscherm van je telefoon.
Je vriendinnen die je plagen en het je zo gunnen. En tevens een beschermend oogje in het zeil houden.
Of als er iemand over je lief begint, dat je glimlacht van oor tot oor. Als hij praat je aan de grond gekluisterd bent en met aandacht luistert.
De nachten die we samen doorhalen met diepzinnige gesprekken en samen de slappe lach krijgen over onzinnige dingen.
We elkaar leren hoe we onszelf kunnen blijven ont-wikkelen en vooral geheel onszelf mogen zijn.
Dat je je weer even een puber voelt, maar dit keer zonder de onzekerheden, maar het volste vertrouwen in jezelf en elkaar te hebben.
Alle spannende eerste keren samen, in je gedachten koesteren en alle eerste keren die nog moeten komen met elkaar uitstellen, omdat we beide weten dat we maar één 1ste keer met elkaar beleven.
Alles is intenser, speelser, zachter en mooier. Juist nu we beide ont-wikkelen en beide leven in de nieuwe tijd. Het gaat vanzelf. Er is geen moeten.
Dat we beide ouder zijn merken we alleen in onze energie. De minder uren slaap per week voel je pas aan het begin van een nieuwe week.
Maar het mooie van deze roze wolk is, is dat ik ook alle andere mooie kleuren blijf zien. In het verleden was dat anders. Ik loop nu niet als een kip zonder kop rond. Ik loop nu juist heel bewust rond en ik geniet van elke stap.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
’s mijmering: roze wolk Het is heerluck om verliefd te zijn.
Zomaar een binnenpretje als je even terug denkt aan de dag of avond ervoor. Stom zitten glimlachen naar het beeldscherm van je telefoon.
Je vriendinnen die je plagen en het je zo gunnen. En tevens een beschermend oogje in het zeil houden.
Of als er iemand over je lief begint, dat je glimlacht van oor tot oor. Als hij praat je aan de grond gekluisterd bent en met aandacht luistert.
De nachten die we samen doorhalen met diepzinnige gesprekken en samen de slappe lach krijgen over onzinnige dingen.
We elkaar leren hoe we onszelf kunnen blijven ont-wikkelen en vooral geheel onszelf mogen zijn.
Dat je je weer even een puber voelt, maar dit keer zonder de onzekerheden, maar het volste vertrouwen in jezelf en elkaar te hebben.
Alle spannende eerste keren samen, in je gedachten koesteren en alle eerste keren die nog moeten komen met elkaar uitstellen, omdat we beide weten dat we maar één 1ste keer met elkaar beleven.
Alles is intenser, speelser, zachter en mooier. Juist nu we beide ont-wikkelen en beide leven in de nieuwe tijd. Het gaat vanzelf. Er is geen moeten.
Dat we beide ouder zijn merken we alleen in onze energie. De minder uren slaap per week voel je pas aan het begin van een nieuwe week.
Maar het mooie van deze roze wolk is, is dat ik ook alle andere mooie kleuren blijf zien. In het verleden was dat anders. Ik loop nu niet als een kip zonder kop rond. Ik loop nu juist heel bewust rond en ik geniet van elke stap.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
❤30🥰4
Ꮆ丨几卂
Al die lagen waar we doorheen gaan.
De diepte waar we in duiken.
In het licht staan is easy, maar in het donker je weg vinden vraagt veel van je.
Dan zijn er ook nog de gevechten tegen het duister. Maar als de wortels van je bestaan diep geworteld zijn kan je door het labyrint van emoties het duister verslaan met je allergrootste kracht.
We krijgen op het moment de ene upload na de andere. Het is veel, maar nooit meer dan dat je niet aan zou kunnen.
Het gevoel dat je verdrinkt in de chaos van het fysieke, het mentale én het spirituele is niets meer dan het pellen van de lagen om jou werkelucke IK BEN weer te zijn.
Her-INN-(e)eer je ZELF weer mooi mens. Speel! Creëer! Manifesteer!
Ontplooi je krachten. Wees bewust van jouw manifestatie krachten n het Universum in jezelf.
Hoe gek alles om je heen en in jezelf ook gaat worden - jij bent de IK BEN.
Jij bent de Bron. De creator. Het Universum. Herinner!
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
’s mijmering: weetAl die lagen waar we doorheen gaan.
De diepte waar we in duiken.
In het licht staan is easy, maar in het donker je weg vinden vraagt veel van je.
Dan zijn er ook nog de gevechten tegen het duister. Maar als de wortels van je bestaan diep geworteld zijn kan je door het labyrint van emoties het duister verslaan met je allergrootste kracht.
We krijgen op het moment de ene upload na de andere. Het is veel, maar nooit meer dan dat je niet aan zou kunnen.
Het gevoel dat je verdrinkt in de chaos van het fysieke, het mentale én het spirituele is niets meer dan het pellen van de lagen om jou werkelucke IK BEN weer te zijn.
Her-INN-(e)eer je ZELF weer mooi mens. Speel! Creëer! Manifesteer!
Ontplooi je krachten. Wees bewust van jouw manifestatie krachten n het Universum in jezelf.
Hoe gek alles om je heen en in jezelf ook gaat worden - jij bent de IK BEN.
Jij bent de Bron. De creator. Het Universum. Herinner!
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
❤17👍2
Ꮆ丨几卂
De oude wereld is er niet meer. De illusie bestaat nog wel. Maar niet voor mij.
Ik word af en toe wel teruggeroepen. En kijk dan verwonderd om mij heen. Ik raak verward als ik er te lang blijf en opgeslokt als ik niet maak dat ik wegkom.
Waarom zien ze de illusie niet? Waarom zijn ze niet aan het spelen? Waarom stappen ze niet uit de Matrix? De vragen stroom valt als een waterval over mij heen zodra ik een voet terug in de oude wereld zet.
Ik hoef mij niet vast te houden aan de nieuwe wereld want de aantrekkingskracht is te groot. Het magnetisme door mijn verhoogde frequentie trekt voldoende aan om mij niet in de oude wereld te laten hangen.
Ik begrijp het spel. Maar het doet pijn en het maakt mij verdrietig dat anderen het niet willen of kunnen doorzien.
Elke dag werk ik wat harder. Ik maak mij hard voor de nog niet wetende, maar wel willende wezens.
Maar woorden worden steeds lastiger. Een gevoel met een diep inner-weten omzetten naar Aardse woorden, waar ieder zijn/haar emoties aangeplakt heeft met zijn/haar overtuigingen, is verdraaid klote.
Hoe lang hou ik dit nog vol? Zij die altijd haar mond roerde, zij die als geen ander met woorden kon goochelen.
Ik kan het ieder laten voelen. Ik kan het ieder laten ervaren. Er zit alleen één grote maar aan vast … Het kan alleen als we op dezelfde frequentie zitten. Onze golflengtes moeten matchen.
Zolang dat we dat niet kunnen, praat ik een taal die zij niet kunnen begrijpen. Ik maak het dus visueel. Aan het visuele zijn geen woorden verbonden.
Dan mogen zij voelen. En de diepere lagen die aangesproken worden zullen vertalen wat ik niet met woorden kan uiten.
De diepere lagen zullen hen beroeren tot het maken van de stappen die ik ook mocht doorlopen. En ze zullen net zolang blijven lopen tot ze er zijn. ZIJN in de nieuwe wereld.
Tot zo!
In lack’ech ©️Gina
@Ginas_codes
’s mijmering: kruipen, staan, lopen. De oude wereld is er niet meer. De illusie bestaat nog wel. Maar niet voor mij.
Ik word af en toe wel teruggeroepen. En kijk dan verwonderd om mij heen. Ik raak verward als ik er te lang blijf en opgeslokt als ik niet maak dat ik wegkom.
Waarom zien ze de illusie niet? Waarom zijn ze niet aan het spelen? Waarom stappen ze niet uit de Matrix? De vragen stroom valt als een waterval over mij heen zodra ik een voet terug in de oude wereld zet.
Ik hoef mij niet vast te houden aan de nieuwe wereld want de aantrekkingskracht is te groot. Het magnetisme door mijn verhoogde frequentie trekt voldoende aan om mij niet in de oude wereld te laten hangen.
Ik begrijp het spel. Maar het doet pijn en het maakt mij verdrietig dat anderen het niet willen of kunnen doorzien.
Elke dag werk ik wat harder. Ik maak mij hard voor de nog niet wetende, maar wel willende wezens.
Maar woorden worden steeds lastiger. Een gevoel met een diep inner-weten omzetten naar Aardse woorden, waar ieder zijn/haar emoties aangeplakt heeft met zijn/haar overtuigingen, is verdraaid klote.
Hoe lang hou ik dit nog vol? Zij die altijd haar mond roerde, zij die als geen ander met woorden kon goochelen.
Ik kan het ieder laten voelen. Ik kan het ieder laten ervaren. Er zit alleen één grote maar aan vast … Het kan alleen als we op dezelfde frequentie zitten. Onze golflengtes moeten matchen.
Zolang dat we dat niet kunnen, praat ik een taal die zij niet kunnen begrijpen. Ik maak het dus visueel. Aan het visuele zijn geen woorden verbonden.
Dan mogen zij voelen. En de diepere lagen die aangesproken worden zullen vertalen wat ik niet met woorden kan uiten.
De diepere lagen zullen hen beroeren tot het maken van de stappen die ik ook mocht doorlopen. En ze zullen net zolang blijven lopen tot ze er zijn. ZIJN in de nieuwe wereld.
Tot zo!
In lack’ech ©️Gina
@Ginas_codes
❤24👍4
Ꮆ丨几卂’
Velen van ons zitten vast in ons onderbewustzijn. Het zijn de programma’s van het onderbewuste die het grootste van ons handelen en onze gedachten beïnvloeden.
Dit is de oorzaak dat we de (niet altijd gewenste) werkeluckheid ervaren zoals die is.
De oplossing?
Vrijkomen van de ketenen van het onderbewuste. Door een paar eenvoudige zinnen te zeggen maak je contact met het “hogere”, je BewustZijn en lossen de belemmerende programma’s die het onderbewuste domineren, op.
Programma’s die te maken hebben met bijv. angst, zelfbeklag, pijn, teleurstelling, opgelegde normen enz. krijgen de ruimte om te vertrekken.
Het gaat dus niet om affirmaties, maar om sleutels die de energie van het onderbewuste vrijmaken en je helpen om “clean: te worden van oude programma’s.
Zeg deze zinnen altijd en vooral als er zich problemen voordoen. Je zult zien dat op het moment dat je zegt: Ik hou van je, tegen jezelf of het Universum, dat angst en ergernis verdwijnen.
Liefde en eenhouden komen er voor in de plaats.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
s mijmering: zelf-liefde Velen van ons zitten vast in ons onderbewustzijn. Het zijn de programma’s van het onderbewuste die het grootste van ons handelen en onze gedachten beïnvloeden.
Dit is de oorzaak dat we de (niet altijd gewenste) werkeluckheid ervaren zoals die is.
De oplossing?
Vrijkomen van de ketenen van het onderbewuste. Door een paar eenvoudige zinnen te zeggen maak je contact met het “hogere”, je BewustZijn en lossen de belemmerende programma’s die het onderbewuste domineren, op.
Programma’s die te maken hebben met bijv. angst, zelfbeklag, pijn, teleurstelling, opgelegde normen enz. krijgen de ruimte om te vertrekken.
Het gaat dus niet om affirmaties, maar om sleutels die de energie van het onderbewuste vrijmaken en je helpen om “clean: te worden van oude programma’s.
Zeg deze zinnen altijd en vooral als er zich problemen voordoen. Je zult zien dat op het moment dat je zegt: Ik hou van je, tegen jezelf of het Universum, dat angst en ergernis verdwijnen.
Liefde en eenhouden komen er voor in de plaats.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
❤19👍3
Ꮆ丨几卂
Als ik onder andere tegen mijn cliënten vertel dat ze best eens egoïstischer mogen zijn en dat ze eerst eens aan zichzelf moeten gaan denken, kijken ze mij aan als een Bambi die in de koplampen van een auto kijkt.
Zo ook in mijn omgeving. Ik krijg direct de opmerking ‘dat de ander toch belangrijker is’ teruggekaatst. Zoiets als ‘je doet het voor een ander!’
Nou, … je bent hier alleen gekomen. Je doet alles toch echt voor jezelf. En als jij goed en liefdevol voor jezelf bent heeft de ander daar alleen maar profijt van. Jouw wereld draait echt om jou.
Het woord egoïstisch heeft zo’n nare toon in vele oren, maar is overduideluck een vette programmatie. Want als jij aan jezelf denkt, kan je nog steeds empatisch zijn voor hen om je heen.
Je zal je zelfs beter kunnen verplaatsen in de ander, omdat jij je ego meer onder controle hebt. Het draait om jouw centrum. Ik heb het hier niet over egocentrisch, want het ego zal je loslaten.
Als ik de woorden opzoek, begrijp ik al dat ‘gestuiterd’ wel. Want zelfs de betekenissen klinken ‘wreed’.
De overeenkomst tussen beide woorden is: je niet kunnen inleven in een ander, een gebrek aan empathie. Maar een egoïstisch persoon weet heel goed dat de ander ook belangen heeft, terwijl een egocentrisch persoon die belangen vaak niet eens kent.
Het verschil wordt goed weergegeven met de voorzetsels ‘naar’ jezelf ‘toe’ en ‘vanuit’ jezelf. Egocentrisch is minder negatief dan egoïstisch, dus als je iemand een beetje egoïstisch vindt, kun je ook egocentrisch gebruiken.
Naast deze woorden bestaat ook egotistisch. Dit woord heeft een andere kleur. Het betekent dat je altijd je eigen doelen najaagt, en je niets aantrekt van het oordeel van anderen. Positief geformuleerd is het ‘met gevoel voor eigenwaarde’.
Maar als die karaktertrek anderen irriteert of de omgang met anderen belemmert, wordt het ‘arrogantie’ of ‘zelfingenomenheid’.
Volgens deze omschrijving ben je dus arrogant of zelfingenomen als je anderen triggert. Lieve hemel!
Jij bent de nummer 1 in jouw wereld. Als dat anderen triggert is er blykbaar iets waar de ander heel erg aan moet werken bij zichzelf.
Wees lekker jezelf. En terwijl jij aan jezelf werkt en daarmee een nog mooier mens wordt, is dat alleen maar een win-win situatie voor je hele omgeving.
In lack’ech ©️Gina
@Ginas_codes
’s mijmering: arrogant? Als ik onder andere tegen mijn cliënten vertel dat ze best eens egoïstischer mogen zijn en dat ze eerst eens aan zichzelf moeten gaan denken, kijken ze mij aan als een Bambi die in de koplampen van een auto kijkt.
Zo ook in mijn omgeving. Ik krijg direct de opmerking ‘dat de ander toch belangrijker is’ teruggekaatst. Zoiets als ‘je doet het voor een ander!’
Nou, … je bent hier alleen gekomen. Je doet alles toch echt voor jezelf. En als jij goed en liefdevol voor jezelf bent heeft de ander daar alleen maar profijt van. Jouw wereld draait echt om jou.
Het woord egoïstisch heeft zo’n nare toon in vele oren, maar is overduideluck een vette programmatie. Want als jij aan jezelf denkt, kan je nog steeds empatisch zijn voor hen om je heen.
Je zal je zelfs beter kunnen verplaatsen in de ander, omdat jij je ego meer onder controle hebt. Het draait om jouw centrum. Ik heb het hier niet over egocentrisch, want het ego zal je loslaten.
Als ik de woorden opzoek, begrijp ik al dat ‘gestuiterd’ wel. Want zelfs de betekenissen klinken ‘wreed’.
De overeenkomst tussen beide woorden is: je niet kunnen inleven in een ander, een gebrek aan empathie. Maar een egoïstisch persoon weet heel goed dat de ander ook belangen heeft, terwijl een egocentrisch persoon die belangen vaak niet eens kent.
Het verschil wordt goed weergegeven met de voorzetsels ‘naar’ jezelf ‘toe’ en ‘vanuit’ jezelf. Egocentrisch is minder negatief dan egoïstisch, dus als je iemand een beetje egoïstisch vindt, kun je ook egocentrisch gebruiken.
Naast deze woorden bestaat ook egotistisch. Dit woord heeft een andere kleur. Het betekent dat je altijd je eigen doelen najaagt, en je niets aantrekt van het oordeel van anderen. Positief geformuleerd is het ‘met gevoel voor eigenwaarde’.
Maar als die karaktertrek anderen irriteert of de omgang met anderen belemmert, wordt het ‘arrogantie’ of ‘zelfingenomenheid’.
Volgens deze omschrijving ben je dus arrogant of zelfingenomen als je anderen triggert. Lieve hemel!
Jij bent de nummer 1 in jouw wereld. Als dat anderen triggert is er blykbaar iets waar de ander heel erg aan moet werken bij zichzelf.
Wees lekker jezelf. En terwijl jij aan jezelf werkt en daarmee een nog mooier mens wordt, is dat alleen maar een win-win situatie voor je hele omgeving.
In lack’ech ©️Gina
@Ginas_codes
❤29👍4
Ꮆ丨几卂’
Door mijn onderzoeken en de groeispurten in mijn ontwikkeling, zal ik nooit meer de feesten vieren zoals ze in een kalender staan gedrukt.
Geen kerst, Pasen, Valentijnsdag, en nog meer van die opgelegde dagen. Die zogenaamde familiefeesten met hun religieuze achtergrond … Het gros zou eens echt moeten weten.
Ze weten het niet! Zelfs de net ontwaakten weten het niet. Maar ook zij die zichzelf in de spirituele sector bevinden, weten het niet.
Het is niet dat je het tegenwoordig moeiluck kan vinden. In tegendeel: met een beetje onder-zoek is alle info te vinden. Maar de vraag is meer of zij het willen vinden?
Het is nameluck zo ‘gezellig’. Met je familie aan de Paasbrunch of aan het kerstdiner. De lichtjes in de boom ophangen en het huis versieren. Of een pompoen uithollen en verkleed langs de deuren gaan.
Het moet wel gezellig zijn, want de MSM draait rond al die dagen overuren. Heel televisieland draait erop. Net als dat elk magazine ervan uitpuilt. Dan heb ik het nog niet over de winkels. Maar de consument is daar de grootste boosdoener van.
Iedereen is opeens alles vergeten. Opnieuw. Elke keer opnieuw. Jaar in jaar uit van ‘feestdag naar feestdag’. Slim, gehaaid en vol hypnosetrucjes, trapt iedereen er elke keer weer in. Zo blijft het duister de mensheid steeds 1 stap voor.
Maar er ont-waken steeds meer wezens. Echt ont-waken. Zij herINN(e)eren zichzelf weer. Hun eigen krachten. De reden waarom zij kozen om hier te zijn. Ze ontleren de aardse scholing en stijgen uit boven de collectieve hypnose.
Want of je nu C*ontwaakt ben, geschiedenis ontwaakt ben, systeem ontwaakt ben, matrix ontwaakt ben, enz., wakker zijn er vele nog niet!
Ben ik wakker? Nee! Ik ben wel op vele vlakken ontwaakt. Meer dan mijn aardse ik aankan om menseluck te blijven. Mede daarom zal ik nooit meer opgelegde kalenderfeestjes meevieren.
Feest ik dan nooit meer? Voor mij is het elke dag feest. Ik voed mij met liefde. Ik geef mijn lichaam gezondheid en mijn brein de juiste commando’s. Ik hou van het leven. Elke dag opnieuw. En elke dag opnieuw met steeds meer mooie wezens.
De hypnose show mag voor mij over zijn, maar voor vele nog niet. Laat ze maar ontwaken. Laat ze maar herINNeren wie zij werkeluck ZIJN.
Laat ze maar inzien dat ze de IK BEN zijn.
Nog maar heel even en dan is het zover. Nog maar heel even! En dan, dan vieren we echt feest.
In lack’ech ©️Gina
@Ginas_codes
s mijmering: feestDoor mijn onderzoeken en de groeispurten in mijn ontwikkeling, zal ik nooit meer de feesten vieren zoals ze in een kalender staan gedrukt.
Geen kerst, Pasen, Valentijnsdag, en nog meer van die opgelegde dagen. Die zogenaamde familiefeesten met hun religieuze achtergrond … Het gros zou eens echt moeten weten.
Ze weten het niet! Zelfs de net ontwaakten weten het niet. Maar ook zij die zichzelf in de spirituele sector bevinden, weten het niet.
Het is niet dat je het tegenwoordig moeiluck kan vinden. In tegendeel: met een beetje onder-zoek is alle info te vinden. Maar de vraag is meer of zij het willen vinden?
Het is nameluck zo ‘gezellig’. Met je familie aan de Paasbrunch of aan het kerstdiner. De lichtjes in de boom ophangen en het huis versieren. Of een pompoen uithollen en verkleed langs de deuren gaan.
Het moet wel gezellig zijn, want de MSM draait rond al die dagen overuren. Heel televisieland draait erop. Net als dat elk magazine ervan uitpuilt. Dan heb ik het nog niet over de winkels. Maar de consument is daar de grootste boosdoener van.
Iedereen is opeens alles vergeten. Opnieuw. Elke keer opnieuw. Jaar in jaar uit van ‘feestdag naar feestdag’. Slim, gehaaid en vol hypnosetrucjes, trapt iedereen er elke keer weer in. Zo blijft het duister de mensheid steeds 1 stap voor.
Maar er ont-waken steeds meer wezens. Echt ont-waken. Zij herINN(e)eren zichzelf weer. Hun eigen krachten. De reden waarom zij kozen om hier te zijn. Ze ontleren de aardse scholing en stijgen uit boven de collectieve hypnose.
Want of je nu C*ontwaakt ben, geschiedenis ontwaakt ben, systeem ontwaakt ben, matrix ontwaakt ben, enz., wakker zijn er vele nog niet!
Ben ik wakker? Nee! Ik ben wel op vele vlakken ontwaakt. Meer dan mijn aardse ik aankan om menseluck te blijven. Mede daarom zal ik nooit meer opgelegde kalenderfeestjes meevieren.
Feest ik dan nooit meer? Voor mij is het elke dag feest. Ik voed mij met liefde. Ik geef mijn lichaam gezondheid en mijn brein de juiste commando’s. Ik hou van het leven. Elke dag opnieuw. En elke dag opnieuw met steeds meer mooie wezens.
De hypnose show mag voor mij over zijn, maar voor vele nog niet. Laat ze maar ontwaken. Laat ze maar herINNeren wie zij werkeluck ZIJN.
Laat ze maar inzien dat ze de IK BEN zijn.
Nog maar heel even en dan is het zover. Nog maar heel even! En dan, dan vieren we echt feest.
In lack’ech ©️Gina
@Ginas_codes
❤41👍4
══╦═╬═╦╩══╬═╦═╬═l
Na 3 maanden mocht de code vrij gegeven worden. De coördinaten naar het portaal waar je verder kan ontwikkelen. Waar de lichamelucke pijnen geheeld kunnen worden mits je weet waar de pijnen vandaan komen. Dit zijn de laatste stuiptrekkingen voor hen die al langer weten. Voor hen die het niet begrijpen mogen gaan vertrouwen op hen die het hen tonen. Hoe vreemd ook, jouw intuïtie zal de ware kennis schenken. Jouw BewustZijn kent de coördinaten naar het stelsel wat je verder zal helpen. Vertrouw.
In lack’ech ©️Gina
@Ginas_codes
══╦═╬═╦╩══╬═╦═╬═l
Na 3 maanden mocht de code vrij gegeven worden. De coördinaten naar het portaal waar je verder kan ontwikkelen. Waar de lichamelucke pijnen geheeld kunnen worden mits je weet waar de pijnen vandaan komen. Dit zijn de laatste stuiptrekkingen voor hen die al langer weten. Voor hen die het niet begrijpen mogen gaan vertrouwen op hen die het hen tonen. Hoe vreemd ook, jouw intuïtie zal de ware kennis schenken. Jouw BewustZijn kent de coördinaten naar het stelsel wat je verder zal helpen. Vertrouw.
In lack’ech ©️Gina
@Ginas_codes
══╦═╬═╦╩══╬═╦═╬═l
❤31👍3🥰1