باگ عجیبیه.
رو کلاینت اندروید متن فقط وقتی عکس رو باز میکنی میاد
قابلیت ادیت هم نداره 🤔
رو کلاینت اندروید متن فقط وقتی عکس رو باز میکنی میاد
قابلیت ادیت هم نداره 🤔
❓ AMA
سلام علیرضا
خوبی؟
توی شرکتی که کار میکنم، قراره یکسری کارها رو برای توسعه و تست و داکیومنت ببریم سمت ai
الان هنوز اقدام خاصی رو انجام ندادیم و داریم بررسی میکنیم که شرکتها یا تیمهای دیگه توی چه فازی هستن و دارن چطوری از ai استفاده میکنن
نمیدونم چقدرش رو میتونی پاسخ بدی و یا شاید جزء قرارداد NDA باشه
ولی اگه برات مقدور بود، ممنون میشم در این مورد بهم توضیح بدی که:
اول از همه خودت توی چه شرکتی کار میکنی و حوزه شرکت چی هست؟ (این دیتا رو برای این نیاز دارم که بدونم حوزه شرکت چی هست، اگه فکر میکنی خصوصی هست این مورد رو میتونی ازش بگذری)
دوم اینکه چه فرایندهایی رو برای توسعه دارید از ai استفاده میکنید؟ کلا اگه بتونی در این زمینه در قالب یک ویس توضیح بدی ممنون میشم. (مثلا از چه ابزار ai و با چه مکانیزهایی استفاده میکنید؟ برای تست نویسی یا داکیومنت کردن کدها آیا از ai استفاده میکنید؟ برای کدریویو و ...)
سوم اینکه برای استفاده از ai آیا محدودیتی هم دارید یا نه؟
#ama
سلام علیرضا
خوبی؟
توی شرکتی که کار میکنم، قراره یکسری کارها رو برای توسعه و تست و داکیومنت ببریم سمت ai
الان هنوز اقدام خاصی رو انجام ندادیم و داریم بررسی میکنیم که شرکتها یا تیمهای دیگه توی چه فازی هستن و دارن چطوری از ai استفاده میکنن
نمیدونم چقدرش رو میتونی پاسخ بدی و یا شاید جزء قرارداد NDA باشه
ولی اگه برات مقدور بود، ممنون میشم در این مورد بهم توضیح بدی که:
اول از همه خودت توی چه شرکتی کار میکنی و حوزه شرکت چی هست؟ (این دیتا رو برای این نیاز دارم که بدونم حوزه شرکت چی هست، اگه فکر میکنی خصوصی هست این مورد رو میتونی ازش بگذری)
دوم اینکه چه فرایندهایی رو برای توسعه دارید از ai استفاده میکنید؟ کلا اگه بتونی در این زمینه در قالب یک ویس توضیح بدی ممنون میشم. (مثلا از چه ابزار ai و با چه مکانیزهایی استفاده میکنید؟ برای تست نویسی یا داکیومنت کردن کدها آیا از ai استفاده میکنید؟ برای کدریویو و ...)
سوم اینکه برای استفاده از ai آیا محدودیتی هم دارید یا نه؟
#ama
Forwarded from ASafaeirad
بچه ها یه Supply chain attack مهم تو npm اتفاق افتاده. تو این شرایط اینترنت ایران احتمالا خیلی ها باخبر نشن.
تو ۲ تا از ورژن های Axios یه اسکریپت ران میشه و کل اطلاعات رو از سیستم و سرورتون برداشت میکنه بعد هم ردپای خودش رو پاک میکنه.
اگر از Axios استفاده میکنید سریع چک کنید که آسیب ندیده باشید.
۱. مطمئن بشید که ورژن compromise شده نصب نشده باشه
ورژن ها:
اسم lock file رو بسته به package-manager عوض کنید
۲. وابستگی مخربی که نصب میکنه رو چک کنید
۳. شاخص های نفوض رو چک کنید
#npm #supplychain #axios #npm
تو ۲ تا از ورژن های Axios یه اسکریپت ران میشه و کل اطلاعات رو از سیستم و سرورتون برداشت میکنه بعد هم ردپای خودش رو پاک میکنه.
اگر از Axios استفاده میکنید سریع چک کنید که آسیب ندیده باشید.
۱. مطمئن بشید که ورژن compromise شده نصب نشده باشه
ورژن ها:
1.14.1 | 0.30.4grep -E '"axios"' package-lock.json | grep -E '1\.14\.1|0\.30\.4'
اسم lock file رو بسته به package-manager عوض کنید
۲. وابستگی مخربی که نصب میکنه رو چک کنید
npm ls plain-crypto-js
۳. شاخص های نفوض رو چک کنید
macOS: /Library/Caches/com.apple.act.mond
Windows: %PROGRAMDATA%\wt.exe
Linux: /tmp/ld.py
#npm #supplychain #axios #npm
Forwarded from ASafaeirad
سلام،
این روزا که دسترسی به اینترنت آزاد خیلی گرون شده یه سری از بچه ها بات تلگرامی ساختن که میتونه حجم ویدئوها رو تا جایی که میشه کم کنه.
میتونید ویدئو رو فوروارد یا آپلود کنید برای ربات و نسخه فشرده شده رو تحویل میده.
ربات رایگانه و محدودیت نداره.
ربات @compreseebot
کانال @compresee
این روزا که دسترسی به اینترنت آزاد خیلی گرون شده یه سری از بچه ها بات تلگرامی ساختن که میتونه حجم ویدئوها رو تا جایی که میشه کم کنه.
میتونید ویدئو رو فوروارد یا آپلود کنید برای ربات و نسخه فشرده شده رو تحویل میده.
ربات رایگانه و محدودیت نداره.
ربات @compreseebot
کانال @compresee
Forwarded from haashemi.dev
با توجه به طولانی شدن و تداوم قطعی دسترسی به اینترنت بینالملل، تصمیم گرفتیم یه پروژهی خیلی کوچیک رو خیلی یهویی بیاریم بالا و مجموعهای از وبسایتهای کاربردی رو درش self-host کنیم. هرچند هنوز در مرحلهی آغازین توسعهست و خیلی راه تا کامل شدن داره.
همین! امیدوارم به کارتون بیاد. 💝
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
چطور این پیام رو میخونید؟
Anonymous Poll
56%
ایرانم، VPN خریدم
20%
ایرانم، یه راهی برای دور زدن پیدا کردم
14%
ایرانم، از طریق شرکت وصلم
10%
خارج ایرانم
سلام علیرضا
امیدوارم خوب باشی
راستش به عنوان یکی از بچههای داخل ایران که به سختی به نت دسترسی داره خواستم بگم اگه امکانش برات هست سریهای What's up S-Kill رو ادامه بدی
یکی از ترسها و نگرانیها برای خود من اینه که نمیدونم تو اکوسیستم وب داره چه اتفاقاتی میافته و نت اونقدر قوی ندارم که بتونم پیگیری کنم
ویدیوهات کمک بزرگی میتونه باشه به هر طریقی سعی میکنم دانلودش کنم
ممنونم
امیدوارم خوب باشی
راستش به عنوان یکی از بچههای داخل ایران که به سختی به نت دسترسی داره خواستم بگم اگه امکانش برات هست سریهای What's up S-Kill رو ادامه بدی
یکی از ترسها و نگرانیها برای خود من اینه که نمیدونم تو اکوسیستم وب داره چه اتفاقاتی میافته و نت اونقدر قوی ندارم که بتونم پیگیری کنم
ویدیوهات کمک بزرگی میتونه باشه به هر طریقی سعی میکنم دانلودش کنم
ممنونم