رای میدم قطعا.
متاستفانه جامعه دچار اسکلیسم سیاسی شده به دلیل فاضلاب رسانه ای بی بی سی و مهد کودک منو تو ..و تا ایران رو به لیبی و سوریه تبدیل نکنن ولکن نیستن. .منافع جمعی بر منافع شخصی مقدم شده.وااییی.
امیدوارم ایران رو دوست داشته باشیم و رای بدیم. باید اجازه داد اتفاقات در یک جریان اتوماتیک تاریخی و در بستر زمان حل بشه.
چو ایران نباشد تن من مباد
#iman
متاستفانه جامعه دچار اسکلیسم سیاسی شده به دلیل فاضلاب رسانه ای بی بی سی و مهد کودک منو تو ..و تا ایران رو به لیبی و سوریه تبدیل نکنن ولکن نیستن. .منافع جمعی بر منافع شخصی مقدم شده.وااییی.
امیدوارم ایران رو دوست داشته باشیم و رای بدیم. باید اجازه داد اتفاقات در یک جریان اتوماتیک تاریخی و در بستر زمان حل بشه.
چو ایران نباشد تن من مباد
#iman
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جنتی در واکنش به تحریم آمریکا: آمریکا خر است.
آقای جنتی همسنِ دایناسورایی احترامت واجبه ولی من به کپی حساسم قرار نشد از امام کُپی کنی. دفعه دیگه ببینم کپی کردی جاجت میکنم!
@FakeBook
آقای جنتی همسنِ دایناسورایی احترامت واجبه ولی من به کپی حساسم قرار نشد از امام کُپی کنی. دفعه دیگه ببینم کپی کردی جاجت میکنم!
@FakeBook
برای کسایی بخاطر بالا رفتن قیمتها، قدرت خرید برخی از این اقلام رو ندارن:
۱- اگر نمیتونید پد الکی یا اسپری ضدعفونی کننده ی دست بخرید، از آب نمک برای شستن دست هاتون استفاده کنید. نمک خاصیت پاکنندگی داره، و توی خونهی همه استفاده میشه.
۲- یه قابلمه پر از آب رو روی گاز بذارید و توش یه استکان سرکه بریزید بذارید بجوشه. بخارش محیط رو تمیز میکنه.
۳- اسپند دود بدید، اسپند دود دادن باعث میشه هوای خونه از آلودگی پاک بشه
۴- وقتی از بیرون برگشتین خونه، یه دوش آب گرم بگیرید تا آلودگی های احتمالی از بدنتون پاک بشه.
@Fakebook
۱- اگر نمیتونید پد الکی یا اسپری ضدعفونی کننده ی دست بخرید، از آب نمک برای شستن دست هاتون استفاده کنید. نمک خاصیت پاکنندگی داره، و توی خونهی همه استفاده میشه.
۲- یه قابلمه پر از آب رو روی گاز بذارید و توش یه استکان سرکه بریزید بذارید بجوشه. بخارش محیط رو تمیز میکنه.
۳- اسپند دود بدید، اسپند دود دادن باعث میشه هوای خونه از آلودگی پاک بشه
۴- وقتی از بیرون برگشتین خونه، یه دوش آب گرم بگیرید تا آلودگی های احتمالی از بدنتون پاک بشه.
@Fakebook
FakeBooK
برای کسایی بخاطر بالا رفتن قیمتها، قدرت خرید برخی از این اقلام رو ندارن: ۱- اگر نمیتونید پد الکی یا اسپری ضدعفونی کننده ی دست بخرید، از آب نمک برای شستن دست هاتون استفاده کنید. نمک خاصیت پاکنندگی داره، و توی خونهی همه استفاده میشه. ۲- یه قابلمه پر از آب رو…
رفقا یه چیز بگم در مورد کرونا
من تمام فیلم های اموزشیو دیدم،برادرم هم پزشکه،رفیق میکروبیولوژیستم دارم،رو راست بگم بهتون
اون ماسک های عادی که از داروخونه میگیرید نهایت واس ۲ ساعت هست و باید بلافاصله تعویض بشه حتی اون فیلتر دارشون و متاسفانه باید بگم ویروس در سایز نانو هست و اون ماسک و فیلتر تاثیر خاصی نداره.بعد ۲ ۳ ساعتم محیط مرطوب و مستعد رشد باکتری میشه این از این!
بعد اینکه این یه ویروسه!باکتری نیست که میاید اسپند دود میکنید، سیر اویزون میکنید،نمک میپاشید به در دیوار و...
نمک اب بین سلولی باکتری هارو تخلیه میکنه وخشکشون میکنه.
این مواردآنتی باکتریال هستن.ویروس ها اصن موجودات زنده ای نیستن که تحت تاثیر اینا قرار بگیرن!
کرونا مثل اکثر ویروس ها بدنه ای از جنس لیپید(یه نوع چربی طبیعی)دارند که بدون این بدنه به راحتی از کار میوفته.چجور این بدنه رو از بین ببریم؟
شستن دست و صورت با اب صابون یا بقیه مواد شوینده .
و در اخر به سیستم ایمنی بدنتون اطمینان کنید.بدن رو گرم و مقاوم نگه دارید و از لحاظه تغذیه ای بهش برسید.مثل خوردن عسل،قارچ،ماست و ماهی و میوه و فلفل ها و....
و در اخر این بیماری با رعایت فرد بیمار و پیشگیری فرد سالم به راحتی قابل کنترل هست.در واقع میشه گفت انفولانزای خوکی وN1H1 به مراتب خطرناکتر پخش شدن اما گذشتن.پس بیش از حد نترسین. اما بیخیالم نباشید...
ما جز خودمون کسی به فکرمون نیست.حواسمون به هم باشه.
تنتون سلامت❤
من تمام فیلم های اموزشیو دیدم،برادرم هم پزشکه،رفیق میکروبیولوژیستم دارم،رو راست بگم بهتون
اون ماسک های عادی که از داروخونه میگیرید نهایت واس ۲ ساعت هست و باید بلافاصله تعویض بشه حتی اون فیلتر دارشون و متاسفانه باید بگم ویروس در سایز نانو هست و اون ماسک و فیلتر تاثیر خاصی نداره.بعد ۲ ۳ ساعتم محیط مرطوب و مستعد رشد باکتری میشه این از این!
بعد اینکه این یه ویروسه!باکتری نیست که میاید اسپند دود میکنید، سیر اویزون میکنید،نمک میپاشید به در دیوار و...
نمک اب بین سلولی باکتری هارو تخلیه میکنه وخشکشون میکنه.
این مواردآنتی باکتریال هستن.ویروس ها اصن موجودات زنده ای نیستن که تحت تاثیر اینا قرار بگیرن!
کرونا مثل اکثر ویروس ها بدنه ای از جنس لیپید(یه نوع چربی طبیعی)دارند که بدون این بدنه به راحتی از کار میوفته.چجور این بدنه رو از بین ببریم؟
شستن دست و صورت با اب صابون یا بقیه مواد شوینده .
و در اخر به سیستم ایمنی بدنتون اطمینان کنید.بدن رو گرم و مقاوم نگه دارید و از لحاظه تغذیه ای بهش برسید.مثل خوردن عسل،قارچ،ماست و ماهی و میوه و فلفل ها و....
و در اخر این بیماری با رعایت فرد بیمار و پیشگیری فرد سالم به راحتی قابل کنترل هست.در واقع میشه گفت انفولانزای خوکی وN1H1 به مراتب خطرناکتر پخش شدن اما گذشتن.پس بیش از حد نترسین. اما بیخیالم نباشید...
ما جز خودمون کسی به فکرمون نیست.حواسمون به هم باشه.
تنتون سلامت❤