Ecstasy
5.05K subscribers
654 photos
92 videos
71 links
«هر آن‌چه درون توست زیباست؛
حتّی تلاش‌های ناموفقت
برای پنهان کردن غم‌هایت...»🤍🕊

📮: @Ecstasim_bot
‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌
Download Telegram
نگاهش به من، چون نگاه موسیقیدانی پیش از شروع به نواختن به سازش بود؛
احساس درک و بالاتر قرار داشتن، احساس می‌کردم چنان درونم را می‌بیند که گویی جزئی از او هستم.

و چقدر دوست داشتم سازی باشم که او می‌نوازد.

" خاطرات یک گیشا - آرتور گلدن "
کسانی که شما را دوست دارند حتی اگر هزار دلیل برای رفتن داشته باشند ترکتان نخواهند کرد، آنها یک دلیل برای ماندن خواهند یافت!

" تنهایی پُر هیاهو - بهومیل هرابال "
روز‌ها می‌گذرند...
‏روزهای تاریک و خیس
‏و غم‌انگیز؛
‏تنها حقیقت و روشنایی که برایم باقی مانده
‏بودن توست.

‏- ‏ناظم حکمت
❤‍🔥3
او اکسیژن، کربن، هیدروژن، نیتروژن، کلسیم و فسفر است.
همان عناصری که در همه‌ی ماست، ولی نمی‌توانم به این فکر نکنم که او خیلی بیشتر از اینهاست و عناصری دارد که هیچ‌کس تا به حال حتی اسمشان را نشنیده است.
عناصری که باعث می شود او از همه خاص تر باشد.


"جایی که عاشق بودیم - جنیفر نیون"
❤‍🔥3
اینجوری دلبرتو سیو کن:🫂
il mio   مالِ من
ma vie  زندگیِ من
Mi mundo   دنیای‌ِ من
A mi lado    بغلیِ من
mon âme    روحِ من
Mon ange   فرشتهء من
내 눈의 빛    نور چشمِ من
Ergänze mich   مکملِ من
❤‍🔥3
من بهت فکر نمیکنم
اما خیلی از شبا خوابتو میبینم؛
و روز بعد با دلِ تنگ از همون خواب بیدار میشم!
پشت چراغ قرمز مردم رو نگاه میکنم و پایه ثابت یه گوشه از خیالم تویی!
سر کلاس جزوه مینویسم و از اون جزوه فقط حرفای ناگفته‌م به تو بیرون میاد!
موزیک گوش میدم و نقش اول هر موزیکی میرسه به تو!
با آدما میرم بیرون، بهم خوش ‌میگذره، از ته دلم‌‌ میخندم و یهو میفتم تو قعر جای خالیِ صدای خنده‌ت کنار خنده‌م!
بارها از آدما میبُرم و پناه میارم به تو؛ به تویی که حتی فکرتم تسکینِ این ذهن آشفته‌اس!
من خیلی وقته بهت فکر نمیکنم؛
توام قول بده به من فکر نکنی! باشه؟
- نازنین زارع.
❤‍🔥3
دوستت دارم. حس می‌کنم بیشتر از هرکس دیگری در این جهان دوستت دارم : تو همان چیزهایی را می‌گویی که دلم می‌خواهد بشنوم و همان سوالاتی را که دوست دارم جواب دهم.

-کورت ونه‌گات
هیچوقت چیزی که هستی رو فراموش نکن، چون بدون تردید دنیا فراموش نمی کنه. اون رو به قدرت خودت تبدیل کن؛ اون وقت هیچ وقت نمی تونه به نقطه ضعفت تبدیل بشه. مثل یه سپر محافظ ازش استفاده کن، اون وقت هیچکس نمی تونه برای آسیب زدن بهت، ازش استفاده کنه.

نغمه آتش و یخ  – جرج آر آر مارتین
ضعیف ترین آدما :
- آدمایی که وابستن.
- آدمایی که از تنهایی می‌ترسن.
-آدمایی که اعتماد به نفس ندارن.
-آدمایی که همش دنبال راضی کردن بقین. حرف مردم براشون مهمه.
-آدمایی که خودشون اولویت خودشون نیستن.
- آدمایی که تسلیم می‌شن.
- آدمایی که بی هدفن.
- آدمایی که یکسره درحال غر زدن و انرژی منفی دادنن.
- آدمای بدبین و همیشه نا امید.
-آدمایی که تقلید می‌کنن. خودشون نیستن.
- ضعف چیزی نیست که بپذیریش و دوسش داشته باشی. باید حلش کنی. وگرنه محو و نابود می‌شی.
-دیاکو.
هنگامی که آدمی پی به محال می‌برد درصدد نگارش آیین خوشبختی برمی‌آید. خواهند گفت: «عجب! از همین کوره‌راه‌ها می‌خواهید به سرزمین سعادت برسید؟» در پاسخ می‌گویم: ولی یک دنیا بیشتر وجود ندارد، بهروزی و محال دو فرزند همین خاکدانند. این دو را نمی‌توان از هم جدا ساخت. اگر بگوییم سعادت الزاماً مولود کشف محال است، اشتباه کرده‌ایم. چرا که گاهی احساس بیهودگی زاییده خوشبختی است. ادیپ می‌گوید: «من معتقدم که همه‌چیز خوب است.» چه سخن مقدسی! این سخن در جهان رموک و وحشی و محدودآمیزادگان طنین می‌افکند.

دلهره اصلی – آلبر کامو
شاید هیچوقت متوجه نشید که یه پیام کوچیک یا یه ویس پنج ثانیه‌ای از شما چقدر می‌تونه حال یک نفر رو خوب کنه، کسی که دلتنگتونِ و با پیام شما همه دلتنگی هاش به یه حس خوب و قشنگ تبدیل میشه و روزش رو بهتر می‌کنه، اگه کسی رو دارید که میدونید به پیام شما احتیاج داره امروز رو ازش دریغ نکنید و حالش رو خوب کنید.
یه نفر تو زندگی همه هست که بودن و داشتنش به همه سختیا می ارزه. امید و روشنایی و نوره توی تاریکیا. از همونا که وقتی توی مشکلات غرقی ولی تا بهش فکر میکتی لبخند میزنی. مثل اونجایی که عباس معروفی میگه: تو انتخابم نبودی، سرنوشتم بودی. تنها انگیزه ام برای ماندن در این زندگی بی اعتبار.' میخواستم بدونی تو همون یه نفر منی؛"
تورو مثل آهنگام دوست‌ دارم؛
من دلم نمیاد اونارو برا کسی بفرستمشون، می خوام فقط مال خودم باشن.
وقتی تنهام، وقتی غمگینم، وقتی خستم، وقتی عصبیم، وقتی خوشحالم، وقتی عاشقم، گوششون می دم.
وقتی حوصله‌ی هیچ کیو ندارم، فقط باید اونا باشن.
من همیشه بهشون نیاز دارم، همیشه دوسشون دارم.
پس وقتی میگم مثل آهنگام دوست‌دارم، یعنی همیشه میخوام که باشی، همیشه حوصلتو دارم، همیشه بهت نیاز دارم، همیشه برات وقت دارم، همیشه دوست‌دارم.
بالا بودن شعور، به دوری از اجتماع منجر می‌گردد.

• در باب حکمت زندگی / آرتور شوپنهاور
بحث بی جنبه بودن یا زود رنج بودن نیست!
فقط هر آدمی رو یه سری چیزا خیلی حساسه، از یه سری کارا بدش میاد،شاید یکی دو بار ببینه و به روی خودشم نیاره؛ولی کسایی که برات مهمن بحثشون از بقیه جداست،آدم از یه سری از آدمای زندگیش انتظار نداره،نمیتونه اون حرفارو از کسایی که با تیکه تیکه ی وجودش دوسشون داره هضم کنه!
بحث بحثه انتظاره، و اگرنه اگه یه غریبه اون حرفا رو بزنه یا اونطوری که دوست نداری رفتار کنه که مهم نیست!
آدم از کسایی که دوسشون داره که ناراحت میشه :)
🔥3❤‍🔥1
من اگر می‌دانستم دنیا اینقدر شلوغ است
نمی‌آمدم.
صبر می‌کردم بعدها...
آخر اینهمه راه آمدم؛
دلم می‌خواست تنها تو را ببینم.
دلم می‌خواست تو را تنها ببینم...

"عباس معروفی"
❤‍🔥3
‏جودیِ عزیزم؛
گاهی وقتا یکی وارد زندگیت میشه
که حاضری به خاطر یک بار بغل کردنش
کیلومتر‌ها راه رو طی کنی.

"الهام‌گرفته‌ از کتاب بابا لنگ دراز، اثر جین وبستر "
🔥3
تعریف من از خوشبختی یعنی وجود تو توی زندگیم،
تعریف من از عشق یعنی عشقه تو توی رگام جریان داره،
تعریف من از زیبایی یعنی اون دوتا چشم بادومیه مشکیت،
تعریف من از بزرگترین دارایی یعنی قلب کوچولوت بزرگترین دارایی منه،
تعریف من از آرامش یعنی تو توی بغلم باشی و تکون نخوری،
تعریف من از قشنگترین آواز یعنی صدای نفسات از رگ گردنم بهم نزدیکتر باشه.
❤‍🔥1
دوست داشتن یک نفر، مثل نقل مکان کردن به یه خونه ست.  اولش عاشق همه ی چیزهایی میشی که برات تازگی دارن. هر روز صبح از اینکه می بینی این همه چیز بهت تعلق داره حیرانی. بعد به مرور زمان دیوارها فرسوده می شن. چوب ها از بعضی قسمت ها پوسیده می شن و می فهمی که عشقت به اون خونه به خاطر کمالش نیست؛ بلکه به خاطر عیب و نقص هاشه. تمام سوراخ سنبه هاش رو یاد می گیری. یاد می گیری چطور کاری کنی که وقتی هوا سرده، کلید توی قفل گیر نکنه، یا در کمد رو چطور باز کنی که جیرجیر نکنه. اینا رازهای کوچیکی هستن که خونه رو مال آدم می کنن.


مردی به نام اوه
#فردریک_بکمن
❤‍🔥2
روز‌ها می‌گذرند...
‏روزهای تاریک و خیس
‏و غم‌انگیز؛
‏تنها حقیقت و روشنایی که برایم باقی مانده
‏بودن توست.

‏- ‏ناظم حکمت
❤‍🔥1
تو را از زخم‌هایی که در سینه‌ات داری،
‏می‌بوسم.
‏و می‌گویم:
‏تمام حال خوب‌های دیر شده
‏دیگر جزئی از زندگی نیستند.
‏من امّا دوست داشتم کمی از زندگی‌‌ات باشم.

‏- ‏طوبی کارادمیر
❤‍🔥1