در انتهای آسمان خالی ، دیواری عظیم فرو ریخته است و فریاد سرگردان تو ، دیگر به سوی تو باز نخواهد گشت.
"احمد شاملو"
"احمد شاملو"
دقیقا نمیدونم از کی شروع شد اما خیلی وقته که دیگه هیچکسو اندازه ی تو دوست ندارم و به هیچکس جز خودت اهمیت نمیدم.
الان کل زندگیم مربوط به تو شده و برام مهمه که تو حالت خوب باشه،کسل نباشی،خسته نباشی،ناراحت نباشی و...
من حتی نمیتونم دیگه ببینم تو کوچیک ترین ناراحتی ای به اون صورت قشنگت اومده و دائم نگرانتم که اتفاقی نیفته که حالتو بد کنه.
تو با اومدنت تو زندگیه من همه چیزو قشنگ کردی یه جوری که دیگه هیچ سختی ای به چشمم نمیاد چون میدونم هرچیزیم که بشه تو رو دارم هرچیزیم شه میدونم که یکیو دارم که در عین حال که تکیه گاهشم برام یه تکیه گاهه محکمه و همه جا میتونم بهش تکیه کنم و درکل خیلی خیلی دوست دارم.
الان کل زندگیم مربوط به تو شده و برام مهمه که تو حالت خوب باشه،کسل نباشی،خسته نباشی،ناراحت نباشی و...
من حتی نمیتونم دیگه ببینم تو کوچیک ترین ناراحتی ای به اون صورت قشنگت اومده و دائم نگرانتم که اتفاقی نیفته که حالتو بد کنه.
تو با اومدنت تو زندگیه من همه چیزو قشنگ کردی یه جوری که دیگه هیچ سختی ای به چشمم نمیاد چون میدونم هرچیزیم که بشه تو رو دارم هرچیزیم شه میدونم که یکیو دارم که در عین حال که تکیه گاهشم برام یه تکیه گاهه محکمه و همه جا میتونم بهش تکیه کنم و درکل خیلی خیلی دوست دارم.
باور کن همان چیزی که از دست دادنش
برای انسان سختترین کارهاست،سرانجام
همانی است که دیگر رغبتی به آن ندارد.
«آلبر کامو»
برای انسان سختترین کارهاست،سرانجام
همانی است که دیگر رغبتی به آن ندارد.
«آلبر کامو»
محبوب من؛
آنقدر غمگینام امروز
که دلم میخواهد همه چیز را فراموش کنم
و هقهق کنان، چنان کودکی
سرم را در سینهات پنهان کنم.
- تومریس اویار
آنقدر غمگینام امروز
که دلم میخواهد همه چیز را فراموش کنم
و هقهق کنان، چنان کودکی
سرم را در سینهات پنهان کنم.
- تومریس اویار
هیچوقت چیزی که هستی رو فراموش نکن، چون بدون تردید دنیا فراموش نمی کنه. اون رو به قدرت خودت تبدیل کن؛ اون وقت هیچ وقت نمی تونه به نقطه ضعفت تبدیل بشه. مثل یه سپر محافظ ازش استفاده کن، اون وقت هیچکس نمی تونه برای آسیب زدن بهت، ازش استفاده کنه.
نغمه آتش و یخ – جرج آر آر مارتین
نغمه آتش و یخ – جرج آر آر مارتین
❤🔥1
نمیدانی چه روزهایی را بیتو گذراندهام.
به خاطر این روزها از تو بدم میآید.
میتوانستیم با هم خوشبخت باشیم.
" لیدی ال؛ رومن گاری "
به خاطر این روزها از تو بدم میآید.
میتوانستیم با هم خوشبخت باشیم.
" لیدی ال؛ رومن گاری "
❤🔥2
دعوت نشدی: نرو
بهت نگفتن: نپرس
ازت نپرسیدن: نظر نده
دعوتهای دیر: قبول نکن
دروغ شنیدی: خط بزن
بیتوجهی دیدی: حذف کن!
قدر خودتو بیشتر بدون ❤️
بهت نگفتن: نپرس
ازت نپرسیدن: نظر نده
دعوتهای دیر: قبول نکن
دروغ شنیدی: خط بزن
بیتوجهی دیدی: حذف کن!
قدر خودتو بیشتر بدون ❤️
🔥12
من پناهگاهم رو توی آغوش تو پیدا کردم. تو بهم یاد دادی که پناهگاه یه مکان نیست، یه احساسه. هرچیزی میتونه پناهگاهت باشه. میتونه یه بوی همیشگی باشه، یه وسیله و یا حتی یه شخص. هرآدمی پناهگاه خودشو داره و برای هر آدمی متفاوته. برای من پناهگاه یعنی تو. از لحظه ای که باهات آشنا شدم تا حالا تو پناهم بودی. بمون برام همیشه؛"
🔥3
تو حق نداری کسی رو قضاوت کنی که کل زندگیش رو ندیدی، روزای سختش رو حس نکردی و از نزدیک شاهد هیچیش نبودی. تو فقط یه قسمت کوچیک از عمرشو تماشا کردی. تو فقط دیدی چیکار کرده، ولی ندیدی بهش چی گذشته. شاید این بهترین تصمیمی بوده که اون آدم گرفته، ولی قضاوت بدترین تصمیمیه که تو گرفتی...
🔥4
دلتنگ توام
مرا بیاموز چطور دلتنگت نباشم...
چطور باید ریشهی عشق تو را
از اعماق جانم بَرکنم...؟
بیاموزم چگونه
اشک در کاسهی چشم میمیرد...
بیاموزم قلبها
چهطور میمیرند وشور و شوق وجود آدمی چگونه خودکشی میکند...؟
- نزار قبانی
مرا بیاموز چطور دلتنگت نباشم...
چطور باید ریشهی عشق تو را
از اعماق جانم بَرکنم...؟
بیاموزم چگونه
اشک در کاسهی چشم میمیرد...
بیاموزم قلبها
چهطور میمیرند وشور و شوق وجود آدمی چگونه خودکشی میکند...؟
- نزار قبانی
🔥2
ﺑﺎﯾﺪ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﺪ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﻫﻤﮕﺎﻥ ﺑﺎﺷﯿﺪ. ﺷﻤﺎ میتوﺍﻧﯿﺪ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺁﻟﻮﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﺎﺷﯿﺪ، ﺭﺳﯿﺪﻩ، ﺁﺑﺪﺍﺭ، ﺷﯿﺮﯾﻦ ﻭ ﺧﻮﺷﻤﺰﻩ. ﺍﻣﺎ ﯾﺎﺩﺗﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ، ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺁﻟﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ.
ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻔﻬﻤﯿﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻣﺮﻏﻮﺑﺘﺮﯾﻦ ﺁﻟﻮ ﻫﺴﺘﯿﺪ، ﺍﻣﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺷﻤﺎ ﺁﻟﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﺩ، ﺣﺎﻻ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﺪ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﻣﻮﺯ ﺑﺸﻮﯾﺪ، ﺍﻣﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﻣﻮﺯ ﺑﺸﻮﯾﺪ، ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯾﮏ ﻣﻮﺯ ﺩﺭﺟﻪ ﺩﻭﻡ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺑﻮﺩ، ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯿﮑﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺴﺘﯿﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺁﻟﻮﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﺎﻗﯽ ﺑﻤﺎﻧﯿﺪ ..
#لئو_بوﺳﮑﺎﻟﯿﺎ
📚زندگی،عشق و دیگر هیچ
ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻔﻬﻤﯿﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻣﺮﻏﻮﺑﺘﺮﯾﻦ ﺁﻟﻮ ﻫﺴﺘﯿﺪ، ﺍﻣﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺷﻤﺎ ﺁﻟﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﺩ، ﺣﺎﻻ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﺪ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﻣﻮﺯ ﺑﺸﻮﯾﺪ، ﺍﻣﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﻣﻮﺯ ﺑﺸﻮﯾﺪ، ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯾﮏ ﻣﻮﺯ ﺩﺭﺟﻪ ﺩﻭﻡ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺑﻮﺩ، ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯿﮑﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺴﺘﯿﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺁﻟﻮﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﺎﻗﯽ ﺑﻤﺎﻧﯿﺪ ..
#لئو_بوﺳﮑﺎﻟﯿﺎ
📚زندگی،عشق و دیگر هیچ
❤🔥3
خورشید روزی برای همه به یک اندازه طلوع خواهد کرد. شاید ما آن روز را نبینیم امّا زندگی چیزی جز امیدواری نیست.
-ناظم حکمت
-ناظم حکمت
❤🔥3
اجازه بده کمی خودم را معنا کنم. من یک تماس بی پاسخم، یک پیام که دریافت کننده بدون اینکه بخواند حذفش کرده است، یک نخ سیگار که اشتباهی از سمت فیلتر روشن شده، یک پنجره که آن سویش دیوار کشیده اند، یک کارت عابر بانک گم شده که صاحبش مسدودش کرده، یک تقویم آکبند سلفن کشیده شده، برای دو سالِ پیش، یک فیلم در حال پخش برای بیننده ای که خوابش برده، یک آینه ته انبار رو به دیوار. یک نیمه تمام، یک به ثمر نرسیده، یک جمله ختم شده به سه نقطه.
" علی سلطانی "
" علی سلطانی "
❤🔥5
پسرای امروزی به این راحتیا گول نمیخورن و با هر ترفندی نمیشه مخشون رو زد مگر اینکه راهکارش رو بلد باشی... مثلا باید بلد باشی قربون صدقه های باکلاس بری یا شعرهای نو براشون بفرستی...
از کجا بیاری ؟ معدنش اینجاس عزیزم @Sheerreno
از کجا بیاری ؟ معدنش اینجاس عزیزم @Sheerreno
❤🔥1
ضعیف ترین آدما :
- آدمایی که وابستن.
- آدمایی که از تنهایی میترسن.
-آدمایی که اعتماد به نفس ندارن.
-آدمایی که همش دنبال راضی کردن بقین. حرف مردم براشون مهمه.
-آدمایی که خودشون اولویت خودشون نیستن.
- آدمایی که تسلیم میشن.
- آدمایی که بی هدفن.
- آدمایی که یکسره درحال غر زدن و انرژی منفی دادنن.
- آدمای بدبین و همیشه نا امید.
-آدمایی که تقلید میکنن. خودشون نیستن.
- ضعف چیزی نیست که بپذیریش و دوسش داشته باشی. باید حلش کنی. وگرنه محو و نابود میشی.
-دیاکو.
- آدمایی که وابستن.
- آدمایی که از تنهایی میترسن.
-آدمایی که اعتماد به نفس ندارن.
-آدمایی که همش دنبال راضی کردن بقین. حرف مردم براشون مهمه.
-آدمایی که خودشون اولویت خودشون نیستن.
- آدمایی که تسلیم میشن.
- آدمایی که بی هدفن.
- آدمایی که یکسره درحال غر زدن و انرژی منفی دادنن.
- آدمای بدبین و همیشه نا امید.
-آدمایی که تقلید میکنن. خودشون نیستن.
- ضعف چیزی نیست که بپذیریش و دوسش داشته باشی. باید حلش کنی. وگرنه محو و نابود میشی.
-دیاکو.
❤🔥2
یکی از غم انگیزترین جنبههای یک رابطه آن است که چقدر سریع به یکدیگر عادت می کنیم، با کسی آشنا می شویم و از این آشنایی بسیار خرسندیم. بعد همان کسی که فقط تماشای مچ دست یا شانه اش می توانست ما را به هیجان بیاورد، حالا می تواند در کنار ما لمیده باشد و ما کمترین احساسی از جذابیت حس نکنیم.
📕 جستارهایی در باب عشق
👤 #آلن_دوباتن
📕 جستارهایی در باب عشق
👤 #آلن_دوباتن
❤🔥3
اگر میتوانستم
از آسمان و سقفِ اتاقم عذرخواهی میکردم
بابت همهی شبهایی که به آنها خیره شدم
و چیزهایی را به یاد آوردم که باید فراموش میکردم ...!
- ماکسول دیاوه
از آسمان و سقفِ اتاقم عذرخواهی میکردم
بابت همهی شبهایی که به آنها خیره شدم
و چیزهایی را به یاد آوردم که باید فراموش میکردم ...!
- ماکسول دیاوه
❤🔥9
دوست داشتن یک نفر، مثل نقل مکان کردن به یه خونه ست. اولش عاشق همه ی چیزهایی میشی که برات تازگی دارن. هر روز صبح از اینکه می بینی این همه چیز بهت تعلق داره حیرانی. بعد به مرور زمان دیوارها فرسوده می شن. چوب ها از بعضی قسمت ها پوسیده می شن و می فهمی که عشقت به اون خونه به خاطر کمالش نیست؛ بلکه به خاطر عیب و نقص هاشه. تمام سوراخ سنبه هاش رو یاد می گیری. یاد می گیری چطور کاری کنی که وقتی هوا سرده، کلید توی قفل گیر نکنه، یا در کمد رو چطور باز کنی که جیرجیر نکنه. اینا رازهای کوچیکی هستن که خونه رو مال آدم می کنن.
مردی به نام اوه
#فردریک_بکمن
مردی به نام اوه
#فردریک_بکمن
❤🔥2
دوست داشتن یک نفر، مثل نقل مکان کردن به یه خونه ست. اولش عاشق همه ی چیزهایی میشی که برات تازگی دارن. هر روز صبح از اینکه می بینی این همه چیز بهت تعلق داره حیرانی. بعد به مرور زمان دیوارها فرسوده می شن. چوب ها از بعضی قسمت ها پوسیده می شن و می فهمی که عشقت به اون خونه به خاطر کمالش نیست؛ بلکه به خاطر عیب و نقص هاشه. تمام سوراخ سنبه هاش رو یاد می گیری. یاد می گیری چطور کاری کنی که وقتی هوا سرده، کلید توی قفل گیر نکنه، یا در کمد رو چطور باز کنی که جیرجیر نکنه. اینا رازهای کوچیکی هستن که خونه رو مال آدم می کنن.
مردی به نام اوه
#فردریک_بکمن
مردی به نام اوه
#فردریک_بکمن
❤🔥3
تعریف من از خوشبختی یعنی وجود تو توی زندگیم
تعریف من از عشق یعنی عشقه تو توی رگام جریان داره
تعریف من از زیبایی یعنی اون دوتا چشم بادومیه مشکیت
تعریف من از بزرگترین دارایی یعنی قلب کوچولوت بزرگترین دارایی منه
تعریف من از آرامش یعنی تو توی بغلم باشی و تکون نخوری
تعریف من از قشنگترین آواز یعنی صدای نفسات از رگ گردنم بهم نزدیکتر باشه.
#شعر
#متن
تعریف من از عشق یعنی عشقه تو توی رگام جریان داره
تعریف من از زیبایی یعنی اون دوتا چشم بادومیه مشکیت
تعریف من از بزرگترین دارایی یعنی قلب کوچولوت بزرگترین دارایی منه
تعریف من از آرامش یعنی تو توی بغلم باشی و تکون نخوری
تعریف من از قشنگترین آواز یعنی صدای نفسات از رگ گردنم بهم نزدیکتر باشه.
#شعر
#متن
❤🔥2
اگه میخوای خوشحالم کنی :
۱- برام ،خودت باش ، ادمای فیک اصلا دلنشین نیستن.
۲- بهم نشون بده برات با بقیه فرق دارم ، همونطوری که من فرق تورو با بقیه میدونم.
۳-برام اهنگایی که برای هیچکس نمیفرستی رو بفرست.
۴-اگه دعوا یا بحثی داشتیم بازم صبح بخیر و شب بخیر بنویس برام ، این نشون دهنده احترام و علاقست.
۵- اگه از دستم ناراحت شدی رفتارتو تغییر نده. بیا بیانش کن حلش میکنیم.
۶- شبیه حرفات باش. یعنی اگه حرفی میزنی بهم اثباتش کن.
۷- گاهی وقتا دوست دارم نشون بدی برات اولویتم.
۸- حرف بزن. از روزمرگیات، رازهات، برنامه هات، قسمتای تاریکت، از هرچیزی که میتونی و به ذهنت میرسه.
۹- بهم راست بگو. همیشه.
۱۰- برام بنویس.
۱۱- برنامه های یهوییو دوست دارم. بهم بگو بیا بریم یه نوشیدنی بخوریم و قدم بزنیم. یا کتاب بخونیم. یا نقاشی بکشیم، آهنگ گوش بدیم یا بریم جاهای هنری.
۱۲- بهم یادگاری بده. یچیز کوچیک. خیلی کوچیک. مثل یه نامه. یا یه گیاه.
۱۳- وقتی بهم فکر میکنی یا دلت تنگ شده تکست بده. علاقتو ابرازش کن. نترس.
-گندم،دیاکو.
۱- برام ،خودت باش ، ادمای فیک اصلا دلنشین نیستن.
۲- بهم نشون بده برات با بقیه فرق دارم ، همونطوری که من فرق تورو با بقیه میدونم.
۳-برام اهنگایی که برای هیچکس نمیفرستی رو بفرست.
۴-اگه دعوا یا بحثی داشتیم بازم صبح بخیر و شب بخیر بنویس برام ، این نشون دهنده احترام و علاقست.
۵- اگه از دستم ناراحت شدی رفتارتو تغییر نده. بیا بیانش کن حلش میکنیم.
۶- شبیه حرفات باش. یعنی اگه حرفی میزنی بهم اثباتش کن.
۷- گاهی وقتا دوست دارم نشون بدی برات اولویتم.
۸- حرف بزن. از روزمرگیات، رازهات، برنامه هات، قسمتای تاریکت، از هرچیزی که میتونی و به ذهنت میرسه.
۹- بهم راست بگو. همیشه.
۱۰- برام بنویس.
۱۱- برنامه های یهوییو دوست دارم. بهم بگو بیا بریم یه نوشیدنی بخوریم و قدم بزنیم. یا کتاب بخونیم. یا نقاشی بکشیم، آهنگ گوش بدیم یا بریم جاهای هنری.
۱۲- بهم یادگاری بده. یچیز کوچیک. خیلی کوچیک. مثل یه نامه. یا یه گیاه.
۱۳- وقتی بهم فکر میکنی یا دلت تنگ شده تکست بده. علاقتو ابرازش کن. نترس.
-گندم،دیاکو.
❤🔥5