تنهای بی عمر
هم آغوش با تاریکی
زنده بی یاد
صفات من بودند
هم پای مرگ
خواهم شد....
با آغوشی گرم
آن را پذیرا خواهم بود.
و نیاز خود را
با فراموشی
ارضا خواهم کرد...
زندگی مشمول شده
با مرگ!
و درد !
در انتظار خواهم بود...
حتی اگر دیر شده باشد...
@Distortedhuman
هم آغوش با تاریکی
زنده بی یاد
صفات من بودند
هم پای مرگ
خواهم شد....
با آغوشی گرم
آن را پذیرا خواهم بود.
و نیاز خود را
با فراموشی
ارضا خواهم کرد...
زندگی مشمول شده
با مرگ!
و درد !
در انتظار خواهم بود...
حتی اگر دیر شده باشد...
@Distortedhuman
خواب دیدم آمده ای
خانه بوی تو را میداد
خزان من بوی بهار میداد با تو
تو در خواب آمده ای من میدانم
سایه ات بر خانه سنگینی میکند ...
#نوشهری
@Distortedhuman
خانه بوی تو را میداد
خزان من بوی بهار میداد با تو
تو در خواب آمده ای من میدانم
سایه ات بر خانه سنگینی میکند ...
#نوشهری
@Distortedhuman
سیر شده از
هیاهوی همیشگی
و خلوت پر از تنهایی
با گلایه های
مداوم !
ازدحام دردها
و تلاطم سیاهی
و لطمه جاویدان
مانند خروشیدن آب
قلب را محاصره میکنند
و جنونی پایدار
زندگی را سیاه !
در آغوش هم
گریستن چاره ای نبود
زمانی که
خوشی ها
در حال غرق شدن بودند ! @Distortedhuman
هیاهوی همیشگی
و خلوت پر از تنهایی
با گلایه های
مداوم !
ازدحام دردها
و تلاطم سیاهی
و لطمه جاویدان
مانند خروشیدن آب
قلب را محاصره میکنند
و جنونی پایدار
زندگی را سیاه !
در آغوش هم
گریستن چاره ای نبود
زمانی که
خوشی ها
در حال غرق شدن بودند ! @Distortedhuman
عشق گردوی تازه است
با رنگ تاریکِ ماندگارش
اوایل پاییز
سراغت میآید
دست و دلت را سیاه میکند
روزگارت را سیاه میکند
و سالها
ادامهات میدهد.
#جواد_گنجعلی
.
https://t.me/Distortedhuman
عشق گردوی تازه است
با رنگ تاریکِ ماندگارش
اوایل پاییز
سراغت میآید
دست و دلت را سیاه میکند
روزگارت را سیاه میکند
و سالها
ادامهات میدهد.
#جواد_گنجعلی
.
https://t.me/Distortedhuman
فضای وصف نشدنی این آهنگ نئوکلاسیک دارک اَمبیِنت که حس سرمای استخوان سوز روسیه را به وجود آدم القا میکند . . . بشدت پیشنهاد میشه!👆