عصری ست که اندیشه ها فلج است ، شخصیت ها فروخته شده اند , وفاداران تنها هستند , پارسایان گوشه گیرند , جوانان یا مایوس یا فروخته شده , یا منحرف , و گذشته گان و بزرگان گذشته یا شهید شده , و یا فروخته شده اند , و عصری ست که دیگر در میان توده , هیچ آوائی و ندائی بلند نیست . قلم ها را شکسته اند , زبان ها را بریده اند , لب ها را دوخته اند و همه ی پایگاه های حقیقت را بر سر وفادارانش ویران کرده اند !
@Distortedhuman
@Distortedhuman
از مدتها پیش نبردی در خویشتن دارم . جدالی میان حرف و سکوت ، میان گفتن و خاموش ماندن و نوشتن و پاک کردن.
به راستی درک این موقعیت برایم چونان نبردی تاریک ، دشوار است . اینکه در هر لحظه انتخاب درست کدام است و صد البته هزاران بار با خودم به بحث می نشینم که اگر گفته ها نمی شد و اگر سکوت ها نمیشد ... چه میشد . . . @Distortedhuman
به راستی درک این موقعیت برایم چونان نبردی تاریک ، دشوار است . اینکه در هر لحظه انتخاب درست کدام است و صد البته هزاران بار با خودم به بحث می نشینم که اگر گفته ها نمی شد و اگر سکوت ها نمیشد ... چه میشد . . . @Distortedhuman
موزیک ویدیوِ Follow The Map از گروه مونو ! جز بهترین های پست راک 👆توصیه میشه ببینید !
تمام شد ... !
تمام خوشی ها
تمام آرزوهای
بزرگ!
"فنا"
تنها مکانی بود
که توانست
آنها را نگه دارد.
دیر فهمیدم
که قلبم
جایی برای
آرزو کردن
ندارشت . . .
حتی جنبه ی آن!
فوت شد . . .
تمام . . . @Distortedhuman
تمام خوشی ها
تمام آرزوهای
بزرگ!
"فنا"
تنها مکانی بود
که توانست
آنها را نگه دارد.
دیر فهمیدم
که قلبم
جایی برای
آرزو کردن
ندارشت . . .
حتی جنبه ی آن!
فوت شد . . .
تمام . . . @Distortedhuman
تنهای بی عمر
هم آغوش با تاریکی
زنده بی یاد
صفات من بودند
هم پای مرگ
خواهم شد....
با آغوشی گرم
آن را پذیرا خواهم بود.
و نیاز خود را
با فراموشی
ارضا خواهم کرد...
زندگی مشمول شده
با مرگ!
و درد !
در انتظار خواهم بود...
حتی اگر دیر شده باشد...
@Distortedhuman
هم آغوش با تاریکی
زنده بی یاد
صفات من بودند
هم پای مرگ
خواهم شد....
با آغوشی گرم
آن را پذیرا خواهم بود.
و نیاز خود را
با فراموشی
ارضا خواهم کرد...
زندگی مشمول شده
با مرگ!
و درد !
در انتظار خواهم بود...
حتی اگر دیر شده باشد...
@Distortedhuman