در زیر راه پله های خیال
من و تو تنها
آخرین نفسهایت را خواهی زد
خیالت بود که جاودانه باشی
اما حالا در اینجایی
در زیر این راه پله ها
ندای آخرت را بگو
زمان از دست میرود...
هنوزم دیر نیست ...
@Distortedhuman #Atrox
من و تو تنها
آخرین نفسهایت را خواهی زد
خیالت بود که جاودانه باشی
اما حالا در اینجایی
در زیر این راه پله ها
ندای آخرت را بگو
زمان از دست میرود...
هنوزم دیر نیست ...
@Distortedhuman #Atrox
افسار هدایت انسان های امروزی یا در دست احساسات اشان است یا در دست جهالتشان.
#پ_احمدی
@DistortedHuman
#پ_احمدی
@DistortedHuman
بر فراز کوه ها، در اعماق آفرینش تفکر میکنیم، فصل هایی آمده و فصل هایی در حال فرا رسیدن اند پس طبیعت تصویری از گذر زمان است. #DistortedHuman
عصری ست که اندیشه ها فلج است ، شخصیت ها فروخته شده اند , وفاداران تنها هستند , پارسایان گوشه گیرند , جوانان یا مایوس یا فروخته شده , یا منحرف , و گذشته گان و بزرگان گذشته یا شهید شده , و یا فروخته شده اند , و عصری ست که دیگر در میان توده , هیچ آوائی و ندائی بلند نیست . قلم ها را شکسته اند , زبان ها را بریده اند , لب ها را دوخته اند و همه ی پایگاه های حقیقت را بر سر وفادارانش ویران کرده اند !
@Distortedhuman
@Distortedhuman
از مدتها پیش نبردی در خویشتن دارم . جدالی میان حرف و سکوت ، میان گفتن و خاموش ماندن و نوشتن و پاک کردن.
به راستی درک این موقعیت برایم چونان نبردی تاریک ، دشوار است . اینکه در هر لحظه انتخاب درست کدام است و صد البته هزاران بار با خودم به بحث می نشینم که اگر گفته ها نمی شد و اگر سکوت ها نمیشد ... چه میشد . . . @Distortedhuman
به راستی درک این موقعیت برایم چونان نبردی تاریک ، دشوار است . اینکه در هر لحظه انتخاب درست کدام است و صد البته هزاران بار با خودم به بحث می نشینم که اگر گفته ها نمی شد و اگر سکوت ها نمیشد ... چه میشد . . . @Distortedhuman