ترس از مرگ جز این نیست که آدمی خود را دانا پندارد بی آنکه دانا باشد !
یعنی چیزی را که نمی داند گمان کند که می داند،
مردم نمی دانند که مرگ چیست از این رو نمی توانند بگویند که امری
سهمگین است ، شاید مرگ برای انسان نعمت بزرگی باشد و ما از آن بی خبریم
با این همه مردم چنان از مرگ واهمه دارند که گویی می دانند
بزرگترین بلاست پس کسی که از مرگ می هراسد خود را نسبت به آن دانا می پندارد
در حال که دانا نیست !!
@Distortedhuman
یعنی چیزی را که نمی داند گمان کند که می داند،
مردم نمی دانند که مرگ چیست از این رو نمی توانند بگویند که امری
سهمگین است ، شاید مرگ برای انسان نعمت بزرگی باشد و ما از آن بی خبریم
با این همه مردم چنان از مرگ واهمه دارند که گویی می دانند
بزرگترین بلاست پس کسی که از مرگ می هراسد خود را نسبت به آن دانا می پندارد
در حال که دانا نیست !!
@Distortedhuman
اینكه نظری را همه می پذیرند، نمی تواند دلیلی بر درست بودن آن نظر باشد. در حقیقت، با توجه به نادانی اكثریت نوع بشر، امكان نادرست بودن نظری كه همگان آن را می پذیرند بیشتر است تا عكس آن. برتراند راسل @Distortedhuman
مردمان جهان از خُرد تا بزرگ
تارهای سست از آرزوهای گران بر گِرد خویش می تنند
و خود
عنکبوت وار میان آن جای میگیرند
ناگهان ضربت جادویی این تارهای سست را از هم می گسلد
آنگاه همه فغان برمی آورند که کاخی آراسته به دست ستم ویران شده است ! @Distortedhuman
تارهای سست از آرزوهای گران بر گِرد خویش می تنند
و خود
عنکبوت وار میان آن جای میگیرند
ناگهان ضربت جادویی این تارهای سست را از هم می گسلد
آنگاه همه فغان برمی آورند که کاخی آراسته به دست ستم ویران شده است ! @Distortedhuman
عاجزانه تلاش کردیم
تا نسل بشر را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم
ولی تنها چیزی که عایدمان شد
حس پشیمانی بود
ترس وجودمان را فراگرفت
ترس از اینکه بشر به چه چیزی دچار شده
پایانی نمی بینیم به این درد
دردی که همانند طاعون انسان ها را فرا گرفته
این دنیا در مقابل چشمانمان دچار مرگ شد
ولی
باری دیگر از خاکسترهایش نظام جدیدی برپا خواهیم کرد . . .
@Distortedhuman
تا نسل بشر را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم
ولی تنها چیزی که عایدمان شد
حس پشیمانی بود
ترس وجودمان را فراگرفت
ترس از اینکه بشر به چه چیزی دچار شده
پایانی نمی بینیم به این درد
دردی که همانند طاعون انسان ها را فرا گرفته
این دنیا در مقابل چشمانمان دچار مرگ شد
ولی
باری دیگر از خاکسترهایش نظام جدیدی برپا خواهیم کرد . . .
@Distortedhuman
در زیر راه پله های خیال
من و تو تنها
آخرین نفسهایت را خواهی زد
خیالت بود که جاودانه باشی
اما حالا در اینجایی
در زیر این راه پله ها
ندای آخرت را بگو
زمان از دست میرود...
هنوزم دیر نیست ...
@Distortedhuman #Atrox
من و تو تنها
آخرین نفسهایت را خواهی زد
خیالت بود که جاودانه باشی
اما حالا در اینجایی
در زیر این راه پله ها
ندای آخرت را بگو
زمان از دست میرود...
هنوزم دیر نیست ...
@Distortedhuman #Atrox