انسانها به نسبت ظرفیتی كه برای كسب تجربه دارند عاقل به شمار می روند. كسانی خوشبخت هستند كه از تجربه ی دیگران استفاده می كنند و تجربه ی دیگران را دوباره تجربه نمی كنند . . . @Distortedhuman
شاید خیلیا شنیده باشن، ولی میذارم چون واقعا احساسی ترین سولوی تاریخ رو داره. 👇
ترس از مرگ جز این نیست که آدمی خود را دانا پندارد بی آنکه دانا باشد !
یعنی چیزی را که نمی داند گمان کند که می داند،
مردم نمی دانند که مرگ چیست از این رو نمی توانند بگویند که امری
سهمگین است ، شاید مرگ برای انسان نعمت بزرگی باشد و ما از آن بی خبریم
با این همه مردم چنان از مرگ واهمه دارند که گویی می دانند
بزرگترین بلاست پس کسی که از مرگ می هراسد خود را نسبت به آن دانا می پندارد
در حال که دانا نیست !!
@Distortedhuman
یعنی چیزی را که نمی داند گمان کند که می داند،
مردم نمی دانند که مرگ چیست از این رو نمی توانند بگویند که امری
سهمگین است ، شاید مرگ برای انسان نعمت بزرگی باشد و ما از آن بی خبریم
با این همه مردم چنان از مرگ واهمه دارند که گویی می دانند
بزرگترین بلاست پس کسی که از مرگ می هراسد خود را نسبت به آن دانا می پندارد
در حال که دانا نیست !!
@Distortedhuman