انسانها به نسبت ظرفیتی كه برای كسب تجربه دارند عاقل به شمار می روند. كسانی خوشبخت هستند كه از تجربه ی دیگران استفاده می كنند و تجربه ی دیگران را دوباره تجربه نمی كنند . . . @Distortedhuman
شاید خیلیا شنیده باشن، ولی میذارم چون واقعا احساسی ترین سولوی تاریخ رو داره. 👇