ما مرده به دنیا میآییم. مدتهاست که دیگر نسلهای ما از پشت پدران و از رحم مادرانی زنده به دنیا نیامدهاند...دانستن این معنا حتی برایمان دلچسب است، لذت میبریم که چنین هستیم؛ ما ساختگی و تصنعی هستیم و دائما نیز بر این تصنعیبودن افزوده میشود. مدتهاست که به آن خو کردهایم. به گمانم به زودی بر آن خواهیم شد تا ترتیبی بدهیم که به صورت اندیشه محض متولد شویم. داستایوسكی @Distortedhuman
هیچکس نمی تواند پی ببرد
هیچکس باور نخواهد کرد
به کسی که دستش از همه جا کوتاه بشود
میگویند: برو سرت را بگذار بمیر
ولی وقتی که مرگ هم آدم را نمی خواهد
وقتی که مرگ هم پشتش را به آدم می کند
مرگی که نمی آید و نمی خواهد بیاید ...
همه از مرگ میترسند
من از زندگی سمج خودم !
هدایــــت
@Distortedhuman
هیچکس باور نخواهد کرد
به کسی که دستش از همه جا کوتاه بشود
میگویند: برو سرت را بگذار بمیر
ولی وقتی که مرگ هم آدم را نمی خواهد
وقتی که مرگ هم پشتش را به آدم می کند
مرگی که نمی آید و نمی خواهد بیاید ...
همه از مرگ میترسند
من از زندگی سمج خودم !
هدایــــت
@Distortedhuman
انسانها به نسبت ظرفیتی كه برای كسب تجربه دارند عاقل به شمار می روند. كسانی خوشبخت هستند كه از تجربه ی دیگران استفاده می كنند و تجربه ی دیگران را دوباره تجربه نمی كنند . . . @Distortedhuman
شاید خیلیا شنیده باشن، ولی میذارم چون واقعا احساسی ترین سولوی تاریخ رو داره. 👇