@Distortedhuman
به امید داشتن ادامه دادم
به صدای مدادرنگی بر کاغذ ادامه دادم
ادامه دادم تو را هرشب تا صبح
تو را در ترانههای امّکلثوم
تو را در شعرها
تو را در گیجیِ گلدانِ علف
در بندِ ساعتِ جیبی
که به سهِ بعد از نیمهشب میرسید
ادامه دادم تو را
در بیتفاوتیِ چهرهات
بر سپیدیِ قمیص
ادامه دادم تو را
در قبرستان خواجهاباصلت
عزیزم!
اصراری در لبخند تو بود
که دوست نداشت با تو بمیرد...
#جواد_گنجعلی
https://t.me/Distortedhuman
به امید داشتن ادامه دادم
به صدای مدادرنگی بر کاغذ ادامه دادم
ادامه دادم تو را هرشب تا صبح
تو را در ترانههای امّکلثوم
تو را در شعرها
تو را در گیجیِ گلدانِ علف
در بندِ ساعتِ جیبی
که به سهِ بعد از نیمهشب میرسید
ادامه دادم تو را
در بیتفاوتیِ چهرهات
بر سپیدیِ قمیص
ادامه دادم تو را
در قبرستان خواجهاباصلت
عزیزم!
اصراری در لبخند تو بود
که دوست نداشت با تو بمیرد...
#جواد_گنجعلی
https://t.me/Distortedhuman
از خواب خسته ام
به چیزی بیشتر از خواب نیاز دارم
چیزی شبیه بیهوشی برای زمان طولانی
شاید هم از بیداری خسته ام
از این که بخوابم و تهش بیداری باشد
کاش میشد سه سال یا شش سال یا نُه سال خوابید بعد بیدار شد
نشد هم نشد . . .
@Distortedhuman
به چیزی بیشتر از خواب نیاز دارم
چیزی شبیه بیهوشی برای زمان طولانی
شاید هم از بیداری خسته ام
از این که بخوابم و تهش بیداری باشد
کاش میشد سه سال یا شش سال یا نُه سال خوابید بعد بیدار شد
نشد هم نشد . . .
@Distortedhuman
ما مرده به دنیا میآییم. مدتهاست که دیگر نسلهای ما از پشت پدران و از رحم مادرانی زنده به دنیا نیامدهاند...دانستن این معنا حتی برایمان دلچسب است، لذت میبریم که چنین هستیم؛ ما ساختگی و تصنعی هستیم و دائما نیز بر این تصنعیبودن افزوده میشود. مدتهاست که به آن خو کردهایم. به گمانم به زودی بر آن خواهیم شد تا ترتیبی بدهیم که به صورت اندیشه محض متولد شویم. داستایوسكی @Distortedhuman
هیچکس نمی تواند پی ببرد
هیچکس باور نخواهد کرد
به کسی که دستش از همه جا کوتاه بشود
میگویند: برو سرت را بگذار بمیر
ولی وقتی که مرگ هم آدم را نمی خواهد
وقتی که مرگ هم پشتش را به آدم می کند
مرگی که نمی آید و نمی خواهد بیاید ...
همه از مرگ میترسند
من از زندگی سمج خودم !
هدایــــت
@Distortedhuman
هیچکس باور نخواهد کرد
به کسی که دستش از همه جا کوتاه بشود
میگویند: برو سرت را بگذار بمیر
ولی وقتی که مرگ هم آدم را نمی خواهد
وقتی که مرگ هم پشتش را به آدم می کند
مرگی که نمی آید و نمی خواهد بیاید ...
همه از مرگ میترسند
من از زندگی سمج خودم !
هدایــــت
@Distortedhuman
انسانها به نسبت ظرفیتی كه برای كسب تجربه دارند عاقل به شمار می روند. كسانی خوشبخت هستند كه از تجربه ی دیگران استفاده می كنند و تجربه ی دیگران را دوباره تجربه نمی كنند . . . @Distortedhuman