افسردگی بهایی است که
انسان برای شناخت خود می پردازد.
هر چه قدر به زندگی بنگری به همان مقدار هم عمیق تر
رنج می کشی !
اروین یالوم - و نیچه گریه کرد @Distortedhuman
انسان برای شناخت خود می پردازد.
هر چه قدر به زندگی بنگری به همان مقدار هم عمیق تر
رنج می کشی !
اروین یالوم - و نیچه گریه کرد @Distortedhuman
گاهی فقط چشم ها نیست که نگاهش میکنید، احساساتی پشت آن نگراره گر ها نهفته است. @DistortedHuman
بیاید همگی مرگ خود را با آغوش گرم بپذیریم !
مرگ دلیلی برای محدودیت انسان نامحدود است
ترس از مرگ از انجام هر عملی بازمی دارد
ولی زمانی که انسان مرگ خود را پذیرفت
به حداکثر پتانسیل خود دست میابد.
وقتی انسان چیزی برای از دست دادن نداشت آن وقت است که خود واقعی خویش رو به
خود نشان می دهد !
پس بیاید با آغوشِ باز مرگ خویش را بپذیریم !
@Distortedhuman
مرگ دلیلی برای محدودیت انسان نامحدود است
ترس از مرگ از انجام هر عملی بازمی دارد
ولی زمانی که انسان مرگ خود را پذیرفت
به حداکثر پتانسیل خود دست میابد.
وقتی انسان چیزی برای از دست دادن نداشت آن وقت است که خود واقعی خویش رو به
خود نشان می دهد !
پس بیاید با آغوشِ باز مرگ خویش را بپذیریم !
@Distortedhuman
@Distortedhuman
به امید داشتن ادامه دادم
به صدای مدادرنگی بر کاغذ ادامه دادم
ادامه دادم تو را هرشب تا صبح
تو را در ترانههای امّکلثوم
تو را در شعرها
تو را در گیجیِ گلدانِ علف
در بندِ ساعتِ جیبی
که به سهِ بعد از نیمهشب میرسید
ادامه دادم تو را
در بیتفاوتیِ چهرهات
بر سپیدیِ قمیص
ادامه دادم تو را
در قبرستان خواجهاباصلت
عزیزم!
اصراری در لبخند تو بود
که دوست نداشت با تو بمیرد...
#جواد_گنجعلی
https://t.me/Distortedhuman
به امید داشتن ادامه دادم
به صدای مدادرنگی بر کاغذ ادامه دادم
ادامه دادم تو را هرشب تا صبح
تو را در ترانههای امّکلثوم
تو را در شعرها
تو را در گیجیِ گلدانِ علف
در بندِ ساعتِ جیبی
که به سهِ بعد از نیمهشب میرسید
ادامه دادم تو را
در بیتفاوتیِ چهرهات
بر سپیدیِ قمیص
ادامه دادم تو را
در قبرستان خواجهاباصلت
عزیزم!
اصراری در لبخند تو بود
که دوست نداشت با تو بمیرد...
#جواد_گنجعلی
https://t.me/Distortedhuman
از خواب خسته ام
به چیزی بیشتر از خواب نیاز دارم
چیزی شبیه بیهوشی برای زمان طولانی
شاید هم از بیداری خسته ام
از این که بخوابم و تهش بیداری باشد
کاش میشد سه سال یا شش سال یا نُه سال خوابید بعد بیدار شد
نشد هم نشد . . .
@Distortedhuman
به چیزی بیشتر از خواب نیاز دارم
چیزی شبیه بیهوشی برای زمان طولانی
شاید هم از بیداری خسته ام
از این که بخوابم و تهش بیداری باشد
کاش میشد سه سال یا شش سال یا نُه سال خوابید بعد بیدار شد
نشد هم نشد . . .
@Distortedhuman
ما مرده به دنیا میآییم. مدتهاست که دیگر نسلهای ما از پشت پدران و از رحم مادرانی زنده به دنیا نیامدهاند...دانستن این معنا حتی برایمان دلچسب است، لذت میبریم که چنین هستیم؛ ما ساختگی و تصنعی هستیم و دائما نیز بر این تصنعیبودن افزوده میشود. مدتهاست که به آن خو کردهایم. به گمانم به زودی بر آن خواهیم شد تا ترتیبی بدهیم که به صورت اندیشه محض متولد شویم. داستایوسكی @Distortedhuman