یکی از کارای خوب گروه پست راک April Rain که با ریتم آروم شروع میشه و به تدریج اوج میگیره ، پیشنهاد میشه گوش بدین !👆
افسردگی بهایی است که
انسان برای شناخت خود می پردازد.
هر چه قدر به زندگی بنگری به همان مقدار هم عمیق تر
رنج می کشی !
اروین یالوم - و نیچه گریه کرد @Distortedhuman
انسان برای شناخت خود می پردازد.
هر چه قدر به زندگی بنگری به همان مقدار هم عمیق تر
رنج می کشی !
اروین یالوم - و نیچه گریه کرد @Distortedhuman
گاهی فقط چشم ها نیست که نگاهش میکنید، احساساتی پشت آن نگراره گر ها نهفته است. @DistortedHuman
بیاید همگی مرگ خود را با آغوش گرم بپذیریم !
مرگ دلیلی برای محدودیت انسان نامحدود است
ترس از مرگ از انجام هر عملی بازمی دارد
ولی زمانی که انسان مرگ خود را پذیرفت
به حداکثر پتانسیل خود دست میابد.
وقتی انسان چیزی برای از دست دادن نداشت آن وقت است که خود واقعی خویش رو به
خود نشان می دهد !
پس بیاید با آغوشِ باز مرگ خویش را بپذیریم !
@Distortedhuman
مرگ دلیلی برای محدودیت انسان نامحدود است
ترس از مرگ از انجام هر عملی بازمی دارد
ولی زمانی که انسان مرگ خود را پذیرفت
به حداکثر پتانسیل خود دست میابد.
وقتی انسان چیزی برای از دست دادن نداشت آن وقت است که خود واقعی خویش رو به
خود نشان می دهد !
پس بیاید با آغوشِ باز مرگ خویش را بپذیریم !
@Distortedhuman
@Distortedhuman
به امید داشتن ادامه دادم
به صدای مدادرنگی بر کاغذ ادامه دادم
ادامه دادم تو را هرشب تا صبح
تو را در ترانههای امّکلثوم
تو را در شعرها
تو را در گیجیِ گلدانِ علف
در بندِ ساعتِ جیبی
که به سهِ بعد از نیمهشب میرسید
ادامه دادم تو را
در بیتفاوتیِ چهرهات
بر سپیدیِ قمیص
ادامه دادم تو را
در قبرستان خواجهاباصلت
عزیزم!
اصراری در لبخند تو بود
که دوست نداشت با تو بمیرد...
#جواد_گنجعلی
https://t.me/Distortedhuman
به امید داشتن ادامه دادم
به صدای مدادرنگی بر کاغذ ادامه دادم
ادامه دادم تو را هرشب تا صبح
تو را در ترانههای امّکلثوم
تو را در شعرها
تو را در گیجیِ گلدانِ علف
در بندِ ساعتِ جیبی
که به سهِ بعد از نیمهشب میرسید
ادامه دادم تو را
در بیتفاوتیِ چهرهات
بر سپیدیِ قمیص
ادامه دادم تو را
در قبرستان خواجهاباصلت
عزیزم!
اصراری در لبخند تو بود
که دوست نداشت با تو بمیرد...
#جواد_گنجعلی
https://t.me/Distortedhuman