We All scream, some of us deep inside, and some of us way outside. @DistortedHuman
یکی از کارای خوب گروه پست راک April Rain که با ریتم آروم شروع میشه و به تدریج اوج میگیره ، پیشنهاد میشه گوش بدین !👆
افسردگی بهایی است که
انسان برای شناخت خود می پردازد.
هر چه قدر به زندگی بنگری به همان مقدار هم عمیق تر
رنج می کشی !
اروین یالوم - و نیچه گریه کرد @Distortedhuman
انسان برای شناخت خود می پردازد.
هر چه قدر به زندگی بنگری به همان مقدار هم عمیق تر
رنج می کشی !
اروین یالوم - و نیچه گریه کرد @Distortedhuman
گاهی فقط چشم ها نیست که نگاهش میکنید، احساساتی پشت آن نگراره گر ها نهفته است. @DistortedHuman
بیاید همگی مرگ خود را با آغوش گرم بپذیریم !
مرگ دلیلی برای محدودیت انسان نامحدود است
ترس از مرگ از انجام هر عملی بازمی دارد
ولی زمانی که انسان مرگ خود را پذیرفت
به حداکثر پتانسیل خود دست میابد.
وقتی انسان چیزی برای از دست دادن نداشت آن وقت است که خود واقعی خویش رو به
خود نشان می دهد !
پس بیاید با آغوشِ باز مرگ خویش را بپذیریم !
@Distortedhuman
مرگ دلیلی برای محدودیت انسان نامحدود است
ترس از مرگ از انجام هر عملی بازمی دارد
ولی زمانی که انسان مرگ خود را پذیرفت
به حداکثر پتانسیل خود دست میابد.
وقتی انسان چیزی برای از دست دادن نداشت آن وقت است که خود واقعی خویش رو به
خود نشان می دهد !
پس بیاید با آغوشِ باز مرگ خویش را بپذیریم !
@Distortedhuman