هر که دست از جان بشوید / هرچه در دل دارد بگوید - سعدی @DistortedHuman
ریپل از بند آنویس که توسط بند تاکاهیرو کیدو به زیبایی هر چه تمام تر با نوت هایی یا احساسی متفاوت نواخته شده است، واقعا تک تک ثانیه های این آهنگ چه از این بند و چه از خود آنویس بی نظیر هستش، اشک ادم در میاد پس حتما بگوشید. 👇
ما را به این زمین ِ خسته می آوری
رهایمان می کنی تا خود را به گناه بیالاییم
آن گاه می گذاری پشیمانی بکشیم
یک آن لغزش و یک عمر اندوه . . . گوته @Distortedhuman
رهایمان می کنی تا خود را به گناه بیالاییم
آن گاه می گذاری پشیمانی بکشیم
یک آن لغزش و یک عمر اندوه . . . گوته @Distortedhuman
مژگان
یخ زده اند
باد زمستان
در برابر پنجره شکست میخورد
در پشت ان
انعکاس اهنگ هایی است
انعکاس صدای سرود ده روح . . .
انها به سمت کوهستان حرکت میکردند
میان سرزمین های یخ زده
سفری در میان فراموشی
سفری در میان مسیر های ناممکن . . .
ترجمه ی آهنگ "سورنی نای " از گروه روسی/اوکراینی کااوان که راجب واقعه ی تاسف بار گذرگاه دیتلوف
که 9 نفر اسکی باز اهل شوروی در کوه های اورال بقتل رسیده اند می پردازد
از آهنگ لذت ببرید !👆
یخ زده اند
باد زمستان
در برابر پنجره شکست میخورد
در پشت ان
انعکاس اهنگ هایی است
انعکاس صدای سرود ده روح . . .
انها به سمت کوهستان حرکت میکردند
میان سرزمین های یخ زده
سفری در میان فراموشی
سفری در میان مسیر های ناممکن . . .
ترجمه ی آهنگ "سورنی نای " از گروه روسی/اوکراینی کااوان که راجب واقعه ی تاسف بار گذرگاه دیتلوف
که 9 نفر اسکی باز اهل شوروی در کوه های اورال بقتل رسیده اند می پردازد
از آهنگ لذت ببرید !👆
We All scream, some of us deep inside, and some of us way outside. @DistortedHuman