خیلی وقتها پیش بود...
صدای تیک تاک عقربه های ساعت مچی
جنونی در من کاشته بود
خیلی وقتها پیش بود
زمانی که ...
صدای ناقوس جدایی به گوش میرسید
اما حالا؟
در این سکوت تلخ
منم و منم و من ...
و تنها صدای ارتعاش سیم آزاد لال . . . @Distortedhuman
صدای تیک تاک عقربه های ساعت مچی
جنونی در من کاشته بود
خیلی وقتها پیش بود
زمانی که ...
صدای ناقوس جدایی به گوش میرسید
اما حالا؟
در این سکوت تلخ
منم و منم و من ...
و تنها صدای ارتعاش سیم آزاد لال . . . @Distortedhuman
هر که دست از جان بشوید / هرچه در دل دارد بگوید - سعدی @DistortedHuman
ریپل از بند آنویس که توسط بند تاکاهیرو کیدو به زیبایی هر چه تمام تر با نوت هایی یا احساسی متفاوت نواخته شده است، واقعا تک تک ثانیه های این آهنگ چه از این بند و چه از خود آنویس بی نظیر هستش، اشک ادم در میاد پس حتما بگوشید. 👇
ما را به این زمین ِ خسته می آوری
رهایمان می کنی تا خود را به گناه بیالاییم
آن گاه می گذاری پشیمانی بکشیم
یک آن لغزش و یک عمر اندوه . . . گوته @Distortedhuman
رهایمان می کنی تا خود را به گناه بیالاییم
آن گاه می گذاری پشیمانی بکشیم
یک آن لغزش و یک عمر اندوه . . . گوته @Distortedhuman