نيچه عقيده داشت :
«افسردگي بهايي ست که آدم ها براي شناخت خود مي پردازند.
هرچه عميق تر به زندگي بنگری،
به همان مقدار هم عميق تر رنج می بری !»
👤اروين يالوم
🔺Join US @Distortedhuman
«افسردگي بهايي ست که آدم ها براي شناخت خود مي پردازند.
هرچه عميق تر به زندگي بنگری،
به همان مقدار هم عميق تر رنج می بری !»
👤اروين يالوم
🔺Join US @Distortedhuman
سکوت و تاریکی همه جا را فرا گرفت، من پیه سوز اتاقم را روشن نکردم، خوشم آمد که در تاریکی بنشینم، تاریکی...
| صادق هدایت |
🔺Join US @Distortedhuman
| صادق هدایت |
🔺Join US @Distortedhuman
ما چون ز دری پای کشیدیم؛ کشیدیم
امید ز هر کس که بریدیم؛ بریدیم...
دل نیست کبوتر که چو برخاست نشیند
از گوشهٔ بامی که پریدیم؛ پریدیم...
| وحشی بافقی |
🔺Join US @Distortedhuman
امید ز هر کس که بریدیم؛ بریدیم...
دل نیست کبوتر که چو برخاست نشیند
از گوشهٔ بامی که پریدیم؛ پریدیم...
| وحشی بافقی |
🔺Join US @Distortedhuman