چرا همۀ حرفهایمان را یکریز و یکجا نمیزنیم
تا بعد، چند سال زندهگی کنیم؟
از تکهتکه حرفزدن
خوابیدن و بیدارشدن، خسته شدهام...
| شهرام شیدایی |
@DistortedHuman
تا بعد، چند سال زندهگی کنیم؟
از تکهتکه حرفزدن
خوابیدن و بیدارشدن، خسته شدهام...
| شهرام شیدایی |
@DistortedHuman
ما را ميگردند
ميگويند همراه خود چه داريد ؟
ما فقط
روياهايمان را با خود آوردهايم
پنهان نميكنيم
چمدانهاي ما سنگين است
اما فقط
روياهايمان را با خود آوردهايم .
| علی صالحی |
🔺Join US @Distortedhuman
ميگويند همراه خود چه داريد ؟
ما فقط
روياهايمان را با خود آوردهايم
پنهان نميكنيم
چمدانهاي ما سنگين است
اما فقط
روياهايمان را با خود آوردهايم .
| علی صالحی |
🔺Join US @Distortedhuman
و هنوز زنان، البته زنان خوب، من را می ترسانند. زیرا آنها به تدریج روح و جان تو را طلب می کنند. و من می خواهم آنچه از من باقی مانده است را برای خودم نگه دارم.
#چارلزبوکفسکی
@Distortedhuman
#چارلزبوکفسکی
@Distortedhuman
گاهی که صبح از رختخواب بیرون می آیی، با خود می اندیشی که دیگر طاقتش را نداری. اما از درون خنده ات میگیرد زیرا تمام دفعات دیگری که این حس را داشته ای به یاد می آوری.
#چارلز_بوکوفسکی
🔺Join US @Distortedhuman
#چارلز_بوکوفسکی
🔺Join US @Distortedhuman
وقتي ريشه خشك شده باشه هرچقدر بهش آب بدي، كود بدي، بذاريش جلو آفتاب فايده نداره ! این حالت به آدما صدق میکنه !
🔺Join US @Distortedhuman
🔺Join US @Distortedhuman
ازم پرسید: "چی باعث میشه یک نفر نویسنده بشه؟"
گفتم: خیلی ساده ست. یا حرفاتو روی کاغذ مینویسی، یا خودتو از پل پرت میکنی پایین.
👤چارلز بوکفسکی
🔺Join US @Distortedhuman
گفتم: خیلی ساده ست. یا حرفاتو روی کاغذ مینویسی، یا خودتو از پل پرت میکنی پایین.
👤چارلز بوکفسکی
🔺Join US @Distortedhuman