شازده كوچولو پرسيد:
با غم از دست دادنش چطور كنار بيام؟
روباه جواب داد:
اول مطمئن شو كه بدست آورده بوديش
بعد غمگين شو!!
بخش عمده ى زندگى ما در توهم ميگذرد
توهم مالك بودن !
آنتوان دوسنت اگزوپری
با غم از دست دادنش چطور كنار بيام؟
روباه جواب داد:
اول مطمئن شو كه بدست آورده بوديش
بعد غمگين شو!!
بخش عمده ى زندگى ما در توهم ميگذرد
توهم مالك بودن !
آنتوان دوسنت اگزوپری
از امید کبریتی خواستم که شب را روشن کنم
تا پله ها و خودم را گم نکنم
کبریت را که افروختم
آغاز پیری بود...
🔺Join US @Distortedhuman
تا پله ها و خودم را گم نکنم
کبریت را که افروختم
آغاز پیری بود...
🔺Join US @Distortedhuman
در شطرنج ، بهش میگن زوگزوانگ
وقتیه که تنها حرکتی که می تونی بکنی حرکت نکردنه ، اما شما باید حرکت کنید چون نوبت حرکت شماست !
📽 Mr Nobody 2009
🔺Join US @Distortedhuman
وقتیه که تنها حرکتی که می تونی بکنی حرکت نکردنه ، اما شما باید حرکت کنید چون نوبت حرکت شماست !
📽 Mr Nobody 2009
🔺Join US @Distortedhuman
Forwarded from The_stopped_MusicBot
We Are The People
Empire Of The Sun
زندگی من پر است از تنوع، هیچ وقت به هیچ چیز نخواهم رسید.خوب می دانم هیچ کس اینجا نیست، نه من نه هیچ کس دیگر، اما بهتر است بعضی چیز ها ناگفته بماند، پس چیزی نمی گویم.
ساموئل بکت
🔺Join US @Distortedhuman
ساموئل بکت
🔺Join US @Distortedhuman