همیشه از موسیقی می ترسیدم، چون نمیدانستم مرا به چه دنیایی خواهد برد.
| کافکا |
به هیچ عنوان از دست ندید!!
#Death_Doom_Metal
👇👇
| کافکا |
به هیچ عنوان از دست ندید!!
#Death_Doom_Metal
👇👇
شازده كوچولو پرسيد:
با غم از دست دادنش چطور كنار بيام؟
روباه جواب داد:
اول مطمئن شو كه بدست آورده بوديش
بعد غمگين شو!!
بخش عمده ى زندگى ما در توهم ميگذرد
توهم مالك بودن !
آنتوان دوسنت اگزوپری
با غم از دست دادنش چطور كنار بيام؟
روباه جواب داد:
اول مطمئن شو كه بدست آورده بوديش
بعد غمگين شو!!
بخش عمده ى زندگى ما در توهم ميگذرد
توهم مالك بودن !
آنتوان دوسنت اگزوپری
از امید کبریتی خواستم که شب را روشن کنم
تا پله ها و خودم را گم نکنم
کبریت را که افروختم
آغاز پیری بود...
🔺Join US @Distortedhuman
تا پله ها و خودم را گم نکنم
کبریت را که افروختم
آغاز پیری بود...
🔺Join US @Distortedhuman