هوا دلگیر، درها بسته، سرها در گریبان، دستها پنهان، نفسها ابر، دلها خسته و غمگین، درختان اسکلتهای بلورآجین،
زمستان است...
#مهدی_اخوان_ثالث
🔺Join US @Distortedhuman
زمستان است...
#مهدی_اخوان_ثالث
🔺Join US @Distortedhuman
همیشه از موسیقی می ترسیدم، چون نمیدانستم مرا به چه دنیایی خواهد برد.
| کافکا |
به هیچ عنوان از دست ندید!!
#Death_Doom_Metal
👇👇
| کافکا |
به هیچ عنوان از دست ندید!!
#Death_Doom_Metal
👇👇
شازده كوچولو پرسيد:
با غم از دست دادنش چطور كنار بيام؟
روباه جواب داد:
اول مطمئن شو كه بدست آورده بوديش
بعد غمگين شو!!
بخش عمده ى زندگى ما در توهم ميگذرد
توهم مالك بودن !
آنتوان دوسنت اگزوپری
با غم از دست دادنش چطور كنار بيام؟
روباه جواب داد:
اول مطمئن شو كه بدست آورده بوديش
بعد غمگين شو!!
بخش عمده ى زندگى ما در توهم ميگذرد
توهم مالك بودن !
آنتوان دوسنت اگزوپری