درست نیست که در موردِ کسی گفته شود: همه چیز برایش آسان بود، او کم رنج کشید؛ درستترش این است: طبیعتِ او چنان بود که چیزی نمیتوانست بر سرش بیاید؛ درستترینش: او از همه چیز رنج برد، اما همهاش در یک لحظهٔ واحد فراگیر؛ وقتی همهٔ انواعِ اندوه یا در واقعیتِ واقع یا به فرمانِ آمرانهٔ خودش، به کُلی به پایان رسیده بود، چگونه ممکن بود بلایی بر سرش بیاید ؟
فرانتس کافکا
🔺Join US @Distortedhuman
فرانتس کافکا
🔺Join US @Distortedhuman
هوا دلگیر، درها بسته، سرها در گریبان، دستها پنهان، نفسها ابر، دلها خسته و غمگین، درختان اسکلتهای بلورآجین،
زمستان است...
#مهدی_اخوان_ثالث
🔺Join US @Distortedhuman
زمستان است...
#مهدی_اخوان_ثالث
🔺Join US @Distortedhuman
همیشه از موسیقی می ترسیدم، چون نمیدانستم مرا به چه دنیایی خواهد برد.
| کافکا |
به هیچ عنوان از دست ندید!!
#Death_Doom_Metal
👇👇
| کافکا |
به هیچ عنوان از دست ندید!!
#Death_Doom_Metal
👇👇